User Tag List

Sayfa 2/7 İlkİlk 1234 ... SonSon
120 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: bmw m52,m50 mi s50 mi

  1. #20
    sefa325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M50 motorlar döküm, M52 ler alum. dur... alum. motor en ufak hararette saplamaları bile boşaltıyor kapağın, çabuk ısınıp çabuk soğuyor ama modifiyeye çok uygun değil, daha narin...

    ben atmosferik olarak M50B25 için, BMC cold air intake, 286lık M3 enjektörleri, 3,5 barlık regülatör, komple egsoz sistemi (katsız), M3 headers ve custom yazılımla 218 HP almıştım krankta... egzantrik takılsa 20 hp daha eklenme ihtimali vardı...

    Reşit arkadaşımız zamanında 3.28 ile baya bir M3 kovaladı ama atmosferik 25-28 yükler hele ki e46 M3 e yürürüm falan zannetme, zor değil imkansız...
    eski aracımla stock e46 m3 ün 200 e kadar 3 boy önünde gidiyordum siteden bir çok kardeşim abimde biliyor dipnot.

  2. #21
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sefa325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eski aracımla stock e46 m3 ün 200 e kadar 3 boy önünde gidiyordum siteden bir çok kardeşim abimde biliyor dipnot.
    nedir peki işlemler? ağırlık, aktarma, motor? ona göre tartışırız ne yapılabileceğini...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #22
    sefa325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senın o duydugun araba erkut un ilgilendiği araba izmire satıldı gene ankaraya geri satılmıs ben gözümle gördüm araba güzel gidiyo ama kimse kusura bakmasın 370 i geçtim 270 bile yok ama 240 ı var

    m50 den 300hp atmosferik almak ıcın MİN 15bin tl harcaman gerekir zaten onu yapcana gel 15 e 321hp 6 ileri m3 motoru veriyim onu tak m50 nin makbuuulü turbo dur boost la devam et
    eray abicim araç benim eski aracımdı e46 m3 krank e35 m3 286 piston vardı bu değerlerle tabiki 370 olmasa bile 270 in de emin ol üstündeydi sadece kuru motor değildi beyinden tutta eksantriğine özel siboplarına kadar vardı saygılar

  4. #23
    sefa325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı victor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar,
    m52b28 modifiye ye iyi cevap veriyor deniyor
    atmosferik olarak yüklenmek istediğimizde hangi motor kodunda max fiyat / performans yakalanabilir?

    e36 m52 atmosferik 370 krank duydum bu dogru mudur? Arac ankaradaymıs

    3.25, 3.28 gırtlak dolu e36 veya e46 m3 ler ile denemeleri konusunda bir bilginiz var mı?

    konu nasil olsa honda ya gelir, bu şekilde yüklenmiş bir aracın typer,s2000,m3 ile denemeleri varsa paylaşalım lütfen
    Sorularınızı Deneyimlerime Göre Tek Tek Yanıtlıyayım

    1.si M52 B28 Motoru Modifiyeye İyi Cevap Verir Ama Bazı Dezavantajları Var;
    - çok zeki bi motor ms41 siemens beyin var buda yüksek devir dönülünce vanos mekanik sıkışma arızası veriyor
    - emme manifoldu vs m50 325 in kine göre daha küçük
    - Vanos Sıkıntısı Var Vs gibi
    2.si Ankarada Bahsettiğiniz Araç Benim Eski Aracım e46 m3 Storkerdi 370 hp Değilse Bile 300 Hp Nin Kesinlikle Üstündeydi Ve Beni Ankarada E36 Olsun E46 Olsun Geçen Olmadı ( Denediğim Araçlar Arasında Ki Bir Çoğuyla Denedim Mevzu Patates M3 Mevzusu Olmasın )

    Böyle Bir Motor Modifiye Edecekseniz m50 325 vanossuz Tercih Etmenizi Tavsiye Ederim Modifiyeye Çok Yatkın Sadece Krank Piston Güzel Bi Yazılımla Tatminkar Güçler Yakalanabilir , Ki Ben Her Aracımda Beyin Ve Eksantrikde Kullandım

    3. M3 Motorunda Gelince Stock Olarak Koyulup Binilirse Güzel Bir Motor Fakat Onunda Bazı Dezavantajları Var (Parçası Çok Pahalı, Yatak Sorunu Var, Parçası Bulunmuyor Bulunsa Bile M3 Deyince Fahiş Fiyatlar Örneğin 286 m3 ün piston takımı 1200 lira gibi) Fakat Bu Motoru Modifiye Etmek İsterseniz Min. 15 Bin TL Yi Gözden Çıkarmanız Gerekir Özetleyecek Olursak M50 325 Vanossuz En İdeal Modifiye Edilebilecek Motor Bu Motorlar Arasında.

  5. #24
    sefa325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nedir peki işlemler? ağırlık, aktarma, motor? ona göre tartışırız ne yapılabileceğini...
    Ağırlık Kesinlikle Aracım En Full Modeliydi Telefona Kadar Faal Ve Üstündeydi 1400 Kilodan Fazlaydı , Aktarma 286 M3 Şanzuman e46 M3 Krank e36 m3 286 piston Power Mod Beyin , Dereceli Eksantrik ,760 Gaz Kelebeği 321 Hava Akış 343 Enjektör, Vs Vs Daha Bi Çok İncik Boncuk

  6. #25
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçen seneki sadece SS egsozlu e46 M3 cabrioma yapılı 286 lıklar bile gelemiyordu, şahsen 2.5-2.8 yükleyip de stock bile olsa M3 kovalamak benim için hala uzak ihtimal...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  7. #26
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sefa cim nos basip gecmemismiydin sen e46 yi ben oyle hatirliyorum
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  8. #27
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada beyin dedigin powermod zaten dandik ha chip yapmisin ha powermod takmisin ayni sey ben izmirde gordum arabani mustafa birseslide bindi kullandi kendi yazsin buraya ben bisey demiyorum
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  9. #28
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konunun sonu gelmez ama ben yazarsam ortalık karışır ama TEK KELİME BMW İLE ATMO UGRASMAYA DEGMEZ TURBO CANDIR standart motorla bazılarının hayalindeki güçler garanti en azından
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  10. #29
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok M3 ü geçmedim M3 e geçtim araba olarak
    tüh hehehe

  11. #30
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada beyin dedigin powermod zaten dandik ha chip yapmisin ha powermod takmisin ayni sey ben izmirde gordum arabani mustafa birseslide bindi kullandi kendi yazsin buraya ben bisey demiyorum
    Power Mod ile yapılan arabalar ortada. Hala yürüyorlar. Araç sahipleri ile konuşup sorun yaşayıp yaşamadıklarını da sorabilirsin.Ama sormazsın tabii. Senin bildiklerin tüm cihana yeter.

    Listeye bakabilirsin.

    PROJELER (BMW) | JdmWorks

    Bmw ile atmosferik olarak uğraşmak para ve zaman kaybı.

  12. #31
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lethaldoze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3.28 sökük ama
    evet az yakarsın belki diyorum masrafıda az olur ama sökük gündelik kullanamzsın sadece gazlamak istediğinde komple arabayı sökeceksin ki nasıl bir eziyettir artık.

    Edit: en makbulü m50 turbo gibi duruyor.
    dogru sökük gündelik kullanılmaz
    turbo içinde m52 yi m50 ye cevirmek lazım blok fiyatları ne kadardır bilemiyorum

  13. #32
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sefa325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eski aracımla stock e46 m3 ün 200 e kadar 3 boy önünde gidiyordum siteden bir çok kardeşim abimde biliyor dipnot.
    spec ler neydi detaylı markaları ve maliyetleri ile paylasabilirmisin

    edit: alt konularda bazı cevaplar gelmiş

  14. #33
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sefa325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ağırlık Kesinlikle Aracım En Full Modeliydi Telefona Kadar Faal Ve Üstündeydi 1400 Kilodan Fazlaydı , Aktarma 286 M3 Şanzuman e46 M3 Krank e36 m3 286 piston Power Mod Beyin , Dereceli Eksantrik ,760 Gaz Kelebeği 321 Hava Akış 343 Enjektör, Vs Vs Daha Bi Çok İncik Boncuk
    Sefa, avatarı değiştir e30 yap Ayrıca projectse konu açsana yeni makineyi görsün e30 sevenler biraz bilgi paylaş ulenn

  15. #34
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sefa325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Böyle Bir Motor Modifiye Edecekseniz m50 325 vanossuz Tercih Etmenizi Tavsiye Ederim Modifiyeye Çok Yatkın Sadece Krank Piston Güzel Bi Yazılımla Tatminkar Güçler Yakalanabilir , Ki Ben Her Aracımda Beyin Ve Eksantrikde Kullandım
    benimde uzun zamandır cevabını merak ettiğim bir husus bu; peki bu bahs ettiğiniz motorun standart gücü nedir ve ne takılıp nekadar paraya maal olup ne güç alınır ?
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  16. #35
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Power Mod ile yapılan arabalar ortada. Hala yürüyorlar. Araç sahipleri ile konuşup sorun yaşayıp yaşamadıklarını da sorabilirsin.Ama sormazsın tabii. Senin bildiklerin tüm cihana yeter.

    Listeye bakabilirsin.

    PROJELER (BMW) | JdmWorks

    Bmw ile atmosferik olarak uğraşmak para ve zaman kaybı.
    Mustafa ben powermod bozuluyo demedim kardesim dandik dedim kastimda ha standart ecuya chip yapmisin ha powermod takmisin ayni sey dedim bugun benim araba da stock ecuya chip var ve gayette guzel sikintisizim demekki neymis poser mod gereksizmis kime gore neye gore tabi powemod tsi pigyback oldugu icin fuzuli para standalone varken takilmaz neden beni en iyi oldugumu idda ediyomusum gbi gisterip kendini kucuk dusuruyosun gerek yok bunlara yanlis oynuyosun
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  17. #36
    Mert Bilaloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinal ecu ya yazılım amerikada baya yaygın ve mantıklı ancak Turkıye'de cok yaygın degıl. Obd1 lere yazılıyor ancak obd 2 lere sanırım yazılmıyor. Birde bu yazılım işi o arac ıcın secilmis turbo, akısmetre ve enjektorelere gore oluyor. Degısım yaptıgın zaman tekrar yazılması gerekıyor tabı yazan ugrasırsa.

    Powermod dandık demek cok komık cunku dandık ne demek anlamadım. Dandık ucuz demekse, ucuz deıl powermod. Dandık, malzeme kalıtesı kotu demekse , cok kalıtelı devrelerı. Dandık çin malı demekse , çin malı değil, avustralya malı ve ecu lar ıcınde avustralya malları cok tercıh edılır.

    Powermod bmw ıcın super bır pıggyback cunku bmw ye standalone uygulamaları plug an play olarak cok sınırlı. Kesıp bıcmeye kalkarsan en az 50 kablo kesmek lazım,sensorlerı degısmek gerekıyor genelde ve bu kesıp bıcmeden sonra gostergeler, klıma, asc, esp gıbı bır cok fonksıyon ya ıptal oluyor yada cok ugras gerektırıyor. E30 da cok teknolojı olmayabılır ancak e46 330 da neler var ınanamassınız =) Bmw nın bır kotu ozellıgıde nerdeyse elektrıklı koltugu beyne baglıcaklarmıs.

    Powermodun avantajı ıse sadece 15 kablo ıle baglantı yapılabılır. obd 1 yada 2 ye baglanıyor. Benzın harıtasını standalone gıbı yazabılıyorsun. Yanı oem ecu hıc bırsekılde karısamıyor. Launch kontrol var, kesıcı var, artı eksı 50 derece avans kontrolu var. real tıme ayar yapılıyor. en ufak turbo, enjektor degısımde, 10 dakkada kalıbre edılebılıyor.

    Bu kadar avantajlı bır unıteye neden *** atılır anlamam. Sen oem ecu kullan, muhtesem akıllı davranmıssın, ancak elındekı eski tsi beyın bozuk diye neden dandık dersın bılmedıgın, kullanmadıgın, tecrube etmedıgın bırseye.

    20 prejemızın hepsınde powermod kullandık memnun kaldık. Bunla hızmet verıyoruz asırı besleme bmw lerımıze. Isteyen kullanır, ısteyen kullanmaz ancak yıgıdı öldurcen ama hakkını yemıceksın. performans - fıyat olarak en mantıklı eculardan bırı powermod. avustralyada turbo hayabusalara takıyorlarmıs draglarda. okadar DANDIK olsa takmaslar sanırım. =)

    S&R Pro's turbo Suzuki Hayabusa best quarter mile:
    7.69 @ 193mph

    Borg Brother's Racing turbo Suzuki Hayabusa best quarter mile:
    7.70 @ 192mph

  18. #37
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kankacim dandikten kastimi belirttim dedimki stock ecu ya realtime yazilim yapiliyo bunu otesi varmi yok saydiklarinin hepsi mevcut birtek lunch yok gerekte yok ben öğ kaka demiyorum m50 ye pigyy takcama emulator baglar istedigim zaman yazilim yaparim stock ecuya bukadar basit benim power mod u bn zaten bozuk almisim takas araciligi ile o konu kapandi gitti niye aciyosunki bilmiodum bile bozuk oldugunu herneyse abi sizin isinizi boklayan yok yaptigin islere saygi duyuyorum kbakma ama bn sana saygi duyuyosam braZda sizde bana saygi duyun mert bizde bas cavusun essegi degiliz yaptigimiz isler bizimde ortada o yuzden solediklerimi okuyup hemen savunma moduna gecmeyin artik sıkıldım objektif bir sekilde tartismak imkansiz sizl hemen laf sokuyosunuz bende sokarsam karisir ortalik gerek varmi yok seni severim kardesim kib ok bye
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  19. #38
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben m52b20 den atmo olarak verim aldıysam m52b28 den daha rahat alırsın. ama tabi işin içine hardocre girecekse m50 çok daha iyi ve daha dayanıklı olur.

    benim aracın specleri

    5.30 volan ve exedy stage 2 baskı balata
    kutu içi filtre
    kısa şanzıman
    yazılım
    2.2 lerin termik fanı
    cometic conta
    arp saplamalar
    kapaktaki çapaklar alındı
    sübap lastikleri değişti
    gaz kelebeği temizlenip port poish yapıldı.

    standart bir 5.20 ye boy boy
    daha listemde bunlar yok 25 emme 25 gaz kelebeği, ss x pipe + einsenmann son susturucu + headers. ( gerçi kutularında duruyor yaparmıyım şuanlık bilmiyorum)

    ama dediğim gibi m50 motor kat ve kat daha dayanıklı olur
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •