User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
37 sonuçtan 20 ile 37 arası

Konu: bmw e90 320d mi 116i m paketmi?

  1. #20
    Draniela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.18i M parliament mavi tercih ederdim fiyat aralığına da uyuyor hem çok can yakıcı görüntüsü var

    Eğer km yüksek geliyorsa bence 105 bin gayet az ama araçtan sıkıldıysanız fikrimi yukarıda belirttim
    Semih Kurtulmuş
    Adventurer Engineer

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    316i almaya karar verdim

  3. #22

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  4. #23
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Karakuş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1000 Orcunİnce'ye katılıyorum. aynı sorunu benimde bir arkadaşım yaşadı. 2 defa garantiden değişim oldu, sonra sıkıldı gitti 1.18i M paket aldı. Şu an trim sesleri ve jant yamulmasıyla uğraşıyor. Koltuk rayları paslanması da oluyor bazılarında. Ayrıca arkası çok basık, resmen bunalıyorum ki boyum 1.81 uzun biri değilim. Bence hiç 1 serisine bulaşmayın. 3.16 yada 3.20i ed daha mantıklı olur.

    Dipnot: bizde ki 1.18'in yakıtı ortalama 11.8 bu arada. Çok dikkat etmez gerçi.
    yeni 1 kasayı her ne kadar şasi ve dinamikleri olarak çok sevmiş olsam da, bence kronikleri yüzünden alınmayacak bir otomobil.

    gerek paslanma sorunları, gerek trim sesleri gerekse şu manyetik valf sorunları kullanıcılarına gına getirmiş durumda.

    kesinlikle revizyon görmesi gerek.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  5. #24
    Jön Türk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    4.553
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şanzımanda nasıl bir arıza var ?
    #eksikpazar

  6. #25
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    valla aynı motorlu 3 serisinden bizde var ilklerden 2012 agustos cıkışlı dedigidign motorsal sorunların hiç biri yok. arkadasına sorunlusu denk gelmiş olmasın
    1881 - 193

  7. #26

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzımandaki arıza araç durduğunda kendini ileri atıyor vites geçişlerini çok hissediosunuz yokuşta kayıyor araç ve ayrıca gecen arıza ışığı yaktı

  8. #27

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni 1 kasayı her ne kadar şasi ve dinamikleri olarak çok sevmiş olsam da, bence kronikleri yüzünden alınmayacak bir otomobil.

    gerek paslanma sorunları, gerek trim sesleri gerekse şu manyetik valf sorunları kullanıcılarına gına getirmiş durumda.

    kesinlikle revizyon görmesi gerek.
    ne valfiymis o ogrenebilirmisiniz acaba? Bendede 118 var dediklerinizin hicbiri yok, kontak acinca valflerden ses geliyor 30-40 sn beklemeden calistirmiyorum.bi polo gti kadar da az yakabiliyor, 16 bin km ortalamasi 8.3, genel ortalama 7.9, ici bunalim bagaji ufak onun disinda cok memnunum, kronik arizasi direksiyon titremesi, bu ariza f20-f30-f32 de var bazen direksiyon titriyor bazen titremiyor. Sanzumanda butun 8 ileri zf ler gibi yalniz sabah giderken 1-2 gecisini tek seferlik sert atabiliyor. Boyle ufak seyler bu kadar buyutulmemeli bence. Kusursuz arac yok siz sanirim kronik sikintisi yok diye cupra aldiniz

  9. #28
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.18m paket mantıklı olabilir. Bunlarda 3 kol M direksiyonlu olan yok mu ?

  10. #29

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.18m paket mantıklı olabilir. Bunlarda 3 kol M direksiyonlu olan yok mu ?
    2014 itibariyld var abi

  11. #30
    Karakuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir - İstanbul
    Mesaj
    755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mobilden giriyorum alıntı yapamıyorum, kusuruma bakmayın lütfen.

    @Orcunİnce; Haklısınız, şase ve süspansiyon gayet ideal ayarlanmış. günlük kullanımda yormuyor ve virajlarda rijitliğini de yitirmiyor. Ancaak iç malzeme kalitesi ve dediğiniz kronikleri kesinlikle baş belası. Makyaj sonrası kesinlikle düzeltilecektir, işte o zaman ideal olabilir

    @onurS; 1.16' da turbo valflerinde mi ne sıkıntı yaşadık biz, tam ayrıntı hatırlamıyorum. Bildiğim kadarıyla başka şehirlerde ki araçlarda da bu sorun oldu. Garantiye dahil ettiler tabi ki. 1.18'ler de bu yaşanmıyor sanırım. Ben genel olarak yeni Bmw'lerin iç malzemesini beğenmiyorum zaten. Paşa torunu değilim tabi ki ama eski e60'ların vs tadını alamıyorum F serisinden.

    Konu sahibine de hayırlı olsun, Allah kaza-bela vermesin.
    Real Cars, Real Roads.

  12. #31
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    tam tersine F serileri E serisine göre ciddi manada daha tok ve kaliteli (1-3 için konusuyorm)

    5 serisinin tadını 3 yada 1 de alamaman normal bir anlamı olmaz ozaman.
    1881 - 193

  13. #32
    Karakuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir - İstanbul
    Mesaj
    755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok yanlış anlaşılmasın 1-5 serisi karşılaştırması değil zaten amacım. Eskiden daha bir albenili gibiydi, daha kaliteliydi sanki malzemeler. Tabi ki tamamen kişisel düşüncem bu.
    Real Cars, Real Roads.

  14. #33

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Estagfurullah eskiler zaten baska artik birde e60 diyorsun bendede e60 vardi bundan once, alacakken e90 m sport 320d ile 118 arasinda kaldim, bunu tercih ettim yeni ve sifir oldugu icin. E90 kesinlikle ekranli olmali yoksa ici cok bos duruyor . 1' in Eksileri ici bunaltabiliyor, tavan siyahsa, bi a3 ten leondan ufak , direksiyon titremesi sorunu var kesinlikle jantla alakasi yok , ayni sorun arkadasimin 420 sindede var 2014 model. Araci kurcalatmak istemedigim icin servisin haberi bile yok, onun disinda cok zevkli , ama e90 mi 118 mi denilirse beklentiye gore degisebilir tabi benim aracin arka koltuguna daha 2-3 kere oturdular

  15. #34
    Karakuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir - İstanbul
    Mesaj
    755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Açıkcası ben e90 3 serisini de hiç beğenmiyorum, çok ani ve değişik tepkiler verebiliyor virajda. Olmadık bir an da terse gelebiliyor araç ekransız ise dediğin gibi çok boş bir görüntü oluyor.

    Bu arada direksiyon titremesi benim araçta da var. (F25-x3) bazı hızlarda direksiyon titriyor. Servise göstermedim ancak merakta ediyorum sebebini. Direksiyon Pompası ile alakalı olabilir belki.
    Real Cars, Real Roads.

  16. #35
    Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    320d için bahsettiğiniz km 'de bir şey değil bir o kadar daha kullanabilirsin
    Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu

  17. #36

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Karakuş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Açıkcası ben e90 3 serisini de hiç beğenmiyorum, çok ani ve değişik tepkiler verebiliyor virajda. Olmadık bir an da terse gelebiliyor araç ekransız ise dediğin gibi çok boş bir görüntü oluyor.

    Bu arada direksiyon titremesi benim araçta da var. (F25-x3) bazı hızlarda direksiyon titriyor. Servise göstermedim ancak merakta ediyorum sebebini. Direksiyon Pompası ile alakalı olabilir belki.
    Herşeyi değiştirip çözemeyen var , jant lastik, servotronic vs.
    muhtemelen servo direksiyonla alakalıdır ,benim e60 tada vardı. Ben hiç çukura düşmedim jantım hatasız ama yapıyor, aynı şekilde 3000 km de 420d de de aynı sorun var.O da gülün dikeni olsun .
    Ayrıca f serilerinde elektronik lsd de var sadece dsc off yani 2 kademe kapalıyken devrede.

  18. #37
    Karakuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir - İstanbul
    Mesaj
    755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herşeyi değiştirip çözemeyen var , jant lastik, servotronic vs.
    muhtemelen servo direksiyonla alakalıdır ,benim e60 tada vardı. Ben hiç çukura düşmedim jantım hatasız ama yapıyor, aynı şekilde 3000 km de 420d de de aynı sorun var.O da gülün dikeni olsun .
    Ayrıca f serilerinde elektronik lsd de var sadece dsc off yani 2 kademe kapalıyken devrede.
    Çok iyi araştırmışsın tebrik ediyorum vallahi. Dediğin gibiyse servotronic sorunudur o. Benim e60'da yoktu mesela, sadece diskler çabuk yıprandığından, fren anında bir sarsıntı yapardı. 177'lik olduğundan enjektör ve valf sorunu yaşamıştım bir de. E-Lsd'yi de senden öğrendim, xdrive olduğundan bende pek kapanmıyor sistem artık
    Real Cars, Real Roads.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •