14-60 kısa
pt51
yazılım
78mm piston
yeterlimi ayırmak için
Printable View
Bnm xs 90lik degl 110luk once onu belirteyim yururunu merak eden varsa izmir 6.sanayide gurhan (kus) abimize sorabilirler
ya anlamadığım şu; benim 1.4 is , vtec i ayırıyor, benim 206 gti ,206 rc'yi ikiye bölüyor tarzı yorumlar, iddialar çok ama çok saçma... kıyaslanan şey standart makineler mi ? yoksa dolu makineler mi? 206 xs modifiye edilirken 206 gti armut mu toplayacak? kıyaslama biraz mantıklı olmalı.. bende de 206 quik vardı, gerçekten verimli ve güzel giden bir araç ama standart 206 gti ile kalksa ne olurdu? tabi ki eline alırdı..
Suan icin bir calisma yapmadik ancak olmayacak anlamina gelmez sehir ici hiz limitlerine uyuyorum sikintim olmuyor
Bnm bildigim stock piston 76Mm yanlisim
Varsa duzeltin
direk modifiyem.com veya autoclubturkey günlerini hatırlattın saolasın :)
Ne gibi ustad ;)
Bnm belirttigim 206 gti kotulemek degil 2.0 motor araclar arasinda ford focus ile en zayif halka bunu belirttim kendi aracimi ovmek icin bir kiyaslama yapmadim
106 quick ile 106 gti ayırıyorum bende,önüne bıçak taktırdım...Dyno verilerim var ama ingilterede arabam gitmeden yapılan dyno verileri...
Sadece meraktan soruyorum yanlis anlasilmasin 206 gti atmosferik yuklemelerle max kac hp oluyor?
yok aracım suanda chıpsız halıyle 194 hp verıyor.Chıpı peugeot serviste taktırcam orda yuklencek dynoya gore ayar cekecekler aracıma.Servisten buyuk ıhtımal ve 210 hp olur dedıler bakacaz artık ne olduguna 194 hp de gayet yetıyor ama bıraz daha heycan yasamak ıyı oluRC :)
[QUOTE=206xs;2580754]Sadece meraktan soruyorum yanlis anlasilmasin 206 gti atmosferik yuklemelerle max kac hp oluyor?[/QUO160 FLN OLUR HERALDE GZL CALIŞMAYLA.. ZORLARSAN BULURMU 180Nİ.. COK ZOR :s AMA 155-160 ALIOLAR..
stock araç kıyaslaması yapıyoruz burda xs le gti geçiyorm derken belirtseydn aracının yüklü olduğunu bu şekilde ayırırmı ayırmazmı bilemem aracının yürürüne bağlı..
206gti'ada kısa, egzantrk,yazılım, piston yapılsa değil içinden geçmek amuda kaldırır indirir tekrar kaldırır xs i :) mantık çerçevesinde yorumlarda bulunalım:)
Atmosferik 200 yurtdışında örnekleri var yakında yurtiçindede örneği olur yada vardır kimbilir:D
Ayrıca 1.6 16v quıck 110 hp ile 2.0 16v 138 hp gti ikiside teknoloji maduru ama gzl gdn araçlar... Aynı classmanda bir cok araç coktan 150+ hpleri buldu... 1.6 olan vvt olsa ve 7500 devirde 130 fln verse 2.0da sadece rc olsaymış iyi olurmuş.. Bence kii eskide kaldı zaten artık 2.0la uğraşmıolar mini racingler 1.6 turbo yada 1.4 turbo tamam işte makine vergide yoq ohh :)
Tmm haklisin nerde gorulmus 1.4t 300 bin km gordugu yuklendiginde tabi zaten sikistirilmis motor daha da yuklenildiginde 200 bin gormesi buyuk sans bence ayni 3.18 is 3.20 gibi sikistirma orani fazla oldugundan motoru erken kucaga aliyorsun evet vergiden avantaj ama aslan besleyen yemine katlanir bence
olsun teknoloji bu senin benim aklım fazla ermez.. 1.4 tsi cok basarılı motor ve 1.6 turboyuda cooper bile kullanıo farkındaysan.. Hemde artık 186 hp yaptılar yenilerini makine bi chip eksos filtre ile 230 hp buluo sence nası.. Bnce cook gzl.. Sıkıştırma diosun 1.6 ile oynaman senin ömrunu kısaltmıomu.. Aracın cok sevdiğim bi arac bnde 407 vardı 2.0 maddi durumum daha iyiydi ve ilk sahibiydim 2007 de yakalıoamıodum quick i cok sevdiğim bi araç ama oynayacaksan 2.0 gti almalıydın temiz yada butce zorlayıp rc bnce 1.6 o arac aile arabası motoru tasıo performans için cok cewap wermez erken küser hep hastalanır anlatabildim mi.. Gtilara fln cok bulasma üzerler seni onlarda stock deil bunu bil.. Hep arkada kalmak .. Zor...
Bnm amacim roll de king olmak degil once bunu belirteyim amacim yapilmayi yapmakti ww 1.4t motor uretmiyor artik tmm 1.6t eyvallah ama cok sikistirma bir yere kadar
285 hp gördük nette en fazla. Nette bir kaç yarış aracında 280 hp lik Richard Longman tarafından yapılmış motorlar var.
Tekrar söylüyorum o hesaplar öyle olmuyor. Sen 194 hp yi hangi dynoda aldın ? Tam değer ölçen bir dynoda yazılımsız 194 hp almak kapak açmadan imkansız.
senın xs 1.6 16 v olan motordanmı...
Supersprint yada değil sonuçta aracında filtre eksoz ve kat iptali var. Yalan konuşuyorsun gibi bir imada bile bulunmadım. Aynı aracı farklı farklı dynolarda 20 hp farkla ölçebilirsin. Ondan sordum nerde ölçüldü diye. İstanbul'da 10 tane dyno varsa hepsi farklı ölçer. Ama Türkiye'de bize referans olan belli başlı dynolar vardır insanlar onlar ile kıyaslar birbirini. Atıyorum Cem'in eski kasnaklı RC belki sizin oraya gelse 205 hp çıkıcaktı. Ayrıca beni ne ilgilendirir senin aracının yürürü yada Trabzon'da herkesin bilmesi. Ben işin teorisini ve mantığını bilerek konuşuyorum. Yoksa herkesin aracı kendine.
ÜSTÜNERC in aracı istanbuldada ölçülse 194hp çıkar çünkü "bize heryer trabzon" :D
Arkadaşlar. Stock 206 RC 'nin performansı ile ilgili aşağıdaki linklerdeki tur zamanlarına bakmanızı tavsiye ederim. Sonuçlar gerçekten çarpıcı.
Hockenheim Short lap records - FastestLaps.com
Serres Racing Circuit lap records - FastestLaps.com
Vairano Handling Course lap records - FastestLaps.com
Rockingham National lap records - FastestLaps.com
Balocco lap records - FastestLaps.com
Ring Knutstorp lap records - FastestLaps.com
GTi ve RC'nin aynı pistte yarıştığı bir veriye ulaşamadım ancak GTİ motorunu kullanan 206 CC karşılaştırması var aşağıdaki linkte. 2560 m'lik pistte RC tam 5,5 sn önde bitiriyor.
Peugeot 206 CC vs Peugeot 206 RC - FastestLaps.com
Bazı arkadaşlar RC yerine aradaki farka GTİ doldurulur yine RC gibi gider demiş. belki düz yolda olabilir ancak bunun sonucunda yakıt tüketimi RC'den fazla olur. ayrıca RC'nin fazladan donanımından bir çok şey olmaz. Örneğin frenler RC ye 15" jant takamazsınız frenlerden dolayı sığmaz (ben denedim), koltuklar, ESP (2004gti'da da var), elektrikli katlanan aynalar.