User Tag List

Sayfa 14/18 İlkİlk ... 41213141516 ... SonSon
326 sonuçtan 248 ile 266 arası

Konu: Yeni Mégane R.S. 275 Trophy

  1. #248
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yahu Trophy-R ıle cupra 280 PP'ı kıyaslamayın artık.
    Trophy 275 ıle cupra 280'i kıyaslamak gerek.
    Markayı sevmek guzel ış,bunuda yadırgamayalım ama dogruları gormezden gelıp yazmakda fanatıklık olur. Gırdugum kadarıyla reno seat cılar araclarına baglı.
    Insallahda seat da reno gıbı motorsporlarında karıyer yapar. O konuda reno ya kafa tutması ıcın yıllar gerek.
    Trophy 275 ın suresı gelsınde rahatlıtalım yada dıger pıstlerdekı surelerını kıyaslıyalım.
    Aslında su canına ot tıkadıgımın reno yonetımı cevap versede alıp kullansak 1 tam 2 ceyrek pıstımızde...
    R888 pıst odaklı semı slıck dır. V700 ıse yolda kullanılabılen semı slıckdır(su tahlıye ve yanak yapısı)

  2. #249
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Type R gelir bunlar anca kumda marka fanatikleri sizi Renault Seat Type Race demeyi yeni öğrendiler daha , siz hondanın bu kadar R model çıkartıp ring te reklam yaptığını gördünüzmü çok erken konuşuyorsunuz çok erken.Head Flowunuz kadar konuşun

  3. #250
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Type R gelir bunlar anca kumda marka fanatikleri sizi Renault Seat Type Race demeyi yeni öğrendiler daha , siz hondanın bu kadar R model çıkartıp ring te reklam yaptığını gördünüzmü çok erken konuşuyorsunuz çok erken.Head Flowunuz kadar konuşun
    Ya Tayfun. Neyse.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  4. #251
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya Tayfun. Neyse.
    Bii dur ya iki takılacaktım ortama

  5. #252
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Type R gelir bunlar anca kumda marka fanatikleri sizi Renault Seat Type Race demeyi yeni öğrendiler daha , siz hondanın bu kadar R model çıkartıp ring te reklam yaptığını gördünüzmü çok erken konuşuyorsunuz çok erken.Head Flowunuz kadar konuşun
    şakaysa çok komik gerçekse hiç komik değil
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  6. #253

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu Trophy-R ıle cupra 280 PP'ı kıyaslamayın artık.
    Trophy 275 ıle cupra 280'i kıyaslamak gerek.
    Markayı sevmek guzel ış,bunuda yadırgamayalım ama dogruları gormezden gelıp yazmakda fanatıklık olur. Gırdugum kadarıyla reno seat cılar araclarına baglı.
    Insallahda seat da reno gıbı motorsporlarında karıyer yapar. O konuda reno ya kafa tutması ıcın yıllar gerek.
    Trophy 275 ın suresı gelsınde rahatlıtalım yada dıger pıstlerdekı surelerını kıyaslıyalım.
    Aslında su canına ot tıkadıgımın reno yonetımı cevap versede alıp kullansak 1 tam 2 ceyrek pıstımızde...
    R888 pıst odaklı semı slıck dır. V700 ıse yolda kullanılabılen semı slıckdır(su tahlıye ve yanak yapısı)
    +1

    Kesinlikle katılıyorum.
    Xbox Live ID : NickHaulden

  7. #254
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TRABZON
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu yavaş yavaş çekirdeklik kıvama geliyor hazırlığa başlayayım en iyisi

  8. #255
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabiki şaka Official fan page Renault Sport sayfasını bile her gün takip eden insanım , öenmli olan araçların gelişmesi bize daha stabil araçların sunulması satılması geri kalanı burda bizim muhabbetimiz , gönül isterki tek derdimiz bunlar olsa ama vergi cehenneminde yaşıyoruz artık iyice bunalttı yazık oluyor insanlarımıza.

  9. #256
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  10. #257
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Juggernaut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buradaki araç anladığım kadarıyla 280lik, renaultya göre çift kavrama avantajı var,
    testteki araç 275lik trophy değil ki 265 ile 275 arasında dağlar kadar fark var.
    renault bu halde bile öndeyse diyecek pek fazla söz yok.
    ancak şurayı anlamlandıramıyorum daha iyisini daha basitiyle yapmak varken trophy-r nerden çıktı?
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  11. #258

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tartışmaları gülerek izliyorum. Herkes takmış pist derecesine. Her alan yarışçı ve pistte o dereceyi yapabilecek sanıo. F458 in Mclarenden daha pahalı olduğu halde daha fazla satmasının bütün testlerde önde olmasının nedeni Ferrari olmasımıdır sizce. Arabayı iyi yapan ortalama kullanma kabiliyeti ile en iyi pist derecesine yakın derece yapabilmesidir. İddia ediyorum herkes C63 AMG ile piste çıkmaya can atar ama kimse iyi bir pilotun yaptığı dereceye yakın bir derece yapamaz. İlk 2 tur sonunda da kanter içinde konsantrasyonu bitmiş olarak derecesi daha da bozulur. F458 in olayı o. Çıktığın zaman yorulana kadar birbirine yakın süreler çıkarabilirsin. Buradaki konuda aynı. Evet seat vs daha hızlı olabilir düzlükte ve kağıt üzerinde. Ama Megane karşısında ne kadar iyi olabileceğini nurburgring dereceleri değil program test sürüşlerinde ortalama sürücü profiline daha yakın kişilerin vereceği bilgiler daha belirleyici olacaktır bence.
    IN BOOST WE TRUST

  12. #259
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Type R gelir bunlar anca kumda marka fanatikleri sizi Renault Seat Type Race demeyi yeni öğrendiler daha , siz hondanın bu kadar R model çıkartıp ring te reklam yaptığını gördünüzmü çok erken konuşuyorsunuz çok erken.Head Flowunuz kadar konuşun

    Buralar karışır

  13. #260

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şöyle söylim o zaman,trophy cup şase ve sport amortisörleri yüzünden aşırı sert bi araç.fakat ne pistte arka arkaya tur atınca yoruyo,ne günlük kullanımda nede uzun yolda.pistte attığın ilk tur gibi son turuda zorlanmadan yorulmadan atıyosun.aslında bu recaro koltuklar,aracın sertliği ve virajlardaki ağırlık transferinin düşük olmasıylada alakalı biraz.aracın içinde çok sağa sola yatmıyosun,direksiyonla mücadele vermiyosun bu yüzdende kollara ve vücuda yük binmiyo zorlanmıyo dolayısıyla yormuyo kullanırken.yeni trophy-r kesinlikle bu konuda biraz daha iyidir bence.bu özelliği sayesinde istikrarlı tur zamanları çıkartabiliyosun.
    INFINITE PERFORMANCE

  14. #261
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu test ınsanı dusunduruyor. Zaten bunun gıbı 1-2 test daha okumustum.
    Hala kodumun renosundan ses yok,M235 cup subata kadar dolmus.
    Ne alıcagım aq,kafa gıttı...

  15. #262
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evo'nun testindeki rs trophy değil evet aynı şekilde cuprada standart nürburgring'deki gibi pp yok.Rs biraz daha önde gözüküyor yine en azından bu test için..

  16. #263

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şöyle söylim o zaman,trophy cup şase ve sport amortisörleri yüzünden aşırı sert bi araç.fakat ne pistte arka arkaya tur atınca yoruyo,ne günlük kullanımda nede uzun yolda.pistte attığın ilk tur gibi son turuda zorlanmadan yorulmadan atıyosun.aslında bu recaro koltuklar,aracın sertliği ve virajlardaki ağırlık transferinin düşük olmasıylada alakalı biraz.aracın içinde çok sağa sola yatmıyosun,direksiyonla mücadele vermiyosun bu yüzdende kollara ve vücuda yük binmiyo zorlanmıyo dolayısıyla yormuyo kullanırken.yeni trophy-r kesinlikle bu konuda biraz daha iyidir bence.bu özelliği sayesinde istikrarlı tur zamanları çıkartabiliyosun.
    benim bahsettiğim yorgunluk o değil. Aracı kontrol etmek için vereceğin mücadele. Yoksa C63 AMG de trophy kadar başarılıdır koltuk vs konusunda. Megane ın avantajı önden çeker olmasına rağmen arkasını da direksiyon tepkisi ile kontrol edebiliyor olman. Megane 2 RS den en büyük farkıda o. Megane 2 rs daha kompact arkasını kolay kolay bırakmadığı için kafadan kayma daha fazla. Yay taktığın zaman zaten felaket o zaman direksiyon tepkisi de sapıtıo. Basa basa söyledim yaylar iyi bişey olsaydı 550 tl ye aldığım yayı 1 ay kullandıktan sonra çıkarıp 350 ye satmazdım diye. Candan da arabayı aldığın da yay vardı sonra benim megane ı aldı uzun süre benim arabayı kullanınca anladı. İlk başta benim araba senin arabadan daha iyi tutunuo dedi. Şimdi haklıymışsın diyo. Benim arabayı ne kadar yükleseydim kilitte taksaydım trophy olamayacaktı. Düzde evet hızlı olurdu ama viraj kabiliyeti yeterli olmayacaktı. bu sefer araba ile mücadele etmeye başlayacaktım.
    A6 mesela çok daha yumuşak ama viraj içi kontrolü dengesi megane dan daha iyi ki daha piste çıkarıp zorlayamadım, hala limitini bilmiyorum normal yolda da zorlamaya çekiniyorum başa bela olur diye.
    IN BOOST WE TRUST

  17. #264

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kelalper hakli. Hep yazdim gene yaziyorum. Surus dinamigi denen olay cok fazla faktörün bir araya gelmesi ile olusur.Arabayi takoz gibi yapmadan hem pistte hem yolda ideal tepkiler vermesidir. Ayni zamanda ruhu olucak direksiyon yolu hissettirecek tepkili olucak vs cok sey sayarim . Bunlar en önemlileri... Trophydede bu ozelliklerin cogu var.. motorsporlari departmaninin ustun tecrubesi ile orraya cikar bunlar. Ornegin bmw m ler. Ford m sports. Seat ww hatta audinin yiyecegi ekmek cok
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  18. #265
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim bahsettiğim yorgunluk o değil. Aracı kontrol etmek için vereceğin mücadele. Yoksa C63 AMG de trophy kadar başarılıdır koltuk vs konusunda. Megane ın avantajı önden çeker olmasına rağmen arkasını da direksiyon tepkisi ile kontrol edebiliyor olman. Megane 2 RS den en büyük farkıda o. Megane 2 rs daha kompact arkasını kolay kolay bırakmadığı için kafadan kayma daha fazla. Yay taktığın zaman zaten felaket o zaman direksiyon tepkisi de sapıtıo. Basa basa söyledim yaylar iyi bişey olsaydı 550 tl ye aldığım yayı 1 ay kullandıktan sonra çıkarıp 350 ye satmazdım diye. Candan da arabayı aldığın da yay vardı sonra benim megane ı aldı uzun süre benim arabayı kullanınca anladı. İlk başta benim araba senin arabadan daha iyi tutunuo dedi. Şimdi haklıymışsın diyo. Benim arabayı ne kadar yükleseydim kilitte taksaydım trophy olamayacaktı. Düzde evet hızlı olurdu ama viraj kabiliyeti yeterli olmayacaktı. bu sefer araba ile mücadele etmeye başlayacaktım.
    A6 mesela çok daha yumuşak ama viraj içi kontrolü dengesi megane dan daha iyi ki daha piste çıkarıp zorlayamadım, hala limitini bilmiyorum normal yolda da zorlamaya çekiniyorum başa bela olur diye.
    Şu durumu şöyle özetleyeyim bende. Bendeki araçta yay var, turuncuda yay yoktu. Benim aracım direksiyon tepkilerine daha direk cevaplar veriyordu, turuncu o hareketlerde esniyordu biraz daha. Ama sonra şunu farkettim limitte turuncuyu toplamak daha kolay, kendi aracım limitlerde kararsızlıklar yaşayabiliyordu. Yayın bana tek getirisi ağırlık merkezim biraz aşağı düştüğü için belki psikolojik olarak getirdiği yol tutuş, limitte biraz kararsızlık, yüksek hızda biraz daha stabil oluşuydu.(O da sanırım yine biraz aşağıda oluşundan aracın). Ben ama bizim rs'lerin quaife kilit ve coiloverla başka tepkiler vereceğine inanıyorum. Birde şasi burulmasını önlemek için alt gergi, dolgu vs. de yapılması lazım tabi, ha çok kafa kırılcaksa rollcage işin sonu olur.

    A6 ile çok yol yaptım, ani ağırlık transferi değişiminde saçma sapan tepkiler veriyor, esp hiç izin vermiyor o duruma. Quattronun ünlü kafadan kayması araçta mevcut ki araç gerçekten ağır, ama viraja asgari bir süratle oturduğun zaman çizgisinden sapmıyor. Ufak birkaç izlenim oldu konu dışı idi belki ama paylaşmak istedim
    .

  19. #266
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane 2 rs yaysız haliyle daha kontrollüydü çünkü limiti daha düşüktü limitinde gittiğinde tutması daha kolaydı amatör direksiyon hareketlerinde daha stabil daha kumda oynar gibi.Yaylı hali kontrol olarak kesinlikle daha zor çünkü hızlar yüksek daha yüksek refleks ve hissiyat istiyor daha buzda oynar gibi.Bu onu yaysız daha çok yol tutar yapmıyor,sürüş stilinle alakalı.Yaylı hali lastiğe çok yük bindiriyor,yaysız hali viraj içindeyken yatınca kullanana...Direksiyonuna güvenen yaylı buz üstünde gider gibi kullanır sadece hata tölere oranı çok daha düşük.Kısaca yaylı pistte yüksek limitte gider(yüksek tutunan asfalt) yaysız normal yolda.Günlük kullananın yay takmasına gerek yok.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •