www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
standalone beyine tam hakimim derken? VE nasıl çalışır biliyormusun mesela nelerden nerelere dayanarak o2 siz çalışabiliyor ve inanılamayacaüğı kadar düzgün Afr ler ile yapılşabildigğini
Injector cc
Injector dead time
MAP sensorü
Air temp .
motor Hacmi
bu 5 i ile afr takılı olmadan ayar yapip sonra deneme amaçlı Afr yi takıp 15 cruise 11 afr 1 barda yapılabildiğini biliyormuydun kokklayarak Afr anlamak gibi bişiy bu![]()
birçok insana göre benzin haritası var avans haritası var ohh tamam oldu bitti tamam standalonelar aslında işin içi arka yüzü o şekilde deil standalone olduğu için siz birçok seyi görebiliyorsunuz orjinal beyinde bu böyle deil AMA emin olki mantık düz standalone da benzin haritasını kendin yazarsın Oem ecuya dersinki 11.5 yap o yapar avans tablosu aynıdır Calculated load a göre çalışır neredeyse hepsi Stand alone da istediğin gibi yapabilirsin load ları kolay deil ama açık olduğu için standalone kolay gelir devamli 2D 3d çalışırsın 1d çalışırsın ama oem beinde sadece Hex de çalışman gereken yerler vardır ariza kapatmak ölümdür çünkü Standalone daki giibi yerleri hepsinde aynı değildir aslına bakarsan oem ecu stadalone dan daha kolaydır ama artık standalonelarda zoraem gen 1 gibi değğil Ms gibi değil hiçbiri Ve ye göre çalışıyor bir çou orjinal beyin gibi birçok komutlar olusturdular artık Motec M1, haltech Elite, Vipec i88, Base map lerinde çaresiz kaldığı yerler seyler var kranka tak kasnağı çalıştır hoppp oldu sana beyin değil artık malesef
orjinal ecu da söle bi sansınız var çok programı çalar yürütür parasıya satın alır yaparsınStandalone da öyle deil her araba her sıkıştırma her enjektor farklıdır Stock Ecu yazan adam Standalone u basarmış olmalı hepsini geçtim motor mekaniğinden anlıyor olmalı bunun yanı sıra yapılmış 1-2 bişiyi kopyalayıp aa ben yaptım die kendini ortaya atanların bir çoğuna inamanın manası kesinlikle yok yanlış anlama sana laf demiyorum çünkü hakimim ama işim olmaz diebilirsin bazıları kolay para diip saldırıyorlar sewiyorlarda bu saalak saçma işleri sonra AAAAA nooldu ya
yani işin özür standalone die bişiy yok oem Ecu larda aslında standalone ama içinde sana sunulan parametreler daha fazla standalone larda bunları indexin var görebiliyorsun Oem Ecu larda indexin yok kendin buluyorsun bulması zor ama fark yok aynı mantıktek güzel yanı var oem ecunun baskasını yaptığınıda kopyaliyor olabilmen
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Öncelikle cevap için çok teşeüür ederim.
işin teorisini bilmek derken standalone megasquirt gördüm ben hep.
aynen bahsettiğiniz gibi yakıt haritası avans haritası launch vs vs işte benim de gördüklerim\bildiklerim.
Alınacak gücenecek birşey yok tabii ki o şekilde yorumlamadım hiç.
bahsettiğiniz gibi oem beyin de sonuç olarak bir standalone elbette. sonuç olarak aftermarket veya oem ama sonuç olarak ikisi de engine control unit.
benim farktan kastım arayüz oluyor sanırım bu durumda.
standalone da bayaa birşey görülüyor, müdahale imkanı daha fazla (aftermarket sensörler, injector, tps vs vs den dolayı)
benim merak ettiğim oem ecu da nelere nası müdahale edilebildiği.
yani oem ecu nun yazılımına müdahale edilirken birşekilde bir harita mı yazılıyor yoksa (basitçe örnek olsun diye söylüyorum) örneğin dizelde rail basıncı yanıltma veya map sensörü yanıltma vs vs gibi mi?
biraz karışık yazmış olabilirim, umarım anlatabilmişimdir merak ettiğim kısmı.
oem ecu yazılırken öyle bir bakmıştım da hiçbirşey anlamamıştım, bakınca ha bu yakıt haa bu avans vs vs diyebileceğim hiçbirşey görememiştim.
If you have no LAG, you have no turbo..
konuyu kaçırmışım ama yeri gelmişken bende sormak isterim kendi arabamız için yazılım okuma ve atmak için clone cihazlar sorun yaratırmı kullananlar tecrübe edenler illaki vardır kess v2 için mesela ?
Renault Sports & ///MPower
olan haritayı editliyorsun 3 bar benzin basıncı var ise onu 4 yapıyorsun mesela bir cok kişi kopya yazılım kullandığı için neyin neolduğunu dahil bilmiyor az kafası çalışıyori se damoslardan baqıp ismini çıkarir tabiki
sen aftermarket ecuda 3 yada 2 d olarak kullanıyorsun zaman zaman 1 d ama bunların hepsi grafiksel aslında orda arkada Hexademal i editledikleri seyler var orasını görmüyorsun cünkü arayüz buna müsade etmiyor mesela Ecuflash ile ewo yapıyorsun ama aslında sen ha cip programi ile editliyorsun ha ecuflashla editor sana cevirmeye yardım ediyor HEP si aynı sey
tabiki standalone bir ecunun yapabiliceği seyler var mesela bazısı 8000 devir üstüne kesici koyamaz orjjinal Ecu ama after market yazar mesela 12 bine kadar destekler Hex olarak o onu destekler
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Teşekürler sorunun cevabı için. Mesela sağsan soldan duyumlar var clone cihazlar için yazma ve okuma esnasında iletişim koparsa beyin yanıormuş falen deniliyor? aslı var mı benim amacım kendi aracıma yazılım okuma ve yazmak için kullanıcam güncel araç listesine pek ihtiyacım yok gibi ?
Renault Sports & ///MPower
her beyin ucabilir yeterki backup i oolsun![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Wgdc aciklayabilir misiniz? 2 port, 3 port selonoid e gore nasil ayar yapmak gerekir?.
Men plan God laughs...
I have reset it....Aal izz well....
Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
aldığın yer önemli dump dediğimi Full sekilde alabilirsen tabiki geri dönebilir genelde beyin açıkken dump yani neredeyse full sekilde backup alınır tabiki
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Selamlar;
Sanırım bi ben anlamıyorum bu yazılanları![]()
Özgün abi yakıtı ve basıncı güzelce ayarladık her şey mikemmelbu avans hesaplaması nasıl oluyor?
RESPECT YOUR ELDERS
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)