Oda jdm works de arif dogru bilginin tek adresi
Printable View
Oda jdm works de arif dogru bilginin tek adresi
şimdi piggyback nedir abi tekrarlayalım beyinin verdiği sinyali yükselterek veyahut alçaltarak sinyali değiştirerek sürmesidir değilmi ? evet Power Mod benim gözümde çok piskopat bir unit değil amma velakin evet iş görüyor dandik dersen dandikmi bilemem kaç para ? fiyat çokomel ilişkisi
orjinal beyin süpermi ? hayır değil maliyetcok azorjinal herseyi kesmiyorsun siikinti olmuyor Haa pnp Neyin olmadımı aynı bu şekilde bağlanıyor AMMA Ecu takarsan yeni ecu onuda 6 enjektor 6 ateşleme olarak blabla sökmeden orjinal beynini yaparsın sıkıntı olmaz pnp ise toplam 50 kablo bağlarsın Kafan rahat herseyini kontrol edersin launch Als traction setp by step boost control ethanol control bla bla bla dewamı çok olur :)
tsi da basınca geçerken bazı arabalarda vanoslularda felan tekleme yapıyordu hala yapıyormu yoksa düzeltttimi ?
Powermodda 2 benzın secenegı var bir fuel yani oem ecudan gelen enjektor acık kalma zamanını yuzde olarak artırıyor yada azaltıyor . Bırde fueller map var. onda oem beyınden gelen sınyalı hıce sayarak senın ıstedıgın kadar enjektorun acık kalmasını saglıyor. ustunde map oldugu ıcın dırek mapdan ıstedııgn yuk ve devırı ayarlıyorsun.
Enjektor cok buyuk olursa , mesela m3 un 280 sanırım orjınalı ona 800 cc takarsan boost gecıslerınde fueller harıtada salıselık bı hıssettırme oluyor. vanos pozısyonunda degısmesı wot da etkılıyor. ancak 800cc vanossuza takarsan onda oyle bır sorun yok mesela.
Turkıyede obd 2 siemens ms41.0 ms42 ms 43 lere oem yazılıyormu turbo araclar ıcın? Amerikada hala beceremedıler adam akıllı, oem beyne yazmak cok zor deyıp duruyorlardı.
evet yazılıyor hatta ve hatta map sensoru bilem takılıyor :)
power modda hava aynı sekilde dewam ediyor yani sıkintiler :)
ignition için baglarken hala krank a bağlıosun değilmi ?
Lan ozgunnn madem map sensoru baglaniyo nie simdi soluyon :D maf i iptal edek hemen :D gariban isi :D
Supermis ozaman orjin ecu gıbısı yok. Oz amerikaya dealer ver. Adam lar kafayı yemıs durumdalar =)
Evet kranka baglanıyor, ıgnıtıon ıcın. intercept modeli ancak avansla ılgılı sorun yasamadık hıc.
Ufak tefek sıkıntılar yok değil powermodda ancak aldıgı zamanı ve kolaylgıını dusunursek bızım ıcın en mantıklısı o gozukuyor. 2 saatte montajlayıp aynı gun ayarlıyabılıyoruz. turbolanmıs aracı.
Birde iyi destek alıyoruz sorunla karsılastıgımızda hemen donuyorlar. oda bir artı.
olabilir doğrudur fiyatı nedir peki ?
Mert yanlis anlama gene ama ben sunada inaniyorum stock ecuya yapsaniz yazilimi inan daha cok guc alicaksiniz yaptiginiz arabalardan :) powermodlu arabalarin sesi bile rotara dusmus gibi geliyo :D ben 1 bar da 2.vites e attiginda sarmayan m3 turboyu ilk sizde gordum :D
powermod fiyatı 2300 tl .
eray patinaj cekmeyen arac dedıgın robsa yada kozsa sana vıdeo ıle cevaplıyım ıstersen =)
jdmworks turbo m3 - 3. gear torque and drifting response - YouTube
18 ınc lastık, 40km/h surat 3. vites patınaj cekıyorlar.
ayrıca rob ve koz heralde 1550 kg fılandır amac zaten patınaj cekmeden gıtmek. bızde senınkı gıbı 1000kg e30 yok hep e36.
ben bmw konusunda hıcbır zaman bız powermod koyduk ve dunyanın en ıyı sonucu aldık, gucunu aldık demedım, demıyecegımde, dedıgım sey su. Ben calısmaya, gelıstırme devam edıyorum. Bmw nin 6 sılındırlı motorları turkıyede cok var. rb jz burda yok. Madem bukadar ımkanımız var bmw konusunda degerlendırelım.
bız les le 12.1 yaptık lastıksız. 4 de sarıyordu, sen nası 2 de sarmıyor dıyorsun anlamadım.
les25 konyaya goturdugumuzde gulmuslerdı ama bızım amacımız sadece tecrube kazanmaktı.
ahmet abı 13 yapsanız ıyı, drag ısı kolay ıs degıl demıstı.
Stok ecu yapabılırız, stok ecu yapılmaz demedım ben. Musteri stok ecu ısterse, OZ de destek verırse oturulur konusulur kıtı uygularsın oraya gıder ayarlanır. Ama ben burda kendımde bu destegı verıyorum ısteyene. Sen nıe pazarlıon ozgunu, senın pazarlamana ıhtıyacımı var, bız zaten konusuyoruz, destek alıyoruz ondan. japonlara beyın alıoz devamlı.... Bız oz ıcın bıseymı dedık sana anlamadımkı :)
Konuyu ozgune niye cektin kenk anlamadim onuda :D ben sadece powermod harici bi deneyin farki gorceksiniz diyorum ;) kotu bisey demiyorum pazarlamak ne haddime morukcum :)
Bak video ekliyorum simdi face sen onu bi izle sonra konus :D
Biz kit mantıgı ile araclar yapmaya calısıyoruz. Burdaki amac , arac gelır, 1 haftada herseyı anahtar teslım yaparsın verırsın. Aracın stok gucunun ustunde, 100 -130 bg koyarsın. Sonra stage 2, motor ıcıne gırerse musterı, aynı kıtı kullanarak basınc yukseltırsın ve tekrar ayarlarsın bu sefer 200 -250hp koyarsın ustune.
Dıger derken vipec, aem, vems dıyorsan kit mantıgına uygun deıl.Ben burda 1 hafta sadece ecu ıle ugrasırıö. 50 tane kablo kes, adama ver e46 330 unu sonra, gerı donusu yok.
Bızım mantıgı anlaman ıcın bızım tecrube ettıımız seylerı yasaman lazım. Gazel okumakla olmuyor.
Ben sımdı kendı aracımı yapıyorum. Drag lara da gırıcez ancak bu araba kıt mantıgı ıle yapılan bır arac deıl. M50 nın ve powermodun sınırları zorlucaz.
Vipec rb de gorduk cok guzel ancak p and play yok bmw ye . hadi var diyelim sadece m50b25 mesela. eee ne ise yaradı. 318 beyın farklı, 320 nın farklı, 323 un farklı, m3 euro farklı, m3 3.2 farklı. e34 m5 farklı, e46 330 farklı. ama powermod hepsıne baglanıyor ve ıstedııgmız gıbı ayar yapma sansı tanıyor. Bence buyuk nımet ...
1 de cok sarmıs arac, hızlanmadan 2 e cekmıs, cok barız. m3 un ıkısı cok uzun 115 120 oldugunu hesaba katmak lazım.
230 tekerdı stok 8.5 komp 59 mm turbo ıle 1 barda 441 teker verdi. nerdeyse tam iki kati. hadi simdi sizin dynolar cok olcuyora gel. tum sıkıntılarımızı dokelım ortaya rahatla =) gunah cıkarma gunu oldu. eger cok olcuyorsa neden atmosferıkken koz gıbı cıgerlı bır m3 230 teker verıyor =) gaza yarımmı basıyoruz. oz mudur bılıyordur dastekı, bu dynoyu kaan getırmıs sanırım . dynamıce gore az olcebılır (hepsı ona gore az olcuo )ancak yaptıgımız ısede bukadar ... atılmaz eray =)
Konunun tamamini okuyamadim yanliz eray abi senin ekledigin video aksam artik biktigim zamanlar... ve kilitten ses geliyor diye sikmiyodum bile ... 1.de oturup ikiye cektm ve dipgaz degil 2de...
Burda disardan cekmisler bir de iki de vs geliyormu arka diye...
https://www.youtube.com/watch?v=ebgy...e_gdata_player
Haci demin 3. Vites 40 la sariyodu simdi niye yok 2 cok uzun. Falan filon :D neyse ben sana ne desem sen *** olarak algiladigina gore daha bisey yazmiyorum Allah bol kazanclar versin kardesim yuz yuze konusuruz belki ozaman anlarsin beni :)
Tamam arifcim sende ben yarim gazdim diyosan konuscak bisey kalmamis 50 kere kalktin orda en iyi kalkisin buydu bilgin olsun sana gelip demedimmi orda 1 i uzatmiyosun erken 2 ye atiyosun biraz uzat video cekcem dedim tamam demedinmi oyle kalkmadinmi guzel kardesim simdi tam gaz degildimmi oldu :)
powermod kesinlikle dandik bi beyin şuanki aracımda kullanmıyorum zaten abicim kulağıma nos hortumu falan filan bişeyler geldi :) benimde fakat konunun benimle alakası yok benim şuanda ve o zamanda nos kullanmadığımı nosa ne gözle baktığımı bütün camia biliyor :) saygılar seviliyosun eray abicim
şuan yapılı 2.5 im var burdan yapılı e46 m3 lere selam olsun hepsiyle denerim ayrıca şuan 286lık stock m3 cabriomuz stock e46 m3 cabrionun 1 çamurluk önünde gidiyo yani her araba aynı gidecek diye bi mantık yok herkezin fikrine saygı duyuyorum amacım polemik yaratmak değil lütfen yanlış anlaşılmasın fakat bizde bu işleri yapıyoruz
abi erkut abim ve kadir abime sorabilirsin valla nosla hiç bi zaman işim olmadı olmazda ha basarsam nos zaten fark belli olur :) :) 20 bin lira harcadım ben o arabanın sadece motoruna abi atmosferik için çok çok ciddi bi rakam sende bu işlerin içindesin belki benden daha iyi biliyosun ama kesinlikle nos basılmadı o arabaya
20.000 TL harcayıp M3 mü geçtiniz Sefa ? Arabanın geçmişini bilmediğim için soruyorum. Video falan varmı ?
Mustafa ikidir laf sokuyosun alttan aliyorum yapma kardesim :)
abi valla hiç video yok hep eş dost olduğu için denediğimiz insanlar hiç video çekmedik siteden chief kadir ve bladerk erkut abime sorabilirsiniz aracın geçmişini tamamen keyif için yaptık aracı şuan yapılı bi arabam daha var zaten ankardan varsa 36 46 m3 deneriz keyifle videoda çekilir saygılar
sakin beyler pls
bişiy sorucam 2300 Tl 1200 dolar eder çok değilmi mert? fikrimi söylüyorum sadece
Sefacim takiliyorum kardesim :D e30 da cok guzel gidiyo naptin baskiyi degistinmi
2300tl sadece powermoda verılmıyor bu paranın ıcınde;
3 Gunde teslım,
Naklıye, ve vergı,
Montaj
Ayar dahıl (vuruntu dınleyerek)
kısın yazın ayar degısmıyor.
Ayrıca sonuclarımızı dyno cıktısı ıle gosterıyoruz. 100 200 de denıyoruz. bılgı amaclı. rekor kırmak amaclı değil.
eray koz 2 de patınaj cekmıyor dıyor, koz 100 200 iki kişi 8.2sn yaptı. bu kıt mantıgı ıle yapılmıs bır otomobıl. rekor amaclı değil.
les 25 de 100 200 6.3 sn yapmıstı. ama oda kit sayılmaz. basınc yuksektı.
powermod bızı ve musterılerı tatmın edıyor acıkcası.
hazır bu kadar konusunda uzman arkadaşları yakalamışken bir soruda ben sormak istiyorum 97 model m44b19 motor kodlu 318is kullanıyorum aracıma manifolddan sona kadar 60 lık düz boru çektirdim sona da oem son susturucu en verimli bu şekilde olduğunu duydum bu forumda . . ayrıca birde spor filtre taktım bu değişikliklerle iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum o konuda sizlere ihtiyacım var :) önerileriniz neler birde bu araca m50 yada m52 nin baskı balatasını ve volanı takılınca daha iyi olduğunu duydum sizce ne kadar doğru yardımcı olursanız sevinirim
Bakın arkadaşlar , bu işlere tuner gözünden bakmak farklı , sanayici gözünden bakmak da farklı.
Müşteri/Kullanıcı hızlı bir otomobil isteyerek yola çıkar.Sonra atmosferik yada turbo arasında kalır ve fikir alır. İpin bir ucunda 20.000 TL harcayıp M3 geçtim demek olur , yada çok daha keyifli olan turbo'yu yapıp daha az para harcamak vardır.Kullanıcı bunu öğrenmek ister.Bilir kişilerin tavsiyesi burda çok önemlidir.
Biz Power Mod kullanarak kullanıcı için bir çok işi çok hızlı şekilde halledebiliyoruz.Ve en önemlisi daha sonra da kullanıcı sorun yaşamıyor , ayar için peşimizde koşmuyor.Güzel bir tarafı da daha araba kırmadık.Demek ki pek de dandik bir şeyin peşinde koşmuyoruz.
Yaptığımız arabalar da her gün marşına basılıp binilen araçlar , haftasonu da bir çoğu drifte giriyor.Günlük/drift amaçlı hazırlanan bu arabalarda sorun yaşamazken neden başka alternatifleri zorlayalım ? 300-500TL ucuz olsun diye başka işletim sistemi ile ucuz etin yahnisi modelini bizde biliyoruz.Ama bunu kendi arabanıza yapıp uğraşabilrsiniz , ama müşteri dediğiniz ve parasını onun yerine harcadığınız kişiler için sorunsuz ve hızlı sistem çok daha iyidir.
eray abi yüzyüze konuştuğumuzda ben sana kilitten ses geliyor , zorlamiyim daha dedim kalkta video çekicem dedin .. bende 1 de öyle oturdum 2 de sese bakarsan dipgaz oturmuyorum zaten vites ağrı üzerinden farkındaysan ... bide abi sen alıskınsın cıkma lastikle biz 265 s001 ile olunca biraz farketti sanırım ( takılılıyorum kızma abi :D ) hayır korkmasam arabayı sana vericem al dene diye ama cıxx yemiyo valla tırsıyorum :D
mertle de konustuk sonucta süper bir beyin kullanmıyoruz .. ama işimizi görüyor .. 3.vites 40 dan oturup duman duman drift yapıyor bu arabalar ... 100-200 ölçmüyoruz , 400mt koşmuyoruz... senin söylediğin gibidir belkide az güç var allah bilir ... ama bu bana yetiyor ... yetmediği zaman zaten basınç açar çok gerekiyorsa standalone ecu ya geçerim ... allaha şükür sıkıntısız biniyorum , biliyosun abi çok sıkıntı çektim uğraşıcağıma 50 beygir az binerim :)
hea unutmadan araba bütün videolarda A mode da ... mert daha iyi bilir 0.7 yada 0.8 bar vardır yoktur... dyno ve 100-200 ölçtüğüm zamanın dışında ne gazlarken , ne driftte B moduna almadım hiç arabayı ...
arif benim koydugum videoda 2.vites yarım gaz oldugun için kesiciye bile girmemiş haklıymıssın tam gaz değilsin orda :) 2.vites kesiciye bile girmiyosun izle bak :)
mert ben arabayı kendıme yapıyorum he müşterisi çıkarsa satarım ama e30 u ticaret için al sat için kullanmadım hiç ki zaten bütün arabalarımda çöptür şu son yaptıgım hariç :D o yüzden siz benım rakip firmam falan değilsinizki sizi boklayıp durayım sadece bir bmw ci olarak aklımdan geçenleri gördüklerimi yazıyorum kardeşim ama siz direk firmanıza saldırı olarak algılıyosunuz en son aklımdan geçen şey bu bunu birkere yazın artık biyere ben söylemekten bıktım siz anlamamaktan bıkmadınız...
şu yazdıklarımı saldırı olarak algılamayıp cevap verseniz zaten sıkıntı yok
yaptıgınız arabalar kırılmadı kırılmasında inşallah zaten kırılmasıda zor hiç birii hard mode değil leş25 hariç ona ayrı maşallah onun da daha gideri var o beyinden kurtulursa :D ama diğer yaptıgınız bütün arabalar gitmesi gerektiği gibi gitmiyo he bu kötü bişeymi değil drift için yeterli e müşteride drift için istiyo ozaman sıkıntı yok ama benım takıldıgım nokta gıtmeyen arabaya beygir biçiyosunuz fazla fazla gerek yok madem drift için yapıyosun fazladan beygır atmayın bende sesımı cıkarmıyım :D
Biz bicmiyoruz, dyno soyluyor. Millet biyerinden uydurur biz oncesini
Ve sonrasini olcuP koyuyoruz. Kotude ciksa iyide ciksa.
Daha nasi bir hizmet istersin.
Dastek bize yakin. O dyno cok olcuyorsa neden atmosferik
Halini cok olcmuyor. En iyi m3 260 teker verdi. Neden
O insanlarin malinada herseyde oldugu gibi ... Atiyorsun.
Odami dandik :)
tamam *** atıyorum yanlıs ölçüyo kardeşim git orda ölç getir paşaoğlunda ölççç oradanda git özgünün dynosunda ölç hayal kırıklıgını yaşa dükkanına geri dön :D artislik yaptuın gittin paşaoğluna güç dediğim gibi az çıktı ;) BEKİR İN SÖYLEMESİNE göre devir kesiciyi sen açmayı bilmiyormuşsun kesicisini uzatmış ve bir tık daha güç almışsınız nekadar doğru nekadar yalan bilmem dediğime geldin sonucta yıne dene yıne gelceksın dediğime :)
atmosferik te çok tork olmadıgından yanlıs olcmuyo olabilirmi MERT cim :)
Bak bu komik sebebi su :)
Vanossuz 325 6500 donuyor. Biz dastekle 22 psi da 6000 devirde 480 teker
Aldik. Sonra sen olmaz olamaz dedin pasaoglu git dedin.
Pasaogluna 467 teker verdi. 13 teker fark ayrica
Pasaoglu nda arac yuke binmiyordu 20 21 psi gorebildik.
Sonra bekir saolsun kesiciyi yukseltelim bunda motronic
Beyin yaz yazalim atalim dedi. Ok dedik 7200 e cikarttik
7200 kesici ile olcmedik. Ewe donduk.
Senin dedigin hicbiseye gelemeyiz senle biz ayri dunyalarin
İnsaniyiz. :). Bizde hep dogru var moruk. Biz hic bir zaman
Yalan konusmadik. Suanda elimizden gelen budur ama
Gelistirmeye citayi yukseltmeye devam. Sira bnm kulusturde
Kesiciyi yukseltmek icin reflash gerekiyor. Powermodla
Motronice yazamassin hehehehhe. Bizde reflash isi yapmioz
öle olsun kankacım sen her zaman haklısın biz varoşuz ya hep kötüyüz yalan söliyoruz kandırıyoruz :) yenı arabanda çok güzel olur inş sabırsızlıkla bekliyorum 700+whp leri :)