User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
44 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: MS2 Extra Montajından Sonra...

  1. #20
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni bir sorun var.

    yavaş yavaş hızlanırken 2700 lerde kesilme yapıyor.sanki launch gibi bi kesilme.o sırada gaza abanırsan düzeliyor ama afr 18 e çıkıyor.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  2. #21
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamaıyla ayarla ilgili bi sıkıntı aşırı fakire düşüyosun dipgazda biraz yakıt geliyo ama onu bile 18 küsür anca görüyosun bence fazla kurcalamadan bi tunere ulaş
    ECUTECH İstanbul

  3. #22
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim sorunumun temelinde enjektörlerin kapasitesini bilmiyor olmam yatıyor sanırım.

    enjektörleri ölçtürebileceğim bir yer bilen varmı?

    kaç cc olduğunu vs ölçebilecek teknolojik cihaza sahip biri.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  4. #23
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bocsh car sevicelerde ölçüm yapılıyor ancak cc olarka değer veremiyorlar elinde 206nın olduğuna emin olduğun base map mi var hiç farklı ccler girerek denedin mi
    ECUTECH İstanbul

  5. #24
    capri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muyat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim sorunumun temelinde enjektörlerin kapasitesini bilmiyor olmam yatıyor sanırım.

    enjektörleri ölçtürebileceğim bir yer bilen varmı?

    kaç cc olduğunu vs ölçebilecek teknolojik cihaza sahip biri.
    kaç cc olduğunu bilmen cok da önemli deil, 200 cc yazdıysan ve olan daha buyukse zengin çalışır sen de bu durumu haritanın tamamında duty cylce'ı düşürürerek düzeltebilirsin.ama emin olmamakla birlikte sanırım 210cc falandı 206nın enjektörü.aracında sorunlar ise tamamen ayarlarından kaynaklanır.muhtemelen cok düzensiz bi haritan var.aynı sorunlar ateşleme haritasında mevcut olabilir.
    subi & suzi

  6. #25
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bocsh car sevicelerde ölçüm yapılıyor ancak cc olarka değer veremiyorlar elinde 206nın olduğuna emin olduğun base map mi var hiç farklı ccler girerek denedin mi
    map yokk. ms ile gelen map.


    baya bi uğraş gerek sanırım

    ms ile gelen default harita şu anki.




    Alıntı capri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaç cc olduğunu bilmen cok da önemli deil, 200 cc yazdıysan ve olan daha buyukse zengin çalışır sen de bu durumu haritanın tamamında duty cylce'ı düşürürerek düzeltebilirsin.ama emin olmamakla birlikte sanırım 210cc falandı 206nın enjektörü.aracında sorunlar ise tamamen ayarlarından kaynaklanır.muhtemelen cok düzensiz bi haritan var.aynı sorunlar ateşleme haritasında mevcut olabilir.
    cc konusunda nasıl emin olabiliriz?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  7. #26
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektor temızleme cıhazlarında enjectorlerı test ederken uzerınde cc vaya mililitre yazan camdan sıse gıbı bıseye ısettırıyolar.eger 45psı basıncta 1 dakıka boyunca enjectrlrı caşıstırıp sısenın ıcındekı benzını olcersen enjectrlerının kac cc oldugunu anlarsın.fakat iş sadce kac cc oldugunu ogrenmekle bıtmıyor. ne kadar acık kalması gerektını ve voltaj degısımlerındekı ofsett degerlerınıde bulman gerekıyor.enjector battery ofset denen olay.ornegın 12.7 voltta 0.30 mılı sanıye 11.8 voltta 035 mili sanıye gıbı.bu enjectorlerın kac cc oldugundan daha onemlı bence.
    senın yerınde olsam hıc bunları ogrenmeye calısarak vakıt kaybetmeden bu degerlerı bellı olan 240 lık honda enjectorlerını alır takardım,

  8. #27
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence makinanıza zarar vermeyi göze almıyorsanız bir tunere ayarınızı yaptırın .
    eyer bu konuya merakınız var ise ayarınızı yapıcak tuner arkadaştan destek alarak kurcalayın ...
    sonuçta bir işin uzmanı var ise bu riski almaya değmeyecektir ...
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  9. #28
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 hp için 240cc enjektörler yetreli olmayacak sanırım.

    almışken en az 320cc almam gerekiyor.320 cc uygun hangi enjektörler var?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  10. #29

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mini cooper S enjektörleri kullanabilirsin. VW 1.8T, colt CZT, mustang enjektörleride o hacimlere yakın bir değerde..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  11. #30
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muyat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200 hp için 240cc enjektörler yetreli olmayacak sanırım.

    almışken en az 320cc almam gerekiyor.320 cc uygun hangi enjektörler var?
    honda s2000 enjectorlerı var 360cc 12ohm

    volt 15,99 13,96 13,00 11,94 10,98 9,92 7,99

    ofsett (ms) 0,59 0,71 0,81 0,95 1,11 1,27 1,78

    ayrıca rc nın 310 cc 16 ohm larıda var onunda volt ofsett degerlerı bılınıyor.

    volt 15,99 13,96 13,00 11,94 10,98 9,92 7,99 (volt)

    ofsett 0,25 0,43 0,55 0,72 0,89 1,14 1,92 (milisaniye)

  12. #31
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    varmı satılık bilen?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  13. #32
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektörleri buldum ama şu ml olayına anlam veremedim?

    Cód. Fabricante ----- Descrição / Aplicação ---- Combustível ----Resistência ----pressão (bar)----Volume (ml)
    01F003A -------- BICO INJETOR PICASSO ----GASOLINA ----- 14,4 a 17,6 -------- 3,00 ---------- 23,5 a 27,5


    23,5-27,5 ml nedir?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  14. #33
    selcukkoylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    debisi olsa gerek
    1.8TSI 160hp

  15. #34
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    flowrate ama birim olarak ml nin anlamı ne?


    lb/hr olarak düşünürsek ve ortalamayı 25lb/hr alırsak = 262cc ediyor.

    orjinde 138hpolan motor için 21.5lb/hr yani 226cc gerekiyor.

    mantıklı gibi?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  16. #35
    selcukkoylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    25 ml olduğunu varsayarsak; 25*60sn=1500ml=150cl=150cc , bu enjektör 150cc olmasın
    1.8TSI 160hp

  17. #36
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    150cc 138hp bi makine için çoook küçük depğilmi?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  18. #37
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı selcukkoylu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    25 ml olduğunu varsayarsak; 25*60sn=1500ml=150cl=150cc , bu enjektör 150cc olmasın
    114 HP arabamın orj. Enjektörleri 175 cc. bence murat abininkiler her türlü daha fazladır.

    + 1 cc = 1ml

    Murat abi senin motorun sequential işiyor. Belki sequential a geçiş yapmayı düşünebilirsin, hem göreceli olarak daha iyi bi sistemin varken semi-seq e neden dönesin? Ha devir olayı dersen ok.

    Code EW10J4
    Capacity 1997cc
    Bore x Stroke 85 x 88 mm
    Construction All alloy.
    GS Iron crankshaft

    Cylinders 4 Cylinders
    Valves 16 Valves. DOHC
    Induction Normally Aspirated
    Fuel System Multipoint Sequential Fuel Injection
    Magneti Marelli DCM 48 P

    Ignition System Sagem BBC 2.2 Twin Spark
    Twin Coils.

    Power 138BHP / 103kW @ 6000 rpm
    Compression Ratio 10.8 : 1
    Torque 190Nm @ 4100 rpm
    Torque Spread 89% (169Nm) between 1800 rpm & 5750 rpm
    Oil Capacity 4.25 l
    Cooling System Radiator: 21 dm2 (area) / 21 mm (thickness)
    200W Dual Speed fan

    Exhaust System 1. Catalytic Converter (1.86 l)
    2. Rear Muffler (17.2 l)

    Tailpipe: 45 mm diameter (bent downwards to reduce noise).

    Introduced 1999
    Other Uses Peugeot 406
    Peugeot 206

  19. #38

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muyat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ateşleme 1-3-4-2 diye biliyorum ben ama orjin ecu da enjektörler 1+4 / 2+3 diye bağlı?
    buda orjin şema:
    Şemaya göre sıralı püskürtme ama ikili bankler halinde bağlı demiş..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •