User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
27 sonuçtan 20 ile 27 arası

Konu: K20a

  1. #20
    msosyete
    Misafir
    Alıntı xTReme Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    K20A jdm motor.. sonunda numara yoksa jdmdir numara varsa USDM EUDM falan K20A dc5 se 220hp ep3 se 210hp'ydi yanlış hatırlamıyorsam..
    bende öyle biliyorum... sanırım motorlar aynı yazılımlar farklı. (hacimler aynı olduğu sürece tabi) misal: K20 serisi... B16... B18 vs vs...

  2. #21
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı msosyete Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende öyle biliyorum... sanırım motorlar aynı yazılımlar farklı. (hacimler aynı olduğu sürece tabi) misal: K20 serisi... B16... B18 vs vs...
    eğer bulduğum dediğin motor sahibindendeki k20a ise motor jdm k20a değil belirtmek isterim.emme manifoldu farklı k20a jdm inkinden.çok dikkat etmen gerekiyor motoru alırken.bende eg k20 swap yapacağım.parçalarımı hybrid-racing ten seçiyorum.bunun sebebi ise eg k20 swap işini ilk bu firma yaptı(daha doğrusu prof anlamda ilk eg k20 swap işi demek istedim.yoksa dünyada eg k swap işini yapan çok var araştırmalarıma göre ama biraz uydurma ve amatörce yapılmış.bu firma gerekli tüm parçaları sana söylüyor alıyorsun ve takıyorsun.)ben e-bay da baya bir parça ekledim listeme gerekli olanlar olarak 2-3 parça daha eksik,şuandaki listeme eklediğim parçaların tr ye kargoları dahil 7289 tl toplam fiyatları oldu.sanırım bu rakam eksik parçalarım ile 10000 tl yi bulacak.aslında en başında söylemem gerekiyordu bu swap işi 3 aşamada gerçekleşen vede gerçekleştirilmesi geren bir iş.bu aşamlar söyle;

    1-k20 motoru eg kasaya koymak için gerekli tüm ekipmanlar
    2-fren sistemi modifiyesi(çünkü eg standart frenler yetmeyecektir k20 li eg ye)
    3-süspansiyon modifiyesi(buda gerekli olacak şasenin ve yüreyen aksamın k20 bu motorun performansına uygun olarak modlanması gerek)

    2.ve 3. aşamalar daha sonraki aşamalar olarak tercih edilebilir ama imkan varsa aynı anda yapılmasını öneririm.ben ilk önce ilk aşamayı gerçekleştirip aracımın hareket eder hale gelmesini sağlayacağım çünkü maddi imkanlarım bu şekilde.1. aşama için k20 motor+şanzıman+oem elektirk tesisatı ve swap için gerekli tüm parçalar için kafamdaki bütçe 20000 tl kadar.işçiliği kendim yapacağım kendi evimin grajında.
    bir arkadaşımız 'bir typer parası gidiyor'kesinlikle doğru daha fazlasıda gidiyor giderde ama ben bu olaya şöyle bakıyorum.bugun tr şartlarında temiz bir ep-3 35-40 bin tl arası ve bu parayı nakit vermeniz gerekiyor.eg k20 swap içinde toplamda 40 bin tl tutacaktır ama bu parayı 2-3 sene gibi bir süreye böldüğünüzde karşılamk daha kolay oluyor ve ortaya el emeği göz nuru bir araç çıkıyor.ep-3 ler 1280 kg eg6 ise 980 kg standart ağırlılara sahip.k20 eg da harika oluyor ep-3 ten 1.5-2 sn
    daha hızlı bir 0-100km/h değere sahip olacaktır.(ep-3 ve eg k20 motorların standart olduğunu varsayarak söyledim)durum bu arakadaşım kendi fikrimce yazdım eg benim lise yıllarımın hayali idi ne olursa olsun yapacağım bu işi.15 gün sonra askerlik görevime başlayacağım kısa dönem.bu süre içinde k20 motor+şanzıman+oem tesisat bulabilirsem alacağım.askerden gelir gelmezde hemen parçaları e-bay dan almaya başlayacağım...

  3. #22
    msosyete
    Misafir
    Alıntı zx-10rr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer bulduğum dediğin motor sahibindendeki k20a ise motor jdm k20a değil belirtmek isterim.emme manifoldu farklı k20a jdm inkinden.çok dikkat etmen gerekiyor motoru alırken.bende eg k20 swap yapacağım.parçalarımı hybrid-racing ten seçiyorum.bunun sebebi ise eg k20 swap işini ilk bu firma yaptı(daha doğrusu prof anlamda ilk eg k20 swap işi demek istedim.yoksa dünyada eg k swap işini yapan çok var araştırmalarıma göre ama biraz uydurma ve amatörce yapılmış.bu firma gerekli tüm parçaları sana söylüyor alıyorsun ve takıyorsun.)ben e-bay da baya bir parça ekledim listeme gerekli olanlar olarak 2-3 parça daha eksik,şuandaki listeme eklediğim parçaların tr ye kargoları dahil 7289 tl toplam fiyatları oldu.sanırım bu rakam eksik parçalarım ile 10000 tl yi bulacak.aslında en başında söylemem gerekiyordu bu swap işi 3 aşamada gerçekleşen vede gerçekleştirilmesi geren bir iş.bu aşamlar söyle;

    1-k20 motoru eg kasaya koymak için gerekli tüm ekipmanlar
    2-fren sistemi modifiyesi(çünkü eg standart frenler yetmeyecektir k20 li eg ye)
    3-süspansiyon modifiyesi(buda gerekli olacak şasenin ve yüreyen aksamın k20 bu motorun performansına uygun olarak modlanması gerek)

    2.ve 3. aşamalar daha sonraki aşamalar olarak tercih edilebilir ama imkan varsa aynı anda yapılmasını öneririm.ben ilk önce ilk aşamayı gerçekleştirip aracımın hareket eder hale gelmesini sağlayacağım çünkü maddi imkanlarım bu şekilde.1. aşama için k20 motor+şanzıman+oem elektirk tesisatı ve swap için gerekli tüm parçalar için kafamdaki bütçe 20000 tl kadar.işçiliği kendim yapacağım kendi evimin grajında.
    bir arkadaşımız 'bir typer parası gidiyor'kesinlikle doğru daha fazlasıda gidiyor giderde ama ben bu olaya şöyle bakıyorum.bugun tr şartlarında temiz bir ep-3 35-40 bin tl arası ve bu parayı nakit vermeniz gerekiyor.eg k20 swap içinde toplamda 40 bin tl tutacaktır ama bu parayı 2-3 sene gibi bir süreye böldüğünüzde karşılamk daha kolay oluyor ve ortaya el emeği göz nuru bir araç çıkıyor.ep-3 ler 1280 kg eg6 ise 980 kg standart ağırlılara sahip.k20 eg da harika oluyor ep-3 ten 1.5-2 sn
    daha hızlı bir 0-100km/h değere sahip olacaktır.(ep-3 ve eg k20 motorların standart olduğunu varsayarak söyledim)durum bu arakadaşım kendi fikrimce yazdım eg benim lise yıllarımın hayali idi ne olursa olsun yapacağım bu işi.15 gün sonra askerlik görevime başlayacağım kısa dönem.bu süre içinde k20 motor+şanzıman+oem tesisat bulabilirsem alacağım.askerden gelir gelmezde hemen parçaları e-bay dan almaya başlayacağım...
    çok teşekkür ederim. çok güzel aydınlattınız... evet benim bulduğum motor oydu... demekki sadece motorla kalmıyo bu iş...

  4. #23
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K20A ile A2 lerin emme manifoldu farklı degil aynıdır

    sadece oem egzos manifoldları farklıdır

    K20A nın 4 2 dir A2 nin 4 1
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  5. #24
    msosyete
    Misafir
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    K20A ile A2 lerin emme manifoldu farklı degil aynıdır

    sadece oem egzos manifoldları farklıdır

    K20A nın 4 2 dir A2 nin 4 1
    bu benim bulduğum motorun emme manifoldu plastik. acura integralarda görülen motordan. onların farkı ne oluyo genelde demir manifold ve plastik olarak karşımıza çıkıyo...

  6. #25
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı msosyete Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu benim bulduğum motorun emme manifoldu plastik. acura integralarda görülen motordan. onların farkı ne oluyo genelde demir manifold ve plastik olarak karşımıza çıkıyo...
    Plastik manifold 160 hp lik versionlarda var K20A3 lerde yada K20A4 lerde

    birde K24 lerin cogu plastik emmedir

    ama K20A ve K20A2 de plastik emme manifoldu yok

    ikisininde emme manifoldları birebir aynıdır
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  7. #26
    msosyete
    Misafir
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Plastik manifold 160 hp lik versionlarda var K20A3 lerde yada K20A4 lerde

    birde K24 lerin cogu plastik emmedir

    ama K20A ve K20A2 de plastik emme manifoldu yok

    ikisininde emme manifoldları birebir aynıdır
    anladım abi çok teşekkür ettim aydınlattığın için...

  8. #27
    Onur typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    542
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde aynı yere sorduk ama hılmı sagolsun aydınlattı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •