User Tag List

Sonuçlar: ef kasaya hangi motor

Katılımcı sayısı
112. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • b18c (200 hp)

    54 48.21%
  • h22a

    19 16.96%
  • k20a2

    39 34.82%
Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
93 sonuçtan 77 ile 93 arası

Konu: ef kasaya sizce hangi motor??

  1. #77
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tunceR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b18c çok daha makul olur. izmirde de bi arkadaşım yaptı b18c-ef mustafa abi yaptı detaylı bilgide alabilirsin.
    Ecu yesisatini biz cektik j

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  2. #78
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emrecan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben olsam en hızlısı olmak için K20 koyardım.
    yukardaki motorlardan en hızlısı k20 mi şuna emin ol 3 motoruda aynı araçta dene en yavaşı k20 olur

    koymak için çok uğraşırım gama güçlü olsun diyorsan h22

    koyması kolay olsun diyorsan gidişi bana yeter di,yorsan k20

    biraz uğraştırsın ama birazda iyi gitsin diyorsan b18c
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  3. #79
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yukardaki motorlardan en hızlısı k20 mi şuna emin ol 3 motoruda aynı araçta dene en yavaşı k20 olur

    koymak için çok uğraşırım gama güçlü olsun diyorsan h22

    koyması kolay olsun diyorsan gidişi bana yeter di,yorsan k20

    biraz uğraştırsın ama birazda iyi gitsin diyorsan b18c
    ooo bu son bilgi değişikceymiş neden hocam. neye göre

  4. #80
    MyDream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    538
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b18 in ulaşılır hangi parçaları var tr de ?

    misal bi krank istesek var mı ?
    Abi dileğim yardım etmek eğer yardımı olacaksa şöyle söyleyim sadece tek kişide 2 motor biliorum ben örtü altında c c5 okadar yani
    USPerformans by UtkuSELAMOĞLU

  5. #81
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B18C bulun takın en güzeli... k20 fantazi işi... H22 de bana göre işe yaramayan bir motor.... hem şasesine oturtmak için en kolayıda b18....
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  6. #82
    Emrecan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.507
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yukardaki motorlardan en hızlısı k20 mi şuna emin ol 3 motoruda aynı araçta dene en yavaşı k20 olur

    koymak için çok uğraşırım gama güçlü olsun diyorsan h22

    koyması kolay olsun diyorsan gidişi bana yeter di,yorsan k20

    biraz uğraştırsın ama birazda iyi gitsin diyorsan b18c
    siz daha iyi bilirsiniz tabi h swap hic görmediğim icin bilmiyorum

  7. #83
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B18 dedim ama bu araç ne için olucak grag rolling eğlence mi
    1.6tdi.
    Ecutech.

  8. #84

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben olsam b18c koyardım
    RACE WERKS

  9. #85
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana göre motor otutrmada problem yok hiçbirisinde, bhk neredeyse hepsinde aynı şekilde uğraşıyorsun, h22 biraz iricene olduğundan ateş duvarıyla emme manifoldu arasında pek mesafe kalmıyo, k da travers kesiyorsun b de şanzıman tarafı sıkntılı oluyo yani hepsinde uğraşıyorsun, fakat k yı yüklemesi daha pahalı.

    fatih abi h22 yi yapmasaydı benim seçimim k20 olurdu, ama o motordan stock seleeve 280 hp çıktıktan sonra fikrim değişti

    ben h22 bekliyorum, kısmet olurda gelirse hb efe koyacağız

    kaa killaaa
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  10. #86
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ooo bu son bilgi değişikceymiş neden hocam. neye göre
    stock olarak dahi hepsinden en güçlüsü en torklusu h22a birinci neden bu

    bu motorlar içinde yüklemeye kalksan para çokomel ilişkisi olarak en mantıklısı sıraya göre koyarsan h22a b18c k20

    bu k motorda ne varsa en ufak parçası dahi diğer motorların aynı parçasının neredeyse 2 katı

    yukardaki seçeneklerden en zayıf olanı yine k20 çıt kırıldım bir motor 30 binde kol bacak çıkartan stock b serisi veya h serisi gören varmı siteyi incele dolu k20 var böyle sıkıntı yaşayan

    toplamda motor dahil 15-20 bin tl harcanan h22a dan 310 hp N/A güç çıkardık stage3 egzantrik ile k serisinden bu gücü çıkartan varmı motor dahil bu paraya

    anlattıkça gider
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  11. #87
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana göre motor otutrmada problem yok hiçbirisinde, bh kneredeyse hepsinde aynı şekilde uğraşıyorsun, h22 biraz iricene olduğundan ateş duvarıyla emme manifoldu arasında pek mesafe kalmıyo, k da travers kesiyorsun b de şanzıman tarafı sıkntılı oluyo yani hepsinde uğraşıyorsun, fakat k yı yüklemesi daha pahalı.

    fatih abi h22 yi yapmasaydı benim seçimim k20 olurdu, ama o motordan stock seleeve 280 hp çıktıktan sonra fikrim değişti

    ben h22 bekliyorum, kısmet olurda gelirse hb efe koyacağız

    kaa killaaa
    bhk hepsi out forever stage 4 d16a9 kbh killaa
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  12. #88
    Mutlu Değerli
    Misafir
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    h22 yada k24 koyardım hacim avantajından dolayı

    k20 b18 bunlar fındık motor
    yine bu forumda okudugum bi yerden anladıklarımı yazıyorum;

    EF kasa CRX kasa araçlar yere yakın oldugundan K20-24 motorlar bu aracın motor yuvasına tam oturamamakta. oturtulanlar ise araçları yükseltmekte. dikkat edin yurt dışındaki CRX, EF K20lere hepsi ya yüksek yada sadece Drag için kullanılmakta. Ayrıca K24'le 260-270 asılcaksın nasıl durcaksın ??

    Tamamen okudugum bi yerden edindigim bilgileri yazıyorum. Yorumunuzada saygım var...

  13. #89
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bütün swaplarda h22 b18c k20-24 arabayı aşırı basmadıkça karterin yere mesafesi sorun olmuyor, ön travers hizasında kalıyor, ön travers hizasında kalması problem değil,

    k20 ve b18 hiç sorun yok,

    k24 uzun olduğu için kaput kesmek gerekiyor, bazı swaplarda kaput kesmemek için motoru aşağıya alıyorlar bu sebeple karter yere çok yaklaşıyor,

    h22 de de buna benzer bir durum var fakat aman aman bir problem değil,

    gülü seven dikenine katlanır

    şunuda belirteyim şu an yaptığımız k24 crx ve eğer benim motorum gelirse yapacağımız h22 hb ef te ilk kural aksların düz durması olacak, aks pozisyonu düz olduğunda kaput kesilmesi gerekirse kesilecek vs.

    fren konusuna gelince haklı olabilirsin fakat otobanda basıldığında problem olacağını sanmıyorum en azından benim açımdan.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  14. #90
    by_vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    TR..
    Mesaj
    613
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    98+ b18c ılac olur bence,hatta bulursan beraber alalım banada lazım
    GÖKHAN
    532 225 48 10

    hondacıyım ben,heryerde sıkışırım..

  15. #91
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kendi aracımdan bahsedeyim
    yakınlarda konu açıcam 90 model gümrük girişli ef kasaya b18a2 üstünede supercharger yapıyorum şu an yapım aşamasında motor içi stoc yani stoc dediğim önce atmosferik düşündük vtec 81.50 pistonlar falan kullandım her neyse sonradan supercharger işi çıktı dahada ellemeye gücüm kalmadı tamamen duygusal yaniii nasipse 200 210 arası bi güç bekliyoruz kasa motor ile birlikte 850 civarında 200 hp ve 850 kilo çok keyifli olcak diye düşüniyorum fazlası tutunma sorunu çıkarcak o yüzden 200 yeterli bi güç bence sana tavsiyem b18C çok başarılır olur fazla güç düşünme derim + yerine sana - verebilir sarmasın diye mesela yüksek hızlara kurcan arabanı mesela 3 vites vs ama kasa hafif oluduğu için 220 km üstü hızlarda bu sefer gezme problemin olcak hafif olduğun için ister istemez rüzgar vs etkenlerden kişisel düşüncem yani tabi gene karar da parada senin kolay gele
    -- Japan center --

  16. #92
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  17. #93
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu Cem Yılmaz bir havika dostum =)
    If you don't follow through on your dreams, you might as well be a vegetable.

    Burt MUNRO

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •