User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
35 sonuçtan 20 ile 35 arası

Konu: 4age VS B series

  1. #20
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı HONDA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4age li efsane Tr de var şuan
    En son C52 yani oem şanzımanla 2 de 130 yapıyordu ne oldu o araba?

    C160 LSD lazımm

  2. #21
    HONDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Şehir
    06
    Mesaj
    407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsettiğiniz aracı bilmiyorum ama benim dedigim g.gri dıştan zır stock bir araç jant kapaklı falan

  3. #22
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı HONDA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğiniz aracı bilmiyorum ama benim dedigim g.gri dıştan zır stock bir araç jant kapaklı falan
    Ankaradaki arabayı demiyor musun veya orda yapılan zaten Mertcan'ların yaptığı?

  4. #23
    road runner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracı yapacak kişide önemli. Önce ustayı bulun bence

  5. #24
    Bluttbeton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana / İstanbul
    Mesaj
    922
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ustamiz saglam. Merak etmeyin o konuda bic suphem yok

  6. #25
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikiside stok olduğu sürece yada filtre headers egzoz vs toyotaya yazık olur düşüncesindeyim
    http://www.pakwheels.com/forums/mech...nclusive-study

  7. #26
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MKT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ikiside stok olduğu sürece yada filtre headers egzoz vs toyotaya yazık olur düşüncesindeyim
    http://www.pakwheels.com/forums/mech...nclusive-study
    Güzel karşılaştırma olmuş. Yalnız dikkatimi çeken şey şu oldu, Honda B16 için 4AGE'nin 81x77 mm olan bore stroke ölçülerini direk kopyalamış. Aynı şekilde 4AGE, 70'li yıllardaki Ford Cosworth BDA motorunun bir kopyasıdır(bore-stroke, valf ölçüleri ve açıları, kapak dizaynı). Bunlara ek olarak Mitsubishi 1.6 4G92 MIVEC 170hp motorlarında da 81x77 mm ölçülerini kullanmış.

    Üreticilerin bir dizayn yaparken birbirlerinden bu kadar araklama yapmaları çok ilginç. Gerçi Japon anlayışı sürekli geliştirme ve mükemmelleştirme üzerine olduğundan onların açısından kabul edilebilir bir yaklaşım gibi duruyor.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  8. #27
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2zz swaplarsan çok daha fazla keyif alırsın yerınde olsam motor içine girmeden swaplarım sonrasında charger kıtını alırdım
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  9. #28
    Bluttbeton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana / İstanbul
    Mesaj
    922
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Can abi atmosferik tercihim yine aşırı besleme olacaksa yine 4age derim 2zzge pek düşünmüyorum

  10. #29

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4age olursa efsane olur
    Proje konusunu zevkle takip ederim

  11. #30
    ysnaiwa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    182
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankaradaki 4age özel bi toyota servisinde. Durumunu en son sorduğumda yakıt yetiştiremiyoruz yatıyor denilmişti. Servis içinde şanzıman kırmış hb vti duruyordu bende adama aynı soruyu sormuştum karşılaştırması açısından nede olsa ellerinde swaplandı 4age az çok bilirler diye. Adam dönüp bana 4age yi nerden bulacan demişti inşallah istediğinizi yaparsınız gönlüm 4age den yana ama 2zzge swap yapılabilse ah keşke aklımın hep bi ucundadır o motor gelişmeleri takipteyim

  12. #31
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çıtır turbo tak geç ugrasma bence attıgın taş ürküttügüne degsin

  13. #32
    oGuZ555 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Kırıkkale
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankarada ki gri corollada sadece 4age kapak var diye biliyorum.
    Alıntı cabriolet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rc zaten 220-230lara zor çıkıyo bide kısaltırsan şanzımanı 200 anca yapar şahine binelim daha iyi

  14. #33
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence kapak açıp bakın ölçütürün bir güzel.Durum iyiyse conta değişip saplama vs değişip kalın conta koyup 0.5bar devam. İlla atmosferik diye tutturmuyorsanız en zahmetsiz şekilde turbo yapıp devam.
    Ama şu var direk b18c vs koyarsanız çok eğlenceli olabilir

  15. #34
    sinanbaysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana kalırsa 4 afe turbola cok daha mantıklı olur.cunku elındekı motor turbolamak ıcın senın elınde bı avantaj ve fırsat.

  16. #35
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel karşılaştırma olmuş. Yalnız dikkatimi çeken şey şu oldu, Honda B16 için 4AGE'nin 81x77 mm olan bore stroke ölçülerini direk kopyalamış. Aynı şekilde 4AGE, 70'li yıllardaki Ford Cosworth BDA motorunun bir kopyasıdır(bore-stroke, valf ölçüleri ve açıları, kapak dizaynı). Bunlara ek olarak Mitsubishi 1.6 4G92 MIVEC 170hp motorlarında da 81x77 mm ölçülerini kullanmış.

    Üreticilerin bir dizayn yaparken birbirlerinden bu kadar araklama yapmaları çok ilginç. Gerçi Japon anlayışı sürekli geliştirme ve mükemmelleştirme üzerine olduğundan onların açısından kabul edilebilir bir yaklaşım gibi duruyor.
    ae86 da mk2 escortun 10 yıl sonra üretilen kopyası, amortisör çapları, kule takozu çapları filan çoğu şeyi aynı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •