User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
85 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: a3 1.8t vs gsi

  1. #58
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öyle bir GSI bulsam bende deniycem

  2. #59
    kayhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kayhan dedim sana gel turbolayalım diye hacim + turbo = nirvana
    Biliyosun erhanım kol ve piston olayı çok zamanımızı aldı, yoksa bende isterim 3.2Turbo olayını hatta bu yaz vardı kafamda ama ne yazıkkı artık ugraşacak vaktım yok bu araçla Şöyle doguştan turbolu bişey şart oldu

  3. #60
    kobeanil11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla iddialı derken benden bahsediyosan iddialı sayılmam Sadece 2 tane 1.8T chipli passatla denedim ve bu tarz aracların nasıl gittigini yaptıgım uygulamalardan biliyorum. İkisini de gecmiştim. Dener görürüz belkide sen gecersin bizde görmüş oluruz.

    Arabam öyle cok yüklü bir gsi değil. Sadece chip mevcut aracımda..
    yok senden bahsetmiyordum, istanbuldan bir arkadaş haber ulaştırdı da bana o kişiden bahsediyordum.. turbomu yeniledikten sonra iddalı olabilirim ama bu seviyelerde..
    It's not the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dog..

  4. #61

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kocaelıde bı kadet gsıdan bahsedıolardı draglara gırmıstı.. baya bı doluydu sanırım subaruları gecıomus.. bilen varmı o aracı?

  5. #62
    ibrahim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul / antalya
    Mesaj
    3.811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baranın arabası ama subaru geçtiğini bilmiyordum ilkdefa senden duydum arabada bende olan parçaların aynısı var herşeyimiz aynı maşallah yapıldığından beri hiç açılmayan motora sahip yürürüde çok iyi

  6. #63

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    opelımde okumustum bende. draglarda guzel gıtmıstı rollerde gorsek aslında ıyı olabılır

  7. #64
    ibrahim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul / antalya
    Mesaj
    3.811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    serkan baran otipte biri değil draglara bile katılmayı istemeyen bir arkadaş benim tanıdığım kadarıyla sef kadir abi iyi tanır aslında ama rolinglerede geleceğini sanmam

  8. #65
    ugurata
    Misafir
    Sağlıklı bir a3 1.8T 150 hp yani KKK03 Turbo ile Chip+Komple egzost hava filtresi + kat iptali + Dumb valve ile 200-207 hp arası güç yaklaşık 300 nm Torque üretir. Bunun yanında 200 hp lik bir gsi dahi olsa torque farkından geride kalır. Bence...

  9. #66
    ermaneray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul cennet
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ugurata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sağlıklı bir a3 1.8T 150 hp yani KKK03 Turbo ile Chip+Komple egzost hava filtresi + kat iptali + Dumb valve ile 200-207 hp arası güç yaklaşık 300 nm Torque üretir. Bunun yanında 200 hp lik bir gsi dahi olsa torque farkından geride kalır. Bence...
    böyle 200 bg lik bir a3 ün ivmelenmesi nasıl acaba ve 0-100 kaç peki ? bilelim ki ona göre yorumlarımız olsun

  10. #67
    LND
    Misafir
    o kadett en son gecen seneki draglarda type-r ezdi ve satılığa cıktı
    ilanı vardı ilanı kalktı noldu satıldımı yoksa vazmıgectiler belli değil.
    ibrahim sen bilirsin noldu araç? satıldımı yoksa?

  11. #68
    ibrahim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul / antalya
    Mesaj
    3.811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla benimde haberim yok kadir abi benden dahaçok samimi baranla o daha iyibilir kadir abi çok seviyordu o kadetti

  12. #69
    noni_tr
    Misafir
    bende bi eski gsi kulanıcısı olraak dolu bi gsi gercekten tehlikeli oalbilir ama 190 hpleeri yakalayanı hiç duymadım atmosferik olarak ama stock halde a3 un hiç sansı yok tabiki ufak tefek işlemlerden sonra sonucta turbo bence gsi yi uzer

  13. #70
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    chipli saglikli 1.8t 0-100 ü 7sn civari hatta altina inebiliyor.
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  14. #71
    ugurata
    Misafir
    Alıntı ermaneray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    böyle 200 bg lik bir a3 ün ivmelenmesi nasıl acaba ve 0-100 kaç peki ? bilelim ki ona göre yorumlarımız olsun

    Bir arkadaşımın a3 1.8 T 150 hp lik olanı sadece chip le 0-100 ü 6.9 saniye idi. yani 195 hp civarındayken.

  15. #72
    ermaneray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul cennet
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmmm 0 zaman chipli sağlıklı astra gsi ile kafa kafaya diyebiliriz chipli a3 ün 0-100 leri

  16. #73

    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar baran demirkanın arabasının motorundaki kombinasyon şudur vls34 double valve spring omega forget piston krank ve volan hafifletildi krank mili bu motorlarda 17.3 kg dır 12.5 kg civarına kadar hafifletilebiliyo dr schrick marka 276 derece cadde tipi eksantrik milleri lexmaul emme manifoltu ve benim eski arabamın headersı ile muhtelif firmaların çipleri var ayrıca distribütörlü değil 94 gsi lar gibi tam elektronik ateşlemeye geçildi üzeindeki parçalarla 210+ hp ler almak mümkün ama baran unichip vb benzeri bir pigyback almak için parasına kıyamadığından araç 175 hp üretmektedir bütün tasarım bana aittir.

  17. #74

    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada türkiyedeki en hızlı atmosferik 94gsi lar eski arabam 34 RN 942 benim 34 UPL 27 uluç ali ağakay ve 34 NE 500 dür 2002 ve 2004 yılları arasında daha sonra bu araçların hepsi satıldı şuan böyle bi araç varmıdır???

  18. #75
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cosworth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar baran demirkanın arabasının motorundaki kombinasyon şudur vls34 double valve spring omega forget piston krank ve volan hafifletildi krank mili bu motorlarda 17.3 kg dır 12.5 kg civarına kadar hafifletilebiliyo


    balans isini nasil halletiniz acaba?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  19. #76

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cosworth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar baran demirkanın arabasının motorundaki kombinasyon şudur vls34 double valve spring omega forget piston krank ve volan hafifletildi krank mili bu motorlarda 17.3 kg dır 12.5 kg civarına kadar hafifletilebiliyo dr schrick marka 276 derece cadde tipi eksantrik milleri lexmaul emme manifoltu ve benim eski arabamın headersı ile muhtelif firmaların çipleri var ayrıca distribütörlü değil 94 gsi lar gibi tam elektronik ateşlemeye geçildi üzeindeki parçalarla 210+ hp ler almak mümkün ama baran unichip vb benzeri bir pigyback almak için parasına kıyamadığından araç 175 hp üretmektedir bütün tasarım bana aittir.
    Alıntı cosworth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada türkiyedeki en hızlı atmosferik 94gsi lar eski arabam 34 RN 942 benim 34 UPL 27 uluç ali ağakay ve 34 NE 500 dür 2002 ve 2004 yılları arasında daha sonra bu araçların hepsi satıldı şuan böyle bi araç varmıdır???
    tesekkurler bılgıler ıcın..
    kadette egzantrık daha duzgun olsa bırde dedıgınız gibi unıchıp gıbı bişiy olsa cok daha ıyı degerler elde eder..
    upl evet baya guzel aractı dragda baya bı 1.lık kovaladı zamanında yanılmıosam 198 hpydı dergıde yazıyodu...
    ankarada 200hp ustu arac vardı fakat su ankı durumunu bılmıorum..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •