User Tag List

Sayfa 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
130 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: alfa mito chip sonrası vale yapılması

  1. #58
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ekurtoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fatih şu cooler işini araştırmaya başlıyalım bro napalım =)
    mitolar şişmesin =)

    Kankacım sizin bana gösterdiğiniz, turbo basıncıydı, dijital kilometre yazıyordu ben yanlış mı anladım. kaçla gidiyorsam onu görmek istiyorum dijital olarak mesela vw'lerdeki gibi.
    hee elektronik km diyosun, D modda basıncı gösteriyor, a modda dijital km çıkıyor. normal modda avuç yalıyoruz
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  2. #59
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boost Up Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hee elektronik km diyosun, D modda basıncı gösteriyor, a modda dijital km çıkıyor. normal modda avuç yalıyoruz
    şimdi anladım sağolasın. bu arada ne yakıyorsun birader? senin 16 jantları satacak olursan jant almak için haberim olsun.

  3. #60
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabay a 1 haftadır binmiyorum, ablamda. ama şu an 7.8 ila 8.1 arasında gidip geliyor. düşer ya 10000 olsun
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  4. #61
    te@m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şuan piyasada verdiği performansa göre en düşük yakanda mito zaten. desene basmaya bağlı, başına gelen boldur, araç piyasada pek olmadıgından meraktan arkaya dayanıp selektor yapan bol oluo avucunu yalayanda aynı şekil bol oluyo ama sonu bi ceyrek depo oluyoben ortalamyı genelde 8.5 ıla 10 arası kapatıom. ama ara yollarda cok kullanıyorum. heh bide sunu sorim araclarınız kac bar basıo turbo saatiniz varmı beyler...

  5. #62
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    barbaros abide saat bağlamıştık stockta sanırım peakte 1 basıodu continiusta 0,86 yazılımdan sonra peakte 1,3 continuousta 1'e çekmiştik daha fazlasını kaldırmamıştı. turbo daha büyük yazmıştı fatih turbo basmasına basar da, motor yapısı kaldıracak mı onu bilmiyorum, onlar en optimumunu ayarlarlar bence aynı basınç değerlerini kullanırlar.

    son depoda çok efendi kullandım trafiğe girmedim. 8,6 yaktı. Lastiğimde bombe vardı, gazlamıyordum, bugün değiştirdim. 46km ortalaması 10,6 =) ve fazla da abartmadım durumu. eski tüketim değerlerini bekleme, ama araç gidince de ulan yaksın zaten diyeceksin. 8,5-10 bandını 9-11,5lt arasınde göreceksin muhtemelen yazılımdan sonra.

  6. #63
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı te@m Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şuan piyasada verdiği performansa göre en düşük yakanda mito zaten. desene basmaya bağlı, başına gelen boldur, araç piyasada pek olmadıgından meraktan arkaya dayanıp selektor yapan bol oluo avucunu yalayanda aynı şekil bol oluyo ama sonu bi ceyrek depo oluyoben ortalamyı genelde 8.5 ıla 10 arası kapatıom. ama ara yollarda cok kullanıyorum. heh bide sunu sorim araclarınız kac bar basıo turbo saatiniz varmı beyler...
    benimde yakıt en son 1000km lik şehir içi ölçümümde 6.6 litreydi ...basınç olarak 155liklerdeki vl36 turboyla yazılımdan sonra 1.5-1.6 civarı peak ve 1.2 civarı continious görülüyo fakat kesiciye doğru 0.7 bar gibi kötü rakamlara düşüyor malesef..bu yüzden 170liklerdeki gt1446 turbo gerçekten alttada üsttede çok verimli =)

    bu arada iki turbo arasındaki farkı göstereyim..soldaki Garrett GT1446 170-180liklerdeki turbo----Sağdaki ise IHI VL36 155liklerdeki turbo..

    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  7. #64
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oha sağlam fark varmış =)

    peki usta, bu garreti 155'liklere uygulasak, nelere dikkat etmek lazım. sırf turboyu değiştirmeyle bitmez değil mi o iş. bunun intercoolerı var, pistonu contası falan filan?

    Birmot - Alfa Romeo Araç Modelleri - Alfa Romeo Mito
    romeo_er2 birmotun sitesinde q2 elektronik tüm mitolarda standart görünüyor.

    Fatih; intercooler, turbo derken motoru açtıracaksınız =)

  8. #65
    te@m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vala fotolar gayet acıklayıcı olmus turbolar arası bukadar fark oldugnu düşünmemiştim.

  9. #66
    te@m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kurtoğlu bence madem degiştircen bu turboları geç saglam gir gitsin bu arada ne dicem sebo downpipe ta kaclık boru kullandı sizin araclara?

  10. #67
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60 başlayıp 55mm gitti sanki bende diye hatırlıyorum.
    fatihinki de 60 başlayıp 70 gitmiş olabilir ama sonra bi değişiklik yaptı 4 çıkış orta susturucu falan onda şuan durum ne bilemeyeceğim.


    Fiat-Abarth-Grande-Punto-esseesse

    170hp qv

    155hp mito

    Essesse'nin turbosunun hava aldığı borular daha geniş, blow tahliyesi de haliyle daha geniş. 155mitoda bunlar daha ufak.

    dediğin gibi girmişken sağlam girmek iyi de, günlük kullanımda bu kadar masrafa girmek istemiyorum en azından şu dönemde. Ama şu turbolar arası farkları öğrendiğim iyi oldu.

    http://www.techturkey.com/forum/1656163-post1.html

  11. #68
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ekurtoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oha sağlam fark varmış =)

    peki usta, bu garreti 155'liklere uygulasak, nelere dikkat etmek lazım. sırf turboyu değiştirmeyle bitmez değil mi o iş. bunun intercoolerı var, pistonu contası falan filan?

    Birmot - Alfa Romeo Araç Modelleri - Alfa Romeo Mito
    romeo_er2 birmotun sitesinde q2 elektronik tüm mitolarda standart görünüyor.

    Fatih; intercooler, turbo derken motoru açtıracaksınız =)
    allah allah demekki hepsi kilitli diferensiyelmiş süper..

    gt1446 yı diğer t-jetlere uygulamak çok kolay aslında..aradaki değişik parçaları sayayım..
    turbo-manifold-egzoz sistemi-enjektörler (orj 267cc diğeri 370cc) - yazılım..motorun içinde hiiçbir parça değişik değil tamamen aynı piston kol cart curt ne ararsanız..

    ana parçalar bunlar onun dışında motorlarımız tamamen aynı(t-jet 120-155-180)-(multiair 130-140-170) sadece multiairler yeni nesil biraz daha değişik onlarla ilgili çok bilgim yok..

    bu videoda bildiğimiz grande punto abarth ın abarth esseesse modeline dönüşümünü izlieyebilirsiniz..değişen ana parçaları görebilirsiniz..155hp to 180hp

    http://www.youtube.com/watch?v=MuTeFpThcVE
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  12. #69
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    verdiğin faydalı bilgiler için çok sağ ol, elbette her biriyle uğraşmak zevk verecektir ama, bu masrafları yapmak yerine elimdeki mitoyu satıp sıfır qv alsam aşağı yukarı aynı hesaba gelir. sonuçta QVnin görüntüsü ve coilover'ı da var.

    video da çok iyiymiş ayrıca, qv ile bizdeki mitoların fren sistemleri aynı mı acaba?

    konu nereden nereye geldi, biraz dağıldı ama faydalı şeyler paylaşılıyor.

    Team, araca işlem yapılırken çektiğim fotoğrafları ekliyorum.


    orjinal katalizör

    spiral ve orta düz boruya, son susturucuya bağlanan orjinal parça


    Turbo çıkışı, downpipe'ın bağlandığı kısım

    Orjinal katalizör ve düz boru yerine cut out öncesi konulan çıtırtılı sıradan bir orta susturucu

    downpipe

    downpipe

    orta susturucunun alıştırması yapılırken ve cut out'un geleceği yer tespit edilirken.

    Sebo usta orta kısmın işlemini yaparken

    orta kısım montaja hazır

    downpipe'ın işlemi yapılırken

  13. #70
    te@m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kurtoglu kardeşim paylaşımların harika emegne saglık gercekten. fotolar harika. burda paylaşılanlar gercekten harika oluyor cunku piyasadan az bulunan araclara sahibiz ve olsa bile modifiye işiyle bukadar ugraşanlar yok.bu arada işin kalitesi fotolarda gayet acık

  14. #71
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı te@m Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kurtoglu kardeşim paylaşımların harika emegne saglık gercekten. fotolar harika. burda paylaşılanlar gercekten harika oluyor cunku piyasadan az bulunan araclara sahibiz ve olsa bile modifiye işiyle bukadar ugraşanlar yok.bu arada işin kalitesi fotolarda gayet acık
    sizin downpipe-düz boru kaçlık yapılıyo 70 mi ?
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  15. #72
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eyvallah saolasın, keşke senin yapım sürecini de fotoğraflayabilseydik. elimizde iyi bir kaynak daha olurdu. ama üç aşağı beş yukarı yapılacaklar aynı. Son susturucuyla cut out kapalıykenki sesi çok merak ediyorum.

    dediğin gibi piyasada hem fazla yok hem de uğraşan az. ama bravo ve punto motorları bize performans konusunda emsal teşkil edebilir. Çok fazla faydalanacağımız tecrübe mevcut.

  16. #73
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ekurtoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eyvallah saolasın, keşke senin yapım sürecini de fotoğraflayabilseydik. elimizde iyi bir kaynak daha olurdu. ama üç aşağı beş yukarı yapılacaklar aynı. Son susturucuyla cut out kapalıykenki sesi çok merak ediyorum.

    dediğin gibi piyasada hem fazla yok hem de uğraşan az. ama bravo ve punto motorları bize performans konusunda emsal teşkil edebilir. Çok fazla faydalanacağımız tecrübe mevcut.
    bende boru çapını kararlaştırınca kesin cut out yapıcam bu sefer..düz boru+oval kafa şişrdi artık..polis derdide cabası..
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  17. #74
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende boru çapını kararlaştırınca kesin cut out yapıcam bu sefer..düz boru+oval kafa şişrdi artık..polis derdide cabası..
    vallahi cut-out cidden işe yarıyor, uzun yolda sessiz, gece yarıları sokak arasında alarm öttürmüyor insan uyandırmıyorsun. otoyollarda rahatlıkla açıyorum. Spor moda geçerken iki işlem yapmış oluyorum bir dinamik iki cut out.

  18. #75
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ekurtoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vallahi cut-out cidden işe yarıyor, uzun yolda sessiz, gece yarıları sokak arasında alarm öttürmüyor insan uyandırmıyorsun. otoyollarda rahatlıkla açıyorum. Spor moda geçerken iki işlem yapmış oluyorum bir dinamik iki cut out.
    ne tür bi cut out kullanıyorsun ? kumandalı yandan boru olanlardanmı =)
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  19. #76
    Ekurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne tür bi cut out kullanıyorsun ? kumandalı yandan boru olanlardanmı =)
    kumandalı ama yandan borulu değil direk düz borunun üzerinden bir delik açılıyor.
    son susturucu da orjinal, yüksek devirlerde sanırım cut-outtan çıkan gaz oranı azalıyor. cut out açıkken de son susturucudan bir miktar gaz atıyor. hatta mavi alev görenler varmış yolda giderken ama durum nedir bilemiyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •