User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
35 sonuçtan 20 ile 35 arası

Konu: afr değerlerim ?

  1. #20
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konuda benim aklıma bir şey daha takıldı....şimdi eğer taktığınız ecude afr değerleriniz bu kadar farklı çıkıyorsa muhtemelen avans değerlerinizde farklıdır ve riskli bir bölgede olabilir gibi geliyor bana..... bence avans dinlemeden bu denemeleri yapmasanız dahamı iyi olur acaba.....yoksa atmosferikte avans turbolardaki kadar riskli ve tehlikeli değilmi ?

  2. #21

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu konuda benim aklıma bir şey daha takıldı....şimdi eğer taktığınız ecude afr değerleriniz bu kadar farklı çıkıyorsa muhtemelen avans değerlerinizde farklıdır ve riskli bir bölgede olabilir gibi geliyor bana..... bence avans dinlemeden bu denemeleri yapmasanız dahamı iyi olur acaba.....yoksa atmosferikte avans turbolardaki kadar riskli ve tehlikeli değilmi ?
    önemli bir nokta ama avans değerleri biliniyordur sanırım..

    avans atmos, turbo farketmez ama turbo arabanın avans vurma riski daha fazladır haliyle.

  3. #22
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki sizce turbo arabanın optimal afr değerleri nedir 14.7-15 rölenatide n/a turbo tamam mütabık kaldık da boost gelince ne olmalı?
    ..::PASSATURBO1::..

  4. #23
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim integramda 11.5 ayarlıydı...0.6 bar basıyordum....

  5. #24
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ARDA_E Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önemli bir nokta ama avans değerleri biliniyordur sanırım..

    avans atmos, turbo farketmez ama turbo arabanın avans vurma riski daha fazladır haliyle.
    oem bir ecu kullanmış arkadaşlar...bu yüzden avans değerlerinede çok hakim olduklarını sanmıyorum pek ama en doğru cevabı üstadlardan alırız yine...

  6. #25

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oem bir ecu kullanmış arkadaşlar...bu yüzden avans değerlerinede çok hakim olduklarını sanmıyorum pek ama en doğru cevabı üstadlardan alırız yine...
    oem ecu oldğunu biliyorum, avans değerlerine müdale edemezler müdahale olsa benzini konrtol ederlerdi zaten...

    Ama içindeki ateşlme tablosunu bulup bir şekilde incelemişlerdir diye düşünüyorum.

  7. #26
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım....haklı olabilirsin arda.....hiç bahsi geçmedi...bu yüzden atlanmış olabilir diye düşündüm........

  8. #27
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    avansı falan hiçbişekilde kontrol etmedik. ecuyu bağladıktan sonra bilgisayara bağlattım aracı. bağlayan arkadaşın demesine göre sigorta panosu üzerinde yüksek voltaj görünüyormuş. önemli bişey olmadığını söyledi. bende zaten ozamandan beri kullanıyorum sorunsuz. ecudan sonra sanki daha iyi yükten kurtuluyormuş gibi yani sanki tork artmış gibi bi his uyandırdı (belkide psikolojiktir ) herzaman denediğim araçlarla deneme fırsatı bulamadım daha malesef. kullandığım ecuda yine benim aracımın yurt dışındaki modelinin ecusu. arada 2 derece egzantrik farkı var. çevirdiği devirde daha fazla benim kendi ecu mdan.

    wideband ta gözlemlediğim olay değerler birbirine çok yakın. orjinal ecuda 6700-6800 arası kesiciye girerken 12 afr lerde oluyorum. diğer ecuda da 6700-6800 arası yine 12 lerde oluyorum fakat redline 7100-7200 arası tam 10 afr okuyorum.

    arabada şu an safc2 var ayarını yaptırmadım henüz. ayarı yaptırırken tavsiyeler üzerine motoruda bi dinlettiririm.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  9. #28

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emre gardaşım stage 1 crower egzantrik tak, afr değerin 10'dan daha yüksek bir değere çıksın

    Dr.Ecu Özgün bişey soracağım bu vafc safc vs benzer bir aygıtla AFR değerlerini değiştirirken A veya F değerinden birisi sabit kalıp diğeriyle mi oynanıyor yoksa her ikisiyle de aynı anda oynanabiliyor mu?

  10. #29
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emre gardaşım stage 1 crower egzantrik tak, afr değerin 10'dan daha yüksek bir değere çıksın

    Dr.Ecu Özgün bişey soracağım bu vafc safc vs benzer bir aygıtla AFR değerlerini değiştirirken A veya F değerinden birisi sabit kalıp diğeriyle mi oynanıyor yoksa her ikisiyle de aynı anda oynanabiliyor mu?

    abi o değerlerde sadece F yle yani Fuel e müdahele ederek oranı değiştiriyorsun ... aynı ikisi oran olarak bir bütün..

  11. #30

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi o değerlerde sadece F yle yani Fuel e müdahele ederek oranı değiştiriyorsun ... aynı ikisi oran olarak bir bütün..
    sonuçta havayı filtre ve egzantrik dışında arttıramayız ama silindire giren havayı kısabilme imkanımız var mı? vafc vb aygıtlarla?

  12. #31
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sonuçta havayı filtre ve egzantrik dışında arttıramayız ama silindire giren havayı kısabilme imkanımız var mı? vafc vb aygıtlarla?
    hayır.. havaya müdahele edilemez .. benzine müdahele edilerek oran değiştirilmekte.

  13. #32
    vkarayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbon varsa A ya Tru boost yada evc ile müdahele ediyorsun ...

  14. #33
    vtecci
    Misafir
    normal n/a afr değeri 14,2~~14 olmalı die biliyorum.

  15. #34

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır.. havaya müdahele edilemez .. benzine müdahele edilerek oran değiştirilmekte.
    Opel Twinportlarda havanın yolunu değiştirmek sureti ile havanın miktarı değiştiriliyor. Keza değişken geometrili emme manifoltuna sahip 102 lik golflerde de benzer bir sistem olması lazım.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  16. #35
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Opel Twinportlarda havanın yolunu değiştirmek sureti ile havanın miktarı değiştiriliyor. Keza değişken geometrili emme manifoltuna sahip 102 lik golflerde de benzer bir sistem olması lazım.
    bahsettiğiniz sanırım 2.0 20V 154hp fiat motorlarındaki VIS sistemi gibi demi?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •