User Tag List

Sayfa 8/10 İlkİlk ... 678910 SonSon
186 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: Clio RS Teknik bilgi paylaşım konusu

  1. #134
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hatta Utku da der ki, aracı çalıştırmadan evvel yol bilgisayarı dugmesine parmagınızı basılı tutun aracı calıstırın tekrar aynı kol vasıtasıyla rolantideki tuketimizi de gormeniz mumkun.

    Selamlar
    işin uzmanından altın bilgi, not alınsın kenara
    Teşekkürler Alpher hocam

  2. #135
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boşta 30 km üzeri anlık tüketim ''0'' Sıfır göstermeyen bir clio rs te sorun var demektir...

    Kesinlikle bir yerden hava alıyordur

  3. #136
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boşta 30 km üzeri anlık tüketim ''0'' Sıfır göstermeyen bir clio rs te sorun var demektir...

    Kesinlikle bir yerden hava alıyordur
    ya var ya bazen basit birşey oluyor. bir hortum kesik oluyor veya klipsi sıkı olmuyor..
    turbolu makinalarda hep görüyorum bazen bir dokunuşla herşeyi çözüyorsun.
    inşallah öle birşeydir...
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  4. #137
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha şimdi okuyabildim cevaplarınızı.

    soru 1: aynen dediğiniz gibi +30km hızlarda boşa attığımda anlık yakıt tüketimi 2,7-3,5-1,4 hatta bazen 0 gibi değişkenlik gösteriyor. evet bir sorun var orda hem fikirim. ama benim anlamak istediğim bu orjinal olmayan yada sorunlu olan rolanti valfinden midir? yoksa araç hava mı alıyordur. sorun neyse çözmek istiyorum. ama valf bozuk değilse ve gidip parayı orjinl valfe bağlarsam 2-3 ay daha çözemem problemi. o yüzden bilen arkadaşlardan yardımcı olabilirse çok sevinirim. arabanın ahava alıp almadığını anlamanın yada valfin bozuk olup olmadığını anlamanın bir yolu yok mudur?

    soru 2: şimdi öğrendiğim kadarıyla orjinal valf normalde bağlandığı yere perçinli. ben orjinal valf almak istesem nasıl takacağım?

    soru 3: ilk olarak emme manifoldunun contalarını değiştirmek daha mantıklı gözüküyor. şuan teflon var ama orjinal almak daha iyi sanırım. ben her zaman orjinalinden yanayım. orjinalleri için herhangi bir parça kodu felan var mıdır acaba? nasıl temin edebilirim? fiyatları hakkında bilginiz var mı? bide bu contaları değiştirmek uzun sürer mi? anladığım kadarıyla baya bi işçiliği olan bi işlem.


    çok soru soruyorum biliyorum ama takıntı yaptım şu olayı. önümüzdeki ay çözmem lazım.

  5. #138
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Epicurus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha şimdi okuyabildim cevaplarınızı.

    soru 1: aynen dediğiniz gibi +30km hızlarda boşa attığımda anlık yakıt tüketimi 2,7-3,5-1,4 hatta bazen 0 gibi değişkenlik gösteriyor. evet bir sorun var orda hem fikirim. ama benim anlamak istediğim bu orjinal olmayan yada sorunlu olan rolanti valfinden midir? yoksa araç hava mı alıyordur. sorun neyse çözmek istiyorum. ama valf bozuk değilse ve gidip parayı orjinl valfe bağlarsam 2-3 ay daha çözemem problemi. o yüzden bilen arkadaşlardan yardımcı olabilirse çok sevinirim. arabanın ahava alıp almadığını anlamanın yada valfin bozuk olup olmadığını anlamanın bir yolu yok mudur?

    soru 2: şimdi öğrendiğim kadarıyla orjinal valf normalde bağlandığı yere perçinli. ben orjinal valf almak istesem nasıl takacağım?

    soru 3: ilk olarak emme manifoldunun contalarını değiştirmek daha mantıklı gözüküyor. şuan teflon var ama orjinal almak daha iyi sanırım. ben her zaman orjinalinden yanayım. orjinalleri için herhangi bir parça kodu felan var mıdır acaba? nasıl temin edebilirim? fiyatları hakkında bilginiz var mı? bide bu contaları değiştirmek uzun sürer mi? anladığım kadarıyla baya bi işçiliği olan bi işlem.


    çok soru soruyorum biliyorum ama takıntı yaptım şu olayı. önümüzdeki ay çözmem lazım.
    conta seti 290 veya 250civarında. tüm contalar hatta sübap lastikleri bile var. üst kapak işçiliği de nerden baksan 250 kaat...

    şöyel birşey önersem arkadaşlardan oralardan biri rölanti valfini ödünç verse sorun o mu değil mi örenebilirsiniz.

    +yanılabilirim ama normal cliolarda rölanti valfi tek parça, rs te birbirine bağlı 2 parçadan oluşuyor, görünüşü çok farklı.
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  6. #139
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    conta seti 290 veya 250civarında. tüm contalar hatta sübap lastikleri bile var. üst kapak işçiliği de nerden baksan 250 kaat...

    şöyel birşey önersem arkadaşlardan oralardan biri rölanti valfini ödünç verse sorun o mu değil mi örenebilirsiniz.

    +yanılabilirim ama normal cliolarda rölanti valfi tek parça, rs te birbirine bağlı 2 parçadan oluşuyor, görünüşü çok farklı.

    evet clio rs lerde valf 2 parça. monte ediliyor birbirine. bu arada emme alt-üst manifold değişirken üst kapak açılıyor mu?

  7. #140
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    contaları almışken değiştirrisin diye düşünmüştüm
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  8. #141
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal valfin percinlerini kestirip yerinden cıkarttırabilirsiniz, ben öyle yapmıstım, zor bir işlem değil. oldugu gibi plastik aksamıyla almaya kalksanız gereksiz bir miktar daha para ödemiş olursunuz.

    edit : yenisinide percine gerek kalmadan iki civatayla takabilirsiniz.

  9. #142
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla bende bilmiyorum ki hocam. üst kapak açılmıyorsa gerek yok. ama emme manifoldu için açılmaz diye tahmin ediyorum. bilen arkadaşlar yazar bakalım.

  10. #143
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Epicurus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla bende bilmiyorum ki hocam. üst kapak açılmıyorsa gerek yok. ama emme manifoldu için açılmaz diye tahmin ediyorum. bilen arkadaşlar yazar bakalım.
    yok ya sen bile sökebilirsin emme manifoldunu. bişe yok onun contasında.... üst kapak için inanamayacağın parçaları sökmen gerekecek
    emmenin contası çelik olması lazım, söker sökmez anlarsın aslında.
    ha eğer enjektörlerin bağlı olduğu manifold parçasını diyorsan hatırlamıyorum şu an..
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  11. #144
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Epicurus kardeş, contaların üst kısmı kolay, fakat manifoldun alt parcasını sökmek için motoru biraz aşağıdan kaldırmak gerek kulağı gevşeterek, yoksa alt manifoldu söküp contasını cıkarmak ve hatta yerine yenisini takmak imkansıza cok fazla yakın. tek seferde halledilebilecek bir işlem, eli cabuk bir usta, yarım saatde bitirir verir elinize arabayı

    kaldırmazsanız eğer, şarj dinamosu yada klima kompresörünün oldugu yerde birşeye takılıyor, ya şarj ya klima tam olarak hatırlamıyorum hangisi üstteyse ona işte

  12. #145
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal valfin percinlerini kestirip yerinden cıkarttırabilirsiniz, ben öyle yapmıstım, zor bir işlem değil. oldugu gibi plastik aksamıyla almaya kalksanız gereksiz bir miktar daha para ödemiş olursunuz.

    edit : yenisinide percine gerek kalmadan iki civatayla takabilirsiniz.

    sğlasın mehmet. dediğin gibi en mantıklısı önce contaları orjinalle değiştirmek gibi gözüküyor. fiyatları hakkında bilgin var mı?

  13. #146
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fiyatları hakkında hakkaten bir fikrim yok ama göz korkutucu rakamlar değil, bak bu selcuk varya cliosportve fiyatları bu herif cok iyi bilir, nerde ucuzu ama orjinali var söylerde, bir mesaj atıver istersen ona abicim

    edit : üst ve alt +oringle beraber 50 60 lirayı gececeğini zannetmiyorum.

  14. #147
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Epicurus kardeş, contaların üst kısmı kolay, fakat manifoldun alt parcasını sökmek için motoru biraz aşağıdan kaldırmak gerek kulağı gevşeterek, yoksa alt manifoldu söküp contasını cıkarmak ve hatta yerine yenisini takmak imkansıza cok fazla yakın. tek seferde halledilebilecek bir işlem, eli cabuk bir usta, yarım saatde bitirir verir elinize arabayı

    kaldırmazsanız eğer, şarj dinamosu yada klima kompresörünün oldugu yerde birşeye takılıyor, ya şarj ya klima tam olarak hatırlamıyorum hangisi üstteyse ona işte


    Uploaded with ImageShack.us

    burdaki contaysa kolay gelsin
    triger değiştirmek için biz kulak dahil dediğin zımbırtıyı da söktük. ekstra demir ile öne doğsu çıkan neydi ya, neyse işte.
    conta takımı serviste 250-290 arası birşey ...
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  15. #148
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  16. #149
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Uploaded with ImageShack.us

    burdaki contaysa kolay gelsin
    triger değiştirmek için biz kulak dahil dediğin zımbırtıyı da söktük. ekstra demir ile öne doğsu çıkan neydi ya, neyse işte.
    conta takımı serviste 250-290 arası birşey ...
    cok para demişler, abicim sen yeterki değiş, buradan öğreniriz fiyatını uygun ve orjinal olanı alır yollarız sana gerekirse, verme servise o kadar para, o ne ya 250 lira.. baskı balata seti zaten bu arabanın 400 500 lira birşeydir conta neymiş be

    edit :en azından o zaman bu kadar para verdiğimi hatırlamıyorum

  17. #150
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cok para demişler, abicim sen yeterki değiş, buradan öğreniriz fiyatını uygun ve orjinal olanı alır yollarız sana gerekirse, verme servise o kadar para, o ne ya 250 lira.. baskı balata seti zaten bu arabanın 400 500 lira birşeydir conta neymiş be
    baskı balata şu an 350 TL.
    indirimli 290 tl.
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  18. #151
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baskı balata şu an 350 TL.
    indirimli 290 tl.
    contanın balata fiyatında olması mantıksız değilmi sencede mechanic?.. bence cok mantıksız var o işte bir terslik? acaba conta setine üst kapak contası v.s. felanda dahilmi? dahilse fiyat mantıklıda.. manifold içinse pahalı yani

  19. #152
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fiyatları hakkında hakkaten bir fikrim yok ama göz korkutucu rakamlar değil, bak bu selcuk varya cliosportve fiyatları bu herif cok iyi bilir, nerde ucuzu ama orjinali var söylerde, bir mesaj atıver istersen ona abicim

    edit : üst ve alt +oringle beraber 50 60 lirayı gececeğini zannetmiyorum.
    selçuk da zamanında alt + üst + oring 50-60 gibi rakamlar demişti. zamanında dediğim 1 ay önce ben contalara 100 diyim. 150 de işçiliğe alsalar. 200-250 gibi rakamlara çıkacak gözüküyor.


    ama önemli olan ii bi usta bulmak bursada. herkez anlamıyor malesef clio rs den....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •