User Tag List

Sayfa 3/8 İlkİlk 12345 ... SonSon
150 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 208 GTi mı? Copsa Opc mi ?

  1. #39

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gönlüm 208 gti dan yana hayırlısıyla maddi durumumu ayarlarsam 15-20 gün içinde almayı düşünüyorum. 54-55 bin seviyelirinde bi rakam geçiyor kafamdan

  2. #40
    Kahn23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Şöyle de düşün 1ini 0 1ini 2.el alacaksın. O aldığının garantisi olacak vs vs.
    Hayırlısı hangisiyse o olsun..

  3. #41

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Carolita1907 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şöyle de düşün 1ini 0 1ini 2.el alacaksın. O aldığının garantisi olacak vs vs.
    Hayırlısı hangisiyse o olsun..
    herzaman 0 almaktan yanayım içime sinmeli internette bi ilanda gördüm 51 lira civarıydı test aracı 1500 km de ama nasıl kullanıldığı kaç kişinin test ettiği mechul.

  4. #42
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum bütçenizin sonsuz olmadığından hareket ediyorum -İkisini de 2.el olarak düşünelim ;

    Örn 2013 1.500 km de GTİ 51.750 TL pazarlık hariç
    2013 2.800 km de OPC Nurburgring 69.000 TL pazarlık hariç
    2012 24.00 km de OPC Nurburgring 65.000 TL pazarlık hariç
    sahibinden fiyatları var.
    Şİmdi o opc alın diyen arkadaşlara soruyorum tekrar ediyorum bütçemiz sonsuz değil (zaten öyle olsa b sınıfında daha ekstrem modeller var örn ; 2013 mini GP )

    Arada 14-18.000 TL fark vermeye değer bir şey var mı?Yoksa o paranın modlamak veya başka ihitiyaçlar için cebinizde kalmasını mı tercih edersiniz?
    Karşılaştırılan iki araç da aynı sınıf - biribirine çok yakın araçlar sonuçta..

    Birisi ömrünü tamamlamış bugün yarın komple yenilenecek bir kasa diğeri çıkalı daha 1 sene oldu.
    Artı olarak corsanın body kiti ve koltukları hariç 208 GTi dan görsel üstünlüğü yok bana göre ..
    Motor olarak da Peugot un kullandığı THP lerde sadece turbo değişikliği ile motor içi girmeden stok internaller ile 290 hp 400 nm leri görüyor yakıt ile..Kol,piston,enjektör ilave ederseniz 423 hp 450 nm alınmış örneği var.Ayrıca 208 70 kg daha hafif.

    İç mekan olarak da Peugeot kesinlikle önde ;


    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  5. #43
    asot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    20
    Mesaj
    1.133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nitrO_Oxide Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    208 bence tasarım olarak pejonun en kotu arabalarından

    opc nin her yeri kalite kokuyor kesinlikle opc derim
    +11111111111111

    opc aldıgımdan demiyorum, 208 gti'da cidden tip yok arkadaş ya. tamam hadi konsol biraz daha modern olsun. o kadar yani, fazlası da yok, koltuklar bile kütük gibi 206 gti'dakinin aynısı

    Dedigim gibi tamamen kişisel görüşler...

    ne alırsan al kazasız belasız.

  6. #44
    DallaraF395 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    127
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence o fiyat bareminde baska araclarada bakilabilir. Seat Ibiza veya Polo sanirim o fiyatlarda ve talep olarak diger araclara gore daha yuksek. Talep olan arac daha kolay satilir parcasi daha kolay bulunur. Bence arac alirken herzaman arz/talep dengesinde iyi yerde olan araclar almak lazim.

  7. #45
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DallaraF395 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence o fiyat bareminde baska araclarada bakilabilir. Seat Ibiza veya Polo sanirim o fiyatlarda ve talep olarak diger araclara gore daha yuksek. Talep olan arac daha kolay satilir parcasi daha kolay bulunur. Bence arac alirken herzaman arz/talep dengesinde iyi yerde olan araclar almak lazim.
    Manuel araç düşünülüyor ve binmek için aldıktan sonra al sat yapılmayacaksa çok da gerek yok o talebe..
    -Fırat

  8. #46
    cnatkr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Başka seylerde eklemek isterdim ama kimseyle gereksiz yere tartışamam çünkü olay fanatikliğe kaçıyo.Ben fanatiklik yapmadan sürüş keyfi performansı ve yakıt tüketiminden bahsettim yardımcı olabilmişimdir umarım.Zaten opc hakkında deneyimi olanlarda yazar aklına yatan aracı alırsın hayırlısı olsun.

  9. #47

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum bütçenizin sonsuz olmadığından hareket ediyorum -İkisini de 2.el olarak düşünelim ;

    Örn 2013 1.500 km de GTİ 51.750 TL pazarlık hariç
    2013 2.800 km de OPC Nurburgring 69.000 TL pazarlık hariç
    2012 24.00 km de OPC Nurburgring 65.000 TL pazarlık hariç
    sahibinden fiyatları var.
    Şİmdi o opc alın diyen arkadaşlara soruyorum tekrar ediyorum bütçemiz sonsuz değil (zaten öyle olsa b sınıfında daha ekstrem modeller var örn ; 2013 mini GP )

    Arada 14-18.000 TL fark vermeye değer bir şey var mı?Yoksa o paranın modlamak veya başka ihitiyaçlar için cebinizde kalmasını mı tercih edersiniz?
    Karşılaştırılan iki araç da aynı sınıf - biribirine çok yakın araçlar sonuçta..

    Birisi ömrünü tamamlamış bugün yarın komple yenilenecek bir kasa diğeri çıkalı daha 1 sene oldu.
    Artı olarak corsanın body kiti ve koltukları hariç 208 GTi dan görsel üstünlüğü yok bana göre ..
    Motor olarak da Peugot un kullandığı THP lerde sadece turbo değişikliği ile motor içi girmeden stok internaller ile 290 hp 400 nm leri görüyor yakıt ile..Kol,piston,enjektör ilave ederseniz 423 hp 450 nm alınmış örneği var.Ayrıca 208 70 kg daha hafif.
    özgür gereken açıklamaları yapmış,bundan sonrası tatamiyle bitçene ve zevkine bağlı.

    2 araçtan hangisini alırsan şimdiden yi günlerde kullan kardeşim

  10. #48
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Corsa OPC Nur Edition harika. Hem donanımları ekstraları felan süper. Görünüşde süper. Tam pist aracı. AMA MOTORU SORUNLU. Nerdeyse birçoğu piston eritiyor. Peynirden yapılma pistonları galiba. Sıfır turbo araba alıp en fazla %15-20 güçlenebilmek kötü.

    208 GTI çok hafif ufak tefek. İçi tasarımı çok iyi tam sevdiğim tarzda. Küçük direksiyon cart curt. Ama dış tipi berbat. Koltuk koymamışlar ayıp bir şekilde. Motoru daha modifiyeye yatkın orası başka. Klasik Peugeot GTI olarak her türlü yol tutuşu iyidir ama OPC Nur Edition açık ara daha iyidir yol tutuş ve fren konusunda. Zor seçenek.

    Peugeot olmasına rağmen rakibin Corsa'yı alırım ama cebimde 5-6 bin lira Forged Internal parasını hazır tutarım.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #49

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar 208 thp 156 hp nasıldır iyi yururmu gti ile aralarında 10.000 kusur fark var hemen hemen ?

  12. #50
    asot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    20
    Mesaj
    1.133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay2m Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 208 thp 156 hp nasıldır iyi yururmu gti ile aralarında 10.000 kusur fark var hemen hemen ?
    almışken 200lük, ya hep ya hiç bence 2. el de olsa tercihim bu olurdu, 156 ile ugrasma..

  13. #51

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı asot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    almışken 200lük, ya hep ya hiç bence 2. el de olsa tercihim bu olurdu, 156 ile ugrasma..
    156 lık 0 , 45000 e bağladım ama 2012 modeldi vaz geçtim, gti yoktu bulunduğum şehirde. Bende almayı ertledim

  14. #52
    blackjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim çok zor tercih..iki aracada bindim açık ara corsa nurb. daha yakışıklı..ikisininde sürüş pozisyonu iyi ama o nurb.editiondaki koltuk adamı bitiriyor..
    ben mantık adamı değilim sadece o brembolar bilstein için bile nurb. edition alırım daha özel bir araç..pek kurcalamayı sevmem aracı..

    ama gti daha yeni daha ucuz evo topgear vsvs okuduğm kadarıyla nasılki porsche her amaca yönelik gündelikde iyi gidecek ve yeterli olacak güzel araçlar yapıyorsa 208 gti da o yoldan gitmiş..alınmışken 156 lık almak saçma olur al gti geç..daha mantıklı..hem az gidiyor dersen yüklersin..

    NOT: 156 at. rcz kullandım en düşük 14 lt ler gördüm istanbulda karışık kullanım..genelde 17 ltler de geziyordu..adamı yoruyor..aynı motorlar ama sanırım 208 açık ara daha hafif ondan daha az yakabilir bilemiyorum

  15. #53
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı blackjack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim çok zor tercih..iki aracada bindim açık ara corsa nurb. daha yakışıklı..ikisininde sürüş pozisyonu iyi ama o nurb.editiondaki koltuk adamı bitiriyor..
    ben mantık adamı değilim sadece o brembolar bilstein için bile nurb. edition alırım daha özel bir araç..pek kurcalamayı sevmem aracı..

    ama gti daha yeni daha ucuz evo topgear vsvs okuduğm kadarıyla nasılki porsche her amaca yönelik gündelikde iyi gidecek ve yeterli olacak güzel araçlar yapıyorsa 208 gti da o yoldan gitmiş..alınmışken 156 lık almak saçma olur al gti geç..daha mantıklı..hem az gidiyor dersen yüklersin..

    NOT: 156 at. rcz kullandım en düşük 14 lt ler gördüm istanbulda karışık kullanım..genelde 17 ltler de geziyordu..adamı yoruyor..aynı motorlar ama sanırım 208 açık ara daha hafif ondan daha az yakabilir bilemiyorum
    14-17 litreler falan yine iyiymiş. Benim 207 rc 25-30 litre falan yakıyodu şehir içi
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL

  16. #54
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    208 gti direksiyonuna peugeot servisi kaç tl fiyat çekiyor acaba?
    Instagram: mutusgarage

  17. #55
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Corsa OPC Nur Edition harika. Hem donanımları ekstraları felan süper. Görünüşde süper. Tam pist aracı. AMA MOTORU SORUNLU. Nerdeyse birçoğu piston eritiyor. Peynirden yapılma pistonları galiba. Sıfır turbo araba alıp en fazla %15-20 güçlenebilmek kötü.

    208 GTI çok hafif ufak tefek. İçi tasarımı çok iyi tam sevdiğim tarzda. Küçük direksiyon cart curt. Ama dış tipi berbat. Koltuk koymamışlar ayıp bir şekilde. Motoru daha modifiyeye yatkın orası başka. Klasik Peugeot GTI olarak her türlü yol tutuşu iyidir ama OPC Nur Edition açık ara daha iyidir yol tutuş ve fren konusunda. Zor seçenek.

    Peugeot olmasına rağmen rakibin Corsa'yı alırım ama cebimde 5-6 bin lira Forged Internal parasını hazır tutarım.
    Kilitli için alınır Nur sürme fırsatım oldu , 208 de test ettim , iç mekan 208 daha modern ama Nur hem görünüşle hem brembo , blistein , kilitli , ve koltuklarında çok başarılı

  18. #56

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    MALATYA
    Mesaj
    1.041
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    allahına kadar opc almandan şaşmamak lzm hele nurburgring olursa of of

  19. #57
    ozankaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Opelin en cok begendigim yani surucu koltuguna oturdugunuz an verdigi duygudur. Nurburgingdede bunu sonuna kadar yasadim viraga girisleri filan mukkemmel ama suda var okdr para verilip upgrade edilmis bir gti ile daha sonra kalkarsaniz eve eliniz bos ve uzgun gidersiniz amaciniz saka makinesi yapip gazlamaksa gti 210hp bana yeter sekli olsun sonuna kadar aracima guvenim derseniz opelden sasmayin
    06 KYA 77 - 2013 Ibıza Cupra / 1.4 TSI Stg2 - Kırmızı / Cam Tavan

    06 KYA 64 - 2013 Astra J / 1.3 CDTI 95 HP - Mineral Beyaz / Cosmo + Sunroof

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •