User Tag List

Sonuçlar: Ayc Rocco Vs. Gjs Vrs

Katılımcı sayısı
57. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Ayc Scirocco

    28 49.12%
  • Gjs Fabia Vrs

    29 50.88%
Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
64 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Ayc Rocco vs. Gjs Vrs

  1. #20

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pesimist206 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    agır olur ama eskı roccocuyum fabıa acımaz gecer gıbıme gelıyo barbaros abının k&n kutu ıcındekı ısrarını hala anlayamdım oda baska mesele
    Barbarosla alakalı değil filtre, aküm onde olduğu icin pipercross viper sığmıyor fakat çözümünü bulduk, müsait oldugum zaman montajı yapılacak.
    Remapped by ?

  2. #21

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı aynı evet,



    siz fabianızın neresinden okuyorsunuz bilemiyorum ama bu arabanın üzerinde yazan bir bilgi degil. Neyse 300-500 devam edin siz Allah ne verdiyse,iyi akşamlar.
    Kantar!!!!
    Remapped by ?

  3. #22
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Polo gti'la denedim demişsiniz. Geçmişsiniz ama benim bu sınıfta A1 1.4 tsi 185 hp de dahil polo gti'ı hiç birinin geçemeyeceğini düşünüyorum. Çünkü sınıfında yere en iyi aktaran ve performansını en iyi veren polo gti diye heryerde yazılıyor çiziliyor.Bakım eksiği vesairedir ya da vites atma olayını tam çözememiştir polo gti'cı tahminimce. Dediklerimi sakın yanlış anlamayın bu benim görüşüm. Keşke stock iken denk gelseydi bir fabia vrs be Duhan abi dp'siz biraz zor gibi fabiayı geçmen ama uzunda tutunursun diye tahmin ediyorum.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  4. #23
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Polo gti'la denedim demişsiniz. Geçmişsiniz ama benim bu sınıfta A1 1.4 tsi 185 hp de dahil polo gti'ı hiç birinin geçemeyeceğini düşünüyorum. Çünkü sınıfında yere en iyi aktaran ve performansını en iyi veren polo gti diye heryerde yazılıyor çiziliyor.Bakım eksiği vesairedir ya da vites atma olayını tam çözememiştir polo gti'cı tahminimce. Dediklerimi sakın yanlış anlamayın bu benim görüşüm. Keşke stock iken denk gelseydi bir fabia vrs be Duhan abi dp'siz biraz zor gibi fabiayı geçmen ama uzunda tutunursun diye tahmin ediyorum.
    Revo manuel için stage 2 yazılımını hala bekliyoruz Cem. Stage 2 olmadanda dp'yi yanıltıcı ile kullanmak istemiyorum. Benim tahminimde ilk basışta vrs geçer üst süratlerde tutunurum gibi

  5. #24
    red_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İZMİR 35,5
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YGZ96 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alla alla herkezde fabia var herhalde ağırlığını torkunu bizden başka herkes dogru biliyor.
    bilgiyi bilmiyorsanız o sizin sorununuz !!bilen insanlara saygı gösterin kimsede fabia olmasına gerek yok bunu bilmek için BEYİN BEDAVA..

  6. #25
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar fabia rs'in 1300 kg den aşağı olmadığını belirtiyim bilmeyenlerde öğrensin. Vw grubunda katalog verileri fazla aldanmamanızı öneririm. Bir de YGZ96 ismini bilmiyorum yaşını da bilmiyorum dostum ama denediğiniz de nasıl bir asfaltta denediniz polo gti'ın TCS'si kapalı değildi ve sizinki kapalıydıysa geçmeniz normal. Aksi şekilde geçebilmeniz verilere göre kesinlikle fizik kurallarına aykırı. Skoda Fabia RS vs VW Polo GTI 1.4 TSI - FastestLaps.com
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  7. #26
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdik ortalık karışmış
    Ben VRS i 1150 KG falan biliyodum tam VRS alır uzunda Rocco yaklasır geçer diyicektimki VRS 1300KG dendi hakkaten 1300KG üzeri ise VRS ilk basmada kafa burun çıkarır rocco uzunda herturlu alır diyorum...
    Bu arada Duhan abi Roccolara STG 2 geldimi nedir durum birde stg 2 için mecbur olan seyler nedir eger geldiyse?
    GT-R

  8. #27
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdik ortalık karışmış
    Ben VRS i 1150 KG falan biliyodum tam VRS alır uzunda Rocco yaklasır geçer diyicektimki VRS 1300KG dendi hakkaten 1300KG üzeri ise VRS ilk basmada kafa burun çıkarır rocco uzunda herturlu alır diyorum...
    Bu arada Duhan abi Roccolara STG 2 geldimi nedir durum birde stg 2 için mecbur olan seyler nedir eger geldiyse?
    Dsg'lere geldi ama manuellerre gelmedi kardeşim daha

    Dp şart, i/c tavsiye ediyolar

  9. #28
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada Safa'nın cupra, rocco ve Vrs'in dyno verilerini karşılaştırdım. Değerler tekere iletilen güçlerdir.

    -------------Fabia---- Scirocco-----Cupra

    4000 rpm --116 --------175------145

    4500 rpm-- 142 --------189------155

    5000 rpm --164 --------190------185

    5500 rpm --186 --------190------195

    6000 rpm --204 --------187------199

    6500 rpm --199 --------170------185

  10. #29
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar fabia rs'in 1300 kg den aşağı olmadığını belirtiyim bilmeyenlerde öğrensin. Vw grubunda katalog verileri fazla aldanmamanızı öneririm. Bir de YGZ96 ismini bilmiyorum yaşını da bilmiyorum dostum ama denediğiniz de nasıl bir asfaltta denediniz polo gti'ın TCS'si kapalı değildi ve sizinki kapalıydıysa geçmeniz normal. Aksi şekilde geçebilmeniz verilere göre kesinlikle fizik kurallarına aykırı. Skoda Fabia RS vs VW Polo GTI 1.4 TSI - FastestLaps.com
    Cem kg soruldugunda en güvenilir bilgi katalog verisidir, o yüzden onu yazdık, kantar da vag grubun daha ağır çıkabildigini görüyoruz elbette,ama karşısındaki de rocco yani ekstra agırlık sözkonusu ise ikisi için geçerli bu ihtimal , illa kilo soruldugunda ikisinide kantar a mı çıkarcaz, Emre gibi (mayham :P)
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  11. #30
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Durango Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada Safa'nın cupra, rocco ve Vrs'in dyno verilerini karşılaştırdım. Değerler tekere iletilen güçlerdir.

    -------------Fabia---- Scirocco-----Cupra

    4000 rpm --116 --------175------145

    4500 rpm-- 142 --------189------155

    5000 rpm --164 --------190------185

    5500 rpm --186 --------190------195

    6000 rpm --204 --------187------199

    6500 rpm --199 --------170------185
    Evet Tekere verilen güçlern ortalamaları alındıgında
    Rocco: 183.5 ile en güçlü
    Cupra: 177.3 ile
    VRS: 168.5 HP de kalmakta
    BUna göre yorum yaparsak Manuel rocconun ağırlıktan kaybı bayagı fazla ben 200 e kadar 3 4 boy açmış oluyorum çünki ama uzunda geliyo geçiyo 220 230Kmh larda...
    Vrs de bu güç ile roccoyu geçmesi bence zor tabi Dyno nekadar saglıklı onu bilemiyorum...
    GT-R

  12. #31
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabamın ruhsatında 1346 kg olarak geçiyomuş

  13. #32
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Panpisim gecersin rahat ol

  14. #33
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Duhan abim, band değerlerin çok iyi, ben şaka yapacagını düşünüyorum
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  15. #34
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 Oktanı Daya Duhan abi
    GT-R

  16. #35
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet Tekere verilen güçlern ortalamaları alındıgında
    Rocco: 183.5 ile en güçlü
    Cupra: 177.3 ile
    VRS: 168.5 HP de kalmakta
    BUna göre yorum yaparsak Manuel rocconun ağırlıktan kaybı bayagı fazla ben 200 e kadar 3 4 boy açmış oluyorum çünki ama uzunda geliyo geçiyo 220 230Kmh larda...
    Vrs de bu güç ile roccoyu geçmesi bence zor tabi Dyno nekadar saglıklı onu bilemiyorum...
    yarısırken tekere verilen gucun ortalaması alınmaz. yarısırken 4000 devirdeki guc kimsenin işine yaramaz.. mumkun oldugunca ustte guc aldıgınızda yarısırken onde olursunuz.. ortalamalara göre ilerlemiyor arabalar

  17. #36
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yarısırken tekere verilen gucun ortalaması alınmaz. yarısırken 4000 devirdeki guc kimsenin işine yaramaz.. mumkun oldugunca ustte guc aldıgınızda yarısırken onde olursunuz.. ortalamalara göre ilerlemiyor arabalar
    İlk Gazlama 4000 5000 RPM arasında yapılıyor tabi sonrası için dediğiniz dogru ilk basmada 4000 5000 RPM in önemi büyük kimin yere verdiği fazla ise zaten kafayı atar öne... Kim nekadar devir çeviriyor hangi aralıklarda vites atıyor onu bilmediğimden uğraşmadım onları hesaplamaya kabaca güçler ortada...
    GT-R

  18. #37
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5000 binle roll mü yapılır yahu, çekin onu az aşağılara , max tork lara
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  19. #38
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5000 binle roll mü yapılır yahu, çekin onu az aşağılara , max tork lara
    Aynen 1.4 leri çok yormayın artık
    GT-R

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •