User Tag List

Sayfa 4/10 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
186 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Clio RS Teknik bilgi paylaşım konusu

  1. #58
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence aracın bı kadran vıdeosuna bakalım

    rolantı nerde,ne kadar kısa surede kendını toparlıyo,ilk marşta tepki ney

  2. #59
    Williams
    Misafir
    evet en iyisi kadran videosu

  3. #60

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir-istanbul
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben problemin contalardan olduğunu düşünmüyorum rslerin contaları zaten çok ince ve parçalar birbiriyle birebir örtüşüyor.sonradan takılan rölanti valfi orjinal mi?
    direksiyonu çevirince aracın stop etmesi olayı 1 kez başıma geldi (benim arabanın rölantisi 800 civarında yazılımdan dolayı) ondada direk servise gittim su devirdaiminden su kaçırıyormuş devirdaimi değiştirdiler aynı sorun bir daha tekrarlanmadı.belki hiç bir alakası yoktur onuda bilemiyorum.
    bu arada giderken vitesi boşa attığınızda klima açık olursa da 1-1.5 civarlarında gösteriyor.

  4. #61
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hava alan aracın stop etmesı daha zordur.

    rolantı valfı yenı degıstı denıldıgı ıcın sorun orda degıldır dıye dusunmustum ama yan sanayı flan takılmıssa rolantı valfıde ılk bakılması gereken yer bencede.

    rolanti valfi orjinal değil. belki bununla alakalı olabilir...

  5. #62
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence aracın bı kadran vıdeosuna bakalım

    rolantı nerde,ne kadar kısa surede kendını toparlıyo,ilk marşta tepki ney

    bu arada ilk çalıştırmada gaza basmazsan 10 sn civarında araba yine stop ediyor. bi sn gaza hafif basılı tutuyorum motor kendini toparlayınca stop etmiyor.


    birde direksiyonu çevirince bazen rolanti yükseliyor ama bazen yükselmeyip direkt stop ediyor.

  6. #63
    Williams
    Misafir
    Alıntı Epicurus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada ilk çalıştırmada gaza basmazsan 10 sn civarında araba yine stop ediyor. bi sn gaza hafif basılı tutuyorum motor kendini toparlayınca stop etmiyor.

    rolanti valfi

    bu olayların contayla falan hiç bir ilgisi yok olamazda zaten

  7. #64

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Williams Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rolanti valfi
    rölanti valfi ve clio RS.. benim eski RS'te de rölanti problemi vardı..
    clio'lara has bir sorun bu sanırım.. başka hiçbir arabada rastlamadım..

  8. #65
    Williams
    Misafir
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rölanti valfi ve clio RS.. benim eski RS'te de rölanti problemi vardı..
    clio'lara has bir sorun bu sanırım.. başka hiçbir arabada rastlamadım..
    RS lerin tek kronik sorunu diyebilirim
    fransız araçlarının hepsinde görülmekle aslında 106 gti lardada sık görülen bir sorun bu

  9. #66
    Williams
    Misafir
    bu arada elimde orjinal Rs filtre kazanı ve içindede filtresi var arayanlar bana özelden ulaşabilirler

    rolanti valfi isteyenlerede servis fiyatının çok altında arkadaşım yurtdışından getiriyor isteyene o şekildede yardımcı olurum.

  10. #67
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    başlığı toparlayıp, yeniden açacağım,
    sohbet şeklinde devam ederse, toptan kitlenecektir
    Built to fall....

  11. #68
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Epicurus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada ilk çalıştırmada gaza basmazsan 10 sn civarında araba yine stop ediyor. bi sn gaza hafif basılı tutuyorum motor kendini toparlayınca stop etmiyor.


    birde direksiyonu çevirince bazen rolanti yükseliyor ama bazen yükselmeyip direkt stop ediyor.

    anlaşıldı contalarda sorun yok

    bende 3 rolantı valfı bozduktan sonra valf yerıne kör tapa takmayı denedım.
    ılk çalıstırmada arac ısınana kadar ayagınla gaz vermezsen stop edıyordu.ısındıktan sonra normale donuyordu.fakat ısınsa bıle en ufak şeyde stop edıyordu. baktım rolantı valfı parasından kaçarken marş motorundan olacaz gene gıttım aldım rolantı valfi.

    şimdi sende devırde abuk sabuk bı dalgalanma yoksa ve stop edıyorsa bence valf şu an tam kapalı konumda ya takılı kaldı yada yanlıs valf takıldı hiç açıp kapatmıyor yada valf ın soketı cıkmıstır.

    birde rolantı valfının hava alan ucunda ne var.orjınalı fılıtre borusuna baglıdır.rolantı valfının hava gırısı tıkalıysa valf gorevını yerıne getıremıyoda olabılır.

  12. #69

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sayın iynn_rs size nasıl ulaşabilirim...

  13. #70

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    06
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EGE1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sayın iynn_rs size nasıl ulaşabilirim...
    ben aradım ulaştım sıkıntı yok

  14. #71
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlaşıldı contalarda sorun yok

    bende 3 rolantı valfı bozduktan sonra valf yerıne kör tapa takmayı denedım.
    ılk çalıstırmada arac ısınana kadar ayagınla gaz vermezsen stop edıyordu.ısındıktan sonra normale donuyordu.fakat ısınsa bıle en ufak şeyde stop edıyordu. baktım rolantı valfı parasından kaçarken marş motorundan olacaz gene gıttım aldım rolantı valfi.

    şimdi sende devırde abuk sabuk bı dalgalanma yoksa ve stop edıyorsa bence valf şu an tam kapalı konumda ya takılı kaldı yada yanlıs valf takıldı hiç açıp kapatmıyor yada valf ın soketı cıkmıstır.

    birde rolantı valfının hava alan ucunda ne var.orjınalı fılıtre borusuna baglıdır.rolantı valfının hava gırısı tıkalıysa valf gorevını yerıne getıremıyoda olabılır.
    sanırım ibrahimdi ismin hocam. öncelikle çok sğl ilgilendiiğin için. aslında rolanti valfi 0 ama orjinal değil. sanırım bu durumda orjinalini almam gerekecek. 0 orjinalinin fiyatı hakkında bilgisi olan var mıdır?

  15. #72
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    400 TL Ama valf zaten başka araçlarda denendi sorun yok

  16. #73
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    400 TL Ama valf zaten başka araçlarda denendi sorun yok
    alala. o zaman bulamıcaz sorunu.


    bu arada siz söyledikten sonra hususi arabaya inip baktım. rolanti valfinin kablosu felan çıkık değil. yanlız birşey dikkatimi çekti. valfe giren hava hortumunun ucuna kelepçe atılmış ve kelepçe sıkılarak delik çapı nerdeyse yarı yarıya ufaltılmış. bu normal mi? ayrıca deneme de yaptım. hava hortumunu elimle kapatınca hemen stop etti araba.

  17. #74
    Williams
    Misafir
    sabit hava girişi için boru çapı daraltılmıştır
    rolanti valfide büyük ihtimal bozuktur
    sürekli sabit az bir hava girerse araç yine düzgün rolantide durur fakat ilk çalışmalarda gaz yapmak zorunda kalırsınız
    birde şehiriçinde sorun olabilir direksiyonu döndürürken vs

  18. #75
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Williams Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sabit hava girişi için boru çapı daraltılmıştır
    rolanti valfide büyük ihtimal bozuktur
    sürekli sabit az bir hava girerse araç yine düzgün rolantide durur fakat ilk çalışmalarda gaz yapmak zorunda kalırsınız
    birde şehiriçinde sorun olabilir direksiyonu döndürürken vs

    aynen bunlar oluyor hocam. napayım ben çıkarayım mı kelepçeyi? o kelepçenin öle sıkılmasının mantığı nedir? bir işe yarıyor mu?

    eski rolanti valfi bozuktu belki dediğin gibi sabit hava girişi için sıkılmışştır kelepçe.... orjinalde de var mı acaba kelepçe?

  19. #76

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir-istanbul
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valf 400 değil yaw 230 ya da 240 liraya aldım ben sıfırını.
    edit:şu anda ki fiyatı da 255,3 lira.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •