User Tag List

Sayfa 4/13 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
234 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Civic HB 1.8 - Vti 1.6 kapışırsa?

  1. #58
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1260 kg dur fk2 ler

    Tesisat varsa 1300 kg olmustur artı sofor dersek duruma göre 1400 kg yu bulur.

    Hafif değil malesef fk2 ler...

  2. #59
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Trafikte zaten her araba her arabaya şaka yapabilir.

    Vti ile yürüyor demedim karışıklık olmasın. Hatta en üstte vti direk 2 boy açar yazdım.

    Konuya zıplayan bi kaç kişi vti asar keser kilometre açar vs yazdı. Bende mümkün olmadığını hatta koltukları söksen yakın giderler yazdım.

    konuya video da ekledik specleri yukarda yazılı vti ile olan denemelerim var. ki orada arabada sistem var + olarak benzin biraz kötü.

    yine yazıyorum civic hb öyle uçak değil. ama eşşek arabası da değil.

  3. #60
    red_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İZMİR 35,5
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cnzdmr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1260 kg dur fk2 ler

    Tesisat varsa 1300 kg olmustur artı sofor dersek duruma göre 1400 kg yu bulur.

    Hafif değil malesef fk2 ler...
    fabrika yanlış tartmış yazmış diyorsunuz yani???

  4. #61
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Trafikte zaten her araba her arabaya şaka yapabilir.

    Vti ile yürüyor demedim karışıklık olmasın. Hatta en üstte vti direk 2 boy açar yazdım.

    Konuya zıplayan bi kaç kişi vti asar keser kilometre açar vs yazdı. Bende mümkün olmadığını hatta koltukları söksen yakın giderler yazdım.

    konuya video da ekledik specleri yukarda yazılı vti ile olan denemelerim var. ki orada arabada sistem var + olarak benzin biraz kötü.

    yine yazıyorum civic hb öyle uçak değil. ama eşşek arabası da değil.


    dedikleriniz doğru ama siz vti geçseniz bile yada yakında yürüseniz buradakilerin yazacakları bellidir (kafalarında uçak bir vti var çünkü ''yürümüyo vti vs. 50bintane bahane bulunacaktır)siz en iyisi geçer gider diyin uzamasın konu
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  5. #62
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı red_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fabrika yanlış tartmış yazmış diyorsunuz yani???
    fabrika verisi 1260 kg zaten

    Kitapçığını da sana göndereyim istersen

    Kendi arabamın ağırlığını da bileyim bi zahmet değil mi dostum ?

    İnternetten saçma sapan verilere ulaşıp koymuyoruz buraya...

  6. #63
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu karman çorman olmuş sanırım yine. ilker abinin söylemek istediği hondaları ağırlığın cidden diğer araçlara göre daha etkilediği sanırım. o gece ki denemelerimizde 206 ile denemek için buluşmuştuk aslına bakılırsa. arada ilker abiyle de denedik zevkine ki yol şartları vs uygun değildi. yani uzun bir deneme yapma fırsatımız yoktu açıkçası. ki ağırlık faktörünün 206 ile olan denememde de ne kadar etkili olduğuna ilker abi de birebir şahit oldu ki böyle bir yorum getirmiş. kilo olarak ciddi bi hafifletilmeye gidilse 1.8 in çok güzel yürüyeceği kanısındayım bende.

    ilker abi sıkıntı yok istediğin takdirde bir tane daha vti bulsak aslında üç araç daha müsait biyerde daha uygun bir saatte uzun uzun deneyebiliriz böylelikle hem benim araçla farklı bir vti arasında fark var mı görmüş oluruz hemde arabanın uzunda ne yapacağını görmüş oluruz stres yapmasın kimse biz o akşam muhabbetimizi ettik güldük eğlendik bolbol..

  7. #64
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı red_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fabrika yanlış tartmış yazmış diyorsunuz yani???
    fabrika verileri en baz donanıma göre olabilir. burdakiler en dolu versiyon sayılır.

    http://www.zeperfs.com/en/duel1453-3138.htm

    burda depo %90 dolu 75 kilo sürücü ile 1392 kilo yazmış. muhtemelen cam tavanlı model olabilir.

    alta yazdığı rakamlar da benim gözlemlediklerime yakın. ben düz yolda GPS ile 205 210 civarı yaptım.

  8. #65
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K.Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konu karman çorman olmuş sanırım yine. ilker abinin söylemek istediği hondaları ağırlığın cidden diğer araçlara göre daha etkilediği sanırım. o gece ki denemelerimizde 206 ile denemek için buluşmuştuk aslına bakılırsa. arada ilker abiyle de denedik zevkine ki yol şartları vs uygun değildi. yani uzun bir deneme yapma fırsatımız yoktu açıkçası. ki ağırlık faktörünün 206 ile olan denememde de ne kadar etkili olduğuna ilker abi de birebir şahit oldu ki böyle bir yorum getirmiş. kilo olarak ciddi bi hafifletilmeye gidilse 1.8 in çok güzel yürüyeceği kanısındayım bende.

    ilker abi sıkıntı yok istediğin takdirde bir tane daha vti bulsak aslında üç araç daha müsait biyerde daha uygun bir saatte uzun uzun deneyebiliriz böylelikle hem benim araçla farklı bir vti arasında fark var mı görmüş oluruz hemde arabanın uzunda ne yapacağını görmüş oluruz stres yapmasın kimse biz o akşam muhabbetimizi ettik güldük eğlendik bolbol..
    walla iyi olur. benim zaten vti geçmek gibi iddaam yok. ama deneme olursa gelmek isterim. yeterki muhabbet güzel olsun.

    dediğin gibi bizim araçlar ağırlıktan çok etkileniyor. + olarak rakım da çok etkiliyor. 100 metre yükseğe çıktığında bile farkı anlıyorsun.

  9. #66
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi o akşam zaten ağırlığın ne kadar fark ettiğini gördük o yüzden içini rahat tut sen.. 2buçuk 3 boy yediğim arabayı ağırlıklar yolcu ağırlık eşitlemesine gdildiğinde geçiyordum biliyorsun.. o yüzden öyle bir organizasyon yapabilirsek hem de tekrardan görüşmüş oluruz.

  10. #67

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya konu acayip uçmuş =) bazıları tutarsız yada ön yargılı konuşmuş.

    civic 1.8 140 hp 176tork var ama 225*45*17 jant lastık var ve gaz kelebeği elektronik.

    vti ise 1.6 160hp 195*55*15 jant lastık var aracta. ve en onemlısı de gaz kelebegı TELLİ.

    ep3 ve fn2 kapışmasında bile gaz kelebeği telli olan ile elektronik olanın arasında ne kadar fark olduğu biliniyorken... 20hp fazla bir aracın ustelık gaz kelebegı tellı ıken fk2 için yapılan yorumları tutarsız yapanlar ıcın şüphe duymaya basladım. burda zaten muhabbetıne bı konu var. idda vs yok =)

    1.8 civic de gaz kelebeği tepkisini hızlandırmak için sprint booster takıp jant lastık ebadını 205*50*17 ye ceksek 20hp (aşa yukarı) yüklesek de denesek bakalım bırde ne olur. (yani en azından peşinden kalkar peşinden yürür) (ağırlık farkı var) onu da dengelesek hobaa iç çorba oldu

  11. #68
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    organizasyon yapalım o zaman

    Ben birde katkılar ne kadar etkiliyor onu görmek istiyorum

    En son alıcam kendime bi driftbox tarzı bişeyler.

  12. #69
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    organizasyon yapalım o zaman

    Ben birde katkılar ne kadar etkiliyor onu görmek istiyorum

    En son alıcam kendime bi driftbox tarzı bişeyler.
    ya evet aslında kapsüller falan var bende atıcam depoya sanırım alıp o kapsüllerden bir kere denicem))))))

  13. #70
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ufuk_acar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya konu acayip uçmuş =) bazıları tutarsız yada ön yargılı konuşmuş.

    civic 1.8 140 hp 176tork var ama 225*45*17 jant lastık var ve gaz kelebeği elektronik.

    vti ise 1.6 160hp 195*55*15 jant lastık var aracta. ve en onemlısı de gaz kelebegı TELLİ.

    ep3 ve fn2 kapışmasında bile gaz kelebeği telli olan ile elektronik olanın arasında ne kadar fark olduğu biliniyorken... 20hp fazla bir aracın ustelık gaz kelebegı tellı ıken fk2 için yapılan yorumları tutarsız yapanlar ıcın şüphe duymaya basladım. burda zaten muhabbetıne bı konu var. idda vs yok =)

    1.8 civic de gaz kelebeği tepkisini hızlandırmak için sprint booster takıp jant lastık ebadını 205*50*17 ye ceksek 20hp (aşa yukarı) yüklesek de denesek bakalım bırde ne olur. (yani en azından peşinden kalkar peşinden yürür) (ağırlık farkı var) onu da dengelesek hobaa iç çorba oldu

    ufuk bidefa yazdıklarınla vti geçmen yine zor. arada 200 kg ye yakın ağırlık farkı var.

    bu arabada yapılacak en kötü hareket belkide lastikleri inceltmek olur.
    Hondanın belki en iyi yol tutan binek aracını rezil edersin. advan jant takıp hafifletsen eywallah.


    sprintboosterlar gaz tepkisini öyle çok artırcağını sanmam. sen gaza %50 basarken boobter %100 basıyor farkı o.

    ağırlık içinde yapabileceklerin belli.

    arka koltuklar. hatta sağ koltuk. stepne arka panzot ve bagaj bölme zımbırtıları.

    hafif jant. eğer çok istersen hava yastıkları sökülür. 8 tane var

    jantlar 11 kg. 6 şar kilodan 24 kilo kara geçersin.

    koltuklar 40 50 kg olsa.

    stepne ve üstündekiler 8 10 kilo.

    Kendinde 10 kilo versen 100 kiloyu rahat geçersin.

  14. #71
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K.Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya evet aslında kapsüller falan var bende atıcam depoya sanırım alıp o kapsüllerden bir kere denicem))))))
    kapsüller hakkında bilgim yok da ben çeşitli sıvı karışımlar deneyeceğim

  15. #72
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ufuk_acar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya konu acayip uçmuş =) bazıları tutarsız yada ön yargılı konuşmuş.

    civic 1.8 140 hp 176tork var ama 225*45*17 jant lastık var ve gaz kelebeği elektronik.

    vti ise 1.6 160hp 195*55*15 jant lastık var aracta. ve en onemlısı de gaz kelebegı TELLİ.

    ep3 ve fn2 kapışmasında bile gaz kelebeği telli olan ile elektronik olanın arasında ne kadar fark olduğu biliniyorken... 20hp fazla bir aracın ustelık gaz kelebegı tellı ıken fk2 için yapılan yorumları tutarsız yapanlar ıcın şüphe duymaya basladım. burda zaten muhabbetıne bı konu var. idda vs yok =)

    1.8 civic de gaz kelebeği tepkisini hızlandırmak için sprint booster takıp jant lastık ebadını 205*50*17 ye ceksek 20hp (aşa yukarı) yüklesek de denesek bakalım bırde ne olur. (yani en azından peşinden kalkar peşinden yürür) (ağırlık farkı var) onu da dengelesek hobaa iç çorba oldu
    bence ön lastıklerı 15-14 inç e düşürebiliyorsanız çok iyi olur lastik ebatıda 185 60 15-14 farkedicektır eminim
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  16. #73
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapsüller hakkında bilgim yok da ben çeşitli sıvı karışımlar deneyeceğim
    aman abi sarhoş etmede arabayı))))

  17. #74
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K.Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aman abi sarhoş etmede arabayı))))
    bende hep sarhoş bu aralar.

  18. #75
    Asimos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuya zıplayan bi kaç kişi vti asar keser kilometre açar vs yazdı. Bende mümkün olmadığını hatta koltukları söksen yakın giderler yazdım.
    Zıplayanlara binaen yazdığınız bu postda , görüşünüzü tecrübenizi vs. nizi aktardınız saygı ile karşıladık , gördük(ben öyle yaptım).Asar keser km. açar durumunun mümkün olmadığını düşündüğünüzüde , saygıyla karşıladım ancak katılmadım hala da iddia ediyorum boylarboyu yersiniz.
    Fakat konuya zıplayanlar kelimesinde (konu sahibi hariç) ilk mesaj ile kendinizle çelişiyorsunuz.
    PSN:dohcvtec99


  19. #76
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla sen önce bi temiz bakımlı gücü yerinde bir integra geç.ondan sonra vti için çalışırsın biraz daha.herşey kg/hp oranı değil şanzımanı var,aktarma kayıpları var,esneklik var.varda var yani...
    komançero garage

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •