Tork güç bandı ve şanzıman oranıyla alakalı.
Printable View
Hayır vites oranları kısa. Zaten uzun olan modellerin de top speedleri ve 200 sonrası hızlanmaları çok iyi.
Bakınız 5 ileri uzun şanzıman manuel TDI'lar ve 6 ileri manuel 160'lık Rocco ve Golfler. (TDI lar yazılımdan sonra uzun şanzımanla tork band gücünü yakalayabiliyor)
Konuyu tam okumadımda yeni mersoların aero özellikleride çok iyi, cla olsun c serisi e cupe olsun 0.24 lerde geziyorlar muazzam.
peki 170 lik giulietta ile denese nolur insignia ?
kg farkından dolayı giulietta geçer gibime geliyor
Bir Mercedes çalışanı olarak;
1.6 Kompresor motor söz konusu ise İnsignia alır başını gider.
1.6 Cgı 7 ileri şanzıman ise başa baş giderler 160 170 den sonra Mercedes öne geçer diye düşünüyorum. Ama insignia geri kalmaz. 200ü devirdikten sonra Mercedes hızlanmaya devam eder.
1.8 cgı 7 ileri ise Mercedes Show yapar.
Vw cc ise 1.4 tsı motor çok iyi güç üretiyor ama 1.4 ile 1.6 farkı yüksek hızlarda bariz öne çıkar.
1.4 tsı 160 hp ile 1.6 cgı 156 hp deneme yaptık. 150 ye kadar cc önde gidiyor. 150 den sonra Mercedes başa baş gelip öne geçiyor.
Zaten şunu unutmayım Mercedes 0-100 arabası değil 100-200 arabasıdır :)
Türkiye şartları için 1.6 motorlar ve melez motorlar giriyor işin içine.
Yoksa Mercedes'te diğer ülke pazarlarında olduğu gibi A Serisini dahi 2.2 motor ile satmak ister.
100-200 arabası olmadığına nasıl karar veriyorsunuz ?
insignia önde olucaktır bence
kompresor olan model 9.5 sn. turbo 1.8 olan da 1.6 olan da 8.5 sn
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12537
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=17354
ayrıca 0-100 e aldanma, özellikle 140 sonrası benzer 0-100 e sahip olan araçların yanından ufak ufak gitmeye başlar