User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
87 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Megane 3 Dizel vs İbiza Cupra 2013

  1. #39
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hafif derken ?

    Polo GTI 1269 KG dır
    Megane coupe 1205 KG..

  2. #40

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hafif derken ?

    Polo GTI 1269 KG dır
    Megane coupe 1205 KG..
    megane hb aracım 1290 kg + cam tavan düşünüldüğünde yaklaşık 1350
    Coupe'de 10 kg hafif olsun varsın
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  3. #41
    samhain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    T.C
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tsi motor dsg kategorisine göre en hafif şase iki araçta, megane ile kiyaslamadim. Motorun az yakmasi nedeni ile alakali. 2013 CC aldik babaya, sehir ici 8.1 yakiyor sakin kullandigindan. İbiza ya da golf versek 7lere iner + 160'lik CC

  4. #42
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    megane hb aracım 1290 kg + cam tavan düşünüldüğünde yaklaşık 1350
    Coupe'de 10 kg hafif olsun varsın
    Varsın ı yoksun u yok bu işin
    Neyse odur

    Renault-Modeller-Binek Araçlar-Megane-Yeni Megane Coupe-Özellikler

  5. #43

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    polo GTi candır.. ama mümkünse 2.eli değil, 0 km'si alınmalıdır..

  6. #44
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samhain Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tsi motor dsg kategorisine göre en hafif şase iki araçta, megane ile kiyaslamadim. Motorun az yakmasi nedeni ile alakali. 2013 CC aldik babaya, sehir ici 8.1 yakiyor sakin kullandigindan. İbiza ya da golf versek 7lere iner + 160'lik CC
    Şimdi Polo GTI çok hafif zannediliyor genel olarak küçük bişey diye ama aslında hiç değil cam tavanlı haliyle 1300 kg ı aşıyor kilosu
    Ki mesela golf 1290 KG veya scirocco 1360 kg kıyaslama yapınca hafif olmadığı ortaya çıkıyor
    Cupra hafif 1184 kg onun kilosu normal

  7. #45
    samhain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    T.C
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Küçük enişteymiş tam hakikaten hafif saniyordum ben

  8. #46
    McKrop - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben kendi acimdan konustum. Yolda astra j leon rocco c180 gibi araclari 1.5dci lik motorla gecmek veya pesinden yurumek daha cok hosuma gidiyo. Yolda gordugum hemen her stock dizeli geciyorum. İnsanlarin saskin bakislarida gayet eglenceli oluyo durdurup soruyolar bu kac motor vs. diye sonucta yolda beklenmedik bir performans gosteren reno var. Az yakmasida en buyuk artisi

    Hal boyleyken ben kendi dizel meganeimi satip benzinli cupra almam. Ama iki arac arasinda secim yapmam gerekirse tabikide cupra derim

  9. #47

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet neyse artık odur ama yanlışlık olduğunu düşünüyorum
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  10. #48

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu verilerde bir yanlışlık var, benim 2011 megane coupe 1.5 dci ruhsatta 1300 küsur kilolardaydı. ayrıca 1.6 dci motoru 1320 kg gösteriyor. 1.5 dci ile arasında nasıl 115 kilo farkı var anlamadım. pololarada 1269 kg deniyor, ben onada inanmıyorum. İbizayla arasında 100 kg fark varsa nasıl aynı sürelerde (hatta daha iyi sürelerde) hızlanıyor. İlk dört vites oranı da aynı zaten. Belki cam tavan, 4 kapı, hava yastıklı, koltuk ısıtmalı tamamı ile dolu bir araçsa bu kilolarda olabilir.

  11. #49
    McKrop - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Murat Ören Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu verilerde bir yanlışlık var, benim 2011 megane coupe 1.5 dci ruhsatta 1300 küsur kilolardaydı. ayrıca 1.6 dci motoru 1320 kg gösteriyor. 1.5 dci ile arasında nasıl 115 kilo farkı var anlamadım. pololarada 1269 kg deniyor, ben onada inanmıyorum. İbizayla arasında 100 kg fark varsa nasıl aynı sürelerde (hatta daha iyi sürelerde) hızlanıyor. İlk dört vites oranı da aynı zaten. Belki cam tavan, 4 kapı, hava yastıklı, koltuk ısıtmalı tamamı ile dolu bir araçsa bu kilolarda olabilir.
    1.5dci tam olarak 1280kg. 1.6dci ile arasındaki farkı bende anlamadım.

    İbizayla polo arasındaki hava sürtünmesinide hesaba katmak lazım. Aerodinamik farklardan dolayıdır büyük ihtimalle

  12. #50
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnanmak veya inanmamak sizin elinizde
    Ama verilerde hiç bir yanlışlık yok
    Ruhsatta yazan değer hiç bir anlam ifade etmez ordaki hataları ciddiye alırsanız ucu bitmez..

    Renault Fransa ;
    Mégane Coupé Collection 2012 - Prix et Spécifications - Renault France
    Renault İngiltere ;
    Prices - Mégane Coupé - Mégane Range - Renault Cars - Renault UK

    GTI için forumda daha önce kantara çıkan arkadaşlarımız var donanımlı aracın kilosu dahada fazla yazan veri boş versiyon içindir..

    Vw Almanya ;
    Produktbroschüren < Infomaterial & Zubehör < Der Polo - der Kleinwagen von Volkswagen < Modelle
    Vw İngiltere ;
    The Official Website for Volkswagen UK : Volkswagen UK : Volkswagen UK

  13. #51
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnanmak veya inanmamak sizin elinizde
    Ama verilerde hiç bir yanlışlık yok
    Ruhsatta yazan değer hiç bir anlam ifade etmez ordaki hataları ciddiye alırsanız ucu bitmez..

    Renault Fransa ;
    Mégane Coupé Collection 2012 - Prix et Spécifications - Renault France
    Renault İngiltere ;
    Prices - Mégane Coupé - Mégane Range - Renault Cars - Renault UK

    GTI için forumda daha önce kantara çıkan arkadaşlarımız var donanımlı aracın kilosu dahada fazla yazan veri boş versiyon içindir..

    Vw Almanya ;
    Produktbroschüren < Infomaterial & Zubehör < Der Polo - der Kleinwagen von Volkswagen < Modelle
    Vw İngiltere ;
    The Official Website for Volkswagen UK : Volkswagen UK : Volkswagen UK
    Abi aracın ağırlığı için şöyle bir not yazıyor teknik veri katoloğunda ;

    FAHRZEUGLEERGEWİCHT MİT FAHRER 68 KG, 7KG GEPACK UND KRAFTSTOFFBEHALTER ZU 90 % GEFÜLLT, ERMİTTELT NACH DER rl 92/21/EWG İN DER GEGENWARTİG GELTENDEN FASSUNG


    Türkçeye sözlükten çevirmeye çalıştım biraz saçma bir anlam çıkıyor ama az çok neyin ne olduğu belli oluyor
    ARAÇ SÜRÜCÜ BOŞ AĞIRLIK İLE 68 KG, 7KG Yakıt tankı BAVUL VE anda DEĞIŞIKLIĞE en rl 92/21/EEC kullanılarak hesaplanan,% 90 İÇİN DOLGULU

    Bugüne kadar farklı duyumlar aldım farklı kantarlarda tartılan değerlerden.

    - Bir arkadaşım İstanbulda kantarda tek kapı,cam tavansız,perde hava yastıklı bir araç çeyrek depo ve içine kendisi binmeden 1220 kilo çıktığını,
    -Bir arkadaşım yine İstanbulda aynı kantarda 4 kapı,cam tavansız,perde hava yastıklı ile aynı kantarda çeyrek depo ve içine kendisi binmeden 1240 kilo geldiğini,
    -Bir arkadaşım Sivas'ta kendi benzinliklerindeki kantarda 4 kapı, cam tavanlı,perde hava yastıklı bir araç depo içinde 3-5 litre yakıt ile 1310 kilo çıktığını,
    -Bir arkadaşım Antalyada tek kapı,cam tavansız,perde hava yastıklı, depo sanırım çeyrekti, arka koltuk ve stepne sökük 1200 kilo çıktığını,
    -Bir arkadaşım Antalyadaki aynı kantarda dört kapı,cam tavansız,perde hava yastıklı, depo hakkında tam bilgim yok ama çeyrek civarı diye tahmin ediyorum,arka koltuk ve stepne sökük 1220 kilo çıktığını söylemişti. Bence 1269 tamamı ile boş bir tek kapı ve cam tavansız aracın sürücü içinde ağırlığıdır. 4 kapının ekstra ağırlığı tek kapıya göre 20-25 kilo civarı. Cam tavanın ağırlık farkı tahminim 40-45 kilo civarı...
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  14. #52

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1205 kg ise o zaman megane'yi makyajda ciddi hafifletmişler nasıl olduğunu anlamasamda...
    Şuan eminimki 2009 Mayısında 10 kg fark vardı araçlar arasında.
    1205 kgda yanlışlık seziyorum
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  15. #53
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir netleşmedi şu forumda lci cupralar konforlu diyen var ayni fark yok diyende ben çözemedim bu işi. Çok yakar diyen de var ama gercek verilerle gelen arkadaslarimiz var. Kime göre çok yakiyor yani o zaman.

    Gti daha iyi diyende var cupra daha başarili diyende var . Benim gibi araç alma arifesinde olan kisiler icin gercekten forumdan bilgi toplamak çok zor oluyor lutfen yanlis anlamayin beni arkadaslarim.

  16. #54
    samhain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    T.C
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane'nin hepsinden az yakacagi aşikar...
    Kullanim keyfi olaral sonda olacagi da asikar...
    Ama konforu, ic hacmi en iyi, malzeme kalitesi olarak polo'dan sonra geldigide anlasiliyor...
    Esas soru konunun başindaki; 2010 hatasiz 44nin'de dizel megane coupe satilip, sifir cupra ya da gti alinir mi?

  17. #55
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gtı alınır bence benımde almayı dusundugum araba bındım kullandım cok cok guzel keyıflı saka makınası
    doğuştan araba manyağı

  18. #56
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ceyhun737 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir netleşmedi şu forumda lci cupralar konforlu diyen var ayni fark yok diyende ben çözemedim bu işi. Çok yakar diyen de var ama gercek verilerle gelen arkadaslarimiz var. Kime göre çok yakiyor yani o zaman.

    Gti daha iyi diyende var cupra daha başarili diyende var . Benim gibi araç alma arifesinde olan kisiler icin gercekten forumdan bilgi toplamak çok zor oluyor lutfen yanlis anlamayin beni arkadaslarim.
    Cupraya konforlu diyen kim var? Bunu diyen konuya muhalefet olmak için tutarsa diye sallayan kişidir.
    Cupra iyi yada Gti iyi diyen olması çok normal,bu Merso iyi yada Bmw iyi demek gibi bişey. Bunlar kişinin düşüncesine göre değişen göreceli kavramlar.
    Yakıt konusuna gelince çok YAKAR diyenlere değil,eğer varsa çok YAKIYOR diyenlere inanmanı öneririm.
    Kimine göre 800cc dizel Smart çok yakar,kimine göre 3.35 az yakar.
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL

  19. #57
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu yakıt konularına kişiden kişiye değiştiği için hangi kullanımda hangi durumda kaç LİTRE yakıyor demek lazım diye düşünüyorum. Adam araba alcak soruyor uuuuh çok yakıyor aman alma diyen var fakat , istediğin mili saniyede minik bi canavar olabilen 180 hplik bir cupra'n olacak , sakin sakin orta seritten giderken 5-6 litre yakicak trafikte 8 litrelerde gezecek ise yakıyor demek ayıp olur.

    Konuyu açan arkadasim senin 44 bindeki megane'ın genel ortalaması kaç litre ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •