Tmm iste diger konularada bi bak diger 2 stock f7r ne kadar gecio pulat abiyi.
Onun f7r da bi sorun var kendiside solemis.
Printable View
yani burdan demek istediğim şu arabaların durumlarının ne olduğunu bilmeden yorum yapmak tutarsızlık olur.
ben sadece filtre egzozlu bir vtı ile pistonlu egzantrikli yazılımlı vs li bir vtı ın kafa burun gittiğine de şahit oldum.
Vtı var Vtı var - aynı durum için f7r var f7r var :)
ay sonunda rodajım bitmiş olacak bitince deneyecek f7r olursa zevkle stock vtecimle denerim. :) ne filtre var egzoz nede headers :D
2 araçtada 2 kişiydik bende extra ağırlık lpg vardı vti da ise büyükçe bi bass kabini tesaisat yani. o konuda vti beni hiç geçemedi kafa burun gittik hep. birinde vti geçmiş gibi görünüyor ondada önüme araç çıkınca çok az ayağımı gazdan çektim geçecek bi delik göremeyincede bıraktım. ha geçti diye arada ön çamurluk bitimini tamponumun ucuna denk gelecek şekil getirdiğini diyorsanız ona bişey diyemem :)
vti ile drag
SK F7R vs EML VTi Drag Race - YouTube
tekleyen tekleye 16 jantla beni geçn eski aracım 4 boy attı net (vti denemesinin hemen akabinde denedik)
TD vs SK 1 - YouTube
TD vs SK 2 - YouTube
TD vs SK 3 - YouTube
buda 70,000 km deki filitre egzozlu (lastikler 50 yanak bendekiler 45 ti) f7r ile denemem 6 boy net
furkan pulat megane f7r 2. vites - YouTube
Furkan Pulat Megane F7r 3. vites - YouTube
Furkan Pulat F7r 4. vites gebere gebere - YouTube
Furkan Pulat megane f7r 2. vites 2 - YouTube
Furkan Pulat Megane f7r 5. vites gebere gebere - YouTube
Furkan Pulat megane f7r 2. vites 3. darlantı - YouTube
buda sağlıklı bi f7r ın topspeed videosu (lacivert olan)
Furkan Megane f7r Top Speed - YouTube
07 eml plakalı vti antalyadan aldı yakın arkadaşım. a dan z ye yürüyen arabaya 3000 tl masraf etti ağırında ağırı bakım yaptırdı. serviste komple motoru yenilenmiş bir araç. headers filitre kiti kat iptali vardı. yeni motor yapılı bir araç daha sağlıklısı nasıl olur herhalde bayiden alınan sıfırı değilmi? bilenler varsa aracı linkiyle filan paylaşırsa aydınlatıcı olur.
Arabalarin durumu onemli tabi coupe var vtec var saglikdurumlari vs konu uzar gider genel olarak f7r rolde daha ustun olur kanaatindeyim
işte örnekleriyle uzun uzun o yüzden açıkladım bende :) f7r ın sağlıklısıda sağlıksızıda mevcut videolarıyla :) vti ın sağlığından şüphem yok zira yapım aşamalarında birebir bulunmasamda sahibi olan arkadaşımla çok yakınımdır. evveliyatındıa bilenler vardır muhakkak. aynı kategori sayılamazlar belki (silindir hacminden dolayı) vti Türkiye şartlarında (modifiye parçası anlamında) daha mantıklı (fiyatlarını saymazsak)
stok vtı ile stok f7r ı sonucu vtı GEÇER..
Ya bırakın şu vti lerin yakasını nedir bu ya kaldıran vti arıyo yaf.
f7r kesinlıkle önde olur
Saçmalamayın ya :)
Hala böyle bir sitede beygire göre konuşan arkadaşlar var hayret ediyorum :)
Ulu vtec hiç karşılaştırılırmı hala honda fanatikleri klasik yorumlar vtec le karşılaştırma bile olamaz :)
160hp nin hakkını veren bir araçmış gibi burda vtec vtec deyip durayın komik oluyor
Ula vtec gitsin önce 118hp lik 106 gti ı geçsin beygirciler sonra gelin burda laf yapın
Varsa bahsedilen speclerde vtec ben size filtre egzoslu f7r ı kendim getirecem hodri meydan denemediğimiz araçlar sanki :)
şimdi denecek bir söz var size hiç saglıklı yürüyen vtec denk gelmemiş. tanımadığımız insanlarsınız farklı sehirler o sebeble fazla polimik olsun istemıyorum. benım vtec im yoktur. Civic Si ile denemelerimde VB vtec umut arkadaşımızın HB vtec de vardı VB yi gecen filtre egsoz 106 gtı olmamıştır kaç tane 106 veya vts ile denemiştir. Bunu söyluyorum gözlerimle bizzat gördügüm için çok iddialıları ile de denendi video çekilmedi.
Bence F7r lar 27bin piyasasi olan vteclerin sacma bir secim oldugunu gosteriyor :)
bana geldi kat ve ortam uzerındeydı orjınaldende kucuktu rahatça gecıyordum:icon_tup:
stock 106 vteci gecen dıyen arkadaşlar gerçekten aklını peynır ekmekle yemıs olmalı tamam onu daha acık bı araba saygım sonsuz ancak stocku vti karsısında ne yazıkki nal toplar.. tekrar edıyorum saygım war cunku onu acık araba daha hızlı hale getırılebılıyor kımsenın malına laf atmaya calısmyıroum:)
he bı de hıcbır 106 nın fe olmadığını bılıyoruz. oyle gelenler yazılım tımıng we belkı egzantrıklı çıkıyor genelde
Çok mu komik? 106 geldi yemin etti stok diye rüzgarında ancak yürüyebildim. gelde inan şimdi stok olduğuna. Yada 106 gtı ın sahibi arkadaş bu forumda kendiside, yani kendiside inanmış stok olduğuna :rolleyes: Gerçi biz öğrendik aracın dolu olduğunu. Bu tarz araç muhabbetleri bi bitmedi ... :D
madem silindir lafı yapıyorsun bana swap olmayan istediğin 2.0 hondayı getirebilirsin denemeye açığım aracım 2.0 f7r :)
stock stock istiyorsanda 197 rs her şekilde fabrikasyon bir fn2 typer dan hızlıdır
geçti o hızlı güçlü honda dönemleri sene olmuş 2014 hala 1997 teknolojisindeki kafada olmanız saçma konuyu dağıtmaya gerek yok
sonuç olarak f7r stock olarak zaten vti den hızlıdır
vti de ekstradan headers koyulursa yakın olabilir ama yinede sağlam bir f7r kadar yürüyemez :icon_tup:
98 yılından beri bu aracları takipteyim
106sı olsun vti ı olsun f7r olsun ki cok nadirdir o senelerde bilen
zamanında cok yarıstırdık bu arabaları gerek ikitellide dragda gerekse yollarda
ki ozamanlar araclar hep sıfırdı 1 yada 2. sahiplerindeydi
arkadaslar ben daha ozamanlardan beri bir vti ın f7r olsun 106 olsun heleki sonradan cıkan clio rs olsun varlık gosterebildigi arac goremedim halada goremiyorum
varmı arkadaslar sole kendi kategorisinde veya karsılastırdıgı araclara kök söktüren bir atmosferık vti cidden ben gormedim 16 senede
he su var 306 gti ya bak guzel rakip oluyordu oda belli bir surate kadar
onun haricinde 106 larla cok kevgire cevirdik vti ları
yani kevgire cevirdik derken cok ole gecemiyorduk ama 10 yarıs yapsak 8-9 zunda onde oluyoduk 20 25 yarıs yapsap mutlaka bir arkadasımızın vti yı motoru kırıyordu
kısacası guzel bir f7r guzel bir vti yı her kosulda gecer
bahsettigimiz f7r 1992 1993 un motoru düsük guc diyen arkadaslar imal tarihinede baksın
amac hız ise parasına gore kesinlikle f7r derim
adam eski toprak yürü be:D
rollde bilmemde draglarda vti hepsinden daha iyi süre yaptı.
hocam drag yarışlarına katılan araçlardan hiçbiri stock olarak çıkmıyorki. yapacağını yapmıştır geçilmeyecek araç yok neticede. konuyu açan arkadaşın sorduğu şey başka. 2 sayfa öncede paylaştım aracım çokta sağlıklı değil feh li stock sayılabilecek vti ile drag yaptık 2 kez peş peşe.
vtecin dedikodusu cok olurmus alıstık artık ... f7r bırak typere saplamayı ıısterse gtra saplayın ankarada kımse yüzüne bakmaz neden dıye sorarsanız burdaki kullanıcı kesimi farklı :) tabi sizleri meclis dısı bırakıyorum
konu ne sen ne yazıosun yüzüne bak yada bakma herkesin kendi seçimi Ankarada genelde e30 şahin falan bindikleri için f7r desen adamlar yeniyormu der orda .. bende vti nin suratına bakmam hele o fiyata dövseler verip almam bu saçmalıkları söylemeyi geçin artık performanstan konuşun performansta 118hp lik bir 106 gti ı geçemeyen 160hp lik bir vtec ten bahsediosunuz hala yüzüne bakmayız bilmem ne ayakları performans diyoruz burda adamlar uçmuş kaportaya geçtiler :D
Ben çeneyle iş yapmam beni tanısan zaten bu yazıyı yazmış olmazdın bursa benim için 3-4 saatlik bir yol sadece yeterki deneme olsun zamanında 2 laf yüzünden nerelere gittiğimi bilen bilir zaten ama olay oraya gelip deneme yapmam değil sen kendin konuya 2.0 lardan girdin typer lardan bilmem nelerden çıktın varmı 2.0 dedin deneyebilcek bende sana var dedim istiosan gelir görürsün seçmeme gerek yok en iyisini getir sen :icon_tup:
hocam ona bakarsanız pist şampiyonalarında f7r lar kendi dönemlerinde sayısız birincilik elde etmişler (o dönemlerde gençtim pek alakam yoktu söylenenler bunlar) halen dahada en iyi pist dereceleri reno modellerine ait kendi kategorilerinde. drag işine bakarsak en kral araçlar şahinler doğanlar :) arkadaşımızın sorduğu soru tamamen farklı demek istediğim bu.