aracta daha once lpg sistemi vardı biz onu soktuk attık su an 100.000 km civarlarında
sonrasında standartta 225 hp olması gereken arabayı dyno soktugumuzda 165 hp cıktı ardından sorun arama calısmaları basladı
cooler hortumlarında kacak olabileceğini dusunduk hepsini kontrol ettik ama bi sorun bulamadık turbo basıncını olctuk 1 bar peak atıp 5500 devirden sonra 0.8 bara dusuyor oda normal.
kompresyon testi yaptık 12-12-12-12 seklince cıktı.
bilgisayara bagladık vuruntu sensoru problemi gosterdi gittik bitane 0 sensor aldık taktık ama arıza hala devam ediyor sensorde sıkıntı yokmus... sorun buyuk ihtimal bu sensorden kaynaklı ama bu sensor neden arızalı gozukur ki tesisatta bi kopuk mu var acaba :S
sonra gittik komple egzosunu yaptırdık ardından barbaros bayrakta bide yazılım yaptık tekrar dynoya cıktık 180 hp oldu ki su an bu gucun 250 hp civarlarında olması gerekirken...
konuyla ilgili tecrubesi yada bilgisi olan arkadaslarım dusuncelerinizi paylasırsanız cok sevinirim ahd ettik bu meganı yurutucez![]()