evet dediğim gibi redline da tam 10 afr görüyodum araç resmen kösülüyodu yani, misal bir araçla roll yaparken eğer redline a kadar gidersem sanki ayağımı gazdan çekiyomuşum gibi geliyor yanıma vites atınca normale dönüyor tabi afr, toparlıyor araç kendini üst devirde tekrar aynısı oluyor sonra.
ama şimdi ayardan sonra denedim yığılma falan kalmadı belli oluyor yani, hatta son bi düzeltmeyle çok uğraşmadım ama iyice ayarlıycam şu an redline a doğru dip gaz 13,5 tan başlayarak redline da 12,2 civarında bitiyor![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
yönlendirenlere cok teşekkür ediyorum kendı adıma emre adınada ediyorum gercekten cok ıyı oldu özgünün bizimle paylaşması aletler sadece gösterge olmaktan kurtuldu dr.ecu ya teşekkürler
basit biseymis gibi geldi yaw
Oz paylasım icin tşkler...
Ben başka bişi sorucaktım. Senin kasa Honda Civic'te ECU değişince immobilizer iptal olmadımı ?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
saxo vts'ye de uyarmı safc2,
denedinizmi ?
tavsiye edermisiniz?
208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
Powered By : Piston Garage
Nazmi TOÇAK
GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!
sonunda ayarladığın iyi olmuş 10 afr gerçekten hem riskli hemde aracını yığıyordu. şimdi çok tatlı bir devir bandı olmuştur eminimki.
aynı sorun bende mevcuttu cozdum ve 10.2 10.3lerdeydeım redline onesı sımdı 13.3 -13.4 lerde ve cıddı uzudna fa rk var gıdıste...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)