User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
68 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Evo 8 - Bugeye STİ ?

  1. #20
    deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Rumelihisarı
    Mesaj
    3.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her ıkısınıde sahıp oldum.1 sene kullandım .
    her konuda kesınlıkle EVO : )

  2. #21
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    STİ şanzımanı hiçbir işlem görmeden 1000hpye dayanıyor .hangi evo modeli standart şanzımanla 600hp yürüyordaily drive..?
    1000hp yemi dayanıyor???hangi kafadasınız bılmıyorumda dünyada 1000hp ye dayanan bir impreza şanzımanı yok olmasıda mümkün deil stock olarak.evo nun 5 ileri şanz.nın neye nekdr dayandığını BİZ kullananlar buralarda gayet iyi biliyoruz,dünyada biliyor.
    sti şanzmnıda basarılıdır ama 6ileri oran olarak super ayarlanmıs 5 ileri evo şanzm na karşı zayıf kalır

  3. #22
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatiii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle subaru alırdım çıt kırıldım evo yla gezmektense canını aldığında dahi çıt çıkarmayan subaru tercihimdir..o dandik aktarma o dandik şanzumanla evo dan bir yol olmaz..evo daha yakışıklı ama böyle bir araba alırkende cebini ve alacağın zevki daha öncelikli düşünmelisin.







    evonun hiç bir modeli STI ın hiç bir modelinden yürüyen aktarma ve şanzuman olarak üstün olamaz.
    çit kırıldim bi evo buralarda yok,kullandığım 8 adet evonun hiçbirinde yada çevremdeki onlarca hiçbir evo kullanıcısında yok hatta dünyada bile yok,sizin oralarda bi sıkıntı var heralde?
    sanayiye gidin bol bol subi görürsünüz.

    ikiside iyi arabadır fanatik olmaya gerek yok dünya kdrda sti ım oldu gayet rahat karşılaştırabiliyorum yani.

  4. #23
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok artık...

    Standart hangi şanzıman 1000 hp ye dayanır Allah aşkına yaa...
    1000 hp arabanın torku en az 1000 hatta 1000 üstüdür,o kadar torku nasıl aktarabilicek?
    Allah aşkına uydurma sallama yorum yazmayalım forum çok komik bir hal alıyor.
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL

  5. #24

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  6. #25

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    3.432
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evoda bobin 3dk buji 5 dk da sökülüyor. yatak yorgan kontrolu 1 saatte. bu saydıklarım en basıtleri subaruda yatak yorgana bakma şansın yok motor yere ınmeden. bobın ve buji desen en az 1 er saat.

    yürüyen STI
    motor EVO

    black mamba evo bildigim kadaryıla 705 hp de kendi şanzumanını kullanıyordu sadece oranları değişikti sanırım.

    3 4 stı'm oldu subaruya her bındıgımde kırılacak korkusuyla gezdim evoda kafam rahat

    evo kırılmaz diye birşey yok ama stı a göre daha saglıklı oldugu kesin. biraz şans ve kısmet meselesi...

    hakkında hayırlısı..
    KAŞARLARLA DOLU Bİ PİYASA İŞTE BURASIDA ...

  7. #26
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı öskür Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çit kırıldim bi evo buralarda yok,kullandığım 8 adet evonun hiçbirinde yada çevremdeki onlarca hiçbir evo kullanıcısında yok hatta dünyada bile yok,sizin oralarda bi sıkıntı var heralde?
    sanayiye gidin bol bol subi görürsünüz.

    ikiside iyi arabadır fanatik olmaya gerek yok dünya kdrda sti ım oldu gayet rahat karşılaştırabiliyorum yani.
    Ben bu forumda marka savunmya gelince gc8 e stock sanzuman 500 hp binen gordum o yuzden haklisiniz evonun sanzuman yuruyen aktarma cok saglam.benim gordugum yuruyenden sanzumandan sikinti ceken evolar sonradan yapma evodur muhtemelen

    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok artık...

    Standart hangi şanzıman 1000 hp ye dayanır Allah aşkına yaa...
    1000 hp arabanın torku en az 1000 hatta 1000 üstüdür,o kadar torku nasıl aktarabilicek?
    Allah aşkına uydurma sallama yorum yazmayalım forum çok komik bir hal alıyor.
    Rs2 sanzumani 1000hp de sikinti cikarmiyor gerci baska konularda vag sanzumanlara demedikleri kalmadi ama idare eder bi deger kanimca
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  8. #27
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla size şöyle bi örnek vereyim gördügüm,

    hawkeye btu48 2.5lt bw368xl turbo 2.48bar üstünede 100-200shot nos basıyodu sadece triple carbon baskı balata vardı bayada kaldırıyordu hee 1000hp degilde 900dür şanzıman kırmadan bi dünya draglara girdi kırmadan problem degil 750hp olsada Allah bereket versin .

  9. #28
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu şanzıman konusu evo forumunda da tartışılmış, ilginç yorumlar var

    Sti transmission vs evo transmission - evolutionm.net

    Bildiğim kadarıyla 5 ileri şanzımanı olupta upgrade yapmak isteyen sti sahipleri genelde aftermarket ürünlerden çok 6 ileriye geçiyor, türkiyede de var bildiğim.

    Bir de belirli bir güçten sonra evo'nun oem debriyajı ve transferi zorlanıyor, özellikle sti 6 ileride 400-450+ hp olarak oem debriyajla kullananlar çok sayıda var.

    Ben subaruyu daha çok seviyorum, ama subaru daha iyidir anlamına gelmiyor. Tamamiyle tercih meselesi.

  10. #29
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki stok motor ve yuruyenle pist kullaniminda hangisi daha dayaniklidir desek?Misal buyuk turboya gectiniz ayar guzel yapildi ama debriyajindan pistonuna hersey standart kaldi ciktiniz sogutmadan cayir cayir turluyorsunuz.Hepsini ayni kondusyonda sayarsak evo 8 vs evo 9 vs sti 2.0 vs sti 2.5 olarak ve hangisi hangi yonuyle?

  11. #30
    ecz_murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İki araçta keyif aracı olduğuna göre ufak tefek artı eksilerin lafı olmaz hangisi seni cezbediyorsa onu almalısın ayrıca hangisini alsan bol bol çok keyifli ve can sıkıcı anların olacaktır

  12. #31
    ecz_murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Büyük turbo ile pist doğru seçim olmaz stoc turbo ile daha keyif alırsınız stoc turbo ile ikiside sorun çıkarmadan turlayabilirsiniz mühim olan güçten ziyade fren ve yol tutuş oda aralarında yine atla deve yok

  13. #32
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ecz_murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Büyük turbo ile pist doğru seçim olmaz stoc turbo ile daha keyif alırsınız stoc turbo ile ikiside sorun çıkarmadan turlayabilirsiniz mühim olan güçten ziyade fren ve yol tutuş oda aralarında yine atla deve yok
    Zannediyorumki evo 8 in turbosu agirligina gore pistte cok hizli olmaya yetmeyecek buyuklukte td04 diye biliyorum yanlissam duzeltiniz.Hani sormaktaki amacim dayaniklilik ve yuksek isilarda calisma kabiliyeti anlaminda.

  14. #33
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zannediyorumki evo 8 in turbosu agirligina gore pistte cok hizli olmaya yetmeyecek buyuklukte td04 diye biliyorum yanlissam duzeltiniz.Hani sormaktaki amacim dayaniklilik ve yuksek isilarda calisma kabiliyeti anlaminda.
    Evo9 turbosuna 1.7 - 1.8 cıvarı basınc basılır stock ecu remap ile üst kapakda egz yay sapka saplama takviyesıyle 350-370hp aralıgında turbo lag olmadan mis gibi gazlanır.
    DynoDynamics in Ecutuned

  15. #34
    Erdem K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir-Mavişehir
    Mesaj
    3.468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2000 - 2002 yılları arasında üretilen bir bugeye sti ile
    Sanırım 2003 - 2005 yılları arasında üretilen bir evo8'in o mu bu mu şeklinde tartışılması ve rakip olması bile bence güzel bir durum...

    Fanatikliğim yok, açıkcası bugeye sti'ları da kasa itibariyle çok beğenirim, ama gerek bazı arkadaşların bahsettiği sebeplerden gerekse kişisel tercihimden, konu başlığı olan iki araç arasından evo8'i tercih ederdim (mümkünse kırmızısı).

    Ama blobeye sti (hatta dccd'li sti) ile evo8 veya 9 arasında kalsaydınız, sanırım biraz da özel sebeplerden olsa gerek kesinlikle blobeye derdim

    Eğer imkanınız varsa, iki aracı da kullanın, gezin, ondan sonra araştırmalarınız sonucunda hangisi aklınıza yatarsa onu alırsınız. Hayırlısı olsun ...
    Subaru
    Technica
    InternationaL



    PSN: ekduncan

  16. #35
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evo9 turbosuna 1.7 - 1.8 cıvarı basınc basılır stock ecu remap ile üst kapakda egz yay sapka saplama takviyesıyle 350-370hp aralıgında turbo lag olmadan mis gibi gazlanır.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  17. #36

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    eskişehir,
    Mesaj
    341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle sti,bana göre albenisi ve sesi daha hoş

  18. #37
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şöyle yerle bir Bi hawkeye olsa.. Blitz cat backli falan

  19. #38

    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2003 Model STI, 2007 Model STI ve şu an 2005 Model Evo 8. Türkiye şartlarında STI daha ağır basıyor ama Evo'da kesin ve kesin denenmesi, tecrübe edilmesi gereken bir kanatlı.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •