User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: 3.30 Cİ vs VTİ HB

  1. #20
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben dememiştim otomatik olan ile
    bi kaç boy fark olmustu
    ama smg olanı cok ıyı yurudugunu bılıyorum

  2. #21

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YH199 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motoru cem yaptı hacıabi.aslında biz çok iyi gitsin diye uğraşmadık.

    çok saçma bi setup çünkü :d

    ıtr cams var fakat cr standar headers büyük borular ufak ne bliym işte öyle bişe
    o nalbant yaptıysa yürür

    pisliği yaparken hatim etti o kapağı b 16 uzmanı oldu
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  3. #22
    emirercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YH199 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3.30 ci otomatik

    headers
    single egsoz sistemi
    filtre performans tipi kutu içi
    evotech yazılım
    260 hp dynolu
    orjinal kg sinde hiçbir hafifletme yok
    Maşallah vti çok güzel yürümüş.zaten deneme 330 geçmekten çok,aracınızın nsl gittiğini görmek üzerine olmuş biraz da..
    yalnız bi noktaya değinmek istiyorum..330 un speclerinde yazan işlemlerle 260 hp vermesi hayal ötesi biraz.çünkü yabancı forumlarda egzantirik dahil daha ciddi uygulamarda bile bu değerler tam çıkmıyordu..***** 10 yaşında araç,+ otomatik oldugu için aktarma kaybı,+ağırlık ve motor ömrü gibi nedenlerle en az 15 hp kayıp söz konusudur..yapılan speclere baktıgımda da anca bu değerleri kapatabilir yani denediğniz araç 230 hp den fazla oldugunu sanmıyorum o da en iyimser düşünceyle..denemeyle ilgili olarak da sürücüsü dsc açık gazlamış,buda demektir ki sistem gerektiğimde gaz kesip müdahale ediyor,videoda da açıkca görülüyor..
    manuel yada smg'li bir 330 ile dsc kapalıyken çook daha farklı bir sonuç çıkabilir..
    ‘Ultimate Driving Machine’

  4. #23
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kayseri'de Mmpower ekibi standart 3.30ci tiptronic aracı 1 boy gecen chip filtre komple supersprint egsozlu 3.28 i yapmıştı (araç manuel). Bu 3.28i headers filtre egsozlu hb vti'a 4 boy rahat atıyordu. Buna göre 3.30 ci manuel de olsa ,smg de olsa,tiptronic de olsa o speclerle zorlanmadan alıp gitmesi lazım .
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  5. #24
    RED DEVIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    BaYrAmPaŞa
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirercan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah vti çok güzel yürümüş.zaten deneme 330 geçmekten çok,aracınızın nsl gittiğini görmek üzerine olmuş biraz da..
    Yalnız bi noktaya değinmek istiyorum..330 un speclerinde yazan işlemlerle 260 hp vermesi hayal ötesi biraz.çünkü yabancı forumlarda egzantirik dahil daha ciddi uygulamarda bile bu değerler tam çıkmıyordu..***** 10 yaşında araç,+ otomatik oldugu için aktarma kaybı,+ağırlık ve motor ömrü gibi nedenlerle en az 15 hp kayıp söz konusudur..yapılan speclere baktıgımda da anca bu değerleri kapatabilir yani denediğniz araç 230 hp den fazla oldugunu sanmıyorum o da en iyimser düşünceyle..denemeyle ilgili olarak da sürücüsü dsc açık gazlamış,buda demektir ki sistem gerektiğimde gaz kesip müdahale ediyor,videoda da açıkca görülüyor..
    Manuel yada smg'li bir 330 ile dsc kapalıyken çook daha farklı bir sonuç çıkabilir..
    düşüncelerimi toparlamak ve yorumumu yazmak üzereyken senin yorumu gördüm hacı direk katılıorum
    MADEM DİZELSİN,CHİP LE ÜZERSİN

    CHEVROLET CRUZE 2.0 DİESEL 177 HP 385 nM (RACECHİP)

  6. #25
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4vitese atıor vti, 330 gelmeye başlıor zaten... 4 bitmeden 330 kırar belini.330 geç basmıs o zaten 1 boy etkiler

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •