ilk başta 13/59 lu araç biraz daha atak olur..14/60 lı araç 4. vitesin avantajını kullanır..zevkli bir deneme olacağı kesin![]()
ilk başta 13/59 lu araç biraz daha atak olur..14/60 lı araç 4. vitesin avantajını kullanır..zevkli bir deneme olacağı kesin![]()
oranlarda ahmet önde bakalım denemede ne olucak![]()
mami makinen abimizin evo 6tm de ki vites atısları aklıma geliyorda
ue +mami makinen biraz iddalı olur
ama ahmet vts 'de etkili bi joker unutmamak lazm
dsg gıbı maasallah![]()
c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
cbr250/tricity/x10/duke390
meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo
59lu olan arac pt 53 avantaji ile onde olmali ayarida iyiyse.. 59 ciddi avantaj//
arti dynosu olan aracin biraz daha devir donmesi gerekiyor guc hic dusmemis nerdeyse..
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
Karşılaştırma değilde, bu 106nın alt devirden gelişe hastayım. 2bin devirde, 2kişi + olarak. Maşallah araca bi kez daha. İmrendiğim bi kaç araçtan oldu bu araç daha önce de söylediğim gibi. bu çocuk olmuş)))
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
ahmet ozur dıle affedeyım senı yoksa sana bu kadar guvenen ve oy veren ınsanlara mahcup edıcem senı ...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)