instagram cevaplarına bakılırsa civic'e sunroof ve dizel motor seçeneğide gelecek sanırım..
Printable View
instagram cevaplarına bakılırsa civic'e sunroof ve dizel motor seçeneğide gelecek sanırım..
hersey hiz degil surus zevki denen bir sey var
astra k sifir almistim 1.4t ama arabada ruh yok ve motoru hic guven vermiyor.
200 luk astraninda pek farkli olacagini sanmiyorum. astra da yol pc 8 gosterse gercekte 9 yakar defalarca olctum tam 1 litre eksik gosteriyor.
leon bence daha iyi ama onlarinda iyisi var tabiki civic hatchback sport
ilerde hondata veya race chip yaparsin sıkılirsan typer spoiler yay ve jant yapip devam edersin
bu benim gorusum tabiki kirmizi civic hb icin kapora verdim bekliyorum :)
civic hb kesinlikle tasarimiyla bircok olumsuzlugu kapatiyor
Civicte sürüş zevki varmı? Direksiyon hissiyatı dahamı iyi Astradan yada virajları keyiflemi alıyor 1 Serisi BMW gibi? Her iki araçta daha yeni ikiside baya ilerleme kaydetmiş durumdalar ama o kadarda değil. Ayrıca sürüş zevki şanzımanada bakarki CVT birçok şeyi törpülüyor. Burda o konuda yani sürüş konusunda en iyisi Leon bence.
Birde tasarım konusu o kadar olmasada biraz göreceli bir kavram. Astra çok şık bir araç ve Civicten daha güzel daha olgun görünüyor bence. Misal arka tasarım Civicin arkasındaki gibi kaçak kat çıkılmamış Opelde.
zevkler tartisilmaz tabi ama mesela opelde fren pedalini o kadar yuksek yapmislarki trafikte frene bascam diye ayagin agriyor artik. yol tutus opelde iyi. civic alcak oturma pozisyonu gorus daha iyi. opelde motor bazen tekliyor yani bir ani bir anina uymuyor. sattim kurtuldum cok sukur diyorum. sonucta ben rolling kovalayan biri degilim civic bana fazlasiyla yeter.
Opel'de sorunlar vardır elbet ama Civic daha yeni çıktı ve Opel'i aratır şahsi fikrim.. Cvt şanzuman bile elemek için yeterli .. Opel'in şanzumanından sorun yaşamazsınız .. Birde hangi araç olursa olsun yeni kasalarda sorun mutlaka oluyor ..
Civic sevmeyen birisi olarak civic diyorum. Ele düşmeden keyfini çikarmak lazim:)
Bazen aracı sıkıştırdığımda " vay be ne gidiyormuş " falan diyordum. Arabayı kapatıp tekrar bastığımda veya başka birgün bu sefer arabada can olmuyordu resmen. Çok ilginç ve ruhsuz bir arabaydı kesinlikle. Sıkıntıları da bıktırdı, sattım kurtuldum ben de. İkinci eli de zayıf.
Siz diyince fark ettim, bu neredeyse piyasadaki butun arabalarda var, anladigim kadari ile yakitin kalitesi, temizligi ile ilgili, bende de yazilimli 116i ve yazilimli 1.4 tsi golf var, yani tabiri caizse bazen it gibi gidiyor, bazen bosa devir ceviriyor. Hepsi bu yeni nesil yuksek oktan ve temiz yakit isteyen turbo motorlarin gerekliligi.
1.4 Turbo şarjlı bir araç sık sık tam yük kullanımda kasa ağırlığına göre eski tabirle şişer.. Iat arttıkça performans düşer, hacim küçük olunca motor daha çok zorlanacağı için çabuk ısınır.. Malesef durum bu ...
Artık hiçbir araç 90'lardaki 2000'li yılların başlarındaki gibi sağlam değil.. Eski Civicler taş gibi ama yenileri *****.. Toyota için de geçerli bu durum.. Artık rekabet şartları zorlaştığı için pekçok üretici bir sürü parçayı ortak kullanıyor örneğin eksi Corolla'da sensörler , elekronik alsam vs denso iken şimdi Bosch kullanıyor.. Kontak anahtarı bile fransız valeo'nun..
araç değişikliği yapıldı mı bilmiyorum ama 150 act dsg nin yanına gelemiyor civic bilginiz olsun. o kadar para verip yattığı yerde göçen bir araba alacağıma elimdekini satmam daha iyi.
308 gti dusundunuz mu
308 gtı takip ediyorum sahibinden tek tük ilana düşüyor ya alan satmıyor yada satılmıyor
308 gtı;
sahibinden.com - Satılık, Kiralık, 2.El, Emlak, Oto, Araba, Alışveriş, Hizmet, Kariyer, İş İlanları, Bilgisayar, Cep Telefonu, Tekne, Motosiklet, İş Makinesi fiyatları - ilan ve alışverişte ilk adres
308 gti ın arkası siyah önü kırmızı. Allah aşkına biri kendi yapsa şunu arabasına Apache diye kovalarız.
Gençlerbirliği aracı olur ancak bundan :)
Sadece motor ve şanzımana mı biniyorsunuz yoksa bu motor ve şanzımana sahip bir aracınız mı var?
Bu kombinasyonu motorsiklete takıyorsanız tabi ki Civic yetişemez ama Golf ya da Leon'dan bahsediyorsanız Civic rahat rahat uzar gider. Bir süre sonra plakasını bile okuyamazsınız.
Yok bende Passat ya da Tiguan var diyorsanız Civic'i ancak kalkışta görebilirsiniz.
.d.d.d.d.d..d.d
Bu opele niye ruhsuz diyorsunuzdireksiyon tepkileri civic'e göre çok mu kötü,vites geçişleri çok mu yumuşak,motor sesi mi kötü?
şasi çok mu tepkisiz kalıyor?
kullanma fırsatım olmadığı için merak ediyorum.
Spor kullanım yok araçta, motor sesi denilen birşey zaten yok. Yol tutuş çok iyi değil. Konfor odaklı desek o da değil, araba sert zaten. Trim sesi bol. 6bin kmdeki araçta 2-3 tane kronik sorunla karşılaşıp sattım. ( 1.4 t 150 hp idi aracım)
( biraz daha yazarsam opel dava açacak bana :D )
Astra k nin yol tutusu gayet iyidir bosa yermeyin arabayi. Gayet guzel yonleniyor kafasi. Ben simdiye kadar hicbir piyasa civic inin astradan iyi yol tuttugunu gormedim
Son hızları arasında 20 km/s kadar Golf lehine fark var nerde rüyasında görüyor anlamadım? Başabaş 120ye kadar gelirler sonra Golf DSG ile uzar gider. O şanzımanla işi zor Hondanın. 200 diyene kadar Allah belasını veriyor arabanın. Açında izleyin biraz şu videoları denemeye gerek yok elli kez çekilmiş kalkış ve son hız videoları var ikisininde. Videoların altındaki yorumlarada bakarsanız bir sürü kullanıcısı var hiç 182 ps değil gibi diyorlar. Rüyaymış. Nerde rüyamızda yakalıyoruz Pagani mi bu?
Martıgaga bey yanlış anlamayın da koka kolanın isuzularını kullanan 46 yaşındaki şişme yelekli dayıları bile hondanın robotik şanzımanından daha istekli çalışıyor dsg ye kafa tutmak falan bilemedim :d
Martıgaga bey ne ya LadyGaga nın herifi gibi koptum tan vakti :hehe:
Haklisin valla ne diyim o zaman.. benzini hep 50 tl lik mi aliyoruz?
Honda bu zamana kadar aktarımın hakkını verirdi 160 hp ise 160 hp giderdi ama civic rs de ilk defa 182 hpnin hakkını veremiyor test etmiştim bende ama şanzımanı sebebiyle hakkaten gücünü yola veremiyor
150 hp Golf ile 120 km'den sonra uzayıp gideceksin ha :)
Peki bu nasıl oluyor 120 km hızdan sonra dsg +50 beygir mi veriyor?
Golf'ün son hızı yüksek ama o hıza 1 saatte ulaşırsın herhalde. Golf'ün gidişini bilmesek 200 km'den sonra uçuyor sanacağız. Boşuna atıp tutmana gerek yok 200 km üzerinde zar zor hızlanıp rüzgar direncini yenmekte nasıl zorlandığını biliyoruz.
0-200 arası Civic'in arkasından bakar kalır zaten o sırada yarış biter ha ben son hız yatıştıracağım diyorsan Civic'in son hız sınırlaması kaldırılabiliyor. O zaman neye sarılacaksın merak ediyorum.
Benzini fulluyoruz ama sizin aracınız sanırım yere iman gücüyle tutunuyor.
Yaşın daha 23 ise sana ne anlatayım ki? Daha 2-3 farklı araç bile kullanmamışsındır. İlk önce zeperfs diye bir site var oradan başla istersen. Hayatında koltuğuna oturamayacağın araçları birbiri ile kıyasla belki ufkun açılır.
civic 182 hp kadar ruhsuz hissiz hızlanan bi araba kullanmamıştım ben
top speed vs bilmem ama tsi-dsg kombinasyonu varken gerek yok
@MK8800 lutfen once garajdaki 2--3 araçtan birini kullanıp konuya öyle yorum yazın :D
@MK8800 garajda 3-4 veya hangisi varsa testini alalımda DSG ile kıyaslayalım
Aktarım kaybı varken kaldıkı CVT şanzuman ile ( Şanzumanda dişli bile yok :) ) nasıl yürüsün koca A6 bile hızlanırken kayıp yaşıyor :D
Doğru geyik testi tam olarak yol tutuş testi değildir. Bu test ile aracın kıvraklığı ölçülür. Eğer piste çıkıp geniş virajlarda araç zorlanmayacaksa sıradan kullanıcılar için yol tutuş limitinden daha fazla aracın kıvraklığı önem kazanır.
Benim için kıvraklığın bir önemi yok yol tutuş limiti daha önemli diyen varsa skidpad değerine bakması gerekiyor ki onda da Civic oldukça iyi seviyede.
Astra k opc ve Civic hb pist karşılaştırması için buraya bakabilirsiniz. Astra 100 kg daha hafif ve 18 beygir daha güçlü olmasına rağmen 5378 metrelik pist turunu sadece 1.4 saniye kadar daha iyi tamamlayabilmiş. Şartları eşitlesek Civic arayı açıp gider ki videoda da yol tutuş ve sportif kullanım olarak Civic'in daha iyi olduğundan bahsediliyor.
Link: Opel Astra ve Civic tur zamanları
Bilmediğim için soruyorum videodaki 200 hp'lik Astra ile bu haberdeki araç aynı değil mi?
Opel Astra K 1.6 Turbo 200 Beygir Artık Turkiye'de - Astra TR
Şanzıman Cvt olunca neden sportif sürüş olmasın aracın yol tutuşu mu değişiyor motor gücü mü değişiyor?
Binmeden etmeden kulaktan dolma laflarla araçları değerlendirme huyumuzdan bir türlü vazgeçemedik.