1.6 vvti eğer zamanında serviste yarım blok uygulaması yapılmışsa yağ yakmaz ve içlerinde en yüksek performansı ondan alırsınız, tek kötü yönü frenleri
1.6 vvti eğer zamanında serviste yarım blok uygulaması yapılmışsa yağ yakmaz ve içlerinde en yüksek performansı ondan alırsınız, tek kötü yönü frenleri
2001 vvti corolla vardı gidişi falan focustan astradan bi tık öndedir. Ekonomisi de öyle. İlk sahibi tanıdıktan aldık bildiğimiz araç hiç bir dönem yağ yakması olmamıştı.. Ha tip olarak derseniz değmez derim.
Civic 1.6 ies diyorum ben tabii sahibindendeki saçma fiyatlar ile değil. Böyle küçük şehirlerde vs 17-18 e dünya turu yapmamış olmak kaydı ile. Yoksa ies e vti ile aynı kasa diye düşünerek sanırım , 21 - 23 lira isteyenler var. Focus - astra - civic birbirine artıları eksileri olan araçlar. Fiyatları da aşağı yukarı aynı olmalı , mevcut piyasa gibi astradan focustan pahalı olmayı çok fazla haketmiyor civic.
-Fırat
Astra g yede 2 kez sahip olduk. Focus 1 e de süspansiyon konforu ve yol tutuş focus. Malzeme kalitesi san ki astranın daha iyi gibi. Kapılarının dolgunluğu güven veriyor. bence focus yada astra hangisi temiz bulnursa...
Civic tercihim olur, kasa olarak en yakışıklısı, çok fazla donanım olmasa bile içinde güv.pakt. olması yeterli.
Beyaz yada kırmızı can alır.
Focus kötü demiyorum fakat birazda senin araçtan tam anlamıyla beklentin nedir, birazda ona bağlı bir durum.
Jackson Racing Supercharger Setup / Nardo Fn2 TypeR
Arkadaşım bu mesajın tam anlaşılmadı.
Focus Astranın mı yarısı kadar olamaz?
Teşekkürler.
Valla hocam hepsine sahip olmuş biri olarak siz söyleyeceksiniz biz dinleyecez.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Megane ve Golf aklımdaydı ama her iki markaya karşı önyargılı olduğum için eklemedim.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Neden ies önde gidiyor ankette ben açıklayayım.
Burası modifiyecilerin ağırlıkta olduğu bir site.
Güvenlik-yol tutuştan çok aracın performansı ve modifiyeye olan yatkınlığı daha önemli.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Astra G iç mekan kaliteli gelmiyor.
Direksiyondaki korna yerleri nerdeyse hepsinde patlak, vites körükleri soyulmuş.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Marv (Mickey Rourke) on the Mercedes:
"The padre drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars, they all look like electric shavers."
Focus astradan her anlamda ustun. Astra focusun yarisi olamaz demek istedim
Astrada fren yok. Yol tutus eh iste. Ama focus 1 ler hala efsanedir, agirlik dagilimi cok cok iyi. Suspansiyonu cok guzel orta ayar. Frenleri basarili. Ambiante ve comfort donanimlarda 14 inc 185 taban lastik var bi boy buyutulse iyi olur. Kronik rahatsizligi yok ghia donanim krem ic doseme su an ki cogu arabadan luks gosterir. Bir tek motor biraz zayif. Japonlarin gerisinde kalir. Focus 1 in tadi focus 2 de yoktu ben her ikisinide aylarca kullandim.
Yine de diyorum e11 corolla tercih edilebilir. O da olmazsa focustur tercihim![]()
1.8 tdci focus 1 lerde mevcut piyasada. Az sayida olduklari icin orj km bulmak zor gibi. Ilk geldikleri yillarda opet filo araci olarak kullandi focuslari yanlis bilmiyorsam. Hb olanlari tercih etmediler. 1.6 lardaki gibi dengeli olmadigini soyluyor kullananlar. Dizel oldugu icin on taraf biraz daha agir sanirsam. Pist kasmiyoz sonuctahepsinden cok eglendirir derim
![]()
Bende 2011 yılında focus, astra,civic üçlüsünden birini almak istiyordum. Temiz tüplü bir ies denk geldi 127k km de aldım şu an 202k kmde. Çok şükür sorun çıkarmadı.sadece bakımlarını yaptırdım.Oyum ies ten yana ama performans aranmıyorsa hb focus ghia derdim![]()
Evet bende fordçuların sitesinde okudum.
1.8 tdcinın ağırlıktan dolayı 1.6 gibi dengeli olmadığından bahsediyorlardı.
Performans illaki biraz önemli.
Arada bir bastın mı gitmeli araç.
Ayrıca bu yaşlardaki araçlarda en az arızayı civic çıkarır galiba.
Marv (Mickey Rourke) on the Mercedes:
"The padre drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars, they all look like electric shavers."
fatih abi bastın mı gitsin diyosan listeyi komple ele bence.
Son çıkan arabaların hemen hemen hepsi turbo chargerli. atmosferik alan yok piyasada. haliyle hızlı araba hepsi ben otobana çıktığımda yavaş giden bir araba göremiyorum malasef.
Bastın mı gitsin diyosan turbolu bişeyler bakıcanufaktan mod yaparsın hiç yoktan. yoksa 1600 hacim lpg li tork ölüsü atmosferiklerden keyif alamazsın. Devir döndüğün zamanda cebinin keyfi kaçar benden söylemesi
![]()
Babamın 90 yılından bu yana araç değişim isteğini(30+) durduran tek araç 1999 focus mk1 sw. 107k da aldık 3 yılda 190k oldu. En az 300+ defa yaylaya gittik. Ben ve kardeşimin gidişleri bol gazlamalı. Bi kaza yaptık renault 19 u ortasından ikiye büktü solunu yırttı. sadece tampon camurluk kapı değişti. İçinden halen tık ses gelmiyor. Yakıt iyi. Yol tutuşuna gelince 140 150 km hızlara kadar astra h gtc den, a3 8l 1.8t den çok daha keyifli geldi bana halende keyifli geliyor. Sürüşü çok çok rahat. İnsanlar rabet göstermeye başladı biz aldığımızda bizim ilçede hiç yoktu şuan en az 10 tane oldu.
+Arıza denilmiş biz anlamını unuttuk arızanınBİzde en çok değişen parça yanan fren balataları, zrotlar ve amortisör. Ha birde lastik. Bu anlattıklarıma rağmen arka da amortisör dahil değişen ve bozulan hiçbir parçası yok.
Kardeşim ilgine teşekkürler tekrar alıntılıyorum kusura bakma.
Şimdi civic ile focus arasında 20 beygirlik fark var kağıt üzerinde de performans olarak civic önde. Arada ciddi fark yok mu diyorsun birde lpg olunca?
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Marv (Mickey Rourke) on the Mercedes:
"The padre drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars, they all look like electric shavers."
Onur Fatih arkadaşın dediği gibi bastın mı gitsin diyorsan kesmez. Ben basacağım zaman benzine alıyorum. Yaşına ve kendi çapındaki atmosferik araclara göre performansı ortalamanın üstünde. Şanzıman oranları çok saçma uzun.Biraz kısa olsa çok daha iyi gider.Kısaltanlarda var baya farkediyormuş. Ya da ilerde turbolarım dersen şanzımana hiç dokunmazsın.
civic alırsan rahat durmazsın ama illa bişeler yapmak istersin![]()
Şunu da söylemek istiyorum. ben tüp ve benzinde performans olarak bir fark yaşamadım kendi aracımda. Devirlenmesi olsun, kesiciye girdiği limit olsun aynı. Devir çevireceğim zaman benzine alma sebebim tamamen motora vereceğim zararı en aza indirmekten. Yüksek devirlerde lpg nin yanma sıcaklığı benzinden daha yüksek olduğunu duydum (yanlış biliyorsam kusuruma bakmayın)
Basınca kesmez ama bir focusa astraya göre kesecektir.
Yoksa ahım şahım bir fark yok mu?
İvmelenme olsun ara hızlanmalar olsun?
Teşekkürler.
Keşke ae101 hiç eklemeseydim e11 ekleseydim ankete corolla daha yukarılarda olacaktı anlaşılan.
Ben herkes efsane diyor 19-20li rakamlar istendiği için ekledim.
Teşekkürler.
Marv (Mickey Rourke) on the Mercedes:
"The padre drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars, they all look like electric shavers."
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)