User Tag List

Sayfa 7/11 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
191 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: GT-R mı? m6 mı ?

  1. #115
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kingsin reiz

    biraz kurcaladım da şuan land cruiserlarda olan turbo dizel common rail v8 leri kullanıyorlar ve iki tane var teknede deli gider kesin. normalde o tekneler fiber glass ya da kompozit maddelerden yapılırdı bunların geri dönüşümü yokmu ?
    4 silindir ve 6 silindir olarak iki yeni motor daha yaptı toyota, daha piyasaya çıkmadı. (marine için)

    Fiberglass ve kompozitin geri dönüşümü malesef mümkün olmuyor. Aluminyumdan ürettikleri teknede tabiki %100 geri dönüşümlü değil, ancak yapabildikleri en yüksek oranda geri dönüşümlü olması tercihleri. Toyota aluminyum teknenin kabini kompozit mesela.

  2. #116
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m6 aklıma bile gelmezdi ....
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  3. #117
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    Ankara / Çankaya
    Mesaj
    1.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kimisine göre öncelik hız ve rekabettir, kimisine göre de + bilmem kaçlı hızlarda elinde viski bardağı ile stabil gidebilmektir.. Bmw AG sadece hızlı araba yapmakla kalmaz, konforunu, saf sürüş zevkini ve yakıtını da düşünerek iş çıkartır.. Yeni BMW M6 harikalar yaratan alman mühdendisliğine sahip bir otomobil, tabiki önceliğim m6 olurdu..
    ( 🔴🔴 VETTE 🔴🔴 )

  4. #118
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ulan yuksek hizda ne viski meraklisi ciktiniz arkadas benim cliodan farksizmis gtr..

  5. #119
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    makine olarak karışılaştırılmış ama eski kasa 6 ile aynı anda çıkmadı mı gtr ?

    madem öyle yeni çıkacak gtr ile şuan güncel olan m6 yı değerlendirmek lazım.

    kaldıki bence aynı klasman arabalarda değil. m6 standart bir 6 kasaya m body uygulanmış gibi. gtr öyle değil. şahsına münhasır bir araba. çizgisel olarak hiçbir araçla benzerliği bile yok.

    kimileride gündelik kullanmda sorunlu demişte, kaçınız sahibi oldunuz sorun yaşadınız merak ediyorum ? japon, alman vs mühendisleri senelerce arge yapıyorlar, çok detaylı çalışmalar yapıyorlar ve türkiyeden adamın biri çıkıp diyorki ( faruk eczanesi tarzında ) gtr ler gündelik kullanımlarda sorunlu.. komik..
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  6. #120
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    makine olarak karışılaştırılmış ama eski kasa 6 ile aynı anda çıkmadı mı gtr ?

    madem öyle yeni çıkacak gtr ile şuan güncel olan m6 yı değerlendirmek lazım.

    kaldıki bence aynı klasman arabalarda değil. m6 standart bir 6 kasaya m body uygulanmış gibi. gtr öyle değil. şahsına münhasır bir araba. çizgisel olarak hiçbir araçla benzerliği bile yok.

    kimileride gündelik kullanmda sorunlu demişte, kaçınız sahibi oldunuz sorun yaşadınız merak ediyorum ? japon, alman vs mühendisleri senelerce arge yapıyorlar, çok detaylı çalışmalar yapıyorlar ve türkiyeden adamın biri çıkıp diyorki ( faruk eczanesi tarzında ) gtr ler gündelik kullanımlarda sorunlu.. komik..
    Baska ne yazilabilirki fikrine saglik
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

  7. #121

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    makine olarak karışılaştırılmış ama eski kasa 6 ile aynı anda çıkmadı mı gtr ?

    madem öyle yeni çıkacak gtr ile şuan güncel olan m6 yı değerlendirmek lazım.

    kaldıki bence aynı klasman arabalarda değil. m6 standart bir 6 kasaya m body uygulanmış gibi. gtr öyle değil. şahsına münhasır bir araba. çizgisel olarak hiçbir araçla benzerliği bile yok.

    kimileride gündelik kullanmda sorunlu demişte, kaçınız sahibi oldunuz sorun yaşadınız merak ediyorum ? japon, alman vs mühendisleri senelerce arge yapıyorlar, çok detaylı çalışmalar yapıyorlar ve türkiyeden adamın biri çıkıp diyorki ( faruk eczanesi tarzında ) gtr ler gündelik kullanımlarda sorunlu.. komik..
    Alıntı yapmaya bile üşenmen çok rencide etti ve güldürde.

    Öncelikle bu tip otomobillerin durumu ***** herkes sahip olamıyor ancak okunan testler ya da izlenen videolar ile konuşuyor zaten çoğu kişi. Bu konuda GT-R sahibi 1 kişi var sanıyorum en fazla 2-3 olsun hadi senide katayım işin içine 4 olsun (bu konuya girip yorum yazdığına göre sende de bir GT-R olduğunu düşünerek, attığın posta dayanarak). Geriye kalanlar ise kafadan sallıyor öyle mi?

    Sorunlu dediğim kısma ise açıkılık getireyim baz aldığım konu sürüş konforu. Bunun içinde yalıtımdan tutun amortisör ve yay konforuna, koltuklara, sürüş pozisyonuna kadar bir sürü madde sıralanabilir. Ben bunlardan dem vuruyordum. Neyse senin de sahip/tecrübe olmadığın otomobiller hakkında yapacağın yorumları bir gün aynaya bakarak okuman dileklerimle.

  8. #122

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alman araclarına yatkın olan m6 diyor, japon araclarına yatkın olanlar GT-R diyor..

    bende GT-R diyorum.. güzel bi konu ama, takipteyim..

    karsılastırma yapılırken, kim daha fazla yakıyor muhabbeti komik oluyor yalnız
    Arabacı Ağır japon..

  9. #123
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı yapmaya bile üşenmen çok rencide etti ve güldürde.

    Öncelikle bu tip otomobillerin durumu ***** herkes sahip olamıyor ancak okunan testler ya da izlenen videolar ile konuşuyor zaten çoğu kişi. Bu konuda GT-R sahibi 1 kişi var sanıyorum en fazla 2-3 olsun hadi senide katayım işin içine 4 olsun (bu konuya girip yorum yazdığına göre sende de bir GT-R olduğunu düşünerek, attığın posta dayanarak). Geriye kalanlar ise kafadan sallıyor öyle mi?

    Sorunlu dediğim kısma ise açıkılık getireyim baz aldığım konu sürüş konforu. Bunun içinde yalıtımdan tutun amortisör ve yay konforuna, koltuklara, sürüş pozisyonuna kadar bir sürü madde sıralanabilir. Ben bunlardan dem vuruyordum. Neyse senin de sahip/tecrübe olmadığın otomobiller hakkında yapacağın yorumları bir gün aynaya bakarak okuman dileklerimle.
    dem vurduğun nokta gündelik sürüşte sorunlu diye. sorun demek problem demek. 2. mesajınızda yazdıklarınız sorun demek değil. mesela benim için sorun değil bu bahsettiğiniz unsurlar. sorun demek, wv de dgs problemi, yağ yakma sorunu gibi unsurlar problemdir. yayı sert, konforu düşük diye problemli olmaz bir araba. misal ferrari çok rahatsız bir araba ama benim için sorunlu değil. anlatabildim umarım...

    aracın bende olmasına gelince ben sahibi değilim ve bilmediğim arabayla ilgili konuşmuyorum. 2 yazı okudum diye de sorunlu demiyorum. türkiyenin en büyük otomobil forum sitesinde, tt gallardodan tutun, gırtlak 2jzler mevcutsa ve bu forumda bile gtr sahibi kişiler veya onların birebir yakınları sorunlu demiyorsa, bence kimse 2 satır yazı okudu diye sorunlu ilan edilemez.

    benden alıntı yaptınız diye cevap verdim. normalde forum üzerinden kimseyle x bir konuda tartışmayı sevmem.
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  10. #124
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı yapmaya bile üşenmen çok rencide etti ve güldürde.

    Öncelikle bu tip otomobillerin durumu ***** herkes sahip olamıyor ancak okunan testler ya da izlenen videolar ile konuşuyor zaten çoğu kişi. Bu konuda GT-R sahibi 1 kişi var sanıyorum en fazla 2-3 olsun hadi senide katayım işin içine 4 olsun (bu konuya girip yorum yazdığına göre sende de bir GT-R olduğunu düşünerek, attığın posta dayanarak). Geriye kalanlar ise kafadan sallıyor öyle mi?

    Sorunlu dediğim kısma ise açıkılık getireyim baz aldığım konu sürüş konforu. Bunun içinde yalıtımdan tutun amortisör ve yay konforuna, koltuklara, sürüş pozisyonuna kadar bir sürü madde sıralanabilir. Ben bunlardan dem vuruyordum. Neyse senin de sahip/tecrübe olmadığın otomobiller hakkında yapacağın yorumları bir gün aynaya bakarak okuman dileklerimle.

    Hangi amaç için üretilmiş ve nasıl sonuçlar alınmış bir araç için bunları yazdığının farkında mısın? m6 ile GT-R kendi alanında mukayise edilemez. Yanından bile geçemez zaten.


    GT-R Time Triallere katılan. Sportif sürüş tarzi olan kişiler için üretilmiş bir araç. Bu tip insanlar içinde o içeri aldığı söylenen sesin miktarı (muhtemelen bir çoğunuzun arabasından azdır o yol sesi) amortisörlerin sertliği gayet yeterli. STI içinde aynı şeyler söylenir yok ailenle biniceksen wrx. Sti çok sert falan. Uzun süre elimin altında sti vardı hiçte sert değil bana göre


    M6 ise hızlı ve konforlu araç isteyenler için üretilmiş bir araç. Yol tutuştan, sportiflikten taviz verebilir sahipleri o yakındığın özellikler için ki zaten o tavizler verildiği için seni tatmin ediyor.


    Zaten soruyu bu amaçla sorsalar cevap çok açık

  11. #125

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dem vurduğun nokta gündelik sürüşte sorunlu diye. sorun demek problem demek. 2. mesajınızda yazdıklarınız sorun demek değil. mesela benim için sorun değil bu bahsettiğiniz unsurlar. sorun demek, wv de dgs problemi, yağ yakma sorunu gibi unsurlar problemdir. yayı sert, konforu düşük diye problemli olmaz bir araba. misal ferrari çok rahatsız bir araba ama benim için sorunlu değil. anlatabildim umarım...

    aracın bende olmasına gelince ben sahibi değilim ve bilmediğim arabayla ilgili konuşmuyorum. 2 yazı okudum diye de sorunlu demiyorum. türkiyenin en büyük otomobil forum sitesinde, tt gallardodan tutun, gırtlak 2jzler mevcutsa ve bu forumda bile gtr sahibi kişiler veya onların birebir yakınları sorunlu demiyorsa, bence kimse 2 satır yazı okudu diye sorunlu ilan edilemez.

    benden alıntı yaptınız diye cevap verdim. normalde forum üzerinden kimseyle x bir konuda tartışmayı sevmem.
    O zaman seçtiğim kelimeden bir yanlış anlaşılma olmuş. Düzeltiyorum hemen. Tartışmak derken gerilmenize gerek yok. Bir küfür ya da hakaret yok tarafıma ya da size karşı. Kendi düşünceniz sonuçta. Bende normalde cevap yazmam ancak istisna oldu kusura bakmayın sert tavır ile yazmadım.

  12. #126
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman seçtiğim kelimeden bir yanlış anlaşılma olmuş. Düzeltiyorum hemen. Tartışmak derken gerilmenize gerek yok. Bir küfür ya da hakaret yok tarafıma ya da size karşı. Kendi düşünceniz sonuçta. Bende normalde cevap yazmam ancak istisna oldu kusura bakmayın sert tavır ile yazmadım.
    estafurullah. ben önceden önlem almak adına direk tartışmayı sevmem yazdım. kusura bakılcak birşey yok
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  13. #127

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangi amaç için üretilmiş ve nasıl sonuçlar alınmış bir araç için bunları yazdığının farkında mısın? m6 ile GT-R kendi alanında mukayise edilemez. Yanından bile geçemez zaten.


    GT-R Time Triallere katılan. Sportif sürüş tarzi olan kişiler için üretilmiş bir araç. Bu tip insanlar içinde o içeri aldığı söylenen sesin miktarı (muhtemelen bir çoğunuzun arabasından azdır o yol sesi) amortisörlerin sertliği gayet yeterli. STI içinde aynı şeyler söylenir yok ailenle biniceksen wrx. Sti çok sert falan. Uzun süre elimin altında sti vardı hiçte sert değil bana göre


    M6 ise hızlı ve konforlu araç isteyenler için üretilmiş bir araç. Yol tutuştan, sportiflikten taviz verebilir sahipleri o yakındığın özellikler için ki zaten o tavizler verildiği için seni tatmin ediyor.


    Zaten soruyu bu amaçla sorsalar cevap çok açık

    Soru biraz havada kalmış durumda bunun farkında bir çok kişi. Sonra bir kaç sen ne istiyorsun? vs gibi sorular geldi ve konu sahibinin cevabı gösteriş vs oldu. Ben kişisel görüşümü yazdım okuduklarım dahilinde yoksa bilirkişi raporu gibi değerlendirmemek gerek. Dediklerinize katılıyorum...

  14. #128
    mrtysn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.950
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sizin amaclara yonelik olan M6. Yeni M6'yi gordum kullanmadim ama GTR'i kullanma firsatim oldu. Bu noktada biraz da tercihler devreye giriyo ne istediginiz ne beklediginizle alakali. Ben de muhtemelen GTR derdim.
    Don't believe everything you hear,
    Real eyes, realize. real lies.
    2Pac Shakur

  15. #129
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kmik olan performans karşılaştırmaları

    dragta m6 alıyor. uzunda kimin alacağı zaten tartışmasız.

    track perf. desek daha m6 birkere nodsch. çıkmış. aralarında topu topu 20 sn var. oda hatırlarsanız gtr da bukadar senede zamanını 40 sn geliştirdi.

    yani neyin tartışması bu perf. da?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  16. #130
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikiside *** gibi... bir 997 gt3 RS değiller....
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  17. #131

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangi amaç için üretilmiş ve nasıl sonuçlar alınmış bir araç için bunları yazdığının farkında mısın? m6 ile GT-R kendi alanında mukayise edilemez. Yanından bile geçemez zaten.


    GT-R Time Triallere katılan. Sportif sürüş tarzi olan kişiler için üretilmiş bir araç. Bu tip insanlar içinde o içeri aldığı söylenen sesin miktarı (muhtemelen bir çoğunuzun arabasından azdır o yol sesi) amortisörlerin sertliği gayet yeterli. STI içinde aynı şeyler söylenir yok ailenle biniceksen wrx. Sti çok sert falan. Uzun süre elimin altında sti vardı hiçte sert değil bana göre


    M6 ise hızlı ve konforlu araç isteyenler için üretilmiş bir araç. Yol tutuştan, sportiflikten taviz verebilir sahipleri o yakındığın özellikler için ki zaten o tavizler verildiği için seni tatmin ediyor.


    Zaten soruyu bu amaçla sorsalar cevap çok açık
    GTR FAN:d SIMDI eskisi gibi tas gibi spor araba yapiyim nasil olsa aliyolar mantigi pek kALmadi, 458 i yaparken bile en konforlu ferrolardan biri oluyor, yani teknoloji gelistikce cok sert ARABA YApmadanda yol tutusu yakalayabiliyorlar
    hee burada gtr halen sertse ya hedef kitlesi cok dardir sadece pistte arac kullananlara hitap eder lotuslar gibi yada konforu olmasi gerekenin altindADIR baska aciklamasi yok
    pist vs diyenler sonucta bu araba bi gt3 rs keyfi vermiyor yoksa veriyormu
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  18. #132
    yearone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jeremy Clarkson's 'Powered Up' belgeselini izleyin. Karun Chandhok GTR ile viraj testi var. Youtube'de bulamadım telif hakları nedeni ile.
    セルカン+レーラ=愛

  19. #133
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GTR FAN:d SIMDI eskisi gibi tas gibi spor araba yapiyim nasil olsa aliyolar mantigi pek kALmadi, 458 i yaparken bile en konforlu ferrolardan biri oluyor, yani teknoloji gelistikce cok sert ARABA YApmadanda yol tutusu yakalayabiliyorlar
    hee burada gtr halen sertse ya hedef kitlesi cok dardir sadece pistte arac kullananlara hitap eder lotuslar gibi yada konforu olmasi gerekenin altindADIR baska aciklamasi yok
    pist vs diyenler sonucta bu araba bi gt3 rs keyfi vermiyor yoksa veriyormu
    Fanlik degil la yigidi oldur hakkini yeme. Sure yapamaz diyolardi hala delgec afedersin ya kisisel seyler hep. En konforlu ferro diyosun. Ferraro ve konfor ney la diyorum ben. Ya da gt3 rs keyfi diyosun ama hep sahsi seyler. Fiyat etiketine gore sunduklari arasinda ucurum var gtr in. Herkesin sahsi fikri ha sure tartisalim diyorsaniz buyrun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •