User Tag List

Sayfa 7/9 İlkİlk ... 56789 SonSon
165 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: 206 gti - clio rs hangisini alayım

  1. #115

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal ayna mahruti varken 200de atıyodum 5 e.o hıza kadar ya roll bitmiş oluyordu yada ben 5 e atsam bıle denediğim araşta 5 e atıyordu. kısayı takınca 190 da herkesten once 5 e atmaya basladım 5 tam felaket oldu benım için

    sadece 5i kısaltıyım dedim ama renoların tüm 5.vitesleri aynıymış

    cnc de yaptırmak geldi aklıma ama güvenemiyorum o işe.komple şanzumanı indiririz dişli kırılır flan.

    işin aslı rs te kısayla birlikte chip i dayayacaksın
    sızın o kısa kısa fılan deıl yanı orjınal uzunya anca normal sanzıman gibi bile olmuyo
    chıplesen bıle 7200 sorası bıraz zor boş cevırır en ıyısı çok saglam bı kısa bulmak


    Alıntı PALERMO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence 5'in kısa olması daha iyi son hızı daha kolay görüyor. En basit örnek 106'yla kıyaslarsak 106 biraz daha nazlanarak hızlanıyor 4'ten 5'e attıktan sonra. Aynı şekilde 2. vites de 106'dan daha kısa.

    206'da chip filtre egsoz varsa zaten yine zor görür düzlükte kesiciyi. Tabii en ufak rampa aşağı inişte orjinal bir Gti bile direk kesiciye kalıyor kadranda 230'u göremeden.
    kısa olması ıyıde son surat acısından kotu ondan dedım.. yanı o gucle araba 230 u gormesı lazım mesela ama gormuodu.. devır daha dusuk olsa gorur mesela..6000 sorası keskın bı dusus var dyno egrısınde..
    stockta kesıcı olayını o hafıf egım ıcın demıstır.. ztn cogumuzun duz dedıgı yerde hafıf egım olabılıyo
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  2. #116

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    206'nın kötü olan tek vitesi var o da 1. vites. olması gerekenden çok kısa. çip yapıp kesiciyi yükseltip 1'de 7000+ çevrilmediği sürece 2'ye takınca bayılıyor araba.

    5. vites çip yapıldıktan sonra teorik olarak 230+ yapmaya müsait ama problem motorun güç üretme karakteri. ew10j4 bi tarafını da yırtsa 6000'i geçince güç üretmediği için son hız yapılacak devirlerde güç bandının tepe noktası çoktan aşılmış, güç eğrisi düşüşe geçmiş oluyor.

    206'nın iyi tarafı alt devirde tatminkar olması. ara hızlanmalarda keyif verir. üst devire kafayı takmak da araba sattırır.

  3. #117
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sızın o kısa kısa fılan deıl yanı orjınal uzunya anca normal sanzıman gibi bile olmuyo
    chıplesen bıle 7200 sorası bıraz zor boş cevırır en ıyısı çok saglam bı kısa bulmak
    aynen öyle.sorarsanda ibonun RS de kısa var derler

    bugün 3.vites başlayıp 100-200kmh denedim durum içler acısı

    baktım olmayacak 90-190 ölçtüm. 2.vites başlayarak 4.vites bitimi 17-18 sn gibi bişi çıktı


    4 biter roll biter lafını çok seviyorum

  4. #118
    EvrenCan_RS
    Misafir
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen öyle.sorarsanda ibonun RS de kısa var derler

    bugün 3.vites başlayıp 100-200kmh denedim durum içler acısı

    baktım olmayacak 90-190 ölçtüm. 2.vites başlayarak 4.vites bitimi 17-18 sn gibi bişi çıktı


    4 biter roll biter lafını çok seviyorum
    Bitir askerliğinide, tayyarlan sende...

  5. #119
    BoRa_200SX
    Misafir
    bilen bilmeyen herkes konuşmuş

  6. #120

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SifirinciMurat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    206'nın kötü olan tek vitesi var o da 1. vites. olması gerekenden çok kısa. çip yapıp kesiciyi yükseltip 1'de 7000+ çevrilmediği sürece 2'ye takınca bayılıyor araba.

    5. vites çip yapıldıktan sonra teorik olarak 230+ yapmaya müsait ama problem motorun güç üretme karakteri. ew10j4 bi tarafını da yırtsa 6000'i geçince güç üretmediği için son hız yapılacak devirlerde güç bandının tepe noktası çoktan aşılmış, güç eğrisi düşüşe geçmiş oluyor.

    206'nın iyi tarafı alt devirde tatminkar olması. ara hızlanmalarda keyif verir. üst devire kafayı takmak da araba sattırır.
    stocktata bayılıo 2 ye atınca ama chıplede cok bişiy deısmıo aslında.. o fazladan 600 devrın verdıgı hız 3-5 kmden fazla deıl.. 60ı hıcbı sekılde gormuodu araba.. ama genede dragta gerı kalmadım cogu zaman..
    sendede 206 var sanırım bişiler varmı motorda? sorun deılse plakayı alabılırmyıım gormusumdur belkı ızmırde gercı bı ara çogunu bılırdık sımdı uzak kaldık
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  7. #121
    mrtcn
    Misafir
    Alıntı SifirinciMurat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    206'nın kötü olan tek vitesi var o da 1. vites. olması gerekenden çok kısa. çip yapıp kesiciyi yükseltip 1'de 7000+ çevrilmediği sürece 2'ye takınca bayılıyor araba.

    5. vites çip yapıldıktan sonra teorik olarak 230+ yapmaya müsait ama problem motorun güç üretme karakteri. ew10j4 bi tarafını da yırtsa 6000'i geçince güç üretmediği için son hız yapılacak devirlerde güç bandının tepe noktası çoktan aşılmış, güç eğrisi düşüşe geçmiş oluyor.

    206'nın iyi tarafı alt devirde tatminkar olması. ara hızlanmalarda keyif verir. üst devire kafayı takmak da araba sattırır.
    1. vitesinin gereksiz kısa olduğuna katılıyorum, kesicide biraz tutmadan 2'ye atınca eski lastiklerimi kullanırken 3500 devire kadar düştüğü oluyordu..

    eh artık 1'de 8bin görmedende 2'ye atılmıyor =)


  8. #122

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stocktata bayılıo 2 ye atınca ama chıplede cok bişiy deısmıo aslında.. o fazladan 600 devrın verdıgı hız 3-5 kmden fazla deıl.. 60ı hıcbı sekılde gormuodu araba.. ama genede dragta gerı kalmadım cogu zaman..
    sendede 206 var sanırım bişiler varmı motorda? sorun deılse plakayı alabılırmyıım gormusumdur belkı ızmırde gercı bı ara çogunu bılırdık sımdı uzak kaldık
    evet 206 var. arabanın ilk sahibi de arkadaşım, ben ondan aldım. o superchips yaptırmış zamanında. çipten başka kayda değer birşey yok. zaten çipin de 1. viteste biraz daha devir çevirebilmekten başka bir getirisi olmuyor, olmasını da beklemedim açıkçası. k&n panel filtre ve supersprint kat iptali de var ama bunlar söylemeye bile değmez, olsa da olur olmasa da olur tarzı şeyler. 48 d 3555 arabamın plakası.

  9. #123
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PALERMO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence 5'in kısa olması daha iyi son hızı daha kolay görüyor. En basit örnek 106'yla kıyaslarsak 106 biraz daha nazlanarak hızlanıyor 4'ten 5'e attıktan sonra. Aynı şekilde 2. vites de 106'dan daha kısa.

    206'da chip filtre egsoz varsa zaten yine zor görür düzlükte kesiciyi. Tabii en ufak rampa aşağı inişte orjinal bir Gti bile direk kesiciye kalıyor kadranda 230'u göremeden.
    hayır dostum eğim filan olmasına gerek yok 206 gti çok güzel uzun yol arabasıdır her türlü devir kesiciyede girer filtr egzostla 5.vitste

    ama yol tutmaz kafadan kayar ara hızlanmaları o kdar ii deildir filan bunlar eksileri ama tam bir otoban arabasıdr
    Team PAŞAOĞLU

  10. #124

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrtcn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1. vitesinin gereksiz kısa olduğuna katılıyorum, kesicide biraz tutmadan 2'ye atınca eski lastiklerimi kullanırken 3500 devire kadar düştüğü oluyordu..

    eh artık 1'de 8bin görmedende 2'ye atılmıyor =)

    8000mı yuh
    şimdi benım cektıgım 0-100 vıdeosuna baktım chıplıyken 4500de 2 yı tutuyomusum
    vıdeo burda
    http://www.youtube.com/watch?v=MZqNbHbh_Mc
    6.8sn gibiydi sanırım 2000de kalkmama rağmen

    1 kısa ama 1de rollerde onume gecen olmuyodu


    Alıntı SifirinciMurat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet 206 var. arabanın ilk sahibi de arkadaşım, ben ondan aldım. o superchips yaptırmış zamanında. çipten başka kayda değer birşey yok. zaten çipin de 1. viteste biraz daha devir çevirebilmekten başka bir getirisi olmuyor, olmasını da beklemedim açıkçası. k&n panel filtre ve supersprint kat iptali de var ama bunlar söylemeye bile değmez, olsa da olur olmasa da olur tarzı şeyler. 48 d 3555 arabamın plakası.
    chıpın en etkılı oldgu araclardan bırı 206gtı dır.. böle dusunmene sasırdım.. superchıp her ne kadr soft bı yazılım olsa bıle oldukça etkılı olmustur aracında.. ben allcar racıng kullanıodum ozel yazılımı..ust devırler baya bı ıyı olmustu
    kutu ıcı fıltrede gusel secım ama ara borularıda mutlaka tavsıye ederım baya fayda saglıyor 4000 devir cıvarı gaz tepkımesınde ve 6000 ustunde...
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  11. #125

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    chıpın en etkılı oldgu araclardan bırı 206gtı dır.. böle dusunmene sasırdım.. superchıp her ne kadr soft bı yazılım olsa bıle oldukça etkılı olmustur aracında.. ben allcar racıng kullanıodum ozel yazılımı..ust devırler baya bı ıyı olmustu
    kutu ıcı fıltrede gusel secım ama ara borularıda mutlaka tavsıye ederım baya fayda saglıyor 4000 devir cıvarı gaz tepkımesınde ve 6000 ustunde...
    benim bir arkadaşımda da 206gti var, onun arabası standarttı baştan. sonradan allcarracing çip yaptırdı. 2. viteste yaptığımız hareketli kalkışlarda (rolling) çipten önce de aynı gidiyorduk, sonrasında da aynı oldu açıkçası hiç birşey değişmedi

    1 ve 2 arasındaki geçiş 7500'deki devir kesiciden dolayı iyileştiği için 0-100 zamanı biraz daha düzgün çıkmaya başladı sonraki viteslerde zaten 7500 çevirmeye çalışmak biraz haybeye olduğu için etkisini kaybediyor.

    panel filtre de aynı şekilde, onda kağıt var. önce bi deniyoruz, sonra filtreleri değişip tekrar deniyoruz, onda da fark olmadı.

    en çok fark yaratan katalitik konvertör iptali oldu. güç bandının 500 devir kadar yukarı taşındığını az çok hissediyordum ama bir artış var gibi gelmiyordu. bi denedik, yaklaşık 5 araba boyu fark oldu şaşırtıcı bir şekilde. ertesi gün gitti o da iptal ettirdi şimdi yine aynı oldu arabalar

    egzoz sesine pek tahammül edemediğim için sesli bir şeyler kesinlikle düşünmüyorum, şimdiki egzoz patlar çatlarsa direkt geçişli, odasız ama ses çıkarmayan bir şey yaparım. birkaç beygiri feda etmeye razıyım yeter ki sessiz olsun. öteki türlü polisten tut mahalledeki teyzelere kadar herkes tepki gösteriyor ki gerek yok bu yaştan sonra araba falan bağlatmayalım

  12. #126
    mrtcn
    Misafir
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8000mı yuh
    şimdi benım cektıgım 0-100 vıdeosuna baktım chıplıyken 4500de 2 yı tutuyomusum
    vıdeo burda
    http://www.youtube.com/watch?v=MZqNbHbh_Mc
    6.8sn gibiydi sanırım 2000de kalkmama rağmen

    1 kısa ama 1de rollerde onume gecen olmuyodu
    çok güzel, araçta neler vardı? birde ben de 1. viteste cooper s (R56) ile kalktığımda (benim araçta 3 kişiydik, arkadaşın araçta 2 kişilerdi) 2-3 boy önde gittim, 3. viteste 1 boy geçebildi. 1. vitesleri kısa olmasına rağmen işe yarıyor; tabi yüksek devirde geçince =)

  13. #127
    Partyboy
    Misafir
    Clio RS derim ben....

  14. #128

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SifirinciMurat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim bir arkadaşımda da 206gti var, onun arabası standarttı baştan. sonradan allcarracing çip yaptırdı. 2. viteste yaptığımız hareketli kalkışlarda (rolling) çipten önce de aynı gidiyorduk, sonrasında da aynı oldu açıkçası hiç birşey değişmedi

    1 ve 2 arasındaki geçiş 7500'deki devir kesiciden dolayı iyileştiği için 0-100 zamanı biraz daha düzgün çıkmaya başladı sonraki viteslerde zaten 7500 çevirmeye çalışmak biraz haybeye olduğu için etkisini kaybediyor.

    panel filtre de aynı şekilde, onda kağıt var. önce bi deniyoruz, sonra filtreleri değişip tekrar deniyoruz, onda da fark olmadı.

    en çok fark yaratan katalitik konvertör iptali oldu. güç bandının 500 devir kadar yukarı taşındığını az çok hissediyordum ama bir artış var gibi gelmiyordu. bi denedik, yaklaşık 5 araba boyu fark oldu şaşırtıcı bir şekilde. ertesi gün gitti o da iptal ettirdi şimdi yine aynı oldu arabalar

    egzoz sesine pek tahammül edemediğim için sesli bir şeyler kesinlikle düşünmüyorum, şimdiki egzoz patlar çatlarsa direkt geçişli, odasız ama ses çıkarmayan bir şey yaparım. birkaç beygiri feda etmeye razıyım yeter ki sessiz olsun. öteki türlü polisten tut mahalledeki teyzelere kadar herkes tepki gösteriyor ki gerek yok bu yaştan sonra araba falan bağlatmayalım
    o allcar racıng chıpte sorun vardır bence yoksa fark etmeme gibi bi durum olamaz ya... ben ozel bı progaramı vardı net 3.5 4 boy farketmıstı...
    fıltre ıcın kutu ıcıde kullanılabılır ama en ıyı etkı ıcın ıntake yapıp havagırısını sıs farının arkasına yada asagı bı yerlere almak bunun faydasınıda hıssetmıstım.. havayı seven mı motor sonucta gti,
    kat ıptalındede haklısın cok faydalı oluyor sadece 20 bın kmde ıken kat ıptalı artı son susturucu yaptırmıstım 2 boy farketmıstı ve araba baya bı iyi olmustu tek katla bu sonuc super tabı 5 boy bana bıraz fazla geldı ama olabılırde
    sadece ara bruları genısletceksın bu arada ses deısmez susturucuları elleme orta kalsın, ondada barız farklılık hıssedıceksınozellıkle ustlerde orjınal boruları vasat gti ın


    Alıntı mrtcn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzel, araçta neler vardı? birde ben de 1. viteste cooper s (R56) ile kalktığımda (benim araçta 3 kişiydik, arkadaşın araçta 2 kişilerdi) 2-3 boy önde gittim, 3. viteste 1 boy geçebildi. 1. vitesleri kısa olmasına rağmen işe yarıyor; tabi yüksek devirde geçince =)
    chıp fıltre egsoz vardı bende.. 153 hp 201 nm ( 206lar ıcınde alınan en yuksek tork buymus) dynoda aldım.. bırazda saglıklıydı tabı arac stockken bıraz daha ıyı gidıodu dıerlerınden
    r56 mını ciddi alet gecmesı muhtemel ama dragta ısı zor dedıgın gibi



    bu aracın ust devır sorununu son zamanlarda halletcektım ama fırsat olmadı ayrıldık onla
    tahmınımce buyuk yada genısletılmıs gaz kelebegı, 2.2 emme manıfoldu ıstege baglı port polısh ve tımıng ayarı ıle ustler rahatlardı bana gore..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  15. #129
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    clio rs ....

  16. #130
    :pEAce:
    Misafir
    clio rs

  17. #131
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kısaca (bence)

    1.si oturdugun yerden pıyasaya bı bak. hangisinden cok goruyorsan onu alma

    2.si o aradaki 8000 lirayı rs e harca sora ıstedıınle dene

  18. #132
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piston dereceli chip filtre eksoz kısa. Başka RS için neler yapılabilir ?

    Diğer arkadaşlara gelince. Filtre eksozlu bir GTI 5inci viteste zorlanmadan kesiciye girer. Chip yapılıp kesici abartı yükseltilmeyince gene kesiciye girer.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  19. #133

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Piston dereceli chip filtre eksoz kısa. Başka RS için neler yapılabilir ?

    Diğer arkadaşlara gelince. Filtre eksozlu bir GTI 5inci viteste zorlanmadan kesiciye girer. Chip yapılıp kesici abartı yükseltilmeyince gene kesiciye girer.
    throttle yapılır anca 200 hpyı gecmek ıcın.. o kdr bitti

    7100d de 240 yaparım dıodum ılk yaptıgım zamanlarda cok yanılmısım
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •