User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
120 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: bmw m52,m50 mi s50 mi

  1. #96
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doğasında olup olmadığı önemli değil, insanlar araba yapacak 15-20 lira para dökecek ama 3-5bin km gidecek... işte ben de sizdeki bu mantığı anlamıyorum, araç 500HP de patlıyorsa patlatmadan optimumu sen bulacaksın, patlat topla yapıştır patlat, herkesin mantığı bu olmak zorunda değil...

    benim şimdiye kadar kullandığım 3. turbo aracım maserati, sonradan turbolamak için BMW yi seçmem zamanında da seçmedim... ama bak ilk postumda ne yazmışım 'atmosferikte yapılabilecekler kısıtlı'... ben hacim büyütmeli motor içinin komple değiştiği modifiyeleri farklı bir yere koyuyorum, M50B25 ten alınabilecek güç denildiğinde, pistonları limite kadar büyütelim demek içimden gelmez, herkes yaptığını açık açık yazarsa zaten sıkıntı olmaz, okuyanlar da ileride ne yapacaksa rahatça karar verir...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  2. #97
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben stock motora daha hic acilmamis diyim 80 bin km de su anda 85 tir supercharger bastim ustune 250 shot nos bastim simdide turbo basiuorum ve insaan gibide kullanmiuorum kirilabilrdi ama kirilmadi anlamak istedigim bu sen hem hizli hem bozulmasn diyosan git f10 m5 al
    yazmayım dedim ama evet planım o...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #98
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi ben patliyo demiyorum garantisi yok diyorum motor icine 100bin tl göm herseyin en iyisini kullan bilemezsinki yarin ne olcagini he mert te yapti les25 i bak bir seneyi gecti gazliyolar limitinin bi tik gerisinde oluyo demekki ama sana 10 sene lazim ne desek bos o yuzden

    Telden girdim icin uzun yazamiyom atmosferik m50 yapmanin bi mantigi yok bence 15 20 lira harca 270 280hp ol direk 15 liraya 321hp 6 ileriyi koyarsin zaten arabaya bence gereksiz atmosferik
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  4. #99
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboM3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Türkiye'de bir avuç BMWCİ birbirine saldırıyor.

    yazık, daha olumlu diyaloglar olsaydı da ağız tadıyla okusaydık.

    bu arada 4.vites saran m3 ten bahsedilmiş, benim E36M3 100-200 3,85 koşarken 4. Vites sarmıyordu.....bu 4. Vites saran m powerı merak ettim.
    Bu sarma muhabbeti çok komik zaten , hala da devam ediyor. Saran araba Leş25 dediğimiz 325. M3 değil. Üzerindeki lastiğin , asfaltın havanın vs 'nin önemi yok gibi muhabbetler dönüyor devamlı

  5. #100
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sefa325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sayın tuner yanlış anlamayında bi saçma sapan turbo yapmak var bide harbi atmosferik yapmak var sözüm size değil kesinlikle yanlış anlamayın bugun bir bmw nın motorunu standart şekilde rektefıye etmek zaten 7 binlira orjinal parçalar kullanılırsa ki herkez bilir e46 m3 ün krankı 4 bin liradan aşşağı değil ettimi sadece krankla 11 bin 1200 piston takımı 2000 eksantrik 2300 lira power mod beyin ıvırı zıvır vs si 20 bin lirayı çok rahat tutuyor gelelim power mod a benim aracımdada power mod vardı memnun olanlar olabilir aranızda ama biz power mod da limitleri yaşayamadıkki beyini aldıkdan 1 ay sonra bozuldu garanti dediğimizde hollandaya gidecek dediler eywallah dededik 1 ay dan önce gelmez dediler piggyback beyin 1 beyin için ben arabamı yatırmalımıyım acaba artı şuna gelelim turbo bır araba günlük binmek için ne kadar sağlıklı olur orasıda tartışılır

    Saçma sapan turbo yapmaktan bahsetmiyorum ben zaten , söylediğim rakam ile 300hp üzeri güç alabileceğin bir kitten bahsediyorum.Ve bu kit ile 20 araba günlük sorunsuz kullanıyor.Henüz kıranda olmadı.Sanırım bizim piyasada bunlar pek karşılaşılan durumlar değil.

    Power Mod Avusturalya malıdır.Hollanda ile alakası yok.

  6. #101
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bmw den pek anlamam ama üç beş tane e30 kullanmış üç beş tanede e36 kullanmış biri olarak ve şuanki arabama bakarak (anca karşısına geçip bakıyorum zaten) atmosferik yüklemekle turbolamak arasında fiyat olarak dağlar taşlar kadar fark yok.Atmosferikte m52 yükleyip yürütende var gerek yurt dışı gerekse yurtiçinde.Ancak m50 yi turbo olarak kullanmak çok daha avantajlı.6 silindir geninden güce açık bir motor zaten. Adamlar stock m50b20 ye sadece conta ile gt30 turbo 16psi de 360hp güç almış ve gündelik kullanıyor.Dolayısıyla m50 ye atmosferik yüklemek gereksiz.m52 ise gene bu güçlere dayanıklı fakat aliminyum'a güven olmaz...
    Kırılma konusuna gelince arabanın düzeni tutana kadar illaki bişeyler kopuyor kırılıyor.bunu patlattı çatlattı yeniden yaptı olarak değerlendirmemek lazım.olabiliyor.zevk için yapıyorsan bunada katlanmak lazım.Ben Bladerk le ayara çıktım 16psi da kayış koptu debriyaj bilyası parçalandı falan filan.bunlar normal şeyler.
    beyin konusunda ise önceleri stock ecu ile yapmaya çalıştık Almanyadan özel yazılım yaptırdım ama vanoslu m50 de tutmuyor. 0,7 bar ve üzerinde saçmalıyor. m52 yi bilemem. Uygun fiyatlı bir ecu takmak mantıklı geliyor bana. iyi ayarlarla zaten tatmin edici oluyor.

    velhasıl m50 turbo en uygun seçenek
    OTOBULL GARAGE

  7. #102
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Canberkcim benim m50 turbom tek vanoslu ve stock ecu nasi yuruyo ozaman olmuyo degil size yazilim gonderen firma yapamamis
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  8. #103
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi ortaya M20'yide atacaktım da kesin kan çıkardı bu konudan

  9. #104
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bakın arkadaşlar , bu işlere tuner gözünden bakmak farklı , sanayici gözünden bakmak da farklı.

    Müşteri/Kullanıcı hızlı bir otomobil isteyerek yola çıkar.Sonra atmosferik yada turbo arasında kalır ve fikir alır. İpin bir ucunda 20.000 TL harcayıp M3 geçtim demek olur , yada çok daha keyifli olan turbo'yu yapıp daha az para harcamak vardır.Kullanıcı bunu öğrenmek ister.Bilir kişilerin tavsiyesi burda çok önemlidir.

    Biz Power Mod kullanarak kullanıcı için bir çok işi çok hızlı şekilde halledebiliyoruz.Ve en önemlisi daha sonra da kullanıcı sorun yaşamıyor , ayar için peşimizde koşmuyor.Güzel bir tarafı da daha araba kırmadık.Demek ki pek de dandik bir şeyin peşinde koşmuyoruz.

    Yaptığımız arabalar da her gün marşına basılıp binilen araçlar , haftasonu da bir çoğu drifte giriyor.Günlük/drift amaçlı hazırlanan bu arabalarda sorun yaşamazken neden başka alternatifleri zorlayalım ? 300-500TL ucuz olsun diye başka işletim sistemi ile ucuz etin yahnisi modelini bizde biliyoruz.Ama bunu kendi arabanıza yapıp uğraşabilrsiniz , ama müşteri dediğiniz ve parasını onun yerine harcadığınız kişiler için sorunsuz ve hızlı sistem çok daha iyidir.
    Aslında içinde bulundugum durum da bu

    lpg ve otomatik den vazgecip turbo mu yoksa
    atmosferik ve standart ın üzerine 50 - 60 teker alabilirsem maliyeti ve sorunsuzlugu ne olur gündelikde bunun için actım konuyu?

  10. #105
    cembozbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok enteresan postlar okuyorum ya sesimi cıkarmayım da sunuda sölemeden gecemicem da motorsportu aleni sekilde bmw forumlarında senelerce yerden yere vuranlar sohbet ortamına burunmusler ))
    BOZBEY

  11. #106
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Canberkcim benim m50 turbom tek vanoslu ve stock ecu nasi yuruyo ozaman olmuyo degil size yazilim gonderen firma yapamamis
    Selam Eray Ben Gökhan. Canberk konudan bahsetti. Şöyle bir durum var, bendeki BMW de tek vanoslu. İlk başta TMTUNİNG THOMAS yazılım yaptı. Sonra ABSOLUTE CRİSS. Yaklaşık 5 er adet yazılım yapıldı. GT3582R 70A/R turbo ve yaklaşık 3000cc hacimde 600cc enjektorle stock ecu çok sınırlı kalıyor. ***** bu specteki bi BMW 16psi da baya bi hp çıkarır. Şuan tahmnim 400-420hp aralığı.Erkutla tam ayarları bititirsek dyno alacağım. ICS ilede konuştum. Nette stock ecu ile yürüttükleri epeyi m52b28 var. Yazılımla en yüksek 525hp alabilmişler fakat araç çok dayanmamış. Birinde kol, birinde piston, birinde krang. Sonunda onlarda ecu takmaya karar vermişler. Canberk 0.7 bardan sonra işe yaramıyor derken yukarıdaki speclere göre demek istemiş. Daha makul setuplarda yürüyebilir belki.Ancak 14.5psi üstüne çok çıkabileceğini sanmıyorum.Çünkü maf +5v de bile ecu max 1.2 bara izin veriyor. Turbo büyüdükçe bu rakam düşüyor.
    OTOBULL GARAGE

  12. #107
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı OMTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam Eray Ben Gökhan. Canberk konudan bahsetti. Şöyle bir durum var, bendeki BMW de tek vanoslu. İlk başta TMTUNİNG THOMAS yazılım yaptı. Sonra ABSOLUTE CRİSS. Yaklaşık 5 er adet yazılım yapıldı. GT3582R 70A/R turbo ve yaklaşık 3000cc hacimde 600cc enjektorle stock ecu çok sınırlı kalıyor. ***** bu specteki bi BMW 16psi da baya bi hp çıkarır. Şuan tahmnim 400-420hp aralığı.Erkutla tam ayarları bititirsek dyno alacağım. ICS ilede konuştum. Nette stock ecu ile yürüttükleri epeyi m52b28 var. Yazılımla en yüksek 525hp alabilmişler fakat araç çok dayanmamış. Birinde kol, birinde piston, birinde krang. Sonunda onlarda ecu takmaya karar vermişler. Canberk 0.7 bardan sonra işe yaramıyor derken yukarıdaki speclere göre demek istemiş. Daha makul setuplarda yürüyebilir belki.Ancak 14.5psi üstüne çok çıkabileceğini sanmıyorum.Çünkü maf +5v de bile ecu max 1.2 bara izin veriyor. Turbo büyüdükçe bu rakam düşüyor.
    hocam burda yanlısınız var, oem ecude maf degerleri rescale edilerek ve daha buyuk maf takılarak (3.5 inch olması lazım tam hatırlayamadım simdi )daha fazla basınc gayet saglıklı bicimde basılıyor, bimmerforums'u okursanız orada bir cok arabanın gt35 gt37 ve muadili tubolar ile orjinal ecu ile 25 psi'larda ve hatta uzerinde yurudugunu gorebilirsiniz hepsinin youtube'da drag videolar vs.. mevcut yani 14 psi gibi bir kısıt yok
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  13. #108
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle böyle gerilip, tartıştığınız için teşekkür ederim. Sayenizde merak ettiğim bi kaç şeyi öğrendim.

    Sorunun cevabı M50+Turbo.
    Atmosferik "yüklü" bir M50, pekâlâ turbo bir m50 kadar zevk verecektir. Peki neden atmosferik m50 yüklenmiyor ya da atmosferik yüklemeni önermedim? Çünkü gördüğüm-tanıdığım bmw motorlarında "tatminkâr" bir atmosferik yükleme yapmak oldukça pahalıya geliyor. Tatminkâr kelimesine dikkat çünkü atmosferikte X para harcanarak farz-ı misal 300 HP alınabiliniyorken, yine aynı X para karşılığı turbo size 600 HP kazandırmış, sizi çoktan tatmin etmiş, orgazm etmiş, sigaranızı yaktırmış olacaktır. Bu noktada akli dengesi sağlam ve amacı "hızlı bir otomobil" olan adam, tabii ki X para karşılığı 300 hp almak yerine, Turbo yapıp 600 hp alır. Öyle ki; M50 gibi stock internallerle (birçok BMW motoru gibi) bile turboşarjda ciddi değerler alan bir motora atmosferik yükleme yapmak, elinizde olan büyük bir avantajı kullanmamak olacaktır. Tabii söz konusu hızlı bir araç çıkartmaksa. Yoksa paragrafın başında dediğim gibi, Fiyat/Performans mantığı olmayacaksa, diğer bir değişle kesenin ağzı açık ise atmosferik olarak da gayet hızlı, zevkli, seksi M50'ler çıkartılabilinir.

    Tool abi ya da Senna abinin lafıydı, tam hatırlamıyorum;
    Atmosferik yüklemek, yavaş gitmenin en pahalı yoludur.
    K.

  14. #109
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GökhanOluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam burda yanlısınız var, oem ecude maf degerleri rescale edilerek ve daha buyuk maf takılarak (3.5 inch olması lazım tam hatırlayamadım simdi )daha fazla basınc gayet saglıklı bicimde basılıyor, bimmerforums'u okursanız orada bir cok arabanın gt35 gt37 ve muadili tubolar ile orjinal ecu ile 25 psi'larda ve hatta uzerinde yurudugunu gorebilirsiniz hepsinin youtube'da drag videolar vs.. mevcut yani 14 psi gibi bir kısıt yok
    Hocam bu tamamen göreceli bir olay. Stock ecu ile yapabilecekleriniz kısıtlı 3.5 maf takmak yada buna benzer işlemler yapmak ata eyersiz binmek sayılabilir BENCE. Ben mühendisim az çok hesap yapmayıda bilirim. Bimmer Forums da konulara bakınca zaten adamların sürekli bu konuda tartıştığını görebilirsiniz. Yürüten var dediğiğniz gibi yürütemeyende çok.

    Mesela en basit örnek Erkut arkadaşımız benim aracıma beyin bağlarken stock ecunun çok enteresan bir tarafını keşfetti. Aracın ecu su çok kolay bulunmayan autodata yada bmw tesisatlarında görünmeyen bir ecu.Dolayısıyla remap yapmak için 150 sefer uğraşmak lazım ve anlık müdahale edilemeyen bir durum.Her seferinde yazılım yapmak için sök tak mı yapmak mantıklı.....Ayrıca rescale edilen değerleri ecu ne kadar kabul ediyor? Yani map için harita sınırlı. Su dolu bardağa daha ne kadar su koyabilir sinizki.

    Benim şahsi fikrim turbolanan araca (orijinalinde turbo yok ise) ecu bağlamak en mantıklı çözüm.
    OTOBULL GARAGE

  15. #110
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı OMTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam bu tamamen göreceli bir olay. Stock ecu ile yapabilecekleriniz kısıtlı 3.5 maf takmak yada buna benzer işlemler yapmak ata eyersiz binmek sayılabilir BENCE. Ben mühendisim az çok hesap yapmayıda bilirim. Bimmer Forums da konulara bakınca zaten adamların sürekli bu konuda tartıştığını görebilirsiniz. Yürüten var dediğiğniz gibi yürütemeyende çok.

    Mesela en basit örnek Erkut arkadaşımız benim aracıma beyin bağlarken stock ecunun çok enteresan bir tarafını keşfetti. Aracın ecu su çok kolay bulunmayan autodata yada bmw tesisatlarında görünmeyen bir ecu.Dolayısıyla remap yapmak için 150 sefer uğraşmak lazım ve anlık müdahale edilemeyen bir durum.Her seferinde yazılım yapmak için sök tak mı yapmak mantıklı.....Ayrıca rescale edilen değerleri ecu ne kadar kabul ediyor? Yani map için harita sınırlı. Su dolu bardağa daha ne kadar su koyabilir sinizki.

    Benim şahsi fikrim turbolanan araca (orijinalinde turbo yok ise) ecu bağlamak en mantıklı çözüm.
    Öncelikle belirteyim hocam, bende muhendisim az cok bende hesap yapiyorum yani meslegimiz bu konu hakkında konusurken bizim icin bir haklı cıkma nedeni olmamalı

    Ben burada bahsetmedim ilk postumda ama sorunsuz gidenler hep obd1 olanlar, 413 kodlu ecu bu isten en verimli olanı. Hatta adamlar obd2 araclarını obd1 e cevirip sorunsuz yuruyorlar. Cunku bu ecu ile sorun yasayanlar yok denecek kadar az ve sorun olanları da incelerseniz ya tesisatında ya sensorllerinde ya mafında yada ecusunde arıza olanlar, bu bilesenleri sorunsuz olup sorun yasayanı okumadım gibi birsey. Sizin ecu ne bilmiyorum ama tr'de zaten obd1 vanoslu m50 lerde hep 413 var zaten.
    Rescale edilen verileri ecu ne kadar kabul ediyor ne demek anlamadım, siz degerleri verirsiniz ecu isler ve o sekilde devam eder yapay bir zekadan soz etmiyoruz burda kendine gore yorum yapsın vs..

    Sahsi fikrinize saygı duyarım ben kendimde standalone beyinlerden yanayım ama stock beyinlede bu is oluyor onumuzde belki binlerce ornek var.
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  16. #111
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam bu tamamen göreceli bir olay. Stock ecu ile yapabilecekleriniz kısıtlı 3.5 maf takmak yada buna benzer işlemler yapmak ata eyersiz binmek sayılabilir BENCE. Ben mühendisim az çok hesap yapmayıda bilirim. Bimmer Forums da konulara bakınca zaten adamların sürekli bu konuda tartıştığını görebilirsiniz. Yürüten var dediğiğniz gibi yürütemeyende çok.

    Mesela en basit örnek Erkut arkadaşımız benim aracıma beyin bağlarken stock ecunun çok enteresan bir tarafını keşfetti. Aracın ecu su çok kolay bulunmayan autodata yada bmw tesisatlarında görünmeyen bir ecu.Dolayısıyla remap yapmak için 150 sefer uğraşmak lazım ve anlık müdahale edilemeyen bir durum.Her seferinde yazılım yapmak için sök tak mı yapmak mantıklı.....Ayrıca rescale edilen değerleri ecu ne kadar kabul ediyor? Yani map için harita sınırlı. Su dolu bardağa daha ne kadar su koyabilir sinizki.

    Benim şahsi fikrim turbolanan araca (orijinalinde turbo yok ise) ecu bağlamak en mantıklı çözüm.
    gökhan abi yine yanılıyosun benım beynım su anda STOCK ve REALTIME ayar yapabılıyoruz hondaların p300 mü ne zikimse o beynıne takılan bı emulator bızım beynede uyuyo emulator u çipi taktıgın yere monte edıp ıstedıgın zaman laptopu bagla yolda ayar yap senın dediğin eskidendi kafana göre çip yap çık dene gerçi özgün onuda yapıyo amk kaç kere setup değiştirdim specleri söyledim hiç arabaya oturmadan yazılımı yaptı yolladı gazladım birazda tecrübe işi
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  17. #112
    sefa325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunda hepimizin suçu var, nedense yıllardır herkesin yaptığı BMW inanılmazdır, M3 de geçer M5 e de yürür... gören vardır tanık çoktur, son 10 senede M3 geçen BMW leri alt alta yazsam 100 ü bulur... sonra bakmışsın kasa 10bine motor 5bine satılık...

    şurada BMW ile teknik basit bir şeyde bile neden birbirimize giriyoruz? Eray ve Mustafa, Mert(DA) ben 5-6 sene önceki yazdığımı tekrar yazayım, atmosferiği geç, adam gibi yürürü olan M ya da 25.-2.8 farketmez adam gibi yürüyen bir turbonun spectleri nedir, ne olmalı, ömrü ne kadardır, denenmişliği ne kadardır? işte bunların cevabı verilemediği için, çoğunluk o 'gizemli' iMan Power ile M3 leri geçtiği için sonu bu şekilde tartışmalara dönüyor...

    madem o kadar güzel düzgün sorunsuz BMW turboluyordunuz da, parası olan adam neden gidip HPF kitlerine bu kadar sardırdı?

    Yasin'in e30 3.25 i (HM 325 ti sanırım plakası), geçmedik M3 bırakmadı dediler, ghibliye yaklaşamadı bile, oysa benim ghibliyi E46 M3 rahat geçiyordu o haliyle...

    bence o bunu geçmiş o buna şu kadar açmış konularını bırakıp işin 'tech'nik kısımlarını konuşursak kavga olmaz, tartışma her zaman iyidir...
    sizin ghiblimiydi bilmiyorum ama an 240 zamanında ghibliyi geçmişti

    https://www.facebook.com/photo.php?v...type=3&theater

    bu araç atmosferik ve 20 blokla çok güzel yürüyen bi arabaydı zamanında

  18. #113
    sefa325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saçma sapan turbo yapmaktan bahsetmiyorum ben zaten , söylediğim rakam ile 300hp üzeri güç alabileceğin bir kitten bahsediyorum.Ve bu kit ile 20 araba günlük sorunsuz kullanıyor.Henüz kıranda olmadı.Sanırım bizim piyasada bunlar pek karşılaşılan durumlar değil.

    Power Mod Avusturalya malıdır.Hollanda ile alakası yok.
    yanlış hatırlıyorum o zaman avusturalyaya gidecekti benim yaptığım arabalarında hiç birisi kırılmadı bahsettığım şey çok farklı

  19. #114
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gökhan abi yine yanılıyosun benım beynım su anda STOCK ve REALTIME ayar yapabılıyoruz hondaların p300 mü ne zikimse o beynıne takılan bı emulator bızım beynede uyuyo emulator u çipi taktıgın yere monte edıp ıstedıgın zaman laptopu bagla yolda ayar yap senın dediğin eskidendi kafana göre çip yap çık dene gerçi özgün onuda yapıyo amk kaç kere setup değiştirdim specleri söyledim hiç arabaya oturmadan yazılımı yaptı yolladı gazladım birazda tecrübe işi

    War-Miller tarzı gibi bişey diyorsun yani Eraycım. Benim demek istediğim şu. Şuana kadar stock 413e yazılımla 1.2 bar bastırdınız mı?Ecu bunu kabul ettimi? yürüttünüz mü? değerleri varmı? benim merak ettiklerim bunlar. Ben zaten stock ecu ile 1.2 bar basılabildiğini önceki postlarda söyledim. Üstünü merak ediyorum ben. Bu arada ankaraya gelirsen haber et..
    OTOBULL GARAGE

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •