User Tag List

Sayfa 15/18 İlkİlk ... 51314151617 ... SonSon
326 sonuçtan 267 ile 285 arası

Konu: Yeni Mégane R.S. 275 Trophy

  1. #267

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaw hala limitten bahsediosunuz. Kafanız mı güzel. Yayı taktığın zaman oo süper oldu gokart gibi oldu her verdiğimi alıo dersin ama araba dönmez çünkü arkası da takoz gibi olduğu için dümdüz gitmek ister. Esneme yapmaz viraja yatıramazsın. Evet yüksek hızda yere daha yakın olduğu için ahanda daha iyi dönüyor dersin esneme yaptığı zaman korktuğun için. Ama dar ve hızlı viraja geldiğin zaman abiii bu çok kafadan kayıyor yaa dersin. Neden tren gibi olduğu için. Arabanın kafasını sadece ön tekerleklerdeki direksiyon döndürmez. Arka kısmı döndürür. Arabanın arkasını kontrol ettiğin zaman kafasını da istediğin yere çevirirsin. Arkadan iterlerin daha iyi viraj almasının nedeni de odur. Arabanın arkasındaki aktarma arabanın kıçını viraj dışına kafasını da viraj içine sokmaya yarar. Renault gerzek ki nurburgring de daha iyi derece yapması için Ohlins ile anlaşmış. Kısa yay takıvereydi iş bitmişti. Beyler kendinizi kandırmayın. Fabrikalar gerzek değil o arabayı yaparken dünya kadar yay ve amörtisör denemesi yapıyor. Audi bile iki aynı arabada biri sline diye sadece yay takıp arabayı sana vermiyor. Komple amörtisör sistemi değişiyor. dünya kadar amortisör firması arabalar için sertlik ve yükseklik ayarlı amortisör sistemleri üretiyor. Arabaya sadece yay taktığın sürece arabanın yol tutuşla alakalı bütün dinamiğini çöpe atıyorsun demektir. Bunun limit ile alakası yok. Yay sana limiti daha ileri almanı sağlamaz sadece arabanın verdiği tepkileri yok ettiği için güvenlik hissi verir. Body roll azalır ama hızlı girdiğin virajda ani bir zıplamada amortisör düzgün çalışamadığı için kopar gidersin. şöyle örnek vereyim köprüden geçerken yay takılı bir arabada mı daha güvende hissedersin normal bir arabada mı. Yay takılı arabada amortisör düzgün çalışamadığı için araba zıplaya zıplaya gider. Yaysız araba ise daha akışkan ilerler. O nedenle şu yay geyiğini bi tarafa bırakın. Yay kozmetik olarak güzel bir üründür arabayı yere yaklaştırıp daha sportif görünüm sağlar. Ama hepsi o dur. Arabana yol tutturmak istiyorsan gidip spor amortisör takımı alacaksın.
    IN BOOST WE TRUST

  2. #268

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    A6 ile çok yol yaptım, ani ağırlık transferi değişiminde saçma sapan tepkiler veriyor, esp hiç izin vermiyor o duruma. Quattronun ünlü kafadan kayması araçta mevcut ki araç gerçekten ağır, ama viraja asgari bir süratle oturduğun zaman çizgisinden sapmıyor. Ufak birkaç izlenim oldu konu dışı idi belki ama paylaşmak istedim
    Lastiklerden olmasın canım o. Olm o yanaklı lastiği kime takarsan tak saçmalar nan. Jant ve ince profil lastikten sonra araba kendine geldi. Sırf o lastikler yüzünden 50 dolar zarar ettim. Coilover aldım türkiyeye getirtemeden bu jant ve lastikleri taktım ahanda istediğim gibi oldu dedim coiloverları ebayden sattım. 50 dolar kargo bana saplandı. Şimdi buradan bazı aklı selim arkadaşlar bi saattir yay için tatava yapıo jant lastikle araba yol mu tutarmış demeye getirmesin. Arabanın yol tutuşu çok az fark etmiştir ama en azından artık su yatağında gider gibi seyahat etmiyorum. Amortisörden çok lastik yanakları esneme yapıyordu arabanın ağırlığından dolayı. Bump ı geçtiği halde araba aşağı yukarı sallanmaya devam ediyordu onlar kesildi konforu yerine geldi.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #269
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yav he he kafam güzel saçmaladım kusura bakma sen gibi herşeyin en iyisini bilen bi otorite varken.Yaylı kaç km yaysız kaç km kullandın ne kadar test ettinde bu kadar eminsin bana söylesene 1 haftada sattım dyorsun?Köprüden geçerken hopur hopur zıplattığı için çukurda çakırda bam güm sertleştiği için satmış olman arabayı geri götürdüğü anlamına gelmek zorundamı.Renaultun ohlinsle anlaşması 2 dev marka arası sidik yarışında gelişme çabası tabiki tek yay takıp karşısına çıkmayacaktı saçma örnekler verip kendini haklı çıkarmaya çabalama herşeyde.Çocuğada öyle değilmi bilmem ne diye empoze etmeye çalışma ayıp olmasın diye üstü kapalı birşeyler anlatmaya çalışmış.Tatava yapan kim acaba lastikle arabanın yol tuttuğunu çok şükür biliyoruz yeterince test ettik herkesi aşağılama çabandan vazgeç artık saygıda kusur etmiyoruz diye küçük düşürücü konuşmana izin veriyoruz zannetme.Çık dedik 1kere çıkmadın üstüne durur durur içinden geçerim dedin birşeyler dedin ses çıkarmadık insanları aşağılamayı bırak.

  4. #270
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lastiklerden olmasın canım o. Olm o yanaklı lastiği kime takarsan tak saçmalar nan. Jant ve ince profil lastikten sonra araba kendine geldi. Sırf o lastikler yüzünden 50 dolar zarar ettim. Coilover aldım türkiyeye getirtemeden bu jant ve lastikleri taktım ahanda istediğim gibi oldu dedim coiloverları ebayden sattım. 50 dolar kargo bana saplandı. Şimdi buradan bazı aklı selim arkadaşlar bi saattir yay için tatava yapıo jant lastikle araba yol mu tutarmış demeye getirmesin. Arabanın yol tutuşu çok az fark etmiştir ama en azından artık su yatağında gider gibi seyahat etmiyorum. Amortisörden çok lastik yanakları esneme yapıyordu arabanın ağırlığından dolayı. Bump ı geçtiği halde araba aşağı yukarı sallanmaya devam ediyordu onlar kesildi konforu yerine geldi.
    Tamam esnemeyi çözdük diyelim, understeer'i napıcaz sayın abim Zaten sline değil alet, o böyle o403 gibi yaylana yaylana gitsin diye yapılmış. Sende onu istiyordun çok kurcalamayalım
    .

  5. #271

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allahım ya bunu bana hayatında piste ilk defa beni yanına alıpta çıkan 3 kere istanbul parka çıkan adam diyor. Tamam zeki sen ustasın biz çırak. Yay dediğin zımbırtı coiloverdan da amortisör setinden de daha iyi çalışır. Bide okuduğunu anlayabilsen. 1 ay dedim 1 hafta değil. Pistte denedikten sonra çıkardım koçum. Bunun yaylı ne kadar kullandın yaysız ne kadar kullandın ile alakası yok. Yaysız uzun süre kullandım. Yayı taktıktan sonra tepkilerin yanlış olduğunu arabayı tren haline getirdiği için çıkardım.
    Haa bu arada söylediğim hala geçerli. O pistte arkandan çıkiim geçer durur gene geçerdim DV ile.
    IN BOOST WE TRUST

  6. #272

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam esnemeyi çözdük diyelim, understeer'i napıcaz sayın abim Zaten sline değil alet, o böyle o403 gibi yaylana yaylana gitsin diye yapılmış. Sende onu istiyordun çok kurcalamayalım
    Understeer zaten arabanın karakterinde olan bişey. Ona bişey yapamazsın motor çok ağır ve fazlasıyla önde. Ama gene de önden çeker gibi kafayı alıp atmıo dışarı şu anda.
    IN BOOST WE TRUST

  7. #273

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Limit yukseltmesi onemli deilki surus dinanizmide onemliki. Duzgun zeminde yuksek hizda yay cok sey katar. Kotu zemindede gitmeyelm bi zahmet. O kdr ucuz parca beklentide o kadar olmali coil deil sonucta..
    170le giderken sag sol yap yaysiz hali dagitir. Yay dinanizm katar..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  8. #274
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allahım ya bunu bana hayatında piste ilk defa beni yanına alıpta çıkan 3 kere istanbul parka çıkan adam diyor. Tamam zeki sen ustasın biz çırak. Yay dediğin zımbırtı coiloverdan da amortisör setinden de daha iyi çalışır. Bide okuduğunu anlayabilsen. 1 ay dedim 1 hafta değil. Pistte denedikten sonra çıkardım koçum. Bunun yaylı ne kadar kullandın yaysız ne kadar kullandın ile alakası yok. Yaysız uzun süre kullandım. Yayı taktıktan sonra tepkilerin yanlış olduğunu arabayı tren haline getirdiği için çıkardım.
    Haa bu arada söylediğim hala geçerli. O pistte arkandan çıkiim geçer durur gene geçerdim DV ile.
    Komik olmaya başladın, benden söylemesi.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  9. #275
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk defa yanımda çıkman senin herşeyi süper bildiğin anlamına mı gelir ya da beni yol tutuş dinamiğini sürerken hissedemeyen bi takoz mu yapar?Yine çarpıtma kimse spor amortisör seti veya iyi ayarlı bir coiloverdan daha iyi tutar demedim standart amortisörlü yaysız megane 2 rs ten yaylı rs daha iyi tutunuyor dedik bide okuduğunu anlayabilsen.Bunu yaylı yaysız ne kadar kullandığınla denediğinle çok alakası var.Evet yaylı şehir içi tedirgin ediyor fazlaca kafadan kayma eğilimi var taaaki lastiğini düzgün tutunan birşey seçene kadar!DV ile anca düzlüklerde geriden gelip geçerdin gerisi için mastercard.

  10. #276

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya zeki tamam 2 kez körfez 3 kez istanbul parka çıktın büyüksün. Körfezde kaç dönmüştün en son 59 mu. Benim 54.6 var stage 1 sendeki yazılım ile hadi canım meşgul etme dükkanın önünü.
    20 kere söyledim renault mühendisleri gerizekalı ki o arabayı daha kısa yayla üretememişler.
    IN BOOST WE TRUST

  11. #277

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Komik olmaya başladın, benden söylemesi.
    Orçun DV zekinin arabasından ne kadar hızlıydı bilmem biliyor musun? Start finishte arkasından çıkar geçer start finish sonunda durur. Gene fırlar geçerdim. Adım kadar da eminim.
    IN BOOST WE TRUST

  12. #278
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yav he he kafam güzel saçmaladım kusura bakma sen gibi herşeyin en iyisini bilen bi otorite varken.Yaylı kaç km yaysız kaç km kullandın ne kadar test ettinde bu kadar eminsin bana söylesene 1 haftada sattım dyorsun?Köprüden geçerken hopur hopur zıplattığı için çukurda çakırda bam güm sertleştiği için satmış olman arabayı geri götürdüğü anlamına gelmek zorundamı.Renaultun ohlinsle anlaşması 2 dev marka arası sidik yarışında gelişme çabası tabiki tek yay takıp karşısına çıkmayacaktı saçma örnekler verip kendini haklı çıkarmaya çabalama herşeyde.Çocuğada öyle değilmi bilmem ne diye empoze etmeye çalışma ayıp olmasın diye üstü kapalı birşeyler anlatmaya çalışmış.Tatava yapan kim acaba lastikle arabanın yol tuttuğunu çok şükür biliyoruz yeterince test ettik herkesi aşağılama çabandan vazgeç artık saygıda kusur etmiyoruz diye küçük düşürücü konuşmana izin veriyoruz zannetme.Çık dedik 1kere çıkmadın üstüne durur durur içinden geçerim dedin birşeyler dedin ses çıkarmadık insanları aşağılamayı bırak.
    Empoze durumu felan yok ben gözlemlediğimi yazdım ama herşeyi geçtim o yay yüzünden sağ arka amortisörüm yağ bıraktı dışarı, halk tabiri ile patladı. Ön amortisörlerde de sıkıntılı sesler var, bundan sonra amortisör upgrade etmeden yay takmam veya direk coilover alırım. Ha 120bindeki aracın amortisörleri zaten değişim ister o da ayrı konu.

    Diyeceğim o ki coilover veya amortisör+yay olmadan bu iş biraz kelek, benim aracım şuan sert ama birşeyler eksik gibi. Biraz süre geçtikten sonra coilover'e geçip huzura ulaşmak istiyorum
    .

  13. #279
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olay süre ve sidik yarıştırmaksa eğer çıkardın ist parka dönerdin 2.çıkmama 36.5 i görünce bi daha giren görmedik oraya yok balata oldu yok başka birşey oldu aracın hızlıydı ama düz yollarda gördük hep.Bu konuda tartışma benle hiç sevmem bu işleri hiç iddia etmedim şunu bunu geçerim diye hırsım yoktur.Ya sen otomotivde üretimde bulundun mu hiç bilirmisin o işleri??20 kere söyledim renault mühendisleri gerizekalı ki o arabayı senin yazılımınla salmıyordu piyasaya..<-Açtım dükkanın önünü.

  14. #280
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Empoze durumu felan yok ben gözlemlediğimi yazdım ama herşeyi geçtim o yay yüzünden sağ arka amortisörüm yağ bıraktı dışarı, halk tabiri ile patladı. Ön amortisörlerde de sıkıntılı sesler var, bundan sonra amortisör upgrade etmeden yay takmam veya direk coilover alırım. Ha 120bindeki aracın amortisörleri zaten değişim ister o da ayrı konu.

    Diyeceğim o ki coilover veya amortisör+yay olmadan bu iş biraz kelek, benim aracım şuan sert ama birşeyler eksik gibi. Biraz süre geçtikten sonra coilover'e geçip huzura ulaşmak istiyorum
    Çok kez ist parka çıktığından amortisörleri yorulmuştur doğrudur ***** yaylı 34.9 döndü stok herşeyi yaysız olsa ne dönerdi kimbilir.Bende kesinlikle amortisör upgrade etmeden yay taraftarı değilim birşeyi yaptın mı tam yapmak gerek ama bu o araç yaysız daha iyi yol tutuyor demek değil.Şehir içinde ihtiyacı yok bencede söylüyorum asfalt tutunmuyor kafadan kaymaya zorluyor lastikle toparlıyorsun işi biraz(he pardon lastiğin yol tutuşu değiştirdiğini bilmeyiz biz yanaktan esneme azaldımı ne olur falan hiç hiç sallıyorum bakma).Kesinlikle iyi bir coille devam edersin hem estetik hem daha başarılı olur.

  15. #281
    ahm_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allahım ya bunu bana hayatında piste ilk defa beni yanına alıpta çıkan 3 kere istanbul parka çıkan adam diyor. Tamam zeki sen ustasın biz çırak. Yay dediğin zımbırtı coiloverdan da amortisör setinden de daha iyi çalışır. Bide okuduğunu anlayabilsen. 1 ay dedim 1 hafta değil. Pistte denedikten sonra çıkardım koçum. Bunun yaylı ne kadar kullandın yaysız ne kadar kullandın ile alakası yok. Yaysız uzun süre kullandım. Yayı taktıktan sonra tepkilerin yanlış olduğunu arabayı tren haline getirdiği için çıkardım.
    Haa bu arada söylediğim hala geçerli. O pistte arkandan çıkiim geçer durur gene geçerdim DV ile.
    Ben hiç görmedim transponderlı süreni bunu yazabilmek için önce birseyler yapmış olmak gerekir sanırım biraz kuru sıkı olmuş gibi

  16. #282
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orçun DV zekinin arabasından ne kadar hızlıydı bilmem biliyor musun? Start finishte arkasından çıkar geçer start finish sonunda durur. Gene fırlar geçerdim. Adım kadar da eminim.
    Düzlük için pist'e ihtiyacınız yok ki. Pistte seni geçer durur sonra bir daha geçerim demek için 2.29 falan hatta daha iyi dönmen lazım. Bu yüzden söyledim, düzlükse olay ona birşey diyemem tabii.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  17. #283

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    transponderlı süremi yayınlamadık çünkü katılımcı değildim. Bütün seanslar sonunda çıktığım zaman transponderlar benim arabamın bagajındayken ölçülen süredir. Yani transponerlı süredir ama official süre değildir katılmcı olmadığım için.
    IN BOOST WE TRUST

  18. #284
    ahm_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Süre kaçtı peki ?

  19. #285
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmrs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Süre kaçtı peki ?
    İst park yok Ahmet onda nedense ölçülmemiş o kadar bilinçli ve prof birisi nasıl süre merak etmezse ist parka kendi aracıyla çıkışında...Bagajda unuttum transponderları bilgisayar ölçtü 54.9 yapmışım muhabbeti İzmit körfez pisti için.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •