Fotoğrafta ki araç focus rs,st170 vardı birde türkiyeye getirilen 130hp'lik sporttrend var.
Benim bahsettiğim araç focus sport trend yani Türkiye'de kullanılan 2.0 130 hp olan versiyon,yanlış anlaşılma olmasınhep hayalini kuruyorduk bi 170-180 olsa die,o sıra bu rs üretildi ama Tr'de satılmadı diye biliyorum,yazın Ayvalık'ta gördüm bir tane ama Alman plakalı idi..
Ya evet o sürelere göre pistte Honda daha iyi diyebiliriz. Ama virajda ii diyemezsiniz..
Mesajımı tekrardan okursan orada detaylı olarak diye bir cümle daha olduğunu görürsün.![]()
Evet fotodaki araç 2.0 turbo beslemeli 212 lık RS dir..
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=99341
İyi de dikkat ettiysen ben hiç bir şey demedim. Typer böle yapmış yada yapmamış. yada diğer arabalar böle yapmış yapmamış. Sadece o süreleri koyarken düşünce için o verilerin yetersiz olduğunu söledim. Hiç bir şey kanıtlamaz demek istedim..
valla öle bir bakışta fordları ayıramıyorumkaçlık rs bilemiyorum.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
konusu geçmiş focus st170 den 2-3 ay önce sahibinden.com da bir ark satıyordu türkiyede tek gibi bişilerde yazmıştı kendisi..
"Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."
Yok sadece bilgi olarak söledim. Yanlış anlama olmasın
Ayrıca videosu..
http://www.youtube.com/watch?v=m6BTrKmyAAc
pisti rakiplerinden önde bitirmesi, o arabanın rakiplerinden daha iyi yol tuttuğu anlamına gelmez. çünkü pistte birçok kriter vardır. frenler, motor gücü, torku, direksiyon, pilotaj vs... bilmiyo musunuz?
tiff nedell diyosunuz, top gear diyosunuz, auto car diyoruz... auto bild ve a&ms alman yayınları olduğu için belki taraflıdır diyerek onların yorumlarını yazmıyorum. ingiliz yayınının testini yazıyorum, auto car'ın.
civic type-r: "direksiyonu çevirdiğinizde otomobil, dışta kalan lastiğin elde ettiği tutunmayla seçtiğiniz yöne doğru kararlı bir şekilde dönüyor ama arka lastikler arkadan kayma başlatıp otomobilin dönmesine yardımcı olacağına ön lastikleri takip etmneyi sürdürüyor. pistte bu hareket için frenleri kullanıp yönünü ayarlayabilirsiniz ama günlük kullanımda bu özelliğiyle type-r çok cansız sürüş hissettiriyor."
civic type-r: "yol tutuşta sınıfının en iyilerinin özelliklerinden yoksun."
focus st: "mükemmel yol tutuş."
golf gti: "mükemmel dinamik sürüş özellikleri"
s3: "sürücüsüyle konuşuyor!"
auto car pist dereceleri (eşit pilotaj):
1. audi s3
2. megane rs r26
3. civic type-r ve r32 golf
gene söylüyorum pisti geçelim, ben başlangıçta sizlere viraj almaktan bahsettim. bu başka bişey. tutup da s2000 boxster'dan daha iyi viraj alıyo diyemezsiniz.
videoları da tamamlıyorum yavaş yavaş, koyucam buraya...
Edaa3
Biz biliyoruzda kusura bakma ama sen bilmiyorsun
Eski typer rakiplerinden kötü yol tutuyor dedin.Aksini ispatlayamadın.İlk önce onu ispatla sonra diğer konular hakkında konuşalım.
% 50 % 50 olabilir ağırlık dengesi. dedim ya illa bu dengeli yol tutuş anlamına gelmez diye. eski kasa type-r'a çok iyi diyosunuz bu konuda. büyük oranda ön ve arka tekerleklerin virajdaki hareketlerine bakar bu iş. izleyin:
http://uk.youtube.com/watch?v=0tZlCx9VYkI
http://uk.youtube.com/watch?v=dCZbC-VnU2o
http://uk.youtube.com/watch?v=c3bj_ItduSY
arattırın youtube'da, daha onlarcası var bu tip. type-r'ın önünü kontrol etmek zor ve araç kontralarda çok zorlanıyo, bu bi gerçek.
bıraksak s3'ten bile (kendisi quattro ile donatılmıştır.) iyi yola yapışır diyeceksiniz.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)