User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
49 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Motor Balansı

  1. #20
    RPS13
    Misafir
    makineyi oyle aldiysan sc isteme artik atmosferik haline nos basarsin kirmadan kullan sonra alicagin parcalarla kombo yaparsin bu parcalarini manifoldlarini al tak gazla long block almi$sin ne guzel hic elletme burda soktu takti derken biter makina...

  2. #21
    RPS13
    Misafir
    egsantrigin lifti duration'i ne kadar yuksek olursa olsun 1000-1100devirde rolanti tutturabilmen lazim kapaklarin yanma odasi kac cc?

  3. #22
    Black97
    Misafir
    Alıntı RPS13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    makineyi oyle aldiysan sc isteme artik atmosferik haline nos basarsin kirmadan kullan sonra alicagin parcalarla kombo yaparsin bu parcalarini manifoldlarini al tak gazla long block almi$sin ne guzel hic elletme burda soktu takti derken biter makina...
    Yanma odaları 64cc. Sıkıştırma 11:1.
    Rölantim 1000rpm zaten. Surge olayını 2000rpm altında yürürken yapıyor.
    Alacağın parçalarla kombo yaparsın derken??
    Egzantriği her türlü değiştirmek zorundayım. Overlap'ı çok fazla olduğu için egzoz kokusu tahmin edilemeyecek derecede. Şehir içinde kilometre başına 1 buçuk milyonu geçen bir sarfiyatı var. Eminim daha iyi bir tune ile çözülecek kısımlar vardır ama ne olursa olsun malesef şehir için bir egzantrik değil. Bunu gerizekalı amerikalılara anlatamadım. Mağlum istanbul'u ve trafiğini ne kadar anlatsan anlamaya kapasiteleri yetmez.
    Motoru burada açtırma diyen çok oldu haklısın ama en azından bir egzantrik değiştirebilirler sanırım.

  4. #23

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Black97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanma odaları 64cc. Sıkıştırma 11:1.
    Rölantim 1000rpm zaten. Surge olayını 2000rpm altında yürürken yapıyor.
    Alacağın parçalarla kombo yaparsın derken??
    Egzantriği her türlü değiştirmek zorundayım. Overlap'ı çok fazla olduğu için egzoz kokusu tahmin edilemeyecek derecede. Şehir içinde kilometre başına 1 buçuk milyonu geçen bir sarfiyatı var. Eminim daha iyi bir tune ile çözülecek kısımlar vardır ama ne olursa olsun malesef şehir için bir egzantrik değil. Bunu gerizekalı amerikalılara anlatamadım. Mağlum istanbul'u ve trafiğini ne kadar anlatsan anlamaya kapasiteleri yetmez.
    Motoru burada açtırma diyen çok oldu haklısın ama en azından bir egzantrik değiştirebilirler sanırım.
    Kardeşim selamlar nasılsın? Hayırlı olsun yeni motor gelmiş sonunda demek

    Gerçekten çok yakıyormuş da bence de komple long block geldiyse hiç açtırmasan daha iyi olur. Ben sırf hepsi komple installed gelsin de burada bi yanlışlık olmasın diye senin gibi long block almayı düşünüyorum.

    Peki Vettess mi taktı motoru? Senin araç oradaydı bildiğim kadarıyla en son. Eğer onlar taktıysa iyi bir rektifiyeci de biliyorlardır kesin.
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  5. #24
    Black97
    Misafir
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim selamlar nasılsın? Hayırlı olsun yeni motor gelmiş sonunda demek

    Gerçekten çok yakıyormuş da bence de komple long block geldiyse hiç açtırmasan daha iyi olur. Ben sırf hepsi komple installed gelsin de burada bi yanlışlık olmasın diye senin gibi long block almayı düşünüyorum.

    Peki Vettess mi taktı motoru? Senin araç oradaydı bildiğim kadarıyla en son. Eğer onlar taktıysa iyi bir rektifiyeci de biliyorlardır kesin.
    Ooo Armağan kardeş ne güzel bir sürpriz

    Motor geçen yaz geldi takıldı. Evet Vettes taktı, zaten bolt on gelmişti yani hiç zorluk çıkmadı. Dyno'ya çıktım 425hp çıktı (arka tekerlek). 50HP'den fazla güç kaybı var ama karbon fiber şaftı taktıktan sonra hiç çıkmadım dyno'ya. Mert Abi'yi aradım bir gün teste çıkalım, baksın nasıl yürüyor araba diye. 250km yol yaptık çok beğendi gidişini. Başta planım da böyleydi. Hatırlarsın motoru 200 shot nitro için build ettirmiştim. Toplam güç arka tekerlekte 600hp civarında oldu ama nitro kullanma riskine değmiyor gerçekten. Şimdi supercharger projesi için önümüzdeki hafta siparişi geçicem. Böylece çok daha küçük bir egzantrikle 8psi boost beni 600'lı değerlere çıkaracak. Şöyle işini bilen bir rektifiyeciyle önce bir konuşurum, zaten kendini belli eder

    Senin yerinde olsam long block olayına hiç girmem. Eğer ciddi düşünüyorsan sana çok sağlam 1-2 yerin linkini veririm, shortblock ve kapağı ayrı ayrı al burada birleştirirsin. Önemli olan shortblock'un yurt dışında yapılması.
    NOT: Senin yerinde olsam LS7 Motoru getiririm. (Z06 7.0lt.). 505hp stock. Ben projeye başladığımda henüz LS7 yoktu

  6. #25
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ls7 lerin büyüklük olarak normal bir küçük bloktan farkı var mı? yani camarolara direk oturuyor mu eğer öyleyse 505 lik bir camaro hemde stock motor kulağa çok hoş geliyor
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  7. #26
    Black97
    Misafir
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ls7 lerin büyüklük olarak normal bir küçük bloktan farkı var mı? yani camarolara direk oturuyor mu eğer öyleyse 505 lik bir camaro hemde stock motor kulağa çok hoş geliyor
    Direk olarak oturuyor. Ama o motoru takınca, şanzıman, egzoz, beyin, komple tesisat Z06'dakilerle değişmesi gerekiyor. Yani sırf motoru oturtmakla iş bitmiyor, ama bunu yapan araçlar biliyorum. İşin en güzel kısmı Z06 LS7 motorun pistonları forged, ve direk supercharger bağlayabiliyorsunuz. (8psi'ı aşmamak kaydıyla ama zaten o kadarı bile 650hp'lere rahat çıkarır).

  8. #27
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Black97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Direk olarak oturuyor. Ama o motoru takınca, şanzıman, egzoz, beyin, komple tesisat Z06'dakilerle değişmesi gerekiyor. Yani sırf motoru oturtmakla iş bitmiyor, ama bunu yapan araçlar biliyorum. İşin en güzel kısmı Z06 LS7 motorun pistonları forged, ve direk supercharger bağlayabiliyorsunuz. (8psi'ı aşmamak kaydıyla ama zaten o kadarı bile 650hp'lere rahat çıkarır).


    bildiğim kadarıyla kol, krank forged ama piston cast sanırım ?
    körler sağırlar

  9. #28

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Black97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ooo Armağan kardeş ne güzel bir sürpriz

    Motor geçen yaz geldi takıldı. Evet Vettes taktı, zaten bolt on gelmişti yani hiç zorluk çıkmadı. Dyno'ya çıktım 425hp çıktı (arka tekerlek). 50HP'den fazla güç kaybı var ama karbon fiber şaftı taktıktan sonra hiç çıkmadım dyno'ya. Mert Abi'yi aradım bir gün teste çıkalım, baksın nasıl yürüyor araba diye. 250km yol yaptık çok beğendi gidişini. Başta planım da böyleydi. Hatırlarsın motoru 200 shot nitro için build ettirmiştim. Toplam güç arka tekerlekte 600hp civarında oldu ama nitro kullanma riskine değmiyor gerçekten. Şimdi supercharger projesi için önümüzdeki hafta siparişi geçicem. Böylece çok daha küçük bir egzantrikle 8psi boost beni 600'lı değerlere çıkaracak. Şöyle işini bilen bir rektifiyeciyle önce bir konuşurum, zaten kendini belli eder

    Senin yerinde olsam long block olayına hiç girmem. Eğer ciddi düşünüyorsan sana çok sağlam 1-2 yerin linkini veririm, shortblock ve kapağı ayrı ayrı al burada birleştirirsin. Önemli olan shortblock'un yurt dışında yapılması.
    NOT: Senin yerinde olsam LS7 Motoru getiririm. (Z06 7.0lt.). 505hp stock. Ben projeye başladığımda henüz LS7 yoktu

    Hayırlısı olsun kardeşim, sonuçta süper bir motorun olmuş güle güle kullan, kazasız belasız İnşallah supercharger da sorunsuzca takılır ve en iyi verimi alırsın Hangi markayı alacaksın peki??? ATI mi Vortech mi yoksa başka bişi mi??

    Ben ne yapacağıma daha tam karar veremedim, zaten para da yok şu an Ama LSX diye bir block çıkmış herkes bayıla bayıla anlatıyor amerikada, onu uygulamayı planlıyorum. LS7 de tabi çok iyi ama bu LSXe daha da iyi diyorlar. Bir kere kapak saplamaları 6 tane, diğerlerindeki 4 yerine (tabi şu an buna uygun kapak da çok az ve pahalı, 4 saplamalı kapak takarsam potansiyeli kullanmıyor olacağım). Ayrıca bu iron block, LS7 aluminium. Amerikada kimle konuşsam reliability için iron block her zaman daha iyidir diyor. Sen ne dersin?

    http://www.texas-speed.com/shop/item...d=708&catid=20

    Bunun short blockunu da hazırlıyorlar

    http://www.texas-speed.com/shop/item...d=709&catid=20

    Demek kapakla short blocku ayrı ayrı al diyorsun. Nereleri önerirsin? Nereden alayım sence???
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  10. #29
    Black97
    Misafir
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlısı olsun kardeşim, sonuçta süper bir motorun olmuş güle güle kullan, kazasız belasız İnşallah supercharger da sorunsuzca takılır ve en iyi verimi alırsın Hangi markayı alacaksın peki??? ATI mi Vortech mi yoksa başka bişi mi??

    Ben ne yapacağıma daha tam karar veremedim, zaten para da yok şu an Ama LSX diye bir block çıkmış herkes bayıla bayıla anlatıyor amerikada, onu uygulamayı planlıyorum. LS7 de tabi çok iyi ama bu LSXe daha da iyi diyorlar. Bir kere kapak saplamaları 6 tane, diğerlerindeki 4 yerine (tabi şu an buna uygun kapak da çok az ve pahalı, 4 saplamalı kapak takarsam potansiyeli kullanmıyor olacağım). Ayrıca bu iron block, LS7 aluminium. Amerikada kimle konuşsam reliability için iron block her zaman daha iyidir diyor. Sen ne dersin?

    http://www.texas-speed.com/shop/item...d=708&catid=20

    Bunun short blockunu da hazırlıyorlar

    http://www.texas-speed.com/shop/item...d=709&catid=20

    Demek kapakla short blocku ayrı ayrı al diyorsun. Nereleri önerirsin? Nereden alayım sence???
    ATI D1SC yada F1A düşünüyorum. D1SC'nin potansiyeli 750 RearWheel HP, F1A ise 1000 RWHP. Bu sayılar maximumda tabiki. Aklım F1A'ya yattı çünkü head unit büyüdükçe daha az boost ile aynı gücü alabilirsin. Yani motoru öldüren boost olduğu için büyük bir kafa uniti ile daha rahat bir "street car" olabilir.

    Evet Iron block kesinlikle Aluminumdan daha uzun ömürlü. Bir 408 Iron block yakışır

    Para yok diyorsan bekle biraz çünkü biliyorsun sırf motoru almakla bitmeyecek. Her ne kadar önceden arabanda gücü destekleyecek parçalar bulunsa da elbet ıvır zıvır birşeyler çıkacak o zaman sıkışmak sıkıntı yaratır.

    Bu linkini verdiğim yer peynir ekmek gibi motor yapıyorlar ve hepsi çok başarılı motorlar. Linke tıklayınca yukarıdan aşağı doğru 3. motora git.

    http://www.victoryracingengines.com/...SX&BLOCK=SHORT

  11. #30

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Black97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ATI D1SC yada F1A düşünüyorum. D1SC'nin potansiyeli 750 RearWheel HP, F1A ise 1000 RWHP. Bu sayılar maximumda tabiki. Aklım F1A'ya yattı çünkü head unit büyüdükçe daha az boost ile aynı gücü alabilirsin. Yani motoru öldüren boost olduğu için büyük bir kafa uniti ile daha rahat bir "street car" olabilir.

    Evet Iron block kesinlikle Aluminumdan daha uzun ömürlü. Bir 408 Iron block yakışır

    Para yok diyorsan bekle biraz çünkü biliyorsun sırf motoru almakla bitmeyecek. Her ne kadar önceden arabanda gücü destekleyecek parçalar bulunsa da elbet ıvır zıvır birşeyler çıkacak o zaman sıkışmak sıkıntı yaratır.

    Bu linkini verdiğim yer peynir ekmek gibi motor yapıyorlar ve hepsi çok başarılı motorlar. Linke tıklayınca yukarıdan aşağı doğru 3. motora git.

    http://www.victoryracingengines.com/...SX&BLOCK=SHORT

    F1A daha iyi gibi gözüküyor gerçekten, hayırlısı olsun kardeşim Aslında tabi Supercharger veya turbo daha sağlıklı uygulamalar ama bir kitin fiyatı motorla beraber çok arttığı için ben NA yolundan gideceğim. Daha sonra bi değişikliğe gidip FI yoluna dönebilirim. Bu arada dediğin gibi, değişmesi gereken diğer parçalar için de ayrı bir liste yapmak gerek.

    Bu iron 408 de süper ve fiyatı burada uygunmuş cidden. Herkes bunu da epey bir övüyor ve öneriyor. Ama birkaç senedir var bu ve bana sanki çok benzin yakacakmış gibi geliyor. Çünkü forumlardan takip ettiğim kadarıyla yeni bazı motorların benzin sarfiyatı azmış. Ayrıca NA gitmemin sebeplerinden biri de bu. İstediğim zaman basarım NOSa benzini içer ama normalde NAyla daha az benzin yakarım. Diye düşünüyorum

    Neyse ben bir para olayını ayarlayayım da gerisi kolay

    Senin superchargerı yine vettess mi takacak?
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  12. #31
    Black97
    Misafir
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F1A daha iyi gibi gözüküyor gerçekten, hayırlısı olsun kardeşim Aslında tabi Supercharger veya turbo daha sağlıklı uygulamalar ama bir kitin fiyatı motorla beraber çok arttığı için ben NA yolundan gideceğim. Daha sonra bi değişikliğe gidip FI yoluna dönebilirim. Bu arada dediğin gibi, değişmesi gereken diğer parçalar için de ayrı bir liste yapmak gerek.

    Bu iron 408 de süper ve fiyatı burada uygunmuş cidden. Herkes bunu da epey bir övüyor ve öneriyor. Ama birkaç senedir var bu ve bana sanki çok benzin yakacakmış gibi geliyor. Çünkü forumlardan takip ettiğim kadarıyla yeni bazı motorların benzin sarfiyatı azmış. Ayrıca NA gitmemin sebeplerinden biri de bu. İstediğim zaman basarım NOSa benzini içer ama normalde NAyla daha az benzin yakarım. Diye düşünüyorum

    Neyse ben bir para olayını ayarlayayım da gerisi kolay

    Senin superchargerı yine vettess mi takacak?
    Açıkçası benzin yakış derecesi tamamen egzantrik ve enjektörlere bağlı bir durum. Ben supercharger setupına geçtikten sonra şu andakinden daha fazla benzin yakmayacağım. Tamam şu an 30lb o zaman ise 60lb enjektör olacak ama egzantrik yüzünden çok çiğ benzin yakıyorum ve o ortadan kalkacak. Yani aklında bulunsun egzantriğin duration'ı 220 civarlarında olsun sakın daha yükseğini alma.

    Daha önce ATI'nin supercharger'ı bir Corvette'e takıldı. (Vettess'te) Installation paper falan tam takım geliyor yani elimde alet edevat olsa ben takarım o kadar kolay yani. Sadece uğraştırıyor işte intercooler'ın borularını falan geçirmek vs vs.

  13. #32

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Black97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Açıkçası benzin yakış derecesi tamamen egzantrik ve enjektörlere bağlı bir durum. Ben supercharger setupına geçtikten sonra şu andakinden daha fazla benzin yakmayacağım. Tamam şu an 30lb o zaman ise 60lb enjektör olacak ama egzantrik yüzünden çok çiğ benzin yakıyorum ve o ortadan kalkacak. Yani aklında bulunsun egzantriğin duration'ı 220 civarlarında olsun sakın daha yükseğini alma.

    Daha önce ATI'nin supercharger'ı bir Corvette'e takıldı. (Vettess'te) Installation paper falan tam takım geliyor yani elimde alet edevat olsa ben takarım o kadar kolay yani. Sadece uğraştırıyor işte intercooler'ın borularını falan geçirmek vs vs.
    Aslında ben karar da veremedim bir türlü ne yapacağım hakkında... Şu an zaten benim egzantrikler 224 civarında. Motorun içi forged ama kapak orjinal. Acaba komple block mu değiştirsem, yoksa mevcut smotorda piston değiştirip FI mı uygulasam, yoksa iyi bir kapak alıp NA mı devam etsem bunun kararını veremedim. Fiyat/performans olarak 408 gerçekten çok uygun ama almışken insan LSX almak istiyor. Öte yandan bu motoru kendim toplamadığım için hangi setupa ne kadar dayanır bilemiyorum. Zor bir karar işte...

    Sen block değiştirdiğinde ne tür parçalarının değişmesi gerekti motor dışında? Z06 motorunda olduğu gibi komple tesisat vb değişmesi gerekmiyordur umarım...

    Bir de ecu tuningi nerede yaptıracaksın? O da önemli bir soru...
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  14. #33

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bildiğim kadarıyla kol, krank forged ama piston cast sanırım ?
    Evet, LS7 pistonları cast aluminium.
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  15. #34

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    51
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu hortlatmış olacağım..
    Peki yatak boşlukları doğru verilmezse forget yatak da olsa, hatalı montaj ne zaman ortaya çıkar?
    Yatakların yağ boşlukları fazla üretilmiş yatak seçenekleri de mevcut. Bu durumda ffabrikadan üretimden fazla yağ boşluğunun olması bu montaj hatalarını tolere edermi?

  16. #35
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Frequency_48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu hortlatmış olacağım..
    Peki yatak boşlukları doğru verilmezse forget yatak da olsa, hatalı montaj ne zaman ortaya çıkar?
    Yatakların yağ boşlukları fazla üretilmiş yatak seçenekleri de mevcut. Bu durumda ffabrikadan üretimden fazla yağ boşluğunun olması bu montaj hatalarını tolere edermi?
    oranlara bağlı. belli bi orana kadar çok süre tolere eder. belli bi orandan sonra kısa sürede patlar. 2 günde yatak boşluğu yüzünden saranda var 5-10bin km dayananda var. forumda da örnekleri oldu bazı konularda.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  17. #36
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Forged yatak derken?

    Yatak bosluklari duzgun degilse kotu sonuclanabilir sarabilir donebilir baska sorunlara yol acabilir

    Diger olculerdeki yataklar islem gormus kranklar icin ornegin krank sarmistir taslanmistir farkli olcu takarsin, renkli yataklar vs zaten belirli kodlara gore kombinasyonlarla takarsin bu sayede fabrikasyon bosluklara yaklasirsin yada tutturursun

    Mesela,

    Krankin onunde sayilar olur 1234567 diyelim 6 silindirli motor yedi ana yatak yani

    Blokta yada kepte de 7654321 olsun

    İlk yatak icin mesela 1 ile 7 bi araya gelrse yesil yatak kullanirsin yada iste salliorum 5. Olcu kol icinde boyledir bu kol keplerinde olur genelde tabi kranktada

    Oyle yanlis bosluk vardir belki mars basarsin bastiginda sarar digeri belli km sonra cikar bu birazda boslukla alakali bisi


    Forged yatak duymadim ne kast ettiniz bilmiyorum ama genel olarak yatak kranktan yumusak olur yani asinanin yatak olmasi istenir surtunen yuzeylerde

    Biraz daha aciklayici sorarsaniz ona gore cevaplayalim bildigimiz biseyse
    körler sağırlar

  18. #37

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    51
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ACL nin Race tipi ACL 4B8320H-STD Sonunda HX olursa 0,025 mm extra boşlukla üretiliyor. Bu motoru toplarken Sti ın 15010AA360 kodlu 11 mm lik pompasını kullansak nasıl olur..
    İllaki motoru forget yaparken extra yağ boşluğu iyidir diyerek HX modelini takıp sonrada bu boşlukta yağ filmi oluşturabilmek için 12 mm lik cosworth yağ pompası kullanmak ne kadar yerinde bir seçim.. Günlük kullanılabilecek araç için HX modeli ve 12 mm gereksiz değilmi?

    Krank, blok sıfır.. Rektefiyeli hiç bir malzeme olmayacak...

  19. #38

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    51
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir GC8 düşünün..

    Mahle 8,5 cr Piston
    Manley H beam kol
    ACL race ACL 4B8320H-STD yataklar
    Sti 11 mm yağ pompası
    Oem krank

    Bu malzemeleri kullandığımızda En azından sti veya Sti dan daha iyi internallere sahip bir araca sahip olmuyormuyuz..? Yoksa halen eli kulağında her an motor arızası verecek bir motor mu yapmış olacağız..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •