User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
44 sonuçtan 39 ile 44 arası

Konu: MS2 Extra Montajından Sonra...

  1. #39
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlış yazmışım. 4+1 2+3 olarak bobin bağlı.enjektör sequential.

    yakıt sorunu olur kesin diye semi yaptım.

    şu enjektör olayını çozmem gerek önce.

    Alıntı muyat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektörleri buldum ama şu ml olayına anlam veremedim?

    Cód. Fabricante ----- Descrição / Aplicação ---- Combustível ----Resistência ----pressão (bar)----Volume (ml)
    01F003A -------- BICO INJETOR PICASSO ----GASOLINA ----- 14,4 a 17,6 -------- 3,00 ---------- 23,5 a 27,5


    23,5-27,5 ml nedir?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  2. #40
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muyat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200 hp için 240cc enjektörler yetreli olmayacak sanırım.

    almışken en az 320cc almam gerekiyor.320 cc uygun hangi enjektörler var?
    Alıntı muyat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    flowrate ama birim olarak ml nin anlamı ne?


    lb/hr olarak düşünürsek ve ortalamayı 25lb/hr alırsak = 262cc ediyor.

    orjinde 138hpolan motor için 21.5lb/hr yani 226cc gerekiyor.

    mantıklı gibi?
    murat abi bnm arabadan yola çıkarsak 226 cc 118 hp basit hesapla

    226x4/5 = 180 hp demekki %65 dutyde çalışıyor

    citroen saxo cup arabaları enjektör aynı 140 hp %77 dutyde çalışıyor

    sanada burdan hesap yaparsak %65dutyde 265cc

    %77 dutyde 222cc olması gerekiyor enjektörlerin

    Fabrikanın %100 dutyde çalıştıracağını zanetmiyorum max%90 diyorlar hatta %85

    cooper enjektörlerinin

    3 bar 330cc enjektör %70 dutyde 184 hp çıkartıyor

    5 bar basssan 425cc çıkar %70 dutyde 238 hp oluyor gayet yeterli bence senin setup ın için hatta bnm emmeye uyarsa bende alabilirim



    hazır enjektör konusu açılmışken bende bişeyler soruyum

    bnm enjektörlerim 225cc/min @ 3bar 295cc/min @ 5bar 14,5ohm impedance iwp oo6

    295x0.80x4/5=188 hp filan çıkıyor 6 psi da bu gücü alıyorum daha fazlası için büyük enjektör gerekiyor 330 cc yukarıdaki hesaptan yeterli çıkıyor ama bnm emme manifolduna sadece piconun iwp ve iwpr serisi enjektörler oluyor ve top feed olmalı

    http://motorsport.magnetimarelli.com...IWP_rev4.0.pdf burda diamensionları var

    ebayde buldum tanesi 65€ shipping i vegisi derken çok para gider mini enjektörü olurmu veya hangi enjektör olur

    http://www.rceng.com/Motorcycle-ATV-...ctors-C13.aspx bunlar aynı gibi duruyor

  3. #41
    selcukkoylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    murat inşallah halledersin enjektör sorununu.aynı sorun benim başımada gelecek.
    1.8TSI 160hp

  4. #42
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir kaç sorum var.

    her beyin değişen iot mi arıyor?

    bulamazsa enjektörmü değişiyor?

    bu iot değeriin önemi nedir?bilinmezse ve kafadan atılırsa n olur?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  5. #43

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne demek değişen IOT? IOT zaten sabit bir değer değilki. Voltaja göre değişir.
    - Eğer bat. corr. kullanıyorsan zaten üç aşağı beş yukarı değerlerini ECU kendisi ayarlar.Tabi tümünü biliyorsan çok daha iyi. Bastt. corr. olmayan bir ECU kullanıyorsan kendin manuel girmelisin.
    - IOT önemli tabiiki. PWM hesaplanırken o değer başa ekleniyor. Böylelikle enjektör açılana kadar geçen süreyi benzin püskürtme süresinin dışında tutup doğru tune yapman sağlanmış oluyor. Aksi halde tüm tabloyu tek tek düzenlemen gerekir. Ve gereksiz yere bir sürü uğraşı verirsin. VE tablon gerçekle örtüşmez vs vs vs..
    Bilmemek diye birşey yok. Araştırırsan mutlaka biryerlerden bulursun. En kötü ihtimalle üreticisine mail atarsın sana cevap verirler. Bosch falan cevap veriyor mesela..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  6. #44
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ooke thx....
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •