konuyu ilk mesajı tam okuyup ortamı sakinleştirsek mi? çünkü cidden anlamsız bi yarıştırma hissediyorum artık.
konuyu ilk mesajı tam okuyup ortamı sakinleştirsek mi? çünkü cidden anlamsız bi yarıştırma hissediyorum artık.
ufuk bi gün buluşuruz yapmak istediklerinin mantığını konuşuruz.
bir arkadaş daha vardı fk2 ye cut out ve kat iptal yapmış onla da konuşuruz. kaan gibi arkadaşlar kardeşlerde gelir bi buluşma olur.
yoksa ne yazsan buraya bizim arabalar gitmiyor.
ben astra sportive ile 3 boy atıyorum 80 200 bende kn hava filtresi ve son egzoz var.
i-shift burhaniye ilçesinde oturuyorum.
balıkesirde zaten düz görmedim belki vardır. o burhaniyedeki de tüplüydü sanırım aylarca sahibinden de durdu. ve düz vites ile arasında 0-100 hızlanmasında 2 saniye var.
=) zaten en sevdiğim yanı da bu ...
millet otomatik ve ishft den ıbaret sanıyor bızım araclarıyolda yapıstırınca bıde pesınden gelmıyor
![]()
valla dedım ya abı ben zaten bu hafta sonu aslında en azından senle bulusup bı cay ıcıp bıyerde laflayalım.
peki sizin arac da bısı varmı. dier arac da bısı varmı?
nasıl bır deneme oldu. kalkıstan ıtıbaren mı belli hızda hangı vıtesden kac mt yada km mı? detay verırsenız. 10 boy neye gore bılelım.
fk2 de gaz kelebeğinin elektronik oldugunu bılıyorsunuz dımı. 70 de kacıncı vıteste kaldırdınız bılmıyorum ama her durumda ıllakı vti gecıcek ona bısı demıyorum. zaten sozunu ettıgım farkı mınımuna ındırmek
bun ıcın de stock bı vti ile (ki sizinki bos denemez) fark bıraz daha az olabılır. ayrıyetten fk2 de gaz tepkısını dusurmek ve sırf bunun ıcın duz yokda basmak ıcın en azından lastık tabanını dusurmek bence (bence yani) farkı yarı yarıya dusurebılır. yol uzadıkca kovaladıkca fark her yol uzadıgında dahada kapanacaktır.
ufuk farkı kapatman çok zor. denedinmi bilmiyorum bizim araçlar düzlükte 210 u geçmiyor.
200 e kadar hızlı tırmanıp 210 da tıkanmak saçmalık resmen.
çok uzun düzlüklerde yüksek hızlara çıkarsın ama vti zaten kesiciye girmiş olur![]()
bak sımdı tum hayallerımın yıkıldıgı an...
vtec2 de emme manıfodu tam rezalettı ama cok ıyı hızlanıyordu. 1.8 140hp olup bu kadarmı kısır kalıyoruzkı vtec2 ye ies emmesı takınca makına ucuyordu.
vti tabikide.
ilerde bi zamanda mümkünmüdür benim a3 le denermi arkadaş,mayıs gibi ankaradayım mümkünse
ilker
yanlış anlamada sen neye göre tahmin yürüttün torktan dolayı 320d başta 2 boy açar ve sabit gider diye?kendin diyorsun araba düzde 210 da bitiyor diye.184 320d 240 gidiyor düz yolda inanırmısın bilmem zaten teknik verisi 235 km civarında.
mertcan 1.8 e arkadan gelip açıp gidiyorsa dediğin maalesef imkansız çünkü mertcan 170 lik jettayla denedi sonucu bilmiyorum vıdeoları vardı ama yakınlardı diye hatırlıyorum,bir de golf gt var o da jettayı geçiyor ve 320d o gt yle kafa burun gidiyor 210 dan sonra acabiliyor.
senin tabirinle atladık ama maalesef sende benim kadar gerçekleri biliyorsun
benim arabada düzde 210 diyor ankaradaki 140 lık manuelle denersem bende görürüm merak ettim 140 lık nasıl gidiyor veya 140 lık golf 5 kadar gidiyormu diye.
Senin arac benimkinden hızlı stok vs stok,1200 kg 1.8 140 hp 8.6 sn 0-100 ,top:207 km demiş.
benim arabada 137-140 filan su an cekısmeli olabilir.
3,20D ile accord konusunda da böyle açıp gidiyordu. o onla denemiş bu bunla denemiş ona göre şu şöyle gider diye. Çıkılıp denenir. Benim de eklediğim video var. dikkat ettiysen o Vti boş bi makina değil.
düzde 210 u gördükten sonra tıkanıyor dediğim diğer arkadaşlar gibi 20 km düzlükte basarsan illa ki gider. Ve bu 210 GPS ile ölçülmüş reel hız.
aynı yolda ies 190 ı bile geçmiyordu. forumda kime sorsan ies ile 220 yapmıştır.
1,8 hb ile a3 denerse ne olur bilemem. ilk gaz tepkisi yok bunların sonradan açılıp gidiyor.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)