User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
51 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: vtec2'ye SAFC , VAFC , AEM FlC veya başka önerisi olan...?

  1. #20
    TEQUILA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    892
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evren diye bi arkadaşım var. uğraşıyor ama gerçekten bişey alamıyor ama trbo kitleri mevcut güzel turbo kiti güzel bir enjektor+pompa+ECU + BURası önemli ( Adam gibi yapılırsa (monte edilirse) sorun yaşamasssın)
    Bu kombinasyonları bünyesinde barından acaba kaçtane usta var. Veya yaptıkları tüm işleri başarılımı. O yüzden çok yakın olduğum bir projeden sürekli sanayide yatma kalma, arabayı uzun mesafe kullanamama korkusundan uzak duruyorum...

  2. #21
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik olarak ilerlemek çok mantıksızlık olur,bu demek degilki sıfır güç alırsınız hayır, ama haracayacagınız maddiyat ile alacagınız güç oranı tamamen mantıksızlık,ayrıca 5-6 hp için parayı çöpe atmaya gerek yok,ayrıca uçuk turbolar yerine ufak bir turbo ile güzel tatminkar güçler alabilmeniz mümkün.
    Emanage kullanabilirsin fakat aşırı beslemede kullan derim , 1-2 sene atmosferik kullanacagım demişsin,bu süre zarfından sonra turbo uygulamasına geçebileceginden motor kondisyonunu saglıklı tutmanı öneririm atmosferikken fazla kurcalamadan ,daha sonra bolt-on bir turboya gececginden saglıklı bir motor üzerine güzel güçler elde edebilirsin.
    Bolt-on bir turbo kit enjektör,pompa takmak amerikayı yeniden keşfetmek degildir iyi bir usta turbo uygulaması gercekleştiren ustalar bunların üstesinden rahatlıkla gelebilir.Fakat Ecu profesyonel ellere teslim edilmelidir.Hedeflenen amaç yuksek beygirler yerine tatmin olmaksa motorda buna karşı dayanıklılıgı ile cevap veriyor zaten.Eger motor içine girerseniz sanayiye elbette ugrayacaksınız.Bu kacınılmazdırki dünyadada bu böyledir.Ustalıkla, işçilikle dogru orantılı diyebiliriz.
    Yüksek güçler yüksek riskler getirir ve mekanik ortamda hertürlü beklenmeyen durumla karşılaşılabilinmesine hazırlıklı olunmaası gerekir.Bence motor kondisyonu iyi tutularak atmosferik olarak bindiginiz zamanlarda motor bakımlarınızı aksatmamalı, aşırı beslemede motor içine girmeden minik bir turbo, emanage ile güzel işcilikle devam etmenizdir.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  3. #22
    thunderbirdkaan
    Misafir
    kesınlıkle doğru

  4. #23
    serda-R
    Misafir
    verdiğin bilgiler için teşşekürler CEM....bilginin yanında tecrubede konuşuyor....bu bilgiler ışığında en iisi şöle 1-2 senelik bi planlamayla yawaş yawaş turbolama araştırmalarına başlamak en mantıklı olanı.....tabi yine paylaşımlarınızı bugün olduğu gibi ilerde de eksik etmemenizi temenni ediyorum....tekrar teşekkürler arkadaşlar....

  5. #24
    olcay_bora
    Misafir
    ee vtec için turboyu uygun gördünüz biz napcaz puglar 3 5 bişey katalım die çırpınıp duruoz

  6. #25
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bolt-on kitlerde ne ustalik gerekiyor hicbisey anlamadim acikcasi;
    ekü-pigibek disinda titiz ne gerekir ki!
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  7. #26
    serda-R
    Misafir
    peki arkadaşlar e- manage yi şimdiden alsam atmosferik olarak kullansam, ki nasılsa sonradan turbolayacağım zamanda gerekli olan bir parça bu e-manage , bunun montajını kim yapabilir ? ayrıca wideband almama gerek varmı ? uygulama sonrası yaşayacağım sıkıntılar varsa nelerdir ? nelere dikkat edilmeli ? e-manage neler yapabilir neleri ayarlar ? (benzin hava,erken ateşleme,vtec müdehalesi,avans ayarı vs.vs.vs.)devir iptali yapabilir mi mesela ???

    yani e-manage bir stand alone midir yoksa piggyback bir ürünmüdür ? eğer piggyback bir ürünse devir kesiciye müdehale etme şansımız olmadığı anlamınamı geliyor bu ? sabit konudaki açıklamalardan anladığım kadarı ile söleyim

  8. #27
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin makinana emanage salakca olucaktır ficte biraz salakca olucak işini tam göremiyicek 1 hafta gibi beklersen sana başka bir ecu sunabilirim kesme biçme yok :d
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  9. #28
    serda-R
    Misafir
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin makinana emanage salakca olucaktır ficte biraz salakca olucak işini tam göremiyicek 1 hafta gibi beklersen sana başka bir ecu sunabilirim kesme biçme yok :d

    teşekkürler özgün...haber ve yardımlarını bekliyorum senden....

  10. #29
    adıge
    Misafir
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin makinana emanage salakca olucaktır ficte biraz salakca olucak işini tam göremiyicek 1 hafta gibi beklersen sana başka bir ecu sunabilirim kesme biçme yok :d
    neden salakça olsunki?
    bizde bilirdik standalone olarak hondata kpro + kasnak yada aem ems 1030 tavsiye etmeyi.
    atmosferik deniyor, fiyat/performans olarakta mantıklı düşünmek lazım.
    para çok sorun yoksa takın 4-5 katı fiyatlı standalone beyini atmosferik arabaya...

  11. #30
    serda-R
    Misafir
    güncellllll.....

  12. #31
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bu bloğu turbolamak ne kadar mantıklı?

    Neden böyle diyorum,

    Araç turbolandıktan sonra 1 ve 2. viteslerde sarmaktan gidemiyorsun, aracın kapasitesi malesef bu. 3. viteste yürümeye başlıyorsun, 4-5 derken aracını 1000 hp de yapmış olsan 218 km/h de takılıyorsun. Yanından standart bir vtec el sallayarak geçiyor, sinir oluyorsun.

    Bu bloğu turbolayacağıma k20 veya ne kadar devri kapandı deselerde b16 blok koyar, atmosferik yükler, turbolu d16'dan daha fazla keyif alırım.


    Bu arada özgünün bahsettiği evren benim, safc 0 güç katıyor demek yanlış olur. Katıyor ama ne katıyor, 3-4 hp belki. Fiyatı nedir? 500 YTL civarı. Peki fiyat performans oranı nedir? 1 hp = 125 YTL

    SAFC mi komple egsos sistemi ile takas yapmam yaptığım en mantıklı şey oldu sanırım.

  13. #32
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Abimin de arabasi vtec II sedan, o kadar dengesiz bir kasasi var ki
    Frenleri de cok zayifti.

    Turbo yapacak arkadasin ikinci bir arabasi yada surekli bir isi olmamasi lazim. Ofis saatlerinde calisan, hafta ici arabasini kullanan birisinin bunu becermesi imkansiz.

  14. #33
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç turbolandıktan sonra 1 ve 2. viteslerde sarmaktan gidemiyorsun, aracın kapasitesi malesef bu. 3. viteste yürümeye başlıyorsun, 4-5 derken aracını 1000 hp de yapmış olsan 218 km/h de takılıyorsun. Yanından standart bir vtec el sallayarak geçiyor, sinir oluyorsun.
    aynı sıkıntıyı yaşadı bi arkadaşım 2001 vvti corollasında, bu yüzden custom bolt-on kitini söktü gerisin geriye

  15. #34
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen ufaktan turbola ama tekirdağda bunu yapabilicek usta bilmiyorum ben.goofy yaptığı 307 vardı turbolu o adamın sanayide dükkanı varmış ama nerdedir bilmiyorum.olsada kendisi uğraşmıyor galiba

    turboyu istanbulda halledersin ama 0,5-0,6 derken 0,9-1 bar dedinmi korkip üstünde gitmeye başladın demektir

    bu arada arabayı görüyorum sürekli çok harika herşeyiyle ama jantları daha hafif bişeyle değiştirsen safc kadar verimli olur

  16. #35
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence D16 Bolt On Turbo korkulacak birsey deil. Yapma diyenlerin abarttigi kadar oldugunu dusunmuyorum. Ama frenlere el atilmasi gerekiyor o konuda katiliyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #36
    serda-R
    Misafir
    ewet turbolamak için daha zamanım var diye düşünüyorum...şuan atmosferik gitmeyi planlıyorum...safc ye gelince emanage yada aem fıc varken yada ecu veya standalone bi ünite varken safc basit kalıyor....sadece benzin hava karışımına müdehale etmek yeterli olmayacaktır ki evrenin dediği gibi 3-4 hp...ama ateşleme ve avansa müdehale edip wideband yardımıyla iyi bir ayarla 3-4 hp den daha iyi güç elde edilecektir...ama bunuda işi iyi bilen birine yaptırmak kaçınılmaz olmalı...jant konusuna gelince gerçekten kaliteli olmasına karşın oldukça ağır bir jant....bi ara 4 kapak jant takıp öle deniyecem ....

    şimdilik hala atmosferik olarak yürüme taraftarıyım...yardımlarınızı bekliyorum...

  18. #37
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantrik al veya contayı incelt.daha yüksek sıkıştırmalı piston dene

  19. #38
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yahu arkadaşlar modifiyeden kendinizi soğutmtayın

    Evrenoz " şanzıman olayında mnakina D serisi ve D serisinin uzun sanzımanı olabiliceğiniz düşünüyorum ozaman bütün sorunu alşıcaksn "

    Turbo 5~7 bin dolar civarı sorunsuz çakma uyddurma değil Orjinal gibi alıcağınbeygir 100 den başlıyor

    atmosferik için 1 çip 1.100ytl egsozt filitre header 2000 ytl piston seti 700$ egzantirik 700 dolar ki varmı bilmiyorum ince conta o bu şu derkennnnn 7 bini geçemesssen bile 5000 lere gelirsin alıcağın beygir 10 bilemedin 20 hadi benden olsun 50beygir olsun
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •