User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
24 sonuçtan 20 ile 24 arası

Konu: Racing karburatörleri hakkında bilgi istiyorum.

  1. #20
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Quad Karblarda böyle bişilerde var işte... üstde belirtiğim kütük sistem yerine injektörler yanma odaısnın başında... karburratörlerde üstünde... bir TPS ye birde CYL ye bakar bu iş



    Şimdi farkettim bu karburatör değil aslında itb nin değiştirilmiş custom çalışma yapılmış hali.Karburatörde zaten enjektör tps sensörü vs. olmaz.

    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  2. #21
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi farkettim bu karburatör değil aslında itb nin değiştirilmiş custom çalışma yapılmış hali.Karburatörde zaten enjektör tps sensörü vs. olmaz.

    Yeni nesil motosiklerde bulunuyor injeksiyonlaşmış karburatör diyelim hybrid
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  3. #22
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  4. #23
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim eski arabada itb bağlamıştım sencron gauge yi ebaydan aldım içinde değişik bi su olan 4 tane boru bir uçları birbirine bağlı diğer uçlarıda tek tek motora bağlı önce cihazı senkron ediyosun sonrada herbir karbüratörü veya itb yi tek tek senkron ediyosun çok zor değil zaten en önemli şey rölantiyi tutturmak tam gazda vakum yok oluyo içeri allah ne verdiyse o giriyo

    bu sisteme geçiceksen önemli olan şey kaç mm lik itb kullanıcaksın benim kullandığım itb ler 42mm likdi bu çap hem orta hem üst için ideal alt devir istiyosan çapları küçültmelisin 35 38 gibi üst devir canlı olsun dersen buseferde büyütmek zorundasın 45 48 gibi zaten çokda fazla seçeneğin yok ben ebaydan aldım 900 lük honda itb si 52 dolara geldi kargo dahil üzerinde enjektör kütük tps map jikle allah ne verdiyse dolu halde aldım

    gelelim yakıt konusuna yakıt içeri soktuğun hava ile doğru orantılıdır itb taktığında içeri soktuğun hava miktarı artar doğal olarakda yakıtı arttırmak zorundasın bu sana güç olarak kesinlikle geri dönücektir ama günlük kullanımdada seni bi miktar yorucaktır orjinal itb li arabalarda bu filtre kutusuyla sağlanır arabada itb wardır ama filtre kutusu havanın içeri girmesini bir miktar kısıtlar buda yakıt ekonomisi sağlar

    bu sistemin en zor kısmı filtre işidir ebayda susage veya sock filtre diğe geçen filtreler war bunlar işini görür ama ömürleri çok kısa günlük kullanırken takılıp sonra sökülebilen kolay bi filtre yapman lazım

    not: düzgün bişi istiyosan mutlaka ve mutlaka standalone a ihtiyacın war ayriyetten araştırdığım kadarıyla itb ile güzel bi şekilde hazırlanmış 80mm lik tek kelebekli bi manifold arasında 3-5 hp den fazla fark çıkmıyo tek kelebekli manifoldu ayarlamak itb den kat be kat kolay

  5. #24
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mengü abi açıklama için teşekkür ederim çok faydalı oldu.Racing motor itb sini standalone bir beyin ile sorunsuzca kullanabilirmiyiz ? Ayrıca alakasız olacak fakat itb ler turboda pek sağlıklı olmuyormuş bunun aslı varmıdır ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •