User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
81 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: MS3 Pro NEW!!!

  1. #58
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgün basemap konusunu halen başka yere çekip durma yaa herkes üniversal ecu çalıştıramaz bu kadar basit plug & play takıp içindeki base le marş yapmaya benzemez üniversal yapmak bunu söyledim söylediğimin arkasındayım sen hala başka yere çekip duruyosun

    benim ömrü haytımda yaptığım 205 sayısı ikidir ikisinde de microsquirt var kopyalanması zaten trde imkansız 4 layer board var

    net bi biçimde şunu belirtiyim biz ecuları burada toplamıyoruz diyautotuneden toplu mümkünse smd satın alıyoruz 1100 ila 1200 tl ye elimize ulaşıyo faturaları mevcuttur bunun haricinde aracın gereksimine göre belki kendimiz eklenti yapabiliyoruz bu kadar basit ben daha bir tane keyif harici board toplamadım hep micro ya da 3.57 smd kullanımımın sebebi insan lehimi yüzünden sorun yaşamamak zaten haa pahalıya kaliteli olması için alıyoruz güvenli ve sağlam oluyo ms iki tane varible cam kontrol edebilir

    gelelim aem emsli 106 ms2 li 106 konusuna hafta sonu istanbuldayım eğer müsaitsen um üzerinde ms2 li halde ardından aem ems4 takılı wasted spark ardından eam ems takılı cop deneyip buraya koyalım böylece herkes verdiği paranın karşılığını görsün hatta arada wems de taklım madem bi test olsun
    ECUTECH İstanbul

  2. #59
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    özgün basemap konusunu halen başka yere çekip durma yaa herkes üniversal ecu çalıştıramaz bu kadar basit plug & play takıp içindeki base le marş yapmaya benzemez üniversal yapmak bunu söyledim söylediğimin arkasındayım sen hala başka yere çekip duruyosun

    benim ömrü haytımda yaptığım 205 sayısı ikidir ikisinde de microsquirt var kopyalanması zaten trde imkansız 4 layer board var

    net bi biçimde şunu belirtiyim biz ecuları burada toplamıyoruz diyautotuneden toplu mümkünse smd satın alıyoruz 1100 ila 1200 tl ye elimize ulaşıyo faturaları mevcuttur bunun haricinde aracın gereksimine göre belki kendimiz eklenti yapabiliyoruz bu kadar basit ben daha bir tane keyif harici board toplamadım hep micro ya da 3.57 smd kullanımımın sebebi insan lehimi yüzünden sorun yaşamamak zaten haa pahalıya kaliteli olması için alıyoruz güvenli ve sağlam oluyo ms iki tane varible cam kontrol edebilir
    ms2 v3.57 toplu extra 4 bar map sensoruyle(65 dolar) 565 Dolar verdım shipping dahil
    paypal goruntusunu upload edemedım yoksa yukleyecektım
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  3. #60
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    um 106 bu teste hazır hatta ecufast de ben sana teklif etmiştim msle deneyelim bi de aem ems bağlayalım kaç hp fark oluyo bakalım aynı araçta farkı teche koyalım diye istersen öyle yapalım istersen başka 106yla bakalım ciddi ciddi görelim sonucu yeterki kafalarda soru işareti kalmasın
    gerçekten görmek lazım sonuçları bilgilenmek için iyi veya kötüyü eleştirmek değil sadece erkutun da dediği gibi akıllarda soru kalmaması için...

  4. #61
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuncayakyz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerçekten görmek lazım sonuçları bilgilenmek için iyi veya kötüyü eleştirmek değil sadece erkutun da dediği gibi akıllarda soru kalmaması için...
    Bende merak ettim
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  5. #62
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkut lafı orda söleyen sensın benim lafgım üzerine söyledin bende üstüme alındım sana değil yazım dersin konu biter ms ide ken din toplamıorsun oda okey 205 seninle alakalı değildir orda baska yazanlarda vardır onlar alınmaz sen alınırsın ben karışmam yaran varsa bilmem kızmak gücenmek yok

    deneme işine gelince buyur getir bir kurban olarak birtane deneyelim ems 4 benden güç egri düzgünlüğü tepkime ecunun gazlara tepkisi hızlanmaya tepkileri

    bakın yüksek beygirde gerçekten hızlı bir ecuya ihtiyac var buna eminim Ms in yavaslıkları var yapabilicek bişi yok ms3 pro kullanmadım ama 1200 çok para değilmi ms için ? o kutuya?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #63
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sinan yazsana iki adet haltech var sizde ekstralari paylasalim kavga yerine kendimizi gelistirelim yabanci forumlar gibi kalitemiz artsin
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  7. #64
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özgün,
    Erkut o mesajı yazarken bizde garajdaydık, sana yazmadığını ama senin üstüne alındığını düşündü sözü sana değildi



    Şuanda Ms2 bir çok arabayı tune etmeye yeter, fiyatıda 550 usd civarı ..İtneler zam yaparsa ems4 alınır

  8. #65
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yine yazıyorum ben drag kovalıcam atmosferik 12 sıkıştırma nos dereceli bla bla yapıcam her gece roll da sıkıcam diye araba yapan adam ms1 den uzak dursun ister 3.0 anakartlı olsun ister 3.57 heleki v2.2 anakart + edis kombinasyonuna mümkünse hiç bulaşmasın

    Oz un dediğine geliyor konu ne yani çalşmıyomu ? istediğin motoru getir hiç farketmez 8 silindir 10 silindir hayabusa vs. Hiç farketmez çakıyosun 36-1 kasnağı bitti gitti bas marşa zart die çalışır edis + v2.2 ile ama bigün düzgün yürürse 10 gün yürümez launch yapmaz hard cut yapmaz sonradan röle bağlarsın onu yaparsın bunu yaparsın ama olmaz giderde gider istediğin kadar profesyonel yap ms1 ne yazıkki böyle... yaaa bukadarda kötü olmaz biz kullanıyoz bi sıkıntı yok felan diyenler olabilir bu benim şahsi fikrim ve tecrubem bence ms1 sadece karbüratörden kurtulup sıralı sistem tüp takmak isteyen 8 - 10 liralık arabalara uygun daha üstün performans beklemek ms1 i aşar çalışır mı çalışır ama sonradan ağlamak yok..... Ben hayatımda 205 hiç yapmadım 3 - 4 şahin yaptım 2 sinden dolandırıldım ağzımın payını aldım öbür tarafda görüşmek dileğiyle dedim bitti gitti

    Ms3 e gelirsek bence Tekrar şöylüyorum çok ama çok pahalı aynı paraya aem ems4 var sıfır ms3 almak heyecan aramakdan başka bişi değil alanada saygım sonsuz tercih meselesi ben almam

    Son olarak ms2 veya mcrosquirt e gelirsek bence diyauto tune den alınabilecek tek ecu ms2 nin fiyatı 247 dolar içine koyulacaklardan bahsedersek mesela 4 silindirli bi 106 gtı için bahsedeyim extradan bir adet bip373 fiyatı 8 dolar birde lunch yapalım iki diyot bi direnç 1 tl birde devir saatini çalıştırmak için ufak bi devre yapalım bi transistör iki üç direnç oda 1 tl bukadar başka bişi yok en fazla ne koyabilirim içine dersen 4 bar map sensörü konulabilir oda 50 60 dolar felan fiyatı war 3 kablolu rölanti düzenleyicisi takarım dersen onunda transistörleri 5 tl tutar boost control switchable map vs. Vs. Hep 1 tl 2 tl bukadar ms2 v3.0 almış olan biri için bu saydığım malzemeler haricinde ms in icine koyabileceği para edecek hiç bişi yok birde 30 dolar kargo bitti muhtemelen gümrüğe takılır 100 tl de oraya ödedinmi 600 700 tl gibi bir rakama ms2 alınabilir bu fiyata alınabilecek başka bi standalone ecu ne yazıkki yok

    Not : konu boyunca yazdıklarım kimseye atfen veya laf sokmak bağabında değildir sadece bugüne kadarki tecrübelerim kimse üzerine alınmasın

  9. #66
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut lafı orda söleyen sensın benim lafgım üzerine söyledin bende üstüme alındım sana değil yazım dersin konu biter ms ide ken din toplamıorsun oda okey 205 seninle alakalı değildir orda baska yazanlarda vardır onlar alınmaz sen alınırsın ben karışmam yaran varsa bilmem kızmak gücenmek yok

    deneme işine gelince buyur getir bir kurban olarak birtane deneyelim ems 4 benden güç egri düzgünlüğü tepkime ecunun gazlara tepkisi hızlanmaya tepkileri

    bakın yüksek beygirde gerçekten hızlı bir ecuya ihtiyac var buna eminim Ms in yavaslıkları var yapabilicek bişi yok ms3 pro kullanmadım ama 1200 çok para değilmi ms için ? o kutuya?
    senin üstüne alınacağın aklıma bile gelmediki zaten trde bunu ilk düzgün yapan adamsın senin yerin bu konularda çok çok ayrı
    205ler konusunda yaram yok daha hızlısı çıkarsa dener görürler sadece övünürüm

    haa lafımı da illa birileri üstüne alınsın bitek haritaya +- vermeyle olmuyo üniversal ecuya denk gelince işler değişiyo modüle hazır eculara benzemiyo emek gerektirir bu üniteler
    bağlayamadım çalışmadı yandı tekledi çözemedim coil yaktım enjektor değerleri neymiş cc yazdıkya 4000 i geçmiyo v.s. bu hataların hepsi olabilir ama demekki bu ecu kötü demekle olmuyo kendi hatalarını eculara yansıtan insanlara lafım bu kadar basit bunlar farklı bi boyutu

    deneme işini herkes merak ediyo test edelim tarafsızca netlik kazansın eğlence olur bize de işte
    bigün ms3 pro gelirse onu da test ederiz aynı şekilde derizki bu parayı haketmiş ya da etmemiş sakın almayın ben ortakları falan değilim ne gelse bağlıyorum sadece ms de adım çıkmış
    ECUTECH İstanbul

  10. #67
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben biri yapmış demedim biri onu tecavüz etmiş demedim 2 tane 205 gördüm ankarada aman tanrım kim yaptıysa yapmasın

    ms3 ün mesela aem gen2 yada infinity e göre yada motec e göre stabillliği çok iyi değil stepper motor controlu yavas selenoid kontorolu ne dersseniz deyin eksikleri var eee kardeşim adam bana soruyor ne alayım ben cvpliyorum ms3 al demem ms3 ün kısırlığı yüzünden benim sucummuş gibi görünücek bişiyi kesinlikle kabul etmiyorum

    erkutcum bak şimd sölemek istediğim stabillik güc olarak bakakrıs deliler çıkmaz ama çıkar ama stabillik eğri düzgünlüğü çok ciddi şekilde stabilite inanılmaz değişiyor inanamassın yani denedim baska deneyen varmı ?? varsa fikrini yazsssın gördüklerini yazssın derdim ms i ezmek değil insanları kör at gözlüğüyle bakmasını engellemek yoksa çalışmıcak araba yok
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #68
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu iste en buyuk tecrube ben olacam belkide turbomuzda radikal degisiklik yapiyoruz 6262 tarzi bisey ve nos kullanacaz ve sonucu paylasacaz eminim ki bahsedilen sikintilar olmayacak ama nasip bu.
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  12. #69
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben biri yapmış demedim biri onu tecavüz etmiş demedim 2 tane 205 gördüm ankarada aman tanrım kim yaptıysa yapmasın

    ms3 ün mesela aem gen2 yada infinity e göre yada motec e göre stabillliği çok iyi değil stepper motor controlu yavas selenoid kontorolu ne dersseniz deyin eksikleri var eee kardeşim adam bana soruyor ne alayım ben cvpliyorum ms3 al demem ms3 ün kısırlığı yüzünden benim sucummuş gibi görünücek bişiyi kesinlikle kabul etmiyorum

    erkutcum bak şimd sölemek istediğim stabillik güc olarak bakakrıs deliler çıkmaz ama çıkar ama stabillik eğri düzgünlüğü çok ciddi şekilde stabilite inanılmaz değişiyor inanamassın yani denedim baska deneyen varmı ?? varsa fikrini yazsssın gördüklerini yazssın derdim ms i ezmek değil insanları kör at gözlüğüyle bakmasını engellemek yoksa çalışmıcak araba yok
    hee tecavüz görenleri biliyorum boşver onları

    bahsettiğin yavaşlıklar çıkarsa da işlemci hızından değil firmware sorunudur bence gelişimini daha tamamladığını düşünmüyorum ben ms3 ün henüz ilk haliyle burn de 2 dakika bekle modundaydı şimdi hızlandı ama bence halen olması gerktiği yerde değil

    benim meraklarım da yükte ilk gaz tepkilerindeki arf loglarım ok gibi hiç fakire zengine gitme yok saatden bahsetmiyorum mesela optimum avans 30 derece olsun üstünü ikisiyle de verememiz lazım genel arf stabilitesinin daha iyi olacğını bekliyorum aemin bunlarla da tabiki + ları olacaktır aemin çok kapsamlı bi yazılımı var ama arada dağ tepe beklemiyorum açıkcası
    ECUTECH İstanbul

  13. #70
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    bir kaç sene önceden bir dyno. daaa ne kadar düz olacak beah el insaf
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  14. #71
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir ingiliz atasözü derki
    ucuz mal alacak kadar zengin degilim
    kısa ve net olarak benim görüşüm

  15. #72
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    MSII Enhanced V3.57 kullanıyorum, itirazı olan lütfen gelip söksün, yerine başka bir ECU taksın.

    Motor üzerinde hazırlık olarak yaptıklarım:
    * 4 adet 650cc EV14 Bosch enjektör monte ettim.

    * Ateşlemeye bir şey yapmadım, zaten COP ateşleme yappmıştım zamanında. Sadece yeni buji taktım. Pardon yahu, wasted spark... Sequential ignition için iki ateşleme hattı daha çektim.

    * MAF sensörünü söktüm, bağlantılarını ve tesisatını kaldırdım.

    * Intercooler ile manifold arasına IAT sensor monte ettim.

    * Manifold ile MSII arasına bir vakum hattı monte ettim.

    * Launch control için MSII harness ile debriyaj switch arasına bir hat çektim.

    * Wideband bağlantılarını (ki vardı zaten) yaptım.

    * Kesin yazmayı unuttuğum bi halt vardır, ama atla deve işler değil yani.

    Neyse. Anahtarı yarım çevirdim, benzin pompası bzzzzzzzzzzz dedi. Sağı solu tekrar kontrol ettim, bu sefer anahtarı iyicene bi kıvırdım. Motor VROOOOOOOMM dedi bu sefer.

    Isındı, baktım AFR 14.5... Eeee, daha ne?

    Sonra her tarafını topladım veledin, zaten takılı olan laptopla çıktım autotune ettim.

    Bu autotune işini kademe kademe birkaç kez tekrarladım.

    Sonra oturdum, marş avansından rölanti için IAC duty cycle'a kadar her bir haltın ince ayarını yaptım. Soğuk rölanti değerleri, WUE, ASE, table switching, off boost advance, fanların devreye girmesi, yağ basıncı, voltaj alarm eşikleri, aklınıza ne gelirse yavaş yavaş ayarladım.
    Water injection sisteminde bir sıkıntı olursa "emniyetli tablolara" geçiyor mesela.
    Cruise'da ise, 39-41 derece avans, 15.8 AFR. Mis gibi...

    Hiç sorun yaşamadım.

    Ama şu anda bir sorun yaşıyorum: Çevre yolunda 90,100,110 Km ile giderken önüm ya da yan şerit açılır da kendime yer açmak için gazlarsam, patinaj yapıyor velet. Daha önce hiç olmadı bu mesela. Mutlaka 5'e atıp öyle gazlamam gerekiyor.



    Tüm bunları yaptım. Eminim sizler de kırk kere yapmışsınzdır.

    Ama en önemlisi ne, biliyor musunuz beyler? Ben bu haltı hayatımda İLK KEZ yaptım. ilk kez yaptığım bu işte de hiç çuvallamadım.

    MS konusunda inanılmaz bir destek ağı var. MS ile ilgili bir konuda günün her saatinde en fazla 10 dakika içinde tam ve anlamlı çözüm bulmak mümkün.

    Kesinlikle kaka sıvanacak bir sistem değil. benim gibi, içinde ne halt döndüğünü bilmek isteyenler için ideal hatta.

    Haa, aracı ustaya verip "al buna beygir tak, bitince haber ver" tandanslı modifiye meraklıları boğazına kadar VE table, injector timing konularına girmek istemeyebilir, o ayrı mesele.
    Ama ben bayıla bayıla kullanıyorum.
    Bu güne kadar gördüğüm en yüksek EGT değerim 801C mesela.


    Ben MSII'den önce gerçekten çok ilginç bir piggyback sistemi kullanıyordum. Stock ECU ile ile birlikte çalışan tam üç ayrı kart vardı. (Bu sisteme para vermemiştim, satın aldığım MP62 sistemi ile birlikte geldiler bir şekilde, uzun hikaye)
    Bu üç karttan biri enjektörlere, ikincisi avansa, üçüncüsü ise 550cc'lik bir beşinci enjektöre kumanda ediyordu. İki yıl kadar da sorunsuz çalıştı, bu arada en fazla 12-14 psi görebildim.

    Bu sistemi meraklısına 450 dolara satıp üzerine 150 daha koydum, harness + IAT sensor ile birlikte komple MSII enhanced V 3.57 aldım. Dünyam değişti.

    Millet $2400-2700 verip Hydra alıyor mesela. Ya da Motronic var, $1400-1600 gibi fiyatı.

    Benim en ufak bir eksiğim yok.

    Ama, hala enayi isem, lütfen gelin, söküp atın çöpe.
    Ama yerine bana bu keyfi ve tatmini verecek başka bir şey takın.

  16. #73
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bu arada, kulağınıza gelebilir diye uyarmam gerekiyor.

    Arabayı görüp kaç beygir diye soranlara "rölantide 4000 beygir veriyor" diyorum.
    Sağda solda duyarsanız kaale almayın lütfen. Ya da alın.

  17. #74
    ali elbasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ee ne oldu ms li 106 deneme degerleri merak ettim bide kobaylazımsa benım kadette deniye biliriz hepsini

  18. #75
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Godless Commie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    MSII Enhanced V3.57 kullanıyorum, itirazı olan lütfen gelip söksün, yerine başka bir ECU taksın.

    Motor üzerinde hazırlık olarak yaptıklarım:
    * 4 adet 650cc EV14 Bosch enjektör monte ettim.

    * Ateşlemeye bir şey yapmadım, zaten COP ateşleme yappmıştım zamanında. Sadece yeni buji taktım. Pardon yahu, wasted spark... Sequential ignition için iki ateşleme hattı daha çektim.

    * MAF sensörünü söktüm, bağlantılarını ve tesisatını kaldırdım.

    * Intercooler ile manifold arasına IAT sensor monte ettim.

    * Manifold ile MSII arasına bir vakum hattı monte ettim.

    * Launch control için MSII harness ile debriyaj switch arasına bir hat çektim.

    * Wideband bağlantılarını (ki vardı zaten) yaptım.

    * Kesin yazmayı unuttuğum bi halt vardır, ama atla deve işler değil yani.

    Neyse. Anahtarı yarım çevirdim, benzin pompası bzzzzzzzzzzz dedi. Sağı solu tekrar kontrol ettim, bu sefer anahtarı iyicene bi kıvırdım. Motor VROOOOOOOMM dedi bu sefer.

    Isındı, baktım AFR 14.5... Eeee, daha ne?

    Sonra her tarafını topladım veledin, zaten takılı olan laptopla çıktım autotune ettim.

    Bu autotune işini kademe kademe birkaç kez tekrarladım.

    Sonra oturdum, marş avansından rölanti için IAC duty cycle'a kadar her bir haltın ince ayarını yaptım. Soğuk rölanti değerleri, WUE, ASE, table switching, off boost advance, fanların devreye girmesi, yağ basıncı, voltaj alarm eşikleri, aklınıza ne gelirse yavaş yavaş ayarladım.
    Water injection sisteminde bir sıkıntı olursa "emniyetli tablolara" geçiyor mesela.
    Cruise'da ise, 39-41 derece avans, 15.8 AFR. Mis gibi...

    Hiç sorun yaşamadım.

    Ama şu anda bir sorun yaşıyorum: Çevre yolunda 90,100,110 Km ile giderken önüm ya da yan şerit açılır da kendime yer açmak için gazlarsam, patinaj yapıyor velet. Daha önce hiç olmadı bu mesela. Mutlaka 5'e atıp öyle gazlamam gerekiyor.



    Tüm bunları yaptım. Eminim sizler de kırk kere yapmışsınzdır.

    Ama en önemlisi ne, biliyor musunuz beyler? Ben bu haltı hayatımda İLK KEZ yaptım. ilk kez yaptığım bu işte de hiç çuvallamadım.

    MS konusunda inanılmaz bir destek ağı var. MS ile ilgili bir konuda günün her saatinde en fazla 10 dakika içinde tam ve anlamlı çözüm bulmak mümkün.

    Kesinlikle kaka sıvanacak bir sistem değil. benim gibi, içinde ne halt döndüğünü bilmek isteyenler için ideal hatta.

    Haa, aracı ustaya verip "al buna beygir tak, bitince haber ver" tandanslı modifiye meraklıları boğazına kadar VE table, injector timing konularına girmek istemeyebilir, o ayrı mesele.
    Ama ben bayıla bayıla kullanıyorum.
    Bu güne kadar gördüğüm en yüksek EGT değerim 801C mesela.


    Ben MSII'den önce gerçekten çok ilginç bir piggyback sistemi kullanıyordum. Stock ECU ile ile birlikte çalışan tam üç ayrı kart vardı. (Bu sisteme para vermemiştim, satın aldığım MP62 sistemi ile birlikte geldiler bir şekilde, uzun hikaye)
    Bu üç karttan biri enjektörlere, ikincisi avansa, üçüncüsü ise 550cc'lik bir beşinci enjektöre kumanda ediyordu. İki yıl kadar da sorunsuz çalıştı, bu arada en fazla 12-14 psi görebildim.

    Bu sistemi meraklısına 450 dolara satıp üzerine 150 daha koydum, harness + IAT sensor ile birlikte komple MSII enhanced V 3.57 aldım. Dünyam değişti.

    Millet $2400-2700 verip Hydra alıyor mesela. Ya da Motronic var, $1400-1600 gibi fiyatı.

    Benim en ufak bir eksiğim yok.

    Ama, hala enayi isem, lütfen gelin, söküp atın çöpe.
    Ama yerine bana bu keyfi ve tatmini verecek başka bir şey takın.
    aynı beynı kullanıyoruz msII 3.57 bır sıkıntı yasamadım
    15 gunde bır calısan arabam tek marşta ve calısması gereken zamanda calısıyor
    normalın dısında bır durum yoksa hep aynı stabılıtede calısıyor
    cevremde haltech platınum 1000 kullanan arkadaslarımda var aynı motorda aramızda cıddı bır fark var ONLAR 2500 dolar verdıler ben 565 dolar verdım
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  19. #76
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ali elbasan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ee ne oldu ms li 106 deneme degerleri merak ettim bide kobaylazımsa benım kadette deniye biliriz hepsini

    106 yı bilmem de 206 da da deneyecektik. beklemedeyim
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •