sanırım drag ıcın hazırlanmıs sert agresıf bır setupda ms kullanan duymadım ama ben böle bır salaklık yaptım.
ben ems ecu kullanıyorsam herseyını kullanmak ısterım sunu kullanırsan ıslemcı yavaslar sunu yaparsan böle olur dertlerı bana göre degıl bunları alırken bılmıyordum eger benım bu söledıklerımı keske o sıralar bu sekılde bırılerı paylasmıs olsaydı ben msin adını aklıma bıle getırmezdım
ecu nun uzerındekı kompanetler transtör direnc vs entegre bunlar cok cabuk ısınıyor ve ecunun sacma sapan hareket etmesını saglıyor bılmıyorum bu tur sorunları ms2 de ms3 de çözdulermı fakat alt yapı ayn oldugu ıcın br degısıklık olucagını sanmıyorum
memnunum dıyenlerınde fıkırlerı onemlı aslında marka fanatıklıgı veya arkdasım ms ısı yapıyor malı kötulemeyım tıcaretıne engel olmuyalım gıbı dusunen kısılerde vardır.
2 seneye yakındır arabamın uzerınde ınsallah 10 15 gune kurtulucam ve mekanıkdekı butun parcaların yararını sanırım görmeye baslıycagım
et giren yere dert girmez.
pek bır farklılık olucagını zanletmıyorum harıtayı kaydederken ms1 de arabanın motor kulagı kopuyormus gıbı sallıyor arabayı cok cok ms 2 ve ms 3 de bu sorun ortadan gıtmıstır
et giren yere dert girmez.
87mm 12.2 cr piston(1mm büyüttüm pistonları)
kapak emme kelebek port polish
filtre egzos
ms2 vol3.0 ecu( launch control,shift light vs. yapıcaz,yapıldı diyim)
araç 306gti, şimdi çöp bi ecu mu almışım sizce? özellikle özgün abi senden yanıt bekliyorum![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
MS1 ile MS3 arasında dünya kadar fark var. Senin ağzın yanmış ama zaten sen baştan yanlış seçim yapmışsın MS1 ile.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Beyler,
Megasquirt'in diğer işletim sistemleri ile olan en büyük ve en ayırt edici özelliği, kullanıcının araca, motoruna, yapılan değişikliklere, motorun ihtiyacına, işletim sistemi parametrelerine ve tuning denen ayar işlemleri bütününe vakıf olmasını gerektirmesidir.
MS, bir parça "kendi uçağını kendin yap" modelidir.
Piyasada kamyon dolusu ECU ve piggyback sistemleri var. Bunların ezici çoğunluğu ya "tak ve unut" ya da "işinin ehline ver taksın, ayarlasın, sonra unut" kapsamına giriyor.
Fiyat farkının nedeni de bu şekilde açıklanabilir.
Evini temizlemek, harcadığın elektrik ve temizlik kimyasalları vs dışında bedava..
Evini başkasına temizletmek ise, para ile..
Ben Kendi aracıma $1400 verip Adaptronic ya da $2700 verip Hydra alabilirdim. Ama MS aldım.
(Şu anda takılı değil, çünkü vaktim yok. Hala piggyback ile gidiyor velet, o da ayrı mesele)
Neden mi?
Çünkü üye olduğum diğer forumlarda sayısız kullanıcı farklı MS versiyonları ile tekerlekte 200 ile 450 Hp arası güç, ve belediye otobüslerini kıskandıracak derecede tork elde ediyorlar.
(Daha fazla güç elde edenler de var, ben çoğunluktan bahsediyorum)
İş bununla kalmıyor, çok geniş, çok kapsamlı bir bilgi dağarcığı da mevcut.
Kaldı ki, Tunerstudio ile anında autotune yapabiliyorsunuz.
Ama, başta da dediğim gibi, bu işlere vakıfsanız MS kullanın derim.
MS topladınızmı hiç ? Potansları vardır üstündeayarlarsınız
1 gün bozuour birgün çalışmaz
Knock boardımı sonadan takarsınız aaa launch mu sonadan yaparsınz sıralımı Sıralısını 1-2 kere gördüm ama görmedim desemde iidir ayrıyetten
yazarsınız online değişir olurda sıkıntı olursa kapanıp açılırsa kafası karışır reborn gerektirir onu bunu yapar yok ms1 işlemcisi sik sok olur
Bene Haltechimi alırım 1000 dolara aem ems mi alırım 1000 dolara Calibre edilebilen Kncok sensorum var
istediğim sensoru direk girebiliyorum12 enjektore kadar sequansial çalıştırıyorum traction control twin vanos control ne ararsan var eeee neden ms i tercih edim aynı paralara? söylermisiniz bana
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
abi bana diyorsan ben toplamadım hiç, beyin işinden anlamam.
kemal(dragstar) arkadaşımdır herşeyi o yaptı bende.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
hahaha ms1 2.2 yle tek egzantirik 1594cc civicle 14.2 yaptım beceremeyenler tabiki olacaksorun yaşayanlar da şimdiyse microsquirtle devam ediyorum bu yıl yine 840 kg d16 ne yapıyo görürüz bırakın beyne *** atmayı haa 52 li 106 yine ms1 le 14.3 ümüz de var denekki oluyomuş yürütemiyosanız problemi ecu da aramayın dügün montaj düzgün setup yapılmayacak şey yoktur
ECUTECH İstanbul
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
olay avans veripo alması deil Fic in sıkıntısı su adı üstünde içindeki FIC leri benzin avans ve input output fic i olarak 3 e ayrılıyor bunlar içine attığında yazılımı değiştiriyor resmen fic kulalanan vara baksın real time deiştiriyorsun hoppp değişiyor
++ boost geçişlerde sıkıntılar bas gösteriyot
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Sequential injection, knock management, launch control, switchable tables, vesaire, vesaire..
Ben $650 verdim. Hazır almayı tercih ettim. Benim araç için basemaplar dahil.
yeni nesil cep telefonlarının işlemcisi bile MS inkileri öttürür
valla bende kullandım ufak tefek sıkıntılar yaşadım ama benim aracıma başka bişey uygulamak hem sıkıntılı hemde zordu![]()
Asla bir tutmam yarısı çeyreği bile olamaz hatta ama araba yurumesiyle alakası yok konunun yakında k24 itb eg ye başlıcam haltech kullanıcam senin önerin üzerine ama araba sadece beyinle yürümez ben sadece en adı model ecu bile bazen düzgün yapıldığında is yapar bunu demek istedim artık ben de 1kullanmiyorum zaten yani 15.1 yapan araba 14.8 e gelir ama farklı beyinle 13.8 e gelmez
ECUTECH İstanbul
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)