User Tag List

Sayfa 6/12 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
211 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: piggyback beyin

  1. #96

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onlar için servise gerek yok. Kablolarına bakın yeterli. İki telli olanlar manyetik, 3 telli olanlar hall tipi..

    Sevmedim değilki. Ben MeganeRS in kendi ECU sunun gelişmiş bir ECU olduğunu düşünüyorum. Gelişmiş olmak demek güvenliği sorunsuzluğu ön plana alınmış olmak gibi kriterleride kapsar. Aftermarket ürünlerde stock ECU ların kalitelerini yakalamak zor. Gerçekten zor. Bu onları küçümsemek için falan değil. Ama herhangibir üretici bir arabayı tasarlarken milyon dolarlarını ARGE ye yatırıp birşeyler tasarlayıp uyguladığı halde sonrasında defalarca güncelleme yapması gerekebiliyor. Bahsi geçen rakamlar ve süre belkide AEM in bütcesi kadar falandır (tamamen salladım. AEM in ticari sırlarına vakıf değilim) Dolayısı ile sizin sonradan uygulayacağınız ECU nun bundan daha iyi olması ihtimali gerçekten amatör ruhla çalışan profesyoneller haricinde yakalanması gerçekten çok zor olan birşey. Tek alternatifi olabilir yarış tecrübesi olan bir servisin profesyonelleri tarafından tasarlanmış bir ECU falan bulunabilirse o zaman daha yetenekli bir cihaza ulaşılabilir düşüncesindeyim. Açıkcası renault sporttan yada F1 team den falan ayrılmış tecrübeli bir ECU tunerinin önderliğinde yada ne biliim Ford Subaru vs vs teamlerinden birinde tecrübe edinmiş / çalışmış birilerinin hazırladıkları ve hali hazırda yarışlarda kullanılan bir ECU falan olmadığı sürece ben kalkıpta RS in beynini kenara koyup AEM falan takmazdım. Tabi bunu yazarken konu sahibine empati yaparak yazıyorum. Kişisel olarak düşünürsek ben takarım. MS de takarım daha dandik birşeyide. Zira benim 300 hp 500 hp gibi bir beklentim yok. Ama performans amaçlı üretilmiş bir arabada amaç sadece yakıtı yada avansı yönetmekten ziyade yakıtı ve avansı stock ECU dan daha iyi yönetebilmek olmalı diye düşündüğüm için AEM Haltech falan takmazdım.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  2. #97

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam tartışalım ozamanb unu burda ben ateşlemeyi üzerine aldım benzini üzerine aldım boostu üzerine aldım HATTA abarttım TC yi üzerine aldım hattta KAstım DBW yi üzerine aldım Rolantiyi aldım DAHa ne istiyorsun ne almak istiyorsun üzerine Variable Cam yada camları aldım eeee e EMS iştebu daha ne istiyorsun piigy back şekilde bağlıyorum

    crank ve camdan ortak kullandım gerisinide kullanmadım MAfi kendim çıkardım output yaptım Volt yada Frekans olarak evet daha ne istiyoruz ?
    Öyle değil işte. Eğer herhangibir sensörü kendi ECU na bağlayıp onu kullanmak kaydı ile kendi yaktı ve ateşlemeni kullanıyorsan ona piggyback denmez.

    Piggyack diyebilmen için arabanın kendi ECU su ile kaskat bağladığın birşeyler olması lazım. Atıyorum, krang sensörünü kaskad bağlar onun sinyalini manuple edersin, enjektör kablolarını aradan keser araya kendi ECU nu girersin, MAF ın kablosunu keser araya kendi ECU nu girer arabanın ECU sunu yanıltacak bir sinyal voltaj vs vs vs gönderirsin. Bunlar piggyback tir. Piggyback neden o isimle adlandırılıyor? Doggy style da olabilirdi aslında.

    Kısacası kaskad bağlamadığın sürece hiçbir sistem piggyback değildir.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  3. #98

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onlar için servise gerek yok. Kablolarına bakın yeterli. İki telli olanlar manyetik, 3 telli olanlar hall tipi..

    Sevmedim değilki. Ben MeganeRS in kendi ECU sunun gelişmiş bir ECU olduğunu düşünüyorum. Gelişmiş olmak demek güvenliği sorunsuzluğu ön plana alınmış olmak gibi kriterleride kapsar. Aftermarket ürünlerde stock ECU ların kalitelerini yakalamak zor. Gerçekten zor. Bu onları küçümsemek için falan değil. Ama herhangibir üretici bir arabayı tasarlarken milyon dolarlarını ARGE ye yatırıp birşeyler tasarlayıp uyguladığı halde sonrasında defalarca güncelleme yapması gerekebiliyor. Bahsi geçen rakamlar ve süre belkide AEM in bütcesi kadar falandır (tamamen salladım. AEM in ticari sırlarına vakıf değilim) Dolayısı ile sizin sonradan uygulayacağınız ECU nun bundan daha iyi olması ihtimali gerçekten amatör ruhla çalışan profesyoneller haricinde yakalanması gerçekten çok zor olan birşey. Tek alternatifi olabilir yarış tecrübesi olan bir servisin profesyonelleri tarafından tasarlanmış bir ECU falan bulunabilirse o zaman daha yetenekli bir cihaza ulaşılabilir düşüncesindeyim. Açıkcası renault sporttan yada F1 team den falan ayrılmış tecrübeli bir ECU tunerinin önderliğinde yada ne biliim Ford Subaru vs vs teamlerinden birinde tecrübe edinmiş / çalışmış birilerinin hazırladıkları ve hali hazırda yarışlarda kullanılan bir ECU falan olmadığı sürece ben kalkıpta RS in beynini kenara koyup AEM falan takmazdım. Tabi bunu yazarken konu sahibine empati yaparak yazıyorum. Kişisel olarak düşünürsek ben takarım. MS de takarım daha dandik birşeyide. Zira benim 300 hp 500 hp gibi bir beklentim yok. Ama performans amaçlı üretilmiş bir arabada amaç sadece yakıtı yada avansı yönetmekten ziyade yakıtı ve avansı stock ECU dan daha iyi yönetebilmek olmalı diye düşündüğüm için AEM Haltech falan takmazdım.
    sensor işini bi şekilde öğenicem sorun yok ama bugün değil. benim amacım da 300-500 hp değil. birinci olarak şu motor arıza ışığından kurtulmak, ikinci olarak da üst devirlerde daha iyi boost tutarak 270-280 hp lerde sağlıklı bi şekilde kullanmak. 280 hp olsun benim olsun, tepemi bile deler

  4. #99
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    okadarçok büyüttünki abi

    tamam ozaman hiçbişim bişey yapöayalım 1600Whp arabaları aemler motecler haltecler kullanılmıyor hep fabrikalar geliyor onlar bi bosch u takuıyor gidiyor

    60-130 milleri 3 saniyede gidiyorlar
    5saniyeler yapıyorlar draglarda Hep Fabrikadan F1 leri getiriyorlar 4 milyon dolar arabaları sonra deniyorlar çok komplike düşünmeye gerek yok Belirli şeyler vardır

    öncelikle Stabiliyet Correction değişşimi bunlarnı hepsini ayarlarsa hiçbir sorun tyasamadan kullanır sahibi ben bunu birçok kez yaptım sorunsuz kullanıyorlar Blowtru ya bile çok cevirdiğim araba mevcut sorun çekmiyor

    ben deneyimlerimi yazıyorum Teoriyi yazmıyorum

    anlamadığnıız bişey var Orjinla l ecu her yola gelebilicek şekilde tasarlanmıştır AMA modifiyeli bir araçta biyere kadar orjinal kullanırsın Orjinalin Beslemeleri belirli biyere kadar kalite kalite değişiyor AMa ozaman insanlar salak standalona yada pigggyback takıyorlar abi sende takma ozaman deki orjinal beyin ben Sc taktım HAdi git kendi kendini ayarla de

    Orjinal beyinin sınırı var Emslerin yok neden bunu anlamıon abi
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  5. #100
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetgurlek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sensor işini bi şekilde öğenicem sorun yok ama bugün değil. benim amacım da 300-500 hp değil. birinci olarak şu motor arıza ışığından kurtulmak, ikinci olarak da üst devirlerde daha iyi boost tutarak 270-280 hp lerde sağlıklı bi şekilde kullanmak. 280 hp olsun benim olsun, tepemi bile deler
    hehe ozaman ne emssi ne arıza ısığı vereiyor araba onu biliyormusun ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #101
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benzer bir beyinde megane 1.6 da, 1.5 yildir kici kirik e manage blue box kullanip 230 hpler gormuslugumuz var, beyin eskiliginden dolayi ect ye mesela mudahale edemiyoruz (soguk havalarda 2 dakika zeginde calisiyor ama onu da cozduk simdi) ama onun dsinda arabanin yururunde bir sorunumuz yok.

    ahmet abi sana da soyledim o zman, dunyayi yeniden kesfetmenin anlami yok, arabaya uzerinde for japaneese cars yazan bir piggyback i baglayan insanlar olarak yardima her zaman acigiz.

    onur abi sayesinde ben kici kirik blue box dan bile arabami boyle yuruttuysem e manage ultimate neler yapar tahmin edemiyorum. e manage ultimate oneririm ben...

  7. #102

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben deneyimlerimi yazıyorum Teoriyi yazmıyorum

    anlamadığnıız bişey var Orjinla l ecu her yola gelebilicek şekilde tasarlanmıştır AMA modifiyeli bir araçta biyere kadar orjinal kullanırsın Orjinalin Beslemeleri belirli biyere kadar kalite kalite değişiyor AMa ozaman insanlar salak standalona yada pigggyback takıyorlar abi sende takma ozaman deki orjinal beyin ben Sc taktım HAdi git kendi kendini ayarla de

    Orjinal beyinin sınırı var Emslerin yok neden bunu anlamıon abi
    Teori olmadan pratik olmaz. Teoriye uymayan pratik hiç olmaz.

    Bence sen anlamıyonuz falan diyorsun ama ne yazdığımı anlamamışsın Özgün. Bahsettiğimiz o kadar farklı şeylerki..

    Eğer elinde stock ECU nun tüm kaynak kodları ve onu ayarlayabileceğin bir software in olmuş olsaydı zaten ne standalone takardın ne de başka birşey. Üreticiler bunu paylaşmadıkları için ben sen o biz siz kısıtlıyız. Dolayısı ile bu kısıtlamadan kurtulabilmek içinde mecburen sistemi komple değiştirmek zorunda kalıyoruz. Bak dikkat edersen ben sen o biz siz dedim. Onlar yok. Onların elinde kaynak ve bilgi zaten olduğu için istedikleri gibi oynayabilme şanslarıda var. E bizde kaynak yok, kaynaklarına ulaşabildiklerimizi alıp onunla uğraşıyoruz. Adamların emisyon, yakıt ekonomisi stabilite relability ot kıl yün tüğ amaçlı olarak reserve ettikleri tüm kapasiteyide hoyratca kullanıyoruz. Ve emin ol tüm bunları yaparken onların üretim kriterleri ile alakası bile olmayan bir sürü değişikliğe de imza atıyoruz. Bu o aletlerin dandik yada kısıtlı olduklarını değil üretim amaçlarına uygun olarak konfigüre edildiklerini ifade eder. Röno F1 de kullanmak için uzay mekiği teknolojisine sahip ECU kullanmıyor. Ama mevcut ECU dan çok daha fazlasını verebilen, bilmem kaç MB log tutabilen ot kıl yün tüğ zilyon tane sensör bağlayabildiğin interfacelere sahip ve bunların tümünü kafana göre kontrol edebildiğin ECU ile çalışıyor. Ve emin ol o aletlerin AEM Haltech cart curt ile alakası bile yok. İşte yukarıda sorduğun fersah fersah fark bu. Eğer ben sadece kısıtlamadan kurtulmak için ECU takacaksam o zaman ötekilere fazla para vemeye gerek yok. Ama yok aynı zamanda mevcuty ECU dan daha iyi olsun, bende zilyon tane sensörden gelen veriyi correction için kullanabileyim güvenli güvenli yürüsün ama çokta fena kaçsın arabam diyorsan o zaman o fersahı kovalamak en iyisi. Ki bunlar artık erişilemeyen şeylerde değiller.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  8. #103
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bildiğimzi üzere evdeki hesap çarşıyada uymaz

    buyur abi Ecuyu programla ozaman sen ecu programla ben ems ile yapayım kim daha memnun olucak kim daha çok güc alıcak Buyur abi.

    Ben açık ve net yazıyorum çok iyi anladım dediğiniz birçok damos dosyam mevcut ve ciptuning de yapabiliyorum ama hiçbirzaman emsnin yerini tutmuyucağınıda biliyorum

    Ama f1deki ecu 32 bin euro ayrıca log tutabilmesi özelliği var ama telemetry ile zaten kendi Bölümlerinden izliyorlar Brawn Gp deki tunerlardan biri sölemişti bu cümleyi log belirli şeyleri tutuyoalr oda F1 hakemlerine vermek için ki saten bu paraıda versen sana vericeklerini sanmıyorum

    Keske f1 deki gibi bir ecum olsa 8 farklı harita kullanabilsem kapatmadan değiştirebilsem Kendi kendine benzini avansı açıp kısabilsem direksiyondan ama 40 milyar veresim yok Ecu ya ayrıca onlarda real time yapılabiliyorlar sen Renonun arabasındak beyinle f1 in ecusunu israrla aynı şekilde olduğunu düşüünüyorsun

    Orjinal Ecu realtime yapılamıyor malesef Ben correction larıyla onları bunlarıyla


    dediğim gibi biz bırakalım F1 dekiler gelsin hepsini yapsın


    standalone olarakta 21 bin euro ya beyni var


    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teori olmadan pratik olmaz. Teoriye uymayan pratik hiç olmaz.

    Bence sen anlamıyonuz falan diyorsun ama ne yazdığımı anlamamışsın Özgün. Bahsettiğimiz o kadar farklı şeylerki..

    Eğer elinde stock ECU nun tüm kaynak kodları ve onu ayarlayabileceğin bir software in olmuş olsaydı zaten ne standalone takardın ne de başka birşey. Üreticiler bunu paylaşmadıkları için ben sen o biz siz kısıtlıyız. Dolayısı ile bu kısıtlamadan kurtulabilmek içinde mecburen sistemi komple değiştirmek zorunda kalıyoruz. Bak dikkat edersen ben sen o biz siz dedim. Onlar yok. Onların elinde kaynak ve bilgi zaten olduğu için istedikleri gibi oynayabilme şanslarıda var. E bizde kaynak yok, kaynaklarına ulaşabildiklerimizi alıp onunla uğraşıyoruz. Adamların emisyon, yakıt ekonomisi stabilite relability ot kıl yün tüğ amaçlı olarak reserve ettikleri tüm kapasiteyide hoyratca kullanıyoruz. Ve emin ol tüm bunları yaparken onların üretim kriterleri ile alakası bile olmayan bir sürü değişikliğe de imza atıyoruz. Bu o aletlerin dandik yada kısıtlı olduklarını değil üretim amaçlarına uygun olarak konfigüre edildiklerini ifade eder. Röno F1 de kullanmak için uzay mekiği teknolojisine sahip ECU kullanmıyor. Ama mevcut ECU dan çok daha fazlasını verebilen, bilmem kaç MB log tutabilen ot kıl yün tüğ zilyon tane sensör bağlayabildiğin interfacelere sahip ve bunların tümünü kafana göre kontrol edebildiğin ECU ile çalışıyor. Ve emin ol o aletlerin AEM Haltech cart curt ile alakası bile yok. İşte yukarıda sorduğun fersah fersah fark bu. Eğer ben sadece kısıtlamadan kurtulmak için ECU takacaksam o zaman ötekilere fazla para vemeye gerek yok. Ama yok aynı zamanda mevcuty ECU dan daha iyi olsun, bende zilyon tane sensörden gelen veriyi correction için kullanabileyim güvenli güvenli yürüsün ama çokta fena kaçsın arabam diyorsan o zaman o fersahı kovalamak en iyisi. Ki bunlar artık erişilemeyen şeylerde değiller.
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  9. #104

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence sen yazdıklarımı bir daha oku.. Yazdıklarımla yazdıklarının alakası yok.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  10. #105
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    okuyucak bişey yok yazdım oraya orjinal ecunun - leri çok en basit örnek 750 cc üstünde çok az ecu destekler hayanıltarak takarsın Yanılmadan yapmak önemli bu şekildeki işleri
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #106

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam senin eşşeğin kancık olsun. Ama bil ki iki kanat değil..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  12. #107
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam senin eşşeğin kancık olsun. Ama bil ki iki kanat değil..
    abi sana açık sekilde yazıyorum hala yeniden oku yazıyorsun F1 dedin anlattım sana f1 in nasıl olduğunu standalone olduğunu Aem i sewmeye bilirsin ama çok şey için support u var DBW bile support u var sana orjinal beyinlerden çekiceğin sorunları söylüyorum bikere Mafi iptal edemiyorsun diceksinki sümülator takarım

    bende diyorumki kandırarak aldatarak amerikayı yeniden kesfetmek yerına EMs yi bağlarım piggyback gibi dewam ederim sen hala açık kaynak kod diyorsun onlara Damos deniyor bir araştır istersen
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #108

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teori olmadan pratik olmaz. Teoriye uymayan pratik hiç olmaz.
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bildiğimzi üzere evdeki hesap çarşıyada uymaz
    Yani sen mühendislik formasyonu görmüş bir insan olarak (Bilgisayar mühendisiydin yanlış hatırlamıyorsam??) bunu yazıyorsan zaten tartışılacak şeyler çok daha farklı demektir.

    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer elinde stock ECU nun tüm kaynak kodları ve onu ayarlayabileceğin bir software in olmuş olsaydı zaten ne standalone takardın ne de başka birşey. Üreticiler bunu paylaşmadıkları için ben sen o biz siz kısıtlıyız. Dolayısı ile bu kısıtlamadan kurtulabilmek içinde mecburen sistemi komple değiştirmek zorunda kalıyoruz. Bak dikkat edersen ben sen o biz siz dedim. Onlar yok. Onların elinde kaynak ve bilgi zaten olduğu için istedikleri gibi oynayabilme şanslarıda var. E bizde kaynak yok, kaynaklarına ulaşabildiklerimizi alıp onunla uğraşıyoruz. Adamların emisyon, yakıt ekonomisi stabilite relability ot kıl yün tüğ amaçlı olarak reserve ettikleri tüm kapasiteyide hoyratca kullanıyoruz. Ve emin ol tüm bunları yaparken onların üretim kriterleri ile alakası bile olmayan bir sürü değişikliğe de imza atıyoruz. Bu o aletlerin dandik yada kısıtlı olduklarını değil üretim amaçlarına uygun olarak konfigüre edildiklerini ifade eder.
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buyur abi Ecuyu programla ozaman sen ecu programla ben ems ile yapayım kim daha memnun olucak kim daha çok güc alıcak Buyur abi.
    Yani sen yuklarıda yazan paragraftan bunu mu çıkarttın? Bak bu sefer altını çizip bold yaptım.


    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Röno F1 de kullanmak için uzay mekiği teknolojisine sahip ECU kullanmıyor. Ama mevcut ECU dan çok daha fazlasını verebilen, bilmem kaç MB log tutabilen ot kıl yün tüğ zilyon tane sensör bağlayabildiğin interfacelere sahip ve bunların tümünü kafana göre kontrol edebildiğin ECU ile çalışıyor. Ve emin ol o aletlerin AEM Haltech cart curt ile alakası bile yok. İşte yukarıda sorduğun fersah fersah fark bu. Eğer ben sadece kısıtlamadan kurtulmak için ECU takacaksam o zaman ötekilere fazla para vemeye gerek yok. Ama yok aynı zamanda mevcuty ECU dan daha iyi olsun, bende zilyon tane sensörden gelen veriyi correction için kullanabileyim güvenli güvenli yürüsün ama çokta fena kaçsın arabam diyorsan o zaman o fersahı kovalamak en iyisi. Ki bunlar artık erişilemeyen şeylerde değiller.
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    f1deki ecu 32 bin euro ayrıca log tutabilmesi özelliği var ama telemetry ile zaten kendi Bölümlerinden izliyorlar Brawn Gp deki tunerlardan biri sölemişti bu cümleyi log belirli şeyleri tutuyoalr oda F1 hakemlerine vermek için ki saten bu paraıda versen sana vericeklerini sanmıyorum

    Keske f1 deki gibi bir ecum olsa 8 farklı harita kullanabilsem kapatmadan değiştirebilsem Kendi kendine benzini avansı açıp kısabilsem direksiyondan ama 40 milyar veresim yok Ecu ya ayrıca onlarda real time yapılabiliyorlar sen Renonun arabasındak beyinle f1 in ecusunu israrla aynı şekilde olduğunu düşüünüyorsun

    Orjinal Ecu realtime yapılamıyor malesef Ben correction larıyla onları bunlarıyla
    Paradan bahseden varmı? F1 e çıkmayacak herhalde meganeRS ile. Örneklemeyi buralara kadar taşıyabildin ya pes.. Olayı dönüp dolaşıp telemetri ile sınırlandıracaksak zaten iş çığrından çıkar.
    Ayrıca gitte F1 de kullanılan ECU yu al tak diyende yok.
    Kendi ECU su yerine ne kullanabilineceği konusundaki fikrimi zaten yukarıda açıkca yazmıştım. Bir daha yazayım. Syvecs s8 olabilir. Özellikleri burada var. Fiyatıda en alt satırda yazıyor. 20 bin avro falanda değil. F1 de de kullanılan bir alet değil. Ancak ralli koşan subarularda falan kullanıldığını biliyorum.

    http://www.syvecs.com/s8c.php
    http://www.syvecs.com/software.php

    Olmadımı beğenmedinmi? E bu da var, Fiyatıda s8 ile yarı yarıya hemüde..

    http://www.syvecs.com/s6gp.php


    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben açık ve net yazıyorum çok iyi anladım dediğiniz birçok damos dosyam mevcut ve ciptuning de yapabiliyorum ama hiçbirzaman emsnin yerini tutmuyucağınıda biliyorum
    Çipi ne kadar yapabiliyorsun? Üreticinin paylaştığı yada birilerinin uğraşıp çözdüğü adreslemeye dayalı olarak mapleri modifiye edebilecek kadar. Sence üreticinin elindeki tüm kaynaklara vakıfmısın?

    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sana açık sekilde yazıyorum hala yeniden oku yazıyorsun F1 dedin anlattım sana f1 in nasıl olduğunu standalone olduğunu Aem i sewmeye bilirsin ama çok şey için support u var DBW bile support u var sana orjinal beyinlerden çekiceğin sorunları söylüyorum bikere Mafi iptal edemiyorsun diceksinki sümülator takarım

    bende diyorumki kandırarak aldatarak amerikayı yeniden kesfetmek yerına EMs yi bağlarım piggyback gibi dewam ederim sen hala açık kaynak kod diyorsun onlara Damos deniyor bir araştır istersen
    Senin kafa iyice karıştı..
    - F1 deki aletin piggy falan olduğunu idda edenmi var Özgün? Tabiki standalone olacak. Üst seviye profesyonel bir standalone olmasıda şart. Kimse kalkıpta onu al arabana tak falanda yazmadı. Nerelerden nerelere kaydın..
    - AEM i sevmediğimi nereden çıkarttın? Ben iki tane ürününü kullandım ikiside patatesti. Bu tüm ürünleri patates demek değildir. Ama profesyonel cihaz olmadıklarıda zaten kesin.
    - MAF ı neden iptal edeceksinki? Bırak öçlçsün ne istiyorsa ne var? Sonuçta senin standanlone ECU nun kendi MAP sensörü yokmu? O sensörü baz alarak motorun yükünü hesaplayıop ona binaen yakıt ve avans vermiyormusun EMS ye? Ee sanane arabanın kendi ECU suna bağlı olan MAF ın ne okuduğundan? Ne okursa okusun. Ne yakıtı değiştirebilir ne de avansı. Çok çok yapsa yapsa lamba yakar. O da bir değer taşımaz çünkü MAF ile birşey kontrol edilmediğine göre MAF ot olmuş kıl yada hiçbirşey olmamış ne farkederki? Çok kafanı bozarsa takarsın 8-9 cm çapında (değerleri tamamen işkembeden salladım) bir boruya ondan kafasına göre ölçer. Yakıtı kontrol edemeyecek avansı kontrol edemeyecek. Ne istiyorsa onu ölçsün. Hiçbirşeyi kandırmaya falanda gerek yok.
    - Ben arkadaşa başından beri MS takma diyorum. Hatta geçtim MS gibi amatör bir ECU yu semi-profesyonel yada giriş seviyesinde profesyonel standalone olarak sınıflandırabileceğim AEM yada Haltech falanda takma diyorum. Madem yapacaksın bunlardan daha iyisi olsun diyorum.. Hangi açık koddan bahsediyorsun?

    Hiçbir standalone u piggyback gibi bağlayamazsın. Ona PARALEL INSTALLATION denir. Her seferinde yazacam sana bunu.. :=)


    Ben şu görüşteyim, bugün arkadaşa 280 hp yetiyormuş. Madem masraf edecek, ve sistem değişikliğine gidilecek, olabilecek en detaylı alet olsun. İleride şu da lazım keşke olsaydı demesin. Yarın öbürgün şunuda değiştridim bunuda değiştirdim turbomu şundan yaptım derse bir daha aynı şeylerle uğraşmasın. Yazılımla oynansın geçsin gitsin. Bunlar için illaki ileri düzey bir ECU ya ihtiyaç varmı? 80-100 bin lira para verilip alınmış bir arabada evet var. (fiyatı salladım)1300 pound öyle atla deve bir parada değil.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  14. #109

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    http://www.syvecs.com/s8c.php
    http://www.syvecs.com/software.php

    Olmadımı beğenmedinmi? E bu da var, Fiyatıda s8 ile yarı yarıya hemüde..

    http://www.syvecs.com/s6gp.php


    Ben şu görüşteyim, bugün arkadaşa 280 hp yetiyormuş. Madem masraf edecek, ve sistem değişikliğine gidilecek, olabilecek en detaylı alet olsun. İleride şu da lazım keşke olsaydı demesin. Yarın öbürgün şunuda değiştridim bunuda değiştirdim turbomu şundan yaptım derse bir daha aynı şeylerle uğraşmasın. Yazılımla oynansın geçsin gitsin. Bunlar için illaki ileri düzey bir ECU ya ihtiyaç varmı? 80-100 bin lira para verilip alınmış bir arabada evet var. (fiyatı salladım)1300 pound öyle atla deve bir parada değil.
    abi dediğim gibi 280 benim tepemi bile deler. zaten aracın stock motorunun ve şanzımanının limitleri belli değil. muhtemelen 320 hp lerde ikisni de elimize alma ihtimali yüksek (300 hp civarında sağlıklı yürüyen var yunanistanda, ama 320 hp civarında motor kıran da var).

    ben masraftan çekinmiyorum ama beyhude masraftan çok sıkıldım. 4 kere filtre değiştirdim. çiple nerdeyse 4 senedir uğraşıyorum. artık sabrım da kalmadı taakatim de. haa, deseniz ki greddy e-manage ultimate al, alırım. uğraşırız, baktık olmadı 3-5 aşağısına satarım e-manage i elimde patlamaz. ama sizin verdiğiniz linkteki ecu öyle değil. verdik diyelim 3.500 tl, olmazsa muhtemelen elimizde patlayacak. benim çekincem bu. elimde bi sıkımlık barutum kaldı, onda tam isabet bulmalıyım...

  15. #110

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetgurlek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi dediğim gibi 280 benim tepemi bile deler. zaten aracın stock motorunun ve şanzımanının limitleri belli değil. muhtemelen 320 hp lerde ikisni de elimize alma ihtimali yüksek (300 hp civarında sağlıklı yürüyen var yunanistanda, ama 320 hp civarında motor kıran da var).

    ben masraftan çekinmiyorum ama beyhude masraftan çok sıkıldım. 4 kere filtre değiştirdim. çiple nerdeyse 4 senedir uğraşıyorum. artık sabrım da kalmadı taakatim de. haa, deseniz ki greddy e-manage ultimate al, alırım. uğraşırız, baktık olmadı 3-5 aşağısına satarım e-manage i elimde patlamaz. ama sizin verdiğiniz linkteki ecu öyle değil. verdik diyelim 3.500 tl, olmazsa muhtemelen elimizde patlayacak. benim çekincem bu. elimde bi sıkımlık barutum kaldı, onda tam isabet bulmalıyım...
    Kardes biz superchips e goturecez aracı seninle aynı yazılım var yazılım sonrası dynoya cıkacagız olmadı bir daha bir deneyecez sansımızı, ay basını bekliyoruz
    Gozunu seveyim sende birsey ogrenirsen haber ver olurmu
    2022 XC90 kiralık spec & 2022 A5 40 TDI & 2017 Golf 1.6 TDI Highline yazılım
    2022 Haybusa full bolt on & 2021 Multi V4S & Kymco Lucky S

  16. #111

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel kardeşim kesinlikle haklısın. Seninle hemfikirim. Zaten olası harcaman boşa gitmesin diye bu kadar bık bık edip duruyorum. Yoksa umurumda bile olmaz. Sonuçta anlaşılan o ki senin arabanın kendi ECU suna müdahale şansı çok kısıtlı hatta yok bile denilebilir. Anladığım kadarı ile sen o konuda eldeki imkanlar ölçüsünde denenebilecekleri denemişsin (çip modül vs vs herneyse). Dolayısı ile senin benzin ve ateşlemeyi tamamen ele almadan işi daha ileriye götürme şansın yok gibi birşey. Ama bunu yaparkende aracın kendi ECU'suna bağlı olarak çalışan diğer sistemlerininde çalışmasını istiyorsun. CC TCS ESP kartlı giriş falan filan gibi. Bu da son derece doğal bir istek. Bunu yapmanın tek yolu da paralel kurulum işte. Kendi ECU gene mevcut yerinde çalışmaya devam edecek ama benzin ve ateşlemeye müdahale edemeyecek çünkü onun kontrolü zaten onda olmayacak. Canın sıkıldığında veya arabanı satarken söküp evine koyar yeni aldığın arabaya tekrar takar yada satarsın. Sonuçta elinde hazır bir standalone un ve bağıl ekipmanların olmuş olacak. Arabanı satarken orjinal haline çevirirsin olur biter. Ki bu da öyle atla deve iş değil yarım gün bile almaz o tip kurulumun araçtan sökülmesi.

    Ne alacağın/alman gerektiği konusundaki fikrimi empati yapmak sureti ile zaten yazdım. Özgün ile aramızdaki fikirsel ayrılık farklı şeylerden, çoğuda iletişim bozukluğundan kaynaklanıyor. Bakma sen bize.

    Bu arada hiçbirşey elde patlamaz. Elbet satılır. He üç vakitte değilde beş vakitte satılır ama değerini bilen adam zaten alır. Bizim milletimiz adını duymadığı birşeyi alırken çok düşünür. Çekinceni anlıyorum. Ama adı çok duyulmuş diye vasata razı olma fikride benim hoşuma gitmiyor işte Şahsen ben öyle birşey alacak olsam ikinci elde dahi bunu tercih ederdim. Ama bu benim kişisel düşüncem tabiiki. Bu arada şunuda belirteyim, ben ne bu işlerle uğraşan birisiyim ne de tuner'im. Ben amatör olarak hobimi tatmin etmek amacı ile ilgileniyorum konu ile. Ticari herhangi bir kaygım falan yok. Zaten yaptığım işin bunlarla alakası da yok. Eline notebook alanların kendini tuner sandığı bir piyasada ben hiçbirşeyim.. Dolayısı ile lütfen ısrarımın bu tip şeylerden falan olduğunu sanma sakın..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  17. #112
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetgurlek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi dediğim gibi 280 benim tepemi bile deler. zaten aracın stock motorunun ve şanzımanının limitleri belli değil. muhtemelen 320 hp lerde ikisni de elimize alma ihtimali yüksek (300 hp civarında sağlıklı yürüyen var yunanistanda, ama 320 hp civarında motor kıran da var).

    ben masraftan çekinmiyorum ama beyhude masraftan çok sıkıldım. 4 kere filtre değiştirdim. çiple nerdeyse 4 senedir uğraşıyorum. artık sabrım da kalmadı taakatim de. haa, deseniz ki greddy e-manage ultimate al, alırım. uğraşırız, baktık olmadı 3-5 aşağısına satarım e-manage i elimde patlamaz. ama sizin verdiğiniz linkteki ecu öyle değil. verdik diyelim 3.500 tl, olmazsa muhtemelen elimizde patlayacak. benim çekincem bu. elimde bi sıkımlık barutum kaldı, onda tam isabet bulmalıyım...
    ben çok yakında parallel bağlama için çalışmaya başlıyorum, kendimize göre bir ecu da seçtik haydi hayırlısı

  18. #113

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardes biz superchips e goturecez aracı seninle aynı yazılım var yazılım sonrası dynoya cıkacagız olmadı bir daha bir deneyecez sansımızı, ay basını bekliyoruz
    Gozunu seveyim sende birsey ogrenirsen haber ver olurmu
    elbette paylaşırım. yeterki ortaya elle tutulur bir şey çıksın...

  19. #114

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel kardeşim kesinlikle haklısın. Seninle hemfikirim. Zaten olası harcaman boşa gitmesin diye bu kadar bık bık edip duruyorum. Yoksa umurumda bile olmaz. Sonuçta anlaşılan o ki senin arabanın kendi ECU suna müdahale şansı çok kısıtlı hatta yok bile denilebilir. Anladığım kadarı ile sen o konuda eldeki imkanlar ölçüsünde denenebilecekleri denemişsin (çip modül vs vs herneyse). Dolayısı ile senin benzin ve ateşlemeyi tamamen ele almadan işi daha ileriye götürme şansın yok gibi birşey. Ama bunu yaparkende aracın kendi ECU'suna bağlı olarak çalışan diğer sistemlerininde çalışmasını istiyorsun. CC TCS ESP kartlı giriş falan filan gibi. Bu da son derece doğal bir istek. Bunu yapmanın tek yolu da paralel kurulum işte. Kendi ECU gene mevcut yerinde çalışmaya devam edecek ama benzin ve ateşlemeye müdahale edemeyecek çünkü onun kontrolü zaten onda olmayacak. Canın sıkıldığında veya arabanı satarken söküp evine koyar yeni aldığın arabaya tekrar takar yada satarsın. Sonuçta elinde hazır bir standalone un ve bağıl ekipmanların olmuş olacak. Arabanı satarken orjinal haline çevirirsin olur biter. Ki bu da öyle atla deve iş değil yarım gün bile almaz o tip kurulumun araçtan sökülmesi.

    Ne alacağın/alman gerektiği konusundaki fikrimi empati yapmak sureti ile zaten yazdım. Özgün ile aramızdaki fikirsel ayrılık farklı şeylerden, çoğuda iletişim bozukluğundan kaynaklanıyor. Bakma sen bize.

    Bu arada hiçbirşey elde patlamaz. Elbet satılır. He üç vakitte değilde beş vakitte satılır ama değerini bilen adam zaten alır. Bizim milletimiz adını duymadığı birşeyi alırken çok düşünür. Çekinceni anlıyorum. Ama adı çok duyulmuş diye vasata razı olma fikride benim hoşuma gitmiyor işte Şahsen ben öyle birşey alacak olsam ikinci elde dahi bunu tercih ederdim. Ama bu benim kişisel düşüncem tabiiki. Bu arada şunuda belirteyim, ben ne bu işlerle uğraşan birisiyim ne de tuner'im. Ben amatör olarak hobimi tatmin etmek amacı ile ilgileniyorum konu ile. Ticari herhangi bir kaygım falan yok. Zaten yaptığım işin bunlarla alakası da yok. Eline notebook alanların kendini tuner sandığı bir piyasada ben hiçbirşeyim.. Dolayısı ile lütfen ısrarımın bu tip şeylerden falan olduğunu sanma sakın..
    inanın hem sizin hem de oz un sayesinde çok faydalı şeyler öğrendim. hatta tuning konusunda kendi çapımda çağ atladım (sizler için küçük ama benim için büyük bilgiler bunlar).

    bu arada esp olayını öğrendim. bizim rs lerde elektronik gaz kelebeği varmış. araç kaymaya başladığında abs ve diğer ilgili sensörlerden gelen geribildirime göre ecu gaz kelebeğini kapatıyormuş. yani esp böyle çalışıyormuş. ingiliz sitesindeki elemanlar öyle söyledi valla..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •