User Tag List

Sayfa 4/22 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
402 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: 207 gt & civic vti hangisi ?

  1. #58
    ADMISE R1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    G.O.P
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede yanlış alt devirde yürürlerse 207 alır ve vtec yakalayamaz amaüst devir denerlerse sonuçlar değişebilir

  2. #59
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben denemiştim 1. vites vtec acık ve 2. vites 70 den basmıştık ikisindede saçma bir fark oluyordu 4ün sonuna kadar ... Stok oldukları sürece geçmesi çok zor

    bende sadece filtre egzoz ve kat iptali vardı...
    Everyday I ** Çapulling!!!

  3. #60

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo besleme ve atmosferik karşılaştırılması yapılıyor. bence alt devirde üst devirde son hızlarda olsun 1.2.3.4.5 vites olsun nasıl basılırsa basılsın sonuçlar hep değişecektir. vti üst devirlerde iyi bir araba 207 alt devirlerde alır. stock durum tabi. değişken zamanlı bi karşılaştırma olur

  4. #61
    egb@lo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Lexington-KY
    Mesaj
    850
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben anlamadım konu nerelerden nerelere gelmiş.207gt çok çok iyi giden bi araç değil benim gözümde.ben bunu denemeden öncede sölüodum hep.hatta mertcan ın koyduğu wideoda denediğim kişi arkadaşımdır hep söledim ben ona boş yere para harcama bu arabaya diye.ama rc çok farklı bence.rc çok daha iyi gidio

  5. #62

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ister stock,isterseniz non stock olsun vti alır.komple egzostlu,cai'li,yazılım yapılmış gt'de kullandım,stock'ta kullandım,vti gt 'ye göre daha başarılıstage 2 bi vti'la yüklü gt arasında oluşacak farkı düşünemiyorum ki,dragon07 arkadaşımızında söylediği gibi 106 207 gt denemesi yaptık sonuç ortadaydı=106

  6. #63
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
    Bu videodaki vti'ın yüklü oldu her halinden belli.Her iki araç da stock olduğunda GT'nin çok rahat geçeceği görülüyor.


    http://videos.streetfire.net/video/C...-GT_192915.htm
    136 hp lik civic si ile olan kapışmada 8. saniyeden gelişlerine bakarsanız orta şeritteki GT'nin yırta yırta geldiğini ve önüne çıkan koskoca fiat doblo yüzünden yavaşladını görmek için hiçbirmizin teleskopa ihtiyacı yoktur umarım


    Türkiye'deki tüm Hondacılar burada mı toplanmış ya?Nereye düştük böyle

  7. #64
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm-fuat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bir peugeot servis sahibi olarak ve bi honda vti kullanıcısı olarak vti diorum aslında bu yanlıs bi karsılastırma cunku 207 turbo motor vti ise atmosferik!
    Hangi servis ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #65
    MaG
    Misafir
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
    Bu videodaki vti'ın yüklü oldu her halinden belli.Her iki araç da stock olduğunda GT'nin çok rahat geçeceği görülüyor.


    http://videos.streetfire.net/video/C...-GT_192915.htm
    136 hp lik civic si ile olan kapışmada 8. saniyeden gelişlerine bakarsanız orta şeritteki GT'nin yırta yırta geldiğini ve önüne çıkan koskoca fiat doblo yüzünden yavaşladını görmek için hiçbirmizin teleskopa ihtiyacı yoktur umarım


    Türkiye'deki tüm Hondacılar burada mı toplanmış ya?Nereye düştük böyle
    vti da YÜKLÜ diyebilecek bir şey yok eksoz headers filitre performansa yönelik daha önce kısa falanda vardı ama sattı mertcan.

    ayrıca, doblonun yanından geçiyor nerde yavaşlıyor allah aşkına tekrar izlermisin lütfen.

    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock Drag=207 GT
    Stock Rolling=207 GT

    Haa dersenki iki aracı da yükleyelim;o zaman %100 207GT.

    Ayrıca hep Honda cılara derler Fanatik Fanatik diye ama, lütfen yapmayın arkadaşlar iki aracıda yükleyelim %100 de GT yi neye göre diyorsun araştırmaların var heralde biraz örnek göstersene Türkiye' den veya dünyadan !


    VTİ hemen hemen her araç la karşılaştırılmıştır, burda bazı fanatik arkadaşların hazmedemediği bir yer var heralde, bu araç gerçekten başarılıki dünya kadar araç ile kıyaslanıyor. hemde bir çok kıyasladığı model ya hacim olarak büyük yada turbo veya aşırı beslemeli, Stock olarak geçemese karşılaştırabilmek bile bence VTİ ın başarısıdır. tamam bazı honda cı arkdaşlar özelliklle honda forumlarında çok fanatik olmuşlardır ve her arabaya gider yapmışlardır. ama şu farkıda görün lütfen..kimse yanlış anlamasın yazdıklarımı kimseye gider falan yapmıyorum ama biraz objektif olalım..


    207GT ye gelince, bence headers eksoz filitreli temiz bakımlı bir VTİ ile en az kafa kafaya giderler fikrim bu şekilde... bir kaç deneyen arkadaşımızda belirtmiş zaten..

  9. #66
    MaG
    Misafir
    Alıntı jdm-fuat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bir peugeot servis sahibi olarak ve bi honda vti kullanıcısı olarak vti diorum aslında bu yanlıs bi karsılastırma cunku 207 turbo motor vti ise atmosferik!
    tebrik ederim

  10. #67
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MaG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    207GT ye gelince, bence headers eksoz filitreli temiz bakımlı bir VTİ ile en az kafa kafaya giderler fikrim bu şekilde... bir kaç deneyen arkadaşımızda belirtmiş zaten..
    Yok fatih yürüyemiyor hatta headerssızıyla bile yürüyemiyor...
    Everyday I ** Çapulling!!!

  11. #68
    MaG
    Misafir
    Alıntı facia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok fatih yürüyemiyor hatta headerssızıyla bile yürüyemiyor...
    yok abi olamaz nasıl olur yau cık şimdi olmadı bak şu vti ın yaptığına alla alla

  12. #69
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MaG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vti da YÜKLÜ diyebilecek bir şey yok eksoz headers filitre performansa yönelik daha önce kısa falanda vardı ama sattı mertcan.
    o videoda mertcanın arabada kısa var.

  13. #70
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o videoda mertcanın arabada kısa var.
    zaten kısa vardı yazmıs fatih...

    Allah aşkına yuklu yuklu demiisiniz
    ne yukluymus beeeeeeeeeeeee
    siz yuklu vtec gordunuzmu hıc hayatınızda?
    ekzantırık bıle yoktu arabamda
    arabam 8 ay yattı yagınıbıle degıstırmeden gazladım o vıdeoda
    askerden ızıne gelmsıtım.
    sunu kafanıza sokun n/a araba ıle turbo araba karsılasıtyorsunuz
    hala bunların farkında degılsınız.
    arabamda kısa sanzıman vardı o vıdeoda
    vtec altı basıyorum 4 vıtesde yakalıyorum gecıyorum 5.vıtese atınca yıne yakalıo 207 cunku uzun 5.vıtes dıslım vardı.
    ama tek kısı denememde fark gayet farklı İÇİNDEN gecıyorum...


    civic si videosu daha farklı 207 gt ı kullan arkadasımız
    balamirle yuz yuze sorduk ayagını gazdan gectınmı dıye?
    dobloyu gorunce bıraz korktum ama asla ayagımı gazdan cekmedım dıe kendısı ıfade ettı..
    hayırlı gunler
    gune bu konu ıle basladık hayırlısı olsun

  14. #71
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten kısa vardı yazmıs fatih...
    daha önce kısa flanda vardı sattı demiş.

  15. #72
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha önce kısa flanda vardı sattı demiş.
    yok vardı o videoda
    4.785 kısa
    5.uzun vites dişlisi
    yanı tamam ılk 4 vıtes cok ıyı gıdıyo araba ama 5.vitese attınmı resmen duruyoru

  16. #73
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabiki burda amaç işi renklendirmek.Yoksa GT'nin veya VTI'ın önde bitirmesinin kimseye hayrı yokSitede samimi olduğum arkadaşlarım benim ne derece Honda beğeniri olduğumu bilirler.Hatta 207'yi satıp Type-R almak için yırtındığımı da bilirler.Bir gün denkleştiricem o parayıVTI şüphe götürmez efsane olacak bir araç hatta olduda.Zaten en yenisinin 10 yaşında olduğunu ve hala piyasasının 20-25 bin lira aralığında seyrettiğini göz önüne alırsak ne derece başarılı bir araç olduğu ortada.Hele hele prof. ellerde bu makinaların ne hale geldiğini hepimiz biliyoruz.

    Uzun lafın kısası, Mertcan demekki hem fikiriz. Aracın stock olsaydı GT önde olacaktı

    Unutmadan, iki araçda yüklenirse GT kesin alacaktırdan kastım şuydu.En basitinden turbo motor ile atmosferik bir motora uygulanacak chip tuning uygulamasından alınacak yanıt arasında çok ciddi farklar var.GT'ye yapılan bu uygulamalarda %20 ile %30 arası güç artışı sağlanmakta.Bu da 180/190 hp'ye tekabul etmekte.Ama "MaG" arkadaşımızın sorduğu üzere ona ne memleketimden ne de dünyadan yaptığım araştırmaları göstereyeceğimAnlatmak istediğim çok daha basit bir konu

  17. #74
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok ben zaten her zaman soylerım
    stock vti çok iyi giden bi araba degil bence
    eski 106 gti (06 yor36) sattıp vti aldıktan sonra
    gercekten uzulmstum bıraz
    ama kısa surdu
    hedars eskoz aem filitre kiti ile gercekten cok zevklı bır araba haline geldi
    zaten daha sonra pasaoglu serviceyi gordukten sonra araba çoşmustu

    şu an nasıl bısı olacak tahmın edemıyorum artık hayırlısı...

  18. #75
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=emretorlak;489699]Tabiki burda amaç işi renklendirmek.Yoksa GT'nin veya VTI'ın önde bitirmesinin kimseye hayrı yokSitede samimi olduğum arkadaşlarım benim ne derece Honda beğeniri olduğumu bilirler.Hatta 207'yi satıp Type-R almak için yırtındığımı da bilirler.Bir gün denkleştiricem o parayıVTI şüphe götürmez efsane olacak bir araç hatta olduda.Zaten en yenisinin 10 yaşında olduğunu ve hala piyasasının 20-25 bin lira aralığında seyrettiğini göz önüne alırsak ne derece başarılı bir araç olduğu ortada.Hele hele prof. ellerde bu makinaların ne hale geldiğini hepimiz biliyoruz.



    azizim sende hondacısın,alıcaz sanada bi typer
    bunu herkez bilir vti yı yürütmek istiyorsan kısa kaçılnılmaz bi işlem ve ne kadar fark ettigini herkez bilir.artı güzel cai+headers eksoz bu araçlar için yeterde artar bile 207gt yi geçmek için...ki bunun yanında etc ,v-afc filan varsa dahada iyi olur bence sonuç normal geldi bana

  19. #76

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=dragon07;489798]
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabiki burda amaç işi renklendirmek.Yoksa GT'nin veya VTI'ın önde bitirmesinin kimseye hayrı yokSitede samimi olduğum arkadaşlarım benim ne derece Honda beğeniri olduğumu bilirler.Hatta 207'yi satıp Type-R almak için yırtındığımı da bilirler.Bir gün denkleştiricem o parayıVTI şüphe götürmez efsane olacak bir araç hatta olduda.Zaten en yenisinin 10 yaşında olduğunu ve hala piyasasının 20-25 bin lira aralığında seyrettiğini göz önüne alırsak ne derece başarılı bir araç olduğu ortada.Hele hele prof. ellerde bu makinaların ne hale geldiğini hepimiz biliyoruz.



    azizim sende hondacısın,alıcaz sanada bi typer
    bunu herkez bilir vti yı yürütmek istiyorsan kısa kaçılnılmaz bi işlem ve ne kadar fark ettigini herkez bilir.artı güzel cai+headers eksoz bu araçlar için yeterde artar bile 207gt yi geçmek için...ki bunun yanında etc ,v-afc filan varsa dahada iyi olur bence sonuç normal geldi bana
    drag,roll farketmez vti için,her türlü üzer 207gt'yi.gördük yüklenmiş gt,bence rc kadar bile gitmiyordu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •