4age VS B series

Thread: 4age VS B series

  1. Bluttbeton's Avatar

    Bluttbeton said:

    4age VS B series

    Herkese selam 1 yıl icinde aracim da ki 4afe motorun yerine 4age blacktop koymayı düşünüyorum ama aklıma takılan 1-2 soru var
    Internette 4age icin rolling videoları pek yok olan da 5-6 yıllık videolar specler pek belli degil ve genelde pistte kullanililan araclarda 4age blacktop var
    Merak ettigim su 4ageler ata sporumuz rolling icin uygun degiller mi.
    Ve b serisi ile 4ageblacktopu karsilastirdigimizda iki motorun avantaj ve dez avantajları nelerdir rolling icin
     
  2. burakgunay's Avatar

    burakgunay said:
    toyotayı çok sevsem de, türkiyede parça bulmak vs imkansıza yakın. kaç tane age'li araba var ki düşünsenize?
    B nin parçasını bakkaldan bile bulursun nerdeyse. kesinlikle her yol B ye çıkıyor benim açımdan. yapmışken de b18c yapın derim. şimdiden heyecanla bekliyorum. hayırlı olsun.
    Quote Originally Posted by KOSEREN View Post
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım
     
  3. Bluttbeton's Avatar

    Bluttbeton said:
    Aynen dedigin gibi TR de parca bulmak sıkıntı ama birazda alisilmisin disinda biseler yapmak istiyorum karakter olarak birbirine yakin motorlar aftermarket parcasi 4agenin var b serisi kadar
     
  4. Redfish16V's Avatar

    Redfish16V said:
    Y.dışı bağlantısı güzel tutulursa bence karekteristik olarak 4age diyorum fikrimi biliyosun zaten kanka zorlu bir süreç olsada 4age yani..
    Progressive Trance & Progressive House Music Producer.
    Spotify : https://open.spotify.com/artist/24ek...jQ&dl_branch=1
     
  5. burakgunay's Avatar

    burakgunay said:
    age olması bence de daha hoş olur fakat çok zorlu olur diye düşünüyorum dediğim gibi.
    Quote Originally Posted by KOSEREN View Post
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım
     
  6. levent's Avatar

    levent said:
    Quote Originally Posted by burakgunay View Post
    age olması bence de daha hoş olur fakat çok zorlu olur diye düşünüyorum dediğim gibi.
    Corollaya resmi yollar aracılığı ile B koyamazsın bir de Burak.
     
  7. tonic's Avatar

    tonic said:
    yerinde olsam 2zzge gecerdim parca sıkıntısı yasamazsın toyota dan halledersın ...
     
  8. Bluttbeton's Avatar

    Bluttbeton said:
    2zzge de dusundum ama 4age gibi aftermarket parcasi ne kadar var bilmiyorum ayrica swap kiti var mi onuda arastirmak lazim
     
  9. tonic's Avatar

    tonic said:
    http://www.monkeywrenchracing.com/ 2zzge ile ne ararsan var burda ...
     
  10. burakgunay's Avatar

    burakgunay said:
    Quote Originally Posted by levent View Post
    Corollaya resmi yollar aracılığı ile B koyamazsın bir de Burak.
    abi öyle tabi, zaten teknik anlamda da sizler kadar bilgim yok ama fx tampon bile bulmak problemken age ye bulaşmam ben olsam.
    Quote Originally Posted by KOSEREN View Post
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım
     
  11. Redfish16V's Avatar

    Redfish16V said:
    Quote Originally Posted by burakgunay View Post
    abi öyle tabi, zaten teknik anlamda da sizler kadar bilgim yok ama fx tampon bile bulmak problemken age ye bulaşmam ben olsam.
    fx tampon dedinde.. sene 2010-1 de 3-4 sayılı idi..şimdi kodu kapan alıyor servisten Üstüne 500'e aldıysa 1000'den ilanda açıyorlar Dediğim gibi y.dışı sıkı bağlantı kurulursa age,2zz'ninde bol miktarda aftermarketi mevcut.Hatta hep merak ediyorum biri ne zaman efsane bişey yapıpta 4age v.b motoru türkiyede gözde kılacak
    Progressive Trance & Progressive House Music Producer.
    Spotify : https://open.spotify.com/artist/24ek...jQ&dl_branch=1
     
  12. suprolla's Avatar

    suprolla said:
    4age güzel malzeme iyide güç verir ama parçaların büyük çoğunluğunu sıfır almak gerekecek oda maliyet hep...eğer 7 rip blok varsa araçta bende boş kapak var age , 2zz için de supercharger var.evde kuzu kuzu bakışıyoruz
    itb+high comp piston+egz+header+beyin+yakıt ıvır zıvır 200lere yaklaşması hayal olmaz yıl olmuş 2015 sonu,japonyadan neyimiz eksik
     
  13. Bluttbeton's Avatar

    Bluttbeton said:
    96mode işte kaç rip bilmiyom valla kapakla çok uğraştırır ufuk ya piston segman lazım komple swap daha mantıklı geliyor bana ama bakacam
     
  14. suprolla's Avatar

    suprolla said:
    piston her türlü gerekli olcak,kapak içinide sil baştan alcaksın semih, her türlü sana kabaran bişeyler olcak
    yoksa motoru atıp filtre egzoz şeklinde mi binceksin?öyle rolling,gazlama,uçmalı kaçmalı deyince atmosferik sonları kovalıcaksın diye düşündüm...filtre egzoz tarzı olcaksa swap daha kolay ucuz olur tabiki
     
  15. Bluttbeton's Avatar

    Bluttbeton said:
    piston Allahın emri zaten.egzantrik piston yay şapka olacak zaten bana kabaranları da az çok kestiriyorum zaten
    valla kanka maksimum verim nasıl olur bilmiyom ama sağlam yürüyen bi age yapmak istiyorum
     
  16. levent's Avatar

    levent said:
    Quote Originally Posted by suprolla View Post
    piston her türlü gerekli olcak,kapak içinide sil baştan alcaksın semih, her türlü sana kabaran bişeyler olcak
    yoksa motoru atıp filtre egzoz şeklinde mi binceksin?öyle rolling,gazlama,uçmalı kaçmalı deyince atmosferik sonları kovalıcaksın diye düşündüm...filtre egzoz tarzı olcaksa swap daha kolay ucuz olur tabiki
    blacktop değil dimi sendeki kapak, semih komple blacktop makineden bahsediyor

    2zzge diyen arkadaşlar atmosferik 2zzge verimli bir motor değil istediğinizi yapın zaten kol uzunluğu / piston çapı oranı bakımından kaybediyor direk maça 1-0 malup başlıyor kısacası. + na yüklemelerde balans ayarını tr de yapabilecek adam belki 1-2 kişi çıkar ki o bile zor bulunur

    Ya da şöyle özetliyeyim, TRD nin uğraşmadığı hiçbir toyota motoru iş yapmaz kabaca derince google a inin bakın TRD Group A 4age silvertop, initial-D de ae86 ya babasının taktığı motor, 304 emme 312 egzoz egz. 11k devir dönen, japan touring car championship te ae101 levin ile Toyota nın yarıştığı motor kendisi..

    1587cc ~ 250 - 270 hp gibi.. hatta araçta şunun birebir aynısı, http://forums.club4ag.com/zerothread?cmd=print&id=33898

    2zz nin ilacı, 9.5/10cr ye sıkıştırma düşürüp rotrex 30-94 ü takmak olur ancak..

    blacktop için ise şöyle bir ses varken ben dönüpte 2zz mi geliyor diye düşünmem bile, para olsa da yapsak bitane..





    Şunu her izleyişimde tüylerim ürperir..

     
  17. suprolla's Avatar

    suprolla said:
    O zaman blok uygunsa hic swap falan ugrastigina degmez.al kapagi yavastan doldur pistonunu al bi daha kafan agrimasin kanka.polish yaptirirsin portlara bide.biraz arastirmak lazim.gerci levent daha iyi bilir age bana biraz uzak.ama kapak ve itb bende mevcut
     
  18. merttepe's Avatar

    merttepe said:
    4age bloğu dışında 4a serisi bloklarda devir dönecek bir makina yapmanız zor.
    1) balans sorunu
    2) su ve yağ kananalları yetersizliği

    4a döküm bloklarda turbo verimli olur.

    Komple 4age blacktop getirmeniz daha kolay olur.
    Ondan sonra yapılacak çok şey var motora, türkiyede pek bilinmez yabancı kaynakları araştırın.
    7age stroker vs. çok imkan var.
     
  19. HONDA's Avatar

    HONDA said:
    4age li efsane Tr de var şuan