Araba benim bildiğim bol elektronikli bir araç değil. Neden orjinal beyini sökmedin Kemal ? Ayrıca MS'te sorun olmadığına emin misin?
Printable View
Araba benim bildiğim bol elektronikli bir araç değil. Neden orjinal beyini sökmedin Kemal ? Ayrıca MS'te sorun olmadığına emin misin?
sırf bu tarz sorunları yüzünden orjinal haliyle yürüyorum allah sana sabır versin tuncay kardeşim inan senin kadar sabırlı olabileceğimi bilsem hemen bugün başlarım yüklemeye aracı ama ya aracı yakarım yada kendimi yakarım bu kadar aksilik sonunda
bazı doğrular var para ile doğru orantili sıkıntı ordA:)
Allah gerçek hayatta kimseye göstermesin ama ben bu işi kangren olmuş kanser hastalığı gibi görüyorum serkan :( yani hayatta kalmak için sabır moral ve doktor aradım bu zamana kadar...:D Fakat bu arabada ben hiç aksilik yaşamadım yani hiç sorun olupta beni uğraştırmadı bu araç beni sadece bir yola başladık sonunu getiremedik olay bu...
Fakat bir ümit doğdu artık :p yaşama daha da sıkı tutunmaya başladım.Şimdi bekliyoruz yanii..:confused:
orjinal ecu ne işe yarıo ya :D
havayastıgı vs ıvır zıvır için yarar mı ?
27c256 lazım olursa elimde mevcut.
kemal biz boşuna hasta değiliz bu arabaya önemli olan dikişin sağlam atılması yoksa ocak söndürür bu velet... :D
Bu akşam gezinirken bir ingiliz forumunda gözüme çarptı;
Rover 220 Ecu Bağlantı listesi...
Pin * Description * Colour
1 * Injector 4 * Yellow / Black
2 * IACV - Phase 2 * Pink / Blue
3 * IACV - Phase 1 * Orange /Grey
4 * Main Relay Control * White / Pink
5 * Cooling fan drive parallel * Blue / Yellow
6 * Cooling fan drive series * Blue / Grey
7 * Lambda Sensor +VE * Blue / Yellow (Shielded)
8 * Throttle Pot Wipe * Yellow / Green
9 * Throttle Pot +VE * Yellow / Violet
10 * Diagnostics K-Line Output * White / Yellow
11 * Ignition Sense * Green / Pink
12 * Not Connected *
13 * Engine Immobiliser * Blue / Grey
14 * Earth (Manual) / Park/Neutral (Auto) * Black
15 * Diagnostic Connector Input * Black / Green
16 * Inlet Air Temp Sensor * Green / Black
17 * Knock Sensor +VE * Black / Yellow (Shielded)
18 * Lambda Sensor -VE * Blue / White (Shielded)
19 * Air Con Active * Blue / Black
20 * Fuel Pump Relay Drive * Black / Violet
21 * Purge Valve * Yellow / Orange
22 * IACV - Phase 3 * Orange / Green
23 * Injector 2 * Yellow / Green
24 * Injector 1 * Yellow / Blue
25 * Ignition Coil -VE * White / Black
26 * Injector 3 * Yellow / White
27 * IACV - Phase 4 * Orange / Blue
28 * ECU Positive Feed (From Main Relay) * Brown / Pink
29 * ECU Earth A * Black
30 * Sensor Earth * Pink / Black
31 * Crank Position Sensor +VE * Blue / Violet
32 * Crank Position Sensor -VE * White / Blue
33 * Coolant Temp Sensor * Pink / Green
34 * Fuel Temp Sensor * Grey / Pink
35 * Aircon sense * Blue / Red
36 * Oxygen Sensor Relay * Black / Green
Connector 2 * *
6 * BMV * Black / Pink
15 * Cam Position Sensor +VE * Blue / Green (Shielded)
18 * Cam Position Sensor Wipe * Blue / Violet (Shielded)
pek bişey yok bence yaw..
sen bir de Jaguarların filan pinout'una bak :)
yukarıdaki sadece bi soket ama, 2. soketi var bide yazmayanlar fln var
Özgün bey haddim değil ama belki işinize yararlar...
Rover 220 2.0 turbo Mems
File Hosting - Web Hosting - Dedicated Server
http://i1106.hizliresim.com/2011/6/1/649.jpg
tamam sen öyle diyosan alalım beyini o zaman, takıldıgım yerde yazarım bol bol :)Alıntı:
hafta sonu ordayım allah izin verirse klima haric neyin var prarlelmi bağlayalım yoksa komple tesisat mı yapalım ? üreticiye gerek yo ben veririm desteği
bilgim fazla yok detaylar sizde abi:) rover 2.0 t ecu diyafram diyor ne bileyim işte:)
yaw tuncay sen işine bak
kahve yap çay iç TV izle
gerisine karışma sanki adamlar bilmiyor mu diagram bulmayı :)
bak dioki ground circuit :d
bir ufak dip not: ms e her tür sensörü girebilirsiniz. kalibre ederek.
herhangi birşeyi, tps den tut pwm ye kadar istediğin atraksyonla tetikletebilirsin.
haydi gelsin artık 1.5 bar :D
Tuncay abi arabamızı artık sonax a sokmamız lazım aylardır örümcek ağı bağladı :D
muhakkak oluyordur ona itirazım yok benim.
mesela Honda'da da MS olmaz mı ? Olur tabi ki. Herşeyi girersin bi şekilde olur.
Ama önemli olan olup olamaması degil, önemli olan o noktaya nasıl ve ne kadar hızlı ulaştıgındır bence. O yüzden Neptune vb. alıp takıyoruz aynı noktaya hem kısa yoldan hem de daha güvenli bir şekilde ulaşıyoruz.
Bütün mesela bu.
İngiltere'de üflüyorlar 1.5 bar ama bence ciddi risk oluşturur gökhanım...:cool:
Abi sen kardeşini tanımadınmı risksiz hiç bir işi sevmem ben :D + 1.5 da basalım artık tabi tunerler uygun görürse kendimize göre emeğimiz var karşılığını almalıyız Araba Adana'da bende olsa ozaman risk olabilir paspas spec ama sen gaza bile basmıyorsun full boost bile görmez o araba sende :D