Araç üzerindeki voltajı sabitlemeye yarayan bir cihaz bilen varmı?
atıyorum dinamodan 13,5 de gelse, 14.0 da gelse, devamlı dalgalansa da, voltajı 13.7 ye sabitleyecek bir cihaz? bir nevi regülatör.
Araç üzerindeki voltajı sabitlemeye yarayan bir cihaz bilen varmı?
atıyorum dinamodan 13,5 de gelse, 14.0 da gelse, devamlı dalgalansa da, voltajı 13.7 ye sabitleyecek bir cihaz? bir nevi regülatör.
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
voltage stabilizer car - Google'da Ara
voltage stabilizer ebayde bir sürü var ...
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
kondansator değil.
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
makonun ayarlı konjektörleri var hatta bende olacktı bi bakayım depoya
araçlarımızda zaten konjektör denen regülatör var (13.8 volta sabitler,yüksek ise düşürür ama düşük ise yükseltmez ! )
ama sanırım sen çok daha hassas ve komple araç akımını karşılayacak yüksek güçlü bir şey istiyorsun ? örnek, 13.7 volt ip gibi olsun diyorsun? 10 voltta gelse girişse, 19 voltta gelse, çıkış hep 13.7 olsun ?
öyle birşey ancak özel olarak üretilir sanırım, yok görmedim.
ne gerek varki öyle birşeye ? o yüzden yoktur zaten .
müzik tesisatlarında kullanılan capacitörleri tavsiye ederim 1 farad dan 25 farad a kdr var
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
yüksek güçteki araçlarda benzin akışı şarj sistemin değişkenlik göstermesinden kaynaklı olarak güce etki ediyor. sabit olmadıgı için stabil olmuyor çalışma.
utku selamoğlu
7812 lerden 1 amper ancak çekebilirsiniz tek başına yeterli gelmez komple araç elektriği,elektroniğine,kaldı ki gelen voltajı zaten 7812 ile yükseltemezsiniz ama arkadaş bunuda istemiş.
İşin uzmanı hakan abi ne güzelde açıklamış.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Bunun için regülatör kullanılabilir ancak sadece yakıt pompası için komple aracın sistemi için değil.Üstelik adam akıllı regülatörler anlık ufak voltaj düşmelerinide tölere edebiliyor diye biliyorum yani çıkışı 12 volta ayarlanmış bir regülatörün giriş gerilimi anlık 11 volta yada 10.8 küsür değere düşerse bunu devre tölere edebiliyor çıkış gerilimi değişmişyor olmadı en kötü ihtimal ile devre girişine mikro farad değeri yüksek bir iki kondansatör koyulur bununda önüne geçilebilir.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
maxi sağolsun araştırdı ve şu linki buldu:
DC 10-32 switch 12-35V 150W adjustable boost converter on eBay (end time 18-Feb-11 03:45:54 GMT)
Bu ürün benim ihtiyacımı çözecek gbi görünüyor.enjektörler ile beyini beslemek için.
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
Senin sorunun ne?
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
Yanlışsın. AC den çevrim yapmadığın sürece 15V a falan ihtiyacın yok. Gerçi onda da yok ya neyse..
İllede akım isteniyorsa LM317 kullanırsın, yok ben 7812 den vazgeçemem dersen çak arkasına bir 2N3773 olsun bitsin.. Hepsi yapılabilir de sorun ne? Neden böyle birşeye ihtiyaç duyuluyor? Ben onu anlamadım.
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
enjektör voltaj correct. ayarlarının ms2 de benim işimi görmemesi nedeni ile ihtiyaç duydum.
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
sorun şuymuş
ms2 de voltage correction ayarı yok, varda bir işe yaramaz o
araçta fan açınca, uzunları yakınca, selektor falan yapınca, bu gibi fazla akım çeken şeyler çalışınca haliyle ana voltaj hattında inmeler çıkmalar olur doğal olarak.
ms2 de düzgün bir correction olmadığı için, bütün ayarların sapıtması sonucunda devirde aşırı dalgalanmalar oluyormuş, haliyle afr falanda sapıtıyor enjektör süreleri kaydığı için. muratın açıklaması bu yönde..
o önce komple araç beslemesine bir regülatör yapmayı veya ms3 e geçmeyi planlamış.
komple araç regülatörü olmaz dedim, hem çok pahalı olur hemde kocaman yer kaplar.
o yüzden sadece ecu ve enjektörlere bir voltaj sabitleyici düşündüm,
baktım ben yapsam daha pahalıya çıkacak, sonra bunu buldum
o devrenin girişine 10 voltta gelse 30 voltta gelse çıkışı ip gibi ayarladığın değerde sabit, mesela 13.8 volt. Çıkış akımıda max 10 amper, fazla fazla yeter yani .
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)