User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
56 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Clio RS mk2-Corolla t-sport..

  1. #20
    TT_BOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    clio RS....

  2. #21
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ahmetbaha-drs Nickli Üyeden Alıntı
    levent type-r la gıtmeyen bı araba war mı?uhehue
    bnce t-sport'tan cok guzel gucler alınır..vvt-i tech
    vvtL-i tech

    clio'dan alabileceğiniz güçten çok daha fazlası alınır.birsürü bolt-on kit (stock basanı da pistonlu basanı da), s/c mevcut bu motor için.
    + usa corolla'larda ve celica'da da kullanıldığı için parça bulması daha kolay motora.
    bu motor 2003 de dünyanın en verimli 3. motoru seçilmişti

  3. #22
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bzm ust sokagımzda bı tane tsport mevcut..we cok temız cokda duzgun kullanıyolar..gozumuz war onda
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  4. #23
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Clioyada Bolt on TC kitler vardı zamanında

  5. #24
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ahmetbaha-drs Nickli Üyeden Alıntı
    VVT L-i ne yaw bzm ust sokagımzda bı tane tsport mevcut..we cok temız cokda duzgun kullanıyolar..gozum war onda
    Variable Valve Timing and Lift (with intelligence) system oluyor..

    bolt on herşei ifade etmez ama kasa olarak da cliodan çok daha sağlıklı yüksek güçlerde..

  6. #25
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    The following information on Toyota's Variable Valve Timing and Lift (with intelligence) system is derived in large from the October issues of Sport Compact Car and Car and Driver. As always, I encourage you to obtain a copy for yourself.

    The VVT-i portion of the system continuously varies intake valve timing throughout the rev range by hydraulically rotating the camshaft relative to its drive gear. Note that VVT (without the "i") did not do this continuously. The VVL portion of the system is similar to Honda's VTEC system, incorporating two distinct cam profiles. However, the actual mechanism is quite different. Both cam lobes operate a single wide rocker arm that acts on both intake or both exhaust valves. A needle-bearing roller on the arm follows the low-rpm, short-duration, low-lift lobe, forcing both valves to open and close on that profile. The roller design and roller bearings on the rocker arm pivot help to minimize valvetrain friction. The high-rpm, higher-duration, longer-lift lobe rubs on a hardened steel slipper follower mounted to the rocker arm with a spring. Even though the high-rpm lobe is pushing down further than the low-rpm lobe, the spring absorbs the extra movement. At 6000rpm, the ECU sends a signal to an oil control valve at the end of the camshaft that puts oil pressure behind a lock pin in the rocker arm, sliding the pin under the spring-loaded slipper follower, locking it to the rocker arm and forcing the arm to follow the high-rpm cam profile.


  7. #26
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı
    Variable Valve Timing and Lift (with intelligence) system oluyor..

    bolt on herşei ifade etmez ama kasa olarak da cliodan çok daha sağlıklı yüksek güçlerde..
    güç elde etmekle , kasa sağlamlığı arasında bağlantı kuramadım

  8. #27
    GuiLLotin
    Misafir
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı
    güç elde etmekle , kasa sağlamlığı arasında bağlantı kuramadım
    yol tutuş olarak anlatmak istemiş herhalde. bende pek anlayamadım ama. mk1 le karıştırılmıyordur umarım.

  9. #28
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı GuiLLotin Nickli Üyeden Alıntı
    yol tutuş olarak anlatmak istemiş herhalde. bende pek anlayamadım ama. mk1 le karıştırılmıyordur umarım.
    yol tutuşu kastedmiştim.yani yüklenince cliodan daha dengeli olacaktır

  10. #29
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yay + amortisör clio yu ne kadar eğlenceli yapıyor hiç denedin mi ? Coilover lısınıda incelemi$tik vakti zmanında

  11. #30
    LaGuNa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    34
    Mesaj
    135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı
    yol tutuşu kastedmiştim.yani yüklenince cliodan daha dengeli olacaktır
    bunu nerden biliyorsun..biraz daha açıklama ..

  12. #31
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    LaGuNa@ Finspeed Corolla +700hp ile çok çok dengeli bi araç, tabi st205 Celica yürüyeninin katkısı tartılışmaz (4x4) ama sonuçta amortisör, yaylar güncel kasa için üretilenlerden.

    Görkem abi@ Yay+ amortisör denedik, ciddi zevkliydi.yazın ist'daki Turbo 1.6 hb Corolla'yı da deneriz de onu da görürüm, koni + 3 cm yay var.

  13. #32
    GuiLLotin
    Misafir
    mk1 biraz dengesizdi. bunu herkes bilir. sert girilen virajlarda kafadan kayma gibi bi sapıklığı wardı.ama mk2 de kesinlikle öle bişi söz konusu bile olamaz. geliştirilen yürüyen aksamı geliştirilip esp ve buna benzer donanımlarla desteklendi.netice megane sport (RS) ile hemen hemen aynı yol tutuşa sahip. çıkacak olan mk3 allah bilir nasıl bir yol tutuşa sahiptir

  14. #33
    PoWeRLoRD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bendede mk1 var yol tutuşunu deniyemesemde (yeni aldım lastikler kötü durumda) hızlanma ve fren olarak beni çok etkiledi. Toyota'yı bilmiyorum o yüzden bu karşılaştırma hakkında yorum yapamıycam ama tahmin ettiğimden daha iyi yürüyomuş alet.

  15. #34
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    mk2 pistte zaman zaman megane rs den daha iyi derece yapıyodu hatta..

  16. #35
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    powerlord araba standart mı?chıp fln war mı yanı?..
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  17. #36
    32FT430
    Misafir

  18. #37

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Clio.

    Fiyata göre Corolla da tercih edilebilir.

  19. #38
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.171
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TSport 'un devir çevirmesi güzle. Ama Clio alırdım.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •