User Tag List

Sayfa 2/9 İlkİlk 1234 ... SonSon
153 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: stok linea 1.4 t-jet ve stok honda fd6 denemek

  1. #20

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende stokum 68hp yazıyor fabrika verisi bilmem zevkli olurdu ahaha
    RACE WERKS

  2. #21
    volume16
    Misafir
    Punto T-jet ile denendi kalkıştan 200 e kadar.180 den sonra yavaş yavaş geliyor fd6 200 e kadar 1 1,5 boy kalıyor 220 e kadar yürünse fd6 geçer.(190 dan sonra t-jet te turbo bitiyor.)

  3. #22

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye-Trabzon
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Punto T-jet ile denendi kalkıştan 200 e kadar.180 den sonra yavaş yavaş geliyor fd6 200 e kadar 1 1,5 boy kalıyor 220 e kadar yürünse fd6 geçer.(190 dan sonra t-jet te turbo bitiyor.)
    bencede güzel deneme olur ama aksine t-jet 210 km ye kadar çok istekli çıkıyor.hafif eğimde 235 km leri görebiliyor.acaba sedan oluşundan mı.çünkü punto t-jet ile şanzuman oranları herşey aynı.sadece 40 kg daha ağır.

  4. #23
    volume16
    Misafir
    Alıntı atits61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede güzel deneme olur ama aksine t-jet 210 km ye kadar çok istekli çıkıyor.hafif eğimde 235 km leri görebiliyor.
    Görmeye görüyor o hızları da eğimde ama düz de 190 a kadar geldiği gibi atik olmuyor 200 den sonra.

  5. #24
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    T-jet stock fındık turbo ile 5500'den sonra sıradan bir atmosferiğe dönüşüyor. 5500-6000 devirden itibaren R16 daha istekli olabilir. 200km/h'den sonra da iş o devirlere düşer. Ama oraya kadar sonuç belli.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #25

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye-Trabzon
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    T-jet stock fındık turbo ile 5500'den sonra sıradan bir atmosferiğe dönüşüyor. 5500-6000 devirden itibaren R16 daha istekli olabilir. 200km/h'den sonra da iş o devirlere düşer. Ama oraya kadar sonuç belli.
    aynen öyle max gücü 5000 devirde veriyor.5000 devirdeki hız tablada 205 km 1000 devirdeki hız 195-60-15 lastikler ile 41 km 5500 devirde 225 km lere tekabül ediyor kadranda ben 5800 devirleri hafif eğimlerde görebiliyorum devir kesici 6250 devirde devreye giriyor ama 6000 den sonrası boş.ama dediğim gibi maksimum güç olan 5000 devirlerde 205-210 km hiç zorlanmadan çıkıyor benim araç.

  7. #26

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Puntoyla linea'nın şanzıman oranları aynı mı ?

  8. #27
    volume16
    Misafir
    Bende 205*65*15 lastik var.Ondan da kaynaklana bilir.Şanzıman için bir bilgim yok.

  9. #28

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye-Trabzon
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Puntoyla linea'nın şanzıman oranları aynı mı ?
    son dişlisine kadar aynı.

  10. #29

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye-Trabzon
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende 205*65*15 lastik var.Ondan da kaynaklana bilir.Şanzıman için bir bilgim yok.
    o kardeşim sen öldürmüşsün aracı o lastiklerle bende orjinal 195-60 15 çok farkeder yoksa dediğim gibi bu araç 210 km lere çok istekli çıkıyor.

  11. #30

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı atits61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o kardeşim sen öldürmüşsün aracı o lastiklerle bende orjinal 195-60 15 çok farkeder yoksa dediğim gibi bu araç 210 km lere çok istekli çıkıyor.
    Dedim farklıysa son hızları farkedebilir ama lastik çapıymış olay

  12. #31
    volume16
    Misafir
    %4 büyük görünüyor.185*65*15 e göre(orj. ebat) büyük ihtimal le lastikten.Böylede güzel yol tutuyor.

  13. #32

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye-Trabzon
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=berkay_aydin;6222837]Dedim farklıysa son hızları farkedebilir ama lastik çapıymış olay [/QUOTEaynen öyle görünüyor.

  14. #33

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye-Trabzon
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    %4 büyük görünüyor.185*65*15 e göre(orj. ebat) büyük ihtimal le lastikten.Böylede güzel yol tutuyor.
    sizin aracın kondisyonu nasıl km si bakımı felan .benim araç en verimli çağında 35 binde.ondan da olabilir bel ki.

  15. #34
    volume16
    Misafir
    55 bin de daha 2009 bakımları tam 4 kapı dinamik T-jet sport değil yani 1170 kg ağırlığı var.linea kaç kg.

  16. #35

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye-Trabzon
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    55 bin de daha 2009 bakımları tam 4 kapı dinamik T-jet sport değil yani 1170 kg ağırlığı var.linea kaç kg.
    benimde 2010 ağırlık 1190 kg.birde benim araç sac jant hafif biraz da onun payı olabilir.

  17. #36
    volume16
    Misafir
    Bende de sac jant var.Ama bagaj iptal çift amp li 38 bass kabin mdf panziyot +50 60 kg.

  18. #37

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye-Trabzon
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim aracın 30 bin km deki dyno verisi 5250 devirde 128 hp 2050 devirde 230 nm tork verisi var.5500 devirde tork 160 nm.

  19. #38
    volume16
    Misafir
    Alıntı atits61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim aracın 30 bin km deki dyno verisi 5250 devirde 128 hp 2050 devirde 230 nm tork verisi var.5500 devirde tork 160 nm.
    T-jet fabrika verisi 120hp 206 nm ama dediğin gibi fazlasını çıkartıyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •