User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
46 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Şahin motoruna neler yapılabilir?

  1. #20
    alex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Mesaj
    1.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dereceli egzantırıc adana işi 4 lü manifold bide weber karbüratör

  2. #21
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TU987 de orjınal 1.4 yatık motora yaptığımız sistemi şimdi yeni arabama uyguluyorum bu arabamız 82 model T stop 131 1.6cc kendi motoruna 4. enjektorlu , standalone beyınlı bi araba hazırlıyoruz ilerleyen zamanlarda otomobillerime konu açıcam şu anda çok karışık listesi düzenleyip konu açıcam 1 tane resim paylaşıyım




    , ama sana diyeceğim veya önerebileceğim birkaç şey war kesinlikle 1.3 kapak kullanma hararet ve conta yakmakdan başka bi işe yaramıo belki biraz sıkıştırmayı arttırdığı için ivme kazandırıyo ama uğraşmaya değmez , 2.0 tc motor bu motor hakkında da iyi şeyler söyleyemem yatak ve egzantrik sorunlarından başın çok ağrır , karburatorlu turbo istersen 2-3 mılyarla başlarsın 10 mılyarlık olursun arabanda 1000 km de bi sıkıntı çıkarır imkanın warsa enjektorlu işletim sistemli birşeyler yapmanı tavsiye ederim yoksa eğer biraz araştırma yapmanı veya orjınal binmeni tavsiye ederim ...

  3. #22
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TURBONUR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi 3.25 motoru + turbo iyi gider şahine
    arabayı nasıl yolda tutacaksın

  4. #23
    alex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Mesaj
    1.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tu plakalı olanda bıldıgım kadarıyla


    1.4 ie die bılıorm tek nokta enjeksiyonlu araç turbo denenmıs fakıre dustugu ıcın


    tipo mpi emme takılmışdı ve araç daha verımlı güç alınmışdı

  5. #24
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alex Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tu plakalı olanda bıldıgım kadarıyla


    1.4 ie die bılıorm tek nokta enjeksiyonlu araç turbo denenmıs fakıre dustugu ıcın


    tipo mpi emme takılmışdı ve araç daha verımlı güç alınmışdı
    tu bizim eski araba fakire düştüğü için yapmadık daha verimli olsum biraz daha profesyonel olsun die 4.enj taktık

  6. #25
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    230.6 mercedes motoru sığmazmı acep ?
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  7. #26
    HondatugraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    7.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapılacak en güzel şey LPG olur bence
    LPG yede Nos bassın
    DR. OWL

  8. #27
    Mst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cgr328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    TU987 de orjınal 1.4 yatık motora yaptığımız sistemi şimdi yeni arabama uyguluyorum bu arabamız 82 model T stop 131 1.6cc kendi motoruna 4. enjektorlu , standalone beyınlı bi araba hazırlıyoruz ilerleyen zamanlarda otomobillerime konu açıcam şu anda çok karışık listesi düzenleyip konu açıcam 1 tane resim paylaşıyım




    , ama sana diyeceğim veya önerebileceğim birkaç şey war kesinlikle 1.3 kapak kullanma hararet ve conta yakmakdan başka bi işe yaramıo belki biraz sıkıştırmayı arttırdığı için ivme kazandırıyo ama uğraşmaya değmez , 2.0 tc motor bu motor hakkında da iyi şeyler söyleyemem yatak ve egzantrik sorunlarından başın çok ağrır , karburatorlu turbo istersen 2-3 mılyarla başlarsın 10 mılyarlık olursun arabanda 1000 km de bi sıkıntı çıkarır imkanın warsa enjektorlu işletim sistemli birşeyler yapmanı tavsiye ederim yoksa eğer biraz araştırma yapmanı veya orjınal binmeni tavsiye ederim ...
    Bende eski tip motor için enjeksiyonluya dönüşüme bi çok parça var, ilgilenirsen yardımcı olabilirim. Tamamen custom.

  9. #28
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende de bir çok parça war 3-4 arabayı yapacak kadar felan senin eksiğin warsa ben tamamlayım

  10. #29
    Mst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben geçen sene bir serçe çalıştırdım Ms ile, onun için hazırlamıştım parçaları, şimdilerde tamamen boşta ayrıca ilgilenmiyorum artık onun için ihtiyacım yok teşekkürler.

  11. #30
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alex Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tu plakalı olanda bıldıgım kadarıyla


    1.4 ie die bılıorm tek nokta enjeksiyonlu araç turbo denenmıs fakıre dustugu ıcın


    tipo mpi emme takılmışdı ve araç daha verımlı güç alınmışdı

    muhtemelen arabanın sahibinin bile bundan haberi yoktur

  12. #31
    CKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski otomobilimden bıkac fotograf.. 1920cc üstten egsantrik t3t4 ar60 murat 131
    aracı yapan TÜM OTO Satılmış usta.. kapağı yaratan LİDER Rektefiye hacı abi.
    sene 2003-2004






  13. #32
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CKN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eski otomobilimden bıkac fotograf.. 1920cc üstten egsantrik t3t4 ar60 murat 131
    aracı yapan TÜM OTO Satılmış usta.. kapağı yaratan LİDER Rektefiye hacı abi.
    sene 2003-2004

    Yine o meşhur motor çıktı piyasaya miniks bunu görmesin dicem ama zaten buralarda değil yırttın
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  14. #33
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biri yukarıdaki motorun üst kapağı nedir diye bilgi verebilir mi?
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  15. #34
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende o yüzden yazdım resimdeki motorun nasıl çalıştığını kimse bilmiyor sanırım sahibide dahil bloğun üzerinde tofaş kapağı ve tofaş kapağının hemen üzerinde renault kapağı subaplar emme egsoz yolları vs. adamı çıkmaza sokuyor Yada tam anlamı ile bir mühendislik harikası.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  16. #35
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben sanırım çözdüm emme ve egsoz manifoldu kendi kapağının üzerinde demekki subap tertibatı vs. kendi sistemi kullanılmış renault kapağının tek espirisi üstten eksantrik olayı sanırım sonradan yaptıkları düzenek ile tofaş kapağının üzerindeki subap teşkilatının hareketini bir üstteki renault kapağına monte eksantrikten alıyorlar
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  17. #36

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben sanırım çözdüm emme ve egsoz manifoldu kendi kapağının üzerinde demekki subap tertibatı vs. kendi sistemi kullanılmış renault kapağının tek espirisi üstten eksantrik olayı sanırım sonradan yaptıkları düzenek ile tofaş kapağının üzerindeki subap teşkilatının hareketini bir üstteki renault kapağına monte eksantrikten alıyorlar
    Aynen bencede üstteki eksantrikten bi zincir yardığımıyla falan tofaş kapağındaki piyano miline hareket weriyodur başka nası olabilrki zaten garip bişi yapmışlar ama helal olsun
    ER teknik ısıtma sistemleri

    Kat kaloriferi&brülör&hidrafor

    sistemleri montaj tamir bakım..

    7/24 servis hizmeti..

    ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
    0553 227 39 55

  18. #37

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motoru bursada cem xpold garaja yolla kaç bg istediğni söyle fiyat cıkarsın 2 gün sonra motor üzerinde gazlarsın vlla bursada 20 30 tane var soft hard ı
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  19. #38

    Üyelik
    Jan 2011
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu motor yıllarca forumlarda merak konusu olan hakkında türlü türlü muhabbetler üretilen motor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •