Bursa otobanında gördüm 250 yi arabada 3 kişiydik eğim varmıydı hatırlamıyorum valla. Araç otomatikdi bu arada ama opelin otomatik şanzımanını hiç beğenmiyorum berbat gerçekten 1.4 140hp astra var annemde arada kullanıyorum bu kadar kötü bi şanzıman olamaz belkide dsg den sonra öyle geliyodur ama yinede kötü :S
yazdgm silindi anasini satym
golf 220
rocco 218
astra 222
guc agirliklar sanzman orani benzer
guc egrisi ve aero farkiyla astra diyesim geliyo
astranin fhe li vti ile denemesi oldumu/
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
rocco aerosu 0.34mus bu arada/
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
benim tahminim 200 e kadar kafa göz gider diye o videoyu bende izledim ama ne derece bilindik araçlar kullanan nasıl kullanmış muamma. aralarında sıfırdan sonra virgul kadar farklar olan araçlarlar, zevkli olur![]()
bu arada ben geçen ctesi 2. katıda iptal ettim araç suan komple turbo back oldu rakip varsa ona göre gelsinegzozlu bi rocco olabilir
işin içine honda girince çarşı karışıyo biliyonnette dolaşan videolar göre yorum yaparsak vti devrinde basılınca başta öne çıkıyor 1 boy felan sonra o 200 e kadar 1.5 gibi sabit kalıyor sonra gtc geçmeye başlıyor.
cliver in vts le denemiştim ben komple egzoz+piston kısa şanzıman beyin filtre+emme felan vardı 140 bg civarı bişeymiş aracı 900 kg benım araba 190 bg 1300 kg misal onunla denedğimizde devirler tutmadı ama genel anlamda basınca bi yarım boy öne cıkıyordu 4 e atınca ben gelmeye başlıyordum 200 e kadar 1 boy öne geçiyordum bu speclerde bi saxo le f-h-e lu vti ne yapar oranlayıp bulun işte
bu arada bursanın o sakat otobanında bende bi 245+ görmüşlüğüm var daha da giderdi ama yemedi sis vardı riske girmedim .
bencede vtila ole olmali, ama golf jettayi daha cok geciyor o tarz vtilar![]()
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)