User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
24 sonuçtan 20 ile 24 arası

Konu: Hava sıcaklığı ve Motor sıcaklığı.

  1. #20
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İat ve clt yazmissniz clt sanirm bldigmz hararet iat ne oluor
    clt motor suyu,
    iat ise manifold içerisine giren havanın sıcaklığı.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  2. #21
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Iat değeri olabildiğince düşük mü olmalı ?
    Ya da gereğinden fazla düşük veya fazla ise ne gözlemlenir ?

  3. #22
    EMRE-5843
    Misafir
    c2 de göstergeler dijital bende bozuldugunu duşunmeye balmaıştım demekki normalmiş..

  4. #23
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ms le fln alakası yok. bizde beyin kontrollü fan.

    bizde termostadın açılma derecesini bilen varmı?

    edit:89 dereceymiş. termostadı değiştirip tekrar deneyeceğim.

    abi hararet düşük gösterdiğinde fanın açık olmadığından eminsen bencede termostatdan

  5. #24
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökberk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Iat değeri olabildiğince düşük mü olmalı ?
    Ya da gereğinden fazla düşük veya fazla ise ne gözlemlenir ?
    nekadar düşerse okadar ii bence.

    arttıkca da eğer sıkıştırması yüksek bir motorsa zaamnsız erken patlamalara davetiye çıkartarak vuruntuya sebebiyet verebilir. en büyük zararı.

    abi hararet düşük gösterdiğinde fanın açık olmadığından eminsen bencede termostatdan
    yok ms le alakalı diel.

    alakasını çözdüm. bizde çift fonksyonlu termostad var. açık kapalı ve yarım açık. 20 derece altı tam kapalı 20-89 yarım açık. 89 ve sorası tam açık. yarım açık olmasından ötürü rüzgar ile soğuyor. radyatör de büyük. bunun yanında birde drek önden hava çekerek silindire soğuk hava girince iice düşüyor.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •